Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
6. sayfa BirinciBirinci ... 4567 SonuncuSonuncu

Bi gelin abiler yardım lazım ! Mt 25 mi Dominar 400 mü

    REKLAM ALANI
  1. #101
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    Alıntı Tvs01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    DÜZCE BAYİ NASILDIR ?
    Olaya yeni bir boyut kazandırıyorum abiler elinize dilinize sağlık değerli yorumlarınız için. Düzce Yamaha bayisinde bugün ilana koyulan yzf r25 için kapora gönderdim, 2017 model 2000 km de hatasız olduğu söylendi. Pazartesi günü İstanbul’dan bayiye gidip motora bakacağım, söylendiği gibi ise 20000 TL ye alacağım. Çizik vs varsa 0 mt 25 19000 TL ye alıp döneceğim. Şimdi sorum bu bayi güvenilirmi, sonuçta galeri değil koskoca Yamaha bayi yalan söyleyecek halleri yoktur diye tahmin ediyorum. Expertiz yapmama gerek varmıdır bayi zaten değişen vs olsa söyler diye umuyorum. İnşallah çizik ezik vs yokturda alırım. Beni şüphelendiren bayinin 20.000 TL ye sıfır ayarında motor vermesi oldu. Bayiyi tanıyan bilen varsa yazarsa sevinirim az yol gitmiyecem. Düzce / Antalya ortak Yamaha bayisi.
    ben Antalya bayisinden r25 aldım.oraya bakıma vs götürüyorum çok ilgililer bayi vs çok güzel.yamaha dadaş düzce diye geçer orası ana bayi. burası böylese orada yamuk olmaz.benim bildiğim ve tecrübe ettiğim en sağlam yamaha bayisidir dadaş.için rahat edebilir diyebilirim kenan sofuuoğluna bile özel motor vs getirtiyorlar.hatta yeni kurulan r25 ler dadaş bayiden alınma.geçen hafta plaka taktırmaya götürdüm 5 kuruş para almadan direk taktılar gittiler.niken modelini bile getirtmişlerdi bire bir gördüm baktım.her istediğim motoru getirtiyorlar renkler dahil.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #102

    Üyelik
    15 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    R25
    Alıntı burak burk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben Antalya bayisinden r25 aldım.oraya bakıma vs götürüyorum çok ilgililer bayi vs çok güzel.yamaha dadaş düzce diye geçer orası ana bayi. burası böylese orada yamuk olmaz.benim bildiğim ve tecrübe ettiğim en sağlam yamaha bayisidir dadaş.için rahat edebilir diyebilirim kenan sofuuoğluna bile özel motor vs getirtiyorlar.hatta yeni kurulan r25 ler dadaş bayiden alınma.geçen hafta plaka taktırmaya götürdüm 5 kuruş para almadan direk taktılar gittiler.niken modelini bile getirtmişlerdi bire bir gördüm baktım.her istediğim motoru getirtiyorlar renkler dahil.
    İnşallah bir sıkıntı olmaz abi dediğin gibiyse yoksa istemeyerek mt gri renk alacam🥴

  3. #103
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    Alıntı Tvs01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İnşallah bir sıkıntı olmaz abi dediğin gibiyse yoksa istemeyerek mt gri renk alacam��
    valla zaten 2.el çok fazla almıyorlar genelde müşterinin motoru oluyor bi önceki.fazla kmde motorda almıyorlar 2.el olarak.sıkıntı çıkmaz içine sinsin yeter

  4. #104

    Üyelik
    15 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    R25
    Alıntı burak burk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla zaten 2.el çok fazla almıyorlar genelde müşterinin motoru oluyor bi önceki.fazla kmde motorda almıyorlar 2.el olarak.sıkıntı çıkmaz içine sinsin yeter
    Evet bakımları orada yapılmış kendi müşterileriymiş. Pazartesi hayırlısıyla alırsam foto atacağım.

