Değişiklik yok, sadece ufak boya detayları farklı. Depo çevresinden sinyale kadar uzanan parça ve tutma demiri gri yerine artık siyah yapılmış. Atıyorum 2018 de beyaz rengin jantları gri iken 2019 da siyah olmuş vs.
Değişiklik yok, sadece ufak boya detayları farklı. Depo çevresinden sinyale kadar uzanan parça ve tutma demiri gri yerine artık siyah yapılmış. Atıyorum 2018 de beyaz rengin jantları gri iken 2019 da siyah olmuş vs.
Pcx kullandım kardeşimin motoruydu kendim için nmax aldım bir süre kullandım çok güzel alet ama arka yaylar varya adamı hayattan soğutur en ufak çukurda organların yer değiştirir nalet olsun dedim sattım.scooter dediğin yumuşak konforlu olacak gerisi hikaye seçim sizin bu benim kendi görüşüm hayırlısı olsun
Nefret ediyorum onu görmekten bi insan bu kadar mı itici olur
nmax in dezavantajları öyle telafi edilemiycek sorunları giderilemiycek dezavantajlar değil..
ampül halojen ise alırsın led ampül,sele konforsuz ise 350 tl ye konfor sele yapıyorlar sanayide öyle jel falanda değil ortopedik süngerle falan yapıyorlar iserseniz jelde yapabilirsiniz size bağlı, 4 lü flaşör yaptırılır zor bir şey değil bir 5 tl lik role bir tuşa bakar sanayide elektrikçiniz varsa 15 dakka da yapar.. süspansiyon bile elden geçirilir... ama gidipde sonradan abs yaptıramassın hacimi arttıramassın.. yani yaparsında gereksiz saçma sapan değmez rakamlara olur..
Kısaca birinin dezavantajı aksesuarlık dezavantajlar ve sonradan ucuz rakamlara telafi edilebilinir şeyler.. Bir diğerinin ise dezavantajı mühendislik dezavantajlar sonradan yaptırılması çok zor..
Sonradan yapılma sele ile konfor düzelmez, süspansiyonlar sert bir kere. Ayrıca orasını burasına orjinal olmayan şeyler takacaksam o motoru hiç almam daha iyi. Flaşör tak onun düğmesini tak, aynaya uzatma tak, led ampul için ilave modül tak, usb çakmaklık tak motor maymuna döner. Fuarda vardı bir tane palyaçoya dönmüş resmen. ABS sonradan taktırılacak bir ihtiyaç ya da eksiklik değil zaten. Piyasada ABS si olmayan bir sürü küçük büyük cc motor var tercih meselesi. Zevk için alacaksınız bunu beğenmediğiniz bir modeli sırf abs var ama diye almak hatadır. Sele sertliğine dayanamayıp nmax'ı satan çok. Ama abs yok diye pcx i satan hiç yoktur.
Ben size soyle bir bakis acisi soyliyim. Tayland’da insanlar ortaokuldan itibaren motor kullanmaya basliyor ve hayatlari boyunca motor kullaniyorlar. Her adim basi, her yer motorsiklet. 1000 adet pcx var ise 3-5 tane nmax var. Yani demek istedigim hayati motor ustunde gecen bir millet pcx tercih ediyorsa mutlaka bir bildigi vardir.
Simdiden hayirli olsun. Ekipman edinmeyi unutmayin. Keyfli ve guvenli surusler
NOT : buradaki yeni pcxler artik hybrid. Turkiyede var mi bilmiyorum.
Yamaha yakışıklıdır ama Honda mahallenin sert delikanlısıdır. Şimdilerde aralarında pek fark kalmadı ama ben her türlü Honda derim.
mühendis bu bi şey bilmezse oraya koymazlat derler hiç seleye binmezler mi ne çok hataları var
Arka frenin kampana olması bence öyle büyük bir dezavantaj değil. İlk motosikletimin (650cc Honda) arka freni kampanaydı, ama son iki motosikletimin (1000cc Honda, 1300cc KTM) arka disk freninden çok daha iyi tutuyordu. Demek isteyeceğim o ki iş dizayna bakıyor. Kampana fren de gayet güzel iş görüyor düzgün dizayn edilince.
Ancak ABS önemli bir faktör, hafife alınacak bir özellik te değil. Açıkçası bir önceki motosikletimi elden çıkarmamda en önemli faktörlerden biriydi. Ancak bir scooter için, kullanıldığı şehir ve ortam da göz önüne alınarak, ne kadar kritiktir çok bir bilgim yok...
Yine scooter'larda nasıl bilmiyorum, ancak tipik bir naked'ın süspansiyonunun elden geçirilmesi hiç de ucuz değil...
Dik rampalarda performans kaybı çok olur mu?
abs bence önemli bir unsur.. gerisi bir şeklide halledilebilir bana göre...
Burda pcx alınıcaksa savunma moduna geçmenin manası yok ben olanı avantaj ve dezavantaj farkını söyledim.. kaldıki dediklerimle yazdıkların çok farklı.. motoru maymuna döndürmelik bir şey söz konusu değil çünkü dediğim şeyler içinde araca sonradan monte edilicek bir tuş dışında hiç bir şey yok.. oda usta orjinal tuş setine benziyen bir tuşu görünmiycek yada fark edilmiycek bir yere koyarsa o bile anlaşılmaz..
usb çıkışı osu busu yaptırıcaksan onu bilemem ben onlardan bahsetmedim.. onlar küçük hacim motorlarda bence çokda gerekli ve kullanışlı şeyler değil. adam gibi elektrik ustası onuda görünmiycek bir yere yapar orjinal gibi olur oda ayrı mesele.. selenin konforunun selenin popoyu ağrıtmasıyla ilgisi var selenin amortisörden olan konforsuzluğundan bahsedilmiyor kendi rahatsız selenin.. led ampüllerede modül falan bir şey takılmıyor normal ampül tak ampül çıkar ne büyüttünüz minnacık işleri..
kısaca benim dediğim şeylerin moturun orjinalliğini bozmakla bir ilgisi yok motor gene op orjinal kalıyor. Dışardan bakdığında yapılanları kimse anlayamaz motor normal bir nmax olarak op orjinal görünür..
Güvenlik ve keyfi konforlu donanımı aynı kefeye koyup kanpananın abs den daha iyi tuttuğunu iddia eden ve sonunda 2.seçeneğin iyi olduğunu anlatan kişiler var burda ilginç gerçekten.
Nmax 125 ile pcx 155 dik rampada ya da arkanda biri olsun çıksınlar bakalım hangisi daha iyi çıkıcak rampayı,hangisinin çekişi daha iyi.Dikkat et nmax 125 ile dedim,nmax155 ile çekiş konusunda boy ölçüşemez pcx 155. Her iki scoter de kullanan biri olarak yazıyorum bunu.Pcx 155 ile 80-90km hızla git motor yere basmıyor ağırlık dağılımı berbat.Sağa ser viraja giriyorsun pcx sola çekiyor ama nmax ile düzlükte 110 km ile hızla bile en ufak sallanma yok.Sert viraja gir aynen senle geliyor.Ayrıca (yamalube yarı sentetik) nmax 6 bin km de bir yağ değişimi,pcx 3 bin km sonra bak bakalım yağ ne kadar eksiltmiş.amortisör konusunda da abartmış bazı vatandaşlar.Yumuşak amortisörlