Yazılanları tek tek okudum yine bir çok yerde japon övülmüş,hint yerden yere vurulmuş
Açıkçası ben konuya farklı açıdan yaklaşmak istiyorum.Bana göre kötü motosiklet yoktur,bilinçsiz kullanıcı vardır.
Altındaki motosikletin limitlerini bilmeden kullanan bir çok kişi gerek japon olsun,gerek çin,gerek hint hep kaybetmeye mahkumdur. Şurası bir gerçek biz millet olarak çoğunlukla bütçesi düşük cc kullanmaya mahkum bir milletiz.
Camiada çok az bir azınlık var 200.000 TL verip yüksek cc li her özelliği olan bir motosiklet alıp hayatın tadını çıkaracak olan.
Bunun dışında coğrafyamız kaderimiz misali bir çoğumuz 200-250 cc motosiklete biniyoruz.Kaldı ki artık bunlarda lüks olmaya başladı bir kaç gündür bakıyorum,trafikte etrafımda 50cc lik motosikletler gezmeye başladı.
Dolayısıyla belkide bir çoğumuz bu 50.000 TL ile 200.000 TL arasındaki motosikletlere bakıp içimizde kalan uhde ile kalkıp 200-250 cc olan motosikletlerimizi kapasitesi dışında zorluyor,bir şey olunca da kendimize kusur bulmuyor yok o dandik,yok bu dandik diyoruz.
Söylediğimi halen anlamayan varsa sırtına 20 kilo çuval alsın 40 KM hızla koşmaya çalışsın daha iyi anlayacaktır
Kötü kullanıcıya ne verirsen ver japonda olsa dünyanın en iyi motoruda olsa malesef bir problem çıkarır bu hep böyledir 2x2 nasıl 4 ise afrikadada 4 kutuplardada 4 dimi sonuç değişmez dolayısıyla bu tiplerin şikayetleride hiç bitmez ve bitmeyecek.
2016 yılında 0 km pulsar 200 NS aldım benim ilk motosikletimdir kendisi ve ben çok memnunum kronik sorular dışında (
STOP etme ve ekran resetleme) hiç sorun çıkarmadı çok şükür(
bu arada Stop etme sorunu 1 yıla yakın hatta biraz daha fazla zamandır yok kendi kendine düzeldi,ekran resetleme sorunu ise aldığımda 1 veya 2 kere oldu dahada hiç olmadı oda kendi kendine düzeldi sanıyorum saati ayarlayınca ekran kendini resetliyor en son resetlemeden sonra saati ayarlamadım mesela 3 yıldır ekranım resetlemiyor)
Şahsen ben altımdaki motosikletin limitini biliyorum ve gözüm gibi bakıyorum.
Yokuş aşağı 160 basıcam diye bir egom yok mesela
Birde küçümsemek için söylemiyorum fakat cebinde 20 TL benzin alacak parası olmayan arkadaşlar var camiada dolayısıyla bu arkadaşların bakımları nasıl,nerede,ne şekilde yaptırdığı şüphe götüren bir durum.
Bakımları tam yapılmayan bir motosikletinde arıza yapması zaten kaçınılamaz bir durum yani bütçesine göre motora binmeyen de çok memlekette
Şahsen bende isterim BMW ye binmeyi ama işletme maliyeti benim canıma okur bana göre memur,memurla,işçi,işçiyle,zengin,zenginle,fakir,f akirle evlenmeli.
sen asgari ücretle çalışıp jennifer lopez ile evlenirsen kıyamet kopmuş demektir
kadının bir ruju dünya paradır dimi arkadaşım
he evlenirmisin tabiki evlenirsin netice olarak ya sen iflas edersin yada canım kadına yazık eder o canım kadını pazarcı karısı binnaza çevirirsin sonrada şikayet eder durursun ya jennifer jennifer dediler gittik aldık pazarcı karısı çıktı dersin
dolayısıyla gidip bütçene göre motosiklete bineceksin bakımlarını güzelce yaptıracaksın sen ona bakacaksinki oda sana baksın
2.el motosiklet alıcaksanda mesela 30-40 yaşında çoluklu çocuklu adamdan alacaksın derim,zıpırdan apaçiden 2.el motosiklet alırsanda sonuçlarına katlanacaksın
ben pulsarı alırken esasen çokta istekli değildim çünkü tipi şekli çok hoşuma gitmiyordu hatta bambaşka bir tarz olan Yamaha xcity 250 almaya niyetliydim fakat 2016 yılında pulsar ve xcity 250 arasında neredeyse 2 katı fiyat farkı vardı ayrıca ekipmanda almam gerekiyordu maddi imkanlar devreye girince istemeyerek gidip 200 ns aldım Pulsarın 2016 yılındaki 0KM fiyatı 7.850 TL idi yamaha xcity 250 nin ise 15 bin tl civarlarındaydı
2016 yılından bu yana pulsarı kullanıyorum dolayısıyla Bajaj markasını bir çok defa her açıdan deneyimleme imkanım oldu ve kesinlikle şunu söylerim çok kötü bir marka değil japon ve çin kalitesi arasında böyle cuk diye yerini bulmuş bir marka
Belirttiğim gibi pulsarı istemeyerek almamdaki neden markanın kalitesizliği değil,motosikletin şeklini beğenmiyor olmayışımdı zamanla motosikletime çeşitli aksesuarlar alarakta bu sorunu giderip gözüme hoş gelebilecek hale soktum şu an piyasada motosikletten anlamayan bir çok kişi dönüp 2 defa bakıyor. hatta kendi sınıfımdaki bir çok pulsar kullanan arkadaşın bile şöyle kafa çevirerek baktığına defalarca kez şahit oluyorum
yukarıda anlattıklarımdan yola çıkarak asıl konuya gelirsek
Şu an bende motosikletimi satışa çıkardım 11.000 TL fiyat istiyorum satabilirsem satacağım satamaz isem binmeye devam edeceğim
benim için asıl mesele sattıktan sonra ne alacağım bende dominar 400 ve mt 25 arasında çok gidip geliyorum.
mt 25 in japon olması dışında beni cezbeden bir özelliği açıkçası yok fakat dominarın ise kaydırmalı debriyajı,ABS fren sistemi,led farları filan beni kendine çekmiyor desem yalan olur.
dominar 400 ü test etme imkanım da oldu gayet güzel motosiklet mt 25 i hiç sürmedim ama yorumları okuyorum videolarını izliyorum yüksek devirlerde titreşim var diyorlar kaldıki dominar 400 de düşük devirlerde titresim yok denecek kadar az
yani şu an motosikletimi satsam 0 km olmamak kaydıyla az kullanılmış bir dominar alabilirim oda söylemiş olduğum gibi ek donanımlarından dolayı benim için + basmakta
ya her şey bir yana ABS li bir motosiklet sahibi oluyorsun hemde kombine ABS arkadaşlar daha ötesi var mı bilemiyorum