  5. #105
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    Alıntı Tvs01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet bakımları orada yapılmış kendi müşterileriymiş. Pazartesi hayırlısıyla alırsam foto atacağım.
    şimdiden hayırlı uğurlu olsun çok uzak değilsen servisede götürürsün kendi motorlarına ciddi indirim yapıyorlar genelde

  6. #106

    Üyelik
    15 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    R25
    Alıntı burak burk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şimdiden hayırlı uğurlu olsun çok uzak değilsen servisede götürürsün kendi motorlarına ciddi indirim yapıyorlar genelde
    Teşekkürler 250 km mesafe 😁

  7. #107
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    Alıntı Tvs01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler 250 km mesafe ��
    ooo yani gidilmez değil tabide yağ değiştirmeye 1 depo da harcanmaz yani

  8. #108

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Alıntı burak burk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şimdiden hayırlı uğurlu olsun çok uzak değilsen servisede götürürsün kendi motorlarına ciddi indirim yapıyorlar genelde
    İstanbul'a da böyle servisler lazım. Daytona'dan aldık, servise gidince 5karış surat. Sorsan zorla almışız gibi. Tabi godoman abiler gelip totom rahat değil, şuna 2500tl'lik konfor seleyi takıverin die girdikleri için içeriye, 240tl'lik bakımı yapmak istemiyorlar haliyle

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:17 ----------

    Alıntı burak burk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ooo yani gidilmez değil tabide yağ değiştirmeye 1 depo da harcanmaz yani
    Bir depo ile 250 km gidiliyor mu? Daha 200km'yi geçemedim ben MT-25 ile...

  9. #109

    Üyelik
    15 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    R25
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İstanbul'a da böyle servisler lazım. Daytona'dan aldık, servise gidince 5karış surat. Sorsan zorla almışız gibi. Tabi godoman abiler gelip totom rahat değil, şuna 2500tl'lik konfor seleyi takıverin die girdikleri için içeriye, 240tl'lik bakımı yapmak istemiyorlar haliyle

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:17 ----------



    Bir depo ile 250 km gidiliyor mu? Daha 200km'yi geçemedim ben MT-25 ile...
    Durun abi korkutmayın beni şimdiden zaten en çok yakındığım konular yakıt ve servise bakım parası bayılmak 😊

  10. #110

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Halbuki düz bakım kolay para, yarım saatte 250-500TL cukka. Enteresan....

    Bizim taksiciler gibi, uzun mesafe istiyorlar, halbuki kısadan daha fazla kazanıyorsun?

  11. #111
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İstanbul'a da böyle servisler lazım. Daytona'dan aldık, servise gidince 5karış surat. Sorsan zorla almışız gibi. Tabi godoman abiler gelip totom rahat değil, şuna 2500tl'lik konfor seleyi takıverin die girdikleri için içeriye, 240tl'lik bakımı yapmak istemiyorlar haliyle

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:17 ----------



    Bir depo ile 250 km gidiliyor mu? Daha 200km'yi geçemedim ben MT-25 ile...
    valla antalyada her iş zorlamadır genelde ama servisten vs çok memnunum sıkıntım yok işallah mt07 planım var bu yaz krediler vs hesap tutarsa level atlicam.daha bugün benzin bitti benim 235 km gittim ışık yandı.ışık yanınca direk benzinliğe gidiyorum zorlamıyorum dibine kadar ne kadar gidiyor bilmiyorum.zaten zararlı bir olay dibine kadar bitirmek.dikkat etmeden kullanıyorum genelde basıyorum 220 235 km gidiyor.max 7 8 bin çevirerek sürsek 250km geçerim diye bir iddam var.kış ayları ortalama tüketim 4.7 4.6 yazın 4.4 4.5 yazıyor ekranda

  12. #112

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Belkide MT-25'te büyük ebat lastik var die geçemiyorum 200km sınırını. Tek diş yanıp sönmeye başlayınca götürüyorum benzinliğe. F yanmasını beklemiyorum.

  13. #113
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Belkide MT-25'te büyük ebat lastik var die geçemiyorum 200km sınırını. Tek diş yanıp sönmeye başlayınca götürüyorum benzinliğe. F yanmasını beklemiyorum.
    olabilir 250 cc için lastik ebatları ciddi fark ettirir.en basit yüzde 10 daha çok yakıyor desek zaten hesap tutuyor direk.

  14. #114

    Üyelik
    30 Haziran 2018
    Şehir
    İzmit-Kocaeli
    Motosikleti
    bajaj pulsar 200 ns
    Yazılanları tek tek okudum yine bir çok yerde japon övülmüş,hint yerden yere vurulmuş
    Açıkçası ben konuya farklı açıdan yaklaşmak istiyorum.Bana göre kötü motosiklet yoktur,bilinçsiz kullanıcı vardır.

    Altındaki motosikletin limitlerini bilmeden kullanan bir çok kişi gerek japon olsun,gerek çin,gerek hint hep kaybetmeye mahkumdur. Şurası bir gerçek biz millet olarak çoğunlukla bütçesi düşük cc kullanmaya mahkum bir milletiz.

    Camiada çok az bir azınlık var 200.000 TL verip yüksek cc li her özelliği olan bir motosiklet alıp hayatın tadını çıkaracak olan.
    Bunun dışında coğrafyamız kaderimiz misali bir çoğumuz 200-250 cc motosiklete biniyoruz.Kaldı ki artık bunlarda lüks olmaya başladı bir kaç gündür bakıyorum,trafikte etrafımda 50cc lik motosikletler gezmeye başladı.

    Dolayısıyla belkide bir çoğumuz bu 50.000 TL ile 200.000 TL arasındaki motosikletlere bakıp içimizde kalan uhde ile kalkıp 200-250 cc olan motosikletlerimizi kapasitesi dışında zorluyor,bir şey olunca da kendimize kusur bulmuyor yok o dandik,yok bu dandik diyoruz.

    Söylediğimi halen anlamayan varsa sırtına 20 kilo çuval alsın 40 KM hızla koşmaya çalışsın daha iyi anlayacaktır

    Kötü kullanıcıya ne verirsen ver japonda olsa dünyanın en iyi motoruda olsa malesef bir problem çıkarır bu hep böyledir 2x2 nasıl 4 ise afrikadada 4 kutuplardada 4 dimi sonuç değişmez dolayısıyla bu tiplerin şikayetleride hiç bitmez ve bitmeyecek.

    2016 yılında 0 km pulsar 200 NS aldım benim ilk motosikletimdir kendisi ve ben çok memnunum kronik sorular dışında (STOP etme ve ekran resetleme) hiç sorun çıkarmadı çok şükür(bu arada Stop etme sorunu 1 yıla yakın hatta biraz daha fazla zamandır yok kendi kendine düzeldi,ekran resetleme sorunu ise aldığımda 1 veya 2 kere oldu dahada hiç olmadı oda kendi kendine düzeldi sanıyorum saati ayarlayınca ekran kendini resetliyor en son resetlemeden sonra saati ayarlamadım mesela 3 yıldır ekranım resetlemiyor)

    Şahsen ben altımdaki motosikletin limitini biliyorum ve gözüm gibi bakıyorum.
    Yokuş aşağı 160 basıcam diye bir egom yok mesela
    Birde küçümsemek için söylemiyorum fakat cebinde 20 TL benzin alacak parası olmayan arkadaşlar var camiada dolayısıyla bu arkadaşların bakımları nasıl,nerede,ne şekilde yaptırdığı şüphe götüren bir durum.
    Bakımları tam yapılmayan bir motosikletinde arıza yapması zaten kaçınılamaz bir durum yani bütçesine göre motora binmeyen de çok memlekette
    Şahsen bende isterim BMW ye binmeyi ama işletme maliyeti benim canıma okur bana göre memur,memurla,işçi,işçiyle,zengin,zenginle,fakir,f akirle evlenmeli.

    sen asgari ücretle çalışıp jennifer lopez ile evlenirsen kıyamet kopmuş demektir kadının bir ruju dünya paradır dimi arkadaşım
    he evlenirmisin tabiki evlenirsin netice olarak ya sen iflas edersin yada canım kadına yazık eder o canım kadını pazarcı karısı binnaza çevirirsin sonrada şikayet eder durursun ya jennifer jennifer dediler gittik aldık pazarcı karısı çıktı dersin

    dolayısıyla gidip bütçene göre motosiklete bineceksin bakımlarını güzelce yaptıracaksın sen ona bakacaksinki oda sana baksın

    2.el motosiklet alıcaksanda mesela 30-40 yaşında çoluklu çocuklu adamdan alacaksın derim,zıpırdan apaçiden 2.el motosiklet alırsanda sonuçlarına katlanacaksın

    ben pulsarı alırken esasen çokta istekli değildim çünkü tipi şekli çok hoşuma gitmiyordu hatta bambaşka bir tarz olan Yamaha xcity 250 almaya niyetliydim fakat 2016 yılında pulsar ve xcity 250 arasında neredeyse 2 katı fiyat farkı vardı ayrıca ekipmanda almam gerekiyordu maddi imkanlar devreye girince istemeyerek gidip 200 ns aldım Pulsarın 2016 yılındaki 0KM fiyatı 7.850 TL idi yamaha xcity 250 nin ise 15 bin tl civarlarındaydı

    2016 yılından bu yana pulsarı kullanıyorum dolayısıyla Bajaj markasını bir çok defa her açıdan deneyimleme imkanım oldu ve kesinlikle şunu söylerim çok kötü bir marka değil japon ve çin kalitesi arasında böyle cuk diye yerini bulmuş bir marka

    Belirttiğim gibi pulsarı istemeyerek almamdaki neden markanın kalitesizliği değil,motosikletin şeklini beğenmiyor olmayışımdı zamanla motosikletime çeşitli aksesuarlar alarakta bu sorunu giderip gözüme hoş gelebilecek hale soktum şu an piyasada motosikletten anlamayan bir çok kişi dönüp 2 defa bakıyor. hatta kendi sınıfımdaki bir çok pulsar kullanan arkadaşın bile şöyle kafa çevirerek baktığına defalarca kez şahit oluyorum

    yukarıda anlattıklarımdan yola çıkarak asıl konuya gelirsek

    Şu an bende motosikletimi satışa çıkardım 11.000 TL fiyat istiyorum satabilirsem satacağım satamaz isem binmeye devam edeceğim
    benim için asıl mesele sattıktan sonra ne alacağım bende dominar 400 ve mt 25 arasında çok gidip geliyorum.

    mt 25 in japon olması dışında beni cezbeden bir özelliği açıkçası yok fakat dominarın ise kaydırmalı debriyajı,ABS fren sistemi,led farları filan beni kendine çekmiyor desem yalan olur.

    dominar 400 ü test etme imkanım da oldu gayet güzel motosiklet mt 25 i hiç sürmedim ama yorumları okuyorum videolarını izliyorum yüksek devirlerde titreşim var diyorlar kaldıki dominar 400 de düşük devirlerde titresim yok denecek kadar az

    yani şu an motosikletimi satsam 0 km olmamak kaydıyla az kullanılmış bir dominar alabilirim oda söylemiş olduğum gibi ek donanımlarından dolayı benim için + basmakta
    ya her şey bir yana ABS li bir motosiklet sahibi oluyorsun hemde kombine ABS arkadaşlar daha ötesi var mı bilemiyorum
    Tengri bunu beğendi.

  15. #115

    Üyelik
    28 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    Alıntı taşkın pekca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazılanları tek tek okudum yine bir çok yerde japon övülmüş,hint yerden yere vurulmuş
    Açıkçası ben konuya farklı açıdan yaklaşmak istiyorum.Bana göre kötü motosiklet yoktur,bilinçsiz kullanıcı vardır.

    Altındaki motosikletin limitlerini bilmeden kullanan bir çok kişi gerek japon olsun,gerek çin,gerek hint hep kaybetmeye mahkumdur. Şurası bir gerçek biz millet olarak çoğunlukla bütçesi düşük cc kullanmaya mahkum bir milletiz.

    Camiada çok az bir azınlık var 200.000 TL verip yüksek cc li her özelliği olan bir motosiklet alıp hayatın tadını çıkaracak olan.
    Bunun dışında coğrafyamız kaderimiz misali bir çoğumuz 200-250 cc motosiklete biniyoruz.Kaldı ki artık bunlarda lüks olmaya başladı bir kaç gündür bakıyorum,trafikte etrafımda 50cc lik motosikletler gezmeye başladı.

    Dolayısıyla belkide bir çoğumuz bu 50.000 TL ile 200.000 TL arasındaki motosikletlere bakıp içimizde kalan uhde ile kalkıp 200-250 cc olan motosikletlerimizi kapasitesi dışında zorluyor,bir şey olunca da kendimize kusur bulmuyor yok o dandik,yok bu dandik diyoruz.

    Söylediğimi halen anlamayan varsa sırtına 20 kilo çuval alsın 40 KM hızla koşmaya çalışsın daha iyi anlayacaktır

    Kötü kullanıcıya ne verirsen ver japonda olsa dünyanın en iyi motoruda olsa malesef bir problem çıkarır bu hep böyledir 2x2 nasıl 4 ise afrikadada 4 kutuplardada 4 dimi sonuç değişmez dolayısıyla bu tiplerin şikayetleride hiç bitmez ve bitmeyecek.

    2016 yılında 0 km pulsar 200 NS aldım benim ilk motosikletimdir kendisi ve ben çok memnunum kronik sorular dışında (STOP etme ve ekran resetleme) hiç sorun çıkarmadı çok şükür(bu arada Stop etme sorunu 1 yıla yakın hatta biraz daha fazla zamandır yok kendi kendine düzeldi,ekran resetleme sorunu ise aldığımda 1 veya 2 kere oldu dahada hiç olmadı oda kendi kendine düzeldi sanıyorum saati ayarlayınca ekran kendini resetliyor en son resetlemeden sonra saati ayarlamadım mesela 3 yıldır ekranım resetlemiyor)

    Şahsen ben altımdaki motosikletin limitini biliyorum ve gözüm gibi bakıyorum.
    Yokuş aşağı 160 basıcam diye bir egom yok mesela
    Birde küçümsemek için söylemiyorum fakat cebinde 20 TL benzin alacak parası olmayan arkadaşlar var camiada dolayısıyla bu arkadaşların bakımları nasıl,nerede,ne şekilde yaptırdığı şüphe götüren bir durum.
    Bakımları tam yapılmayan bir motosikletinde arıza yapması zaten kaçınılamaz bir durum yani bütçesine göre motora binmeyen de çok memlekette
    Şahsen bende isterim BMW ye binmeyi ama işletme maliyeti benim canıma okur bana göre memur,memurla,işçi,işçiyle,zengin,zenginle,fakir,f akirle evlenmeli.

    sen asgari ücretle çalışıp jennifer lopez ile evlenirsen kıyamet kopmuş demektir kadının bir ruju dünya paradır dimi arkadaşım
    he evlenirmisin tabiki evlenirsin netice olarak ya sen iflas edersin yada canım kadına yazık eder o canım kadını pazarcı karısı binnaza çevirirsin sonrada şikayet eder durursun ya jennifer jennifer dediler gittik aldık pazarcı karısı çıktı dersin

    dolayısıyla gidip bütçene göre motosiklete bineceksin bakımlarını güzelce yaptıracaksın sen ona bakacaksinki oda sana baksın

    2.el motosiklet alıcaksanda mesela 30-40 yaşında çoluklu çocuklu adamdan alacaksın derim,zıpırdan apaçiden 2.el motosiklet alırsanda sonuçlarına katlanacaksın

    ben pulsarı alırken esasen çokta istekli değildim çünkü tipi şekli çok hoşuma gitmiyordu hatta bambaşka bir tarz olan Yamaha xcity 250 almaya niyetliydim fakat 2016 yılında pulsar ve xcity 250 arasında neredeyse 2 katı fiyat farkı vardı ayrıca ekipmanda almam gerekiyordu maddi imkanlar devreye girince istemeyerek gidip 200 ns aldım Pulsarın 2016 yılındaki 0KM fiyatı 7.850 TL idi yamaha xcity 250 nin ise 15 bin tl civarlarındaydı

    2016 yılından bu yana pulsarı kullanıyorum dolayısıyla Bajaj markasını bir çok defa her açıdan deneyimleme imkanım oldu ve kesinlikle şunu söylerim çok kötü bir marka değil japon ve çin kalitesi arasında böyle cuk diye yerini bulmuş bir marka

    Belirttiğim gibi pulsarı istemeyerek almamdaki neden markanın kalitesizliği değil,motosikletin şeklini beğenmiyor olmayışımdı zamanla motosikletime çeşitli aksesuarlar alarakta bu sorunu giderip gözüme hoş gelebilecek hale soktum şu an piyasada motosikletten anlamayan bir çok kişi dönüp 2 defa bakıyor. hatta kendi sınıfımdaki bir çok pulsar kullanan arkadaşın bile şöyle kafa çevirerek baktığına defalarca kez şahit oluyorum

    yukarıda anlattıklarımdan yola çıkarak asıl konuya gelirsek

    Şu an bende motosikletimi satışa çıkardım 11.000 TL fiyat istiyorum satabilirsem satacağım satamaz isem binmeye devam edeceğim
    benim için asıl mesele sattıktan sonra ne alacağım bende dominar 400 ve mt 25 arasında çok gidip geliyorum.

    mt 25 in japon olması dışında beni cezbeden bir özelliği açıkçası yok fakat dominarın ise kaydırmalı debriyajı,ABS fren sistemi,led farları filan beni kendine çekmiyor desem yalan olur.

    dominar 400 ü test etme imkanım da oldu gayet güzel motosiklet mt 25 i hiç sürmedim ama yorumları okuyorum videolarını izliyorum yüksek devirlerde titreşim var diyorlar kaldıki dominar 400 de düşük devirlerde titresim yok denecek kadar az

    yani şu an motosikletimi satsam 0 km olmamak kaydıyla az kullanılmış bir dominar alabilirim oda söylemiş olduğum gibi ek donanımlarından dolayı benim için + basmakta
    ya her şey bir yana ABS li bir motosiklet sahibi oluyorsun hemde kombine ABS arkadaşlar daha ötesi var mı bilemiyorum
    3. bir seçenek olarak da duke 250 yi bırakayım buraya ve kaçayım...

  16. #116
    Tengri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CF Moto CLX700 Heritage
    Alıntı taşkın pekca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazılanları tek tek okudum yine bir çok yerde japon övülmüş,hint yerden yere vurulmuş
    Açıkçası ben konuya farklı açıdan yaklaşmak istiyorum.Bana göre kötü motosiklet yoktur,bilinçsiz kullanıcı vardır.

    Altındaki motosikletin limitlerini bilmeden kullanan bir çok kişi gerek japon olsun,gerek çin,gerek hint hep kaybetmeye mahkumdur. Şurası bir gerçek biz millet olarak çoğunlukla bütçesi düşük cc kullanmaya mahkum bir milletiz.

    Camiada çok az bir azınlık var 200.000 TL verip yüksek cc li her özelliği olan bir motosiklet alıp hayatın tadını çıkaracak olan.
    Bunun dışında coğrafyamız kaderimiz misali bir çoğumuz 200-250 cc motosiklete biniyoruz.Kaldı ki artık bunlarda lüks olmaya başladı bir kaç gündür bakıyorum,trafikte etrafımda 50cc lik motosikletler gezmeye başladı.

    Dolayısıyla belkide bir çoğumuz bu 50.000 TL ile 200.000 TL arasındaki motosikletlere bakıp içimizde kalan uhde ile kalkıp 200-250 cc olan motosikletlerimizi kapasitesi dışında zorluyor,bir şey olunca da kendimize kusur bulmuyor yok o dandik,yok bu dandik diyoruz.

    Söylediğimi halen anlamayan varsa sırtına 20 kilo çuval alsın 40 KM hızla koşmaya çalışsın daha iyi anlayacaktır

    Kötü kullanıcıya ne verirsen ver japonda olsa dünyanın en iyi motoruda olsa malesef bir problem çıkarır bu hep böyledir 2x2 nasıl 4 ise afrikadada 4 kutuplardada 4 dimi sonuç değişmez dolayısıyla bu tiplerin şikayetleride hiç bitmez ve bitmeyecek.

    2016 yılında 0 km pulsar 200 NS aldım benim ilk motosikletimdir kendisi ve ben çok memnunum kronik sorular dışında (STOP etme ve ekran resetleme) hiç sorun çıkarmadı çok şükür(bu arada Stop etme sorunu 1 yıla yakın hatta biraz daha fazla zamandır yok kendi kendine düzeldi,ekran resetleme sorunu ise aldığımda 1 veya 2 kere oldu dahada hiç olmadı oda kendi kendine düzeldi sanıyorum saati ayarlayınca ekran kendini resetliyor en son resetlemeden sonra saati ayarlamadım mesela 3 yıldır ekranım resetlemiyor)

    Şahsen ben altımdaki motosikletin limitini biliyorum ve gözüm gibi bakıyorum.
    Yokuş aşağı 160 basıcam diye bir egom yok mesela
    Birde küçümsemek için söylemiyorum fakat cebinde 20 TL benzin alacak parası olmayan arkadaşlar var camiada dolayısıyla bu arkadaşların bakımları nasıl,nerede,ne şekilde yaptırdığı şüphe götüren bir durum.
    Bakımları tam yapılmayan bir motosikletinde arıza yapması zaten kaçınılamaz bir durum yani bütçesine göre motora binmeyen de çok memlekette
    Şahsen bende isterim BMW ye binmeyi ama işletme maliyeti benim canıma okur bana göre memur,memurla,işçi,işçiyle,zengin,zenginle,fakir,f akirle evlenmeli.

    sen asgari ücretle çalışıp jennifer lopez ile evlenirsen kıyamet kopmuş demektir kadının bir ruju dünya paradır dimi arkadaşım
    he evlenirmisin tabiki evlenirsin netice olarak ya sen iflas edersin yada canım kadına yazık eder o canım kadını pazarcı karısı binnaza çevirirsin sonrada şikayet eder durursun ya jennifer jennifer dediler gittik aldık pazarcı karısı çıktı dersin

    dolayısıyla gidip bütçene göre motosiklete bineceksin bakımlarını güzelce yaptıracaksın sen ona bakacaksinki oda sana baksın

    2.el motosiklet alıcaksanda mesela 30-40 yaşında çoluklu çocuklu adamdan alacaksın derim,zıpırdan apaçiden 2.el motosiklet alırsanda sonuçlarına katlanacaksın

    ben pulsarı alırken esasen çokta istekli değildim çünkü tipi şekli çok hoşuma gitmiyordu hatta bambaşka bir tarz olan Yamaha xcity 250 almaya niyetliydim fakat 2016 yılında pulsar ve xcity 250 arasında neredeyse 2 katı fiyat farkı vardı ayrıca ekipmanda almam gerekiyordu maddi imkanlar devreye girince istemeyerek gidip 200 ns aldım Pulsarın 2016 yılındaki 0KM fiyatı 7.850 TL idi yamaha xcity 250 nin ise 15 bin tl civarlarındaydı

    2016 yılından bu yana pulsarı kullanıyorum dolayısıyla Bajaj markasını bir çok defa her açıdan deneyimleme imkanım oldu ve kesinlikle şunu söylerim çok kötü bir marka değil japon ve çin kalitesi arasında böyle cuk diye yerini bulmuş bir marka

    Belirttiğim gibi pulsarı istemeyerek almamdaki neden markanın kalitesizliği değil,motosikletin şeklini beğenmiyor olmayışımdı zamanla motosikletime çeşitli aksesuarlar alarakta bu sorunu giderip gözüme hoş gelebilecek hale soktum şu an piyasada motosikletten anlamayan bir çok kişi dönüp 2 defa bakıyor. hatta kendi sınıfımdaki bir çok pulsar kullanan arkadaşın bile şöyle kafa çevirerek baktığına defalarca kez şahit oluyorum

    yukarıda anlattıklarımdan yola çıkarak asıl konuya gelirsek

    Şu an bende motosikletimi satışa çıkardım 11.000 TL fiyat istiyorum satabilirsem satacağım satamaz isem binmeye devam edeceğim
    benim için asıl mesele sattıktan sonra ne alacağım bende dominar 400 ve mt 25 arasında çok gidip geliyorum.

    mt 25 in japon olması dışında beni cezbeden bir özelliği açıkçası yok fakat dominarın ise kaydırmalı debriyajı,ABS fren sistemi,led farları filan beni kendine çekmiyor desem yalan olur.

    dominar 400 ü test etme imkanım da oldu gayet güzel motosiklet mt 25 i hiç sürmedim ama yorumları okuyorum videolarını izliyorum yüksek devirlerde titreşim var diyorlar kaldıki dominar 400 de düşük devirlerde titresim yok denecek kadar az

    yani şu an motosikletimi satsam 0 km olmamak kaydıyla az kullanılmış bir dominar alabilirim oda söylemiş olduğum gibi ek donanımlarından dolayı benim için + basmakta
    ya her şey bir yana ABS li bir motosiklet sahibi oluyorsun hemde kombine ABS arkadaşlar daha ötesi var mı bilemiyorum

    Çok güzel, felsefi ve edebi bir yorum yazmışsınız - elinize sağlık Kazasız sürüşler.

  17. #117

    Üyelik
    18 Eylül 2016
    mt25'in abs'den önce düzgün lastiğe ihtiyacı var irc denen lastik felaket.

  18. #118
    peyloride - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CRF1100 L1
    Ben olsam, ki aynı yoldan geçtim, ABS'si olmayan bir motosiklet almam; hele ki o paralara. MT25 güzel motosiklet fakat ABS gerçekten çok çok önemli. Ben bu sebepten D400 aldım, memnunum.

  19. #119

    Üyelik
    22 Şubat 2021
    Evet arkadaşlar konuyu hortlatmak istedim

    Zamanında böyle bir konu gündeme gelmiş; okuduğum kadarıyla mt25 görüşü ağır basıyor.

    Yenilenen 400 ug versiyonu ve yine yenilenen mt25-r25 serisindeki ciddi farklılıklar ve aynı zamanda fiyat uçurumunun daha da artması sonrası bu karşılaştırmayı tekrar yapmakta fayda var bence.

    Hem şehir içi hem şehirler arası ufak gezilerde ihtiyaçlarımı karşılayacak, nispeten az rüzgar yemek için ön cam takılmış bir dominar 400 ile R25(ya da mt25) arasında fiyat/fayda da göz önünde bulundurularak sizin tercihiniz ne olur?

    Bana günümüz şartlarında dominar ağır basıyor gibi geliyor.

  20. #120
    gerivites - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2017
    Şehir
    Ümraniye
    Motosikleti
    D400
    Vay be fiyatlara bak. 19bine sıfır dominar almıştım. Şimdi ikinci eline 32bin verdim.


6. sayfa BirinciBirinci ... 4567 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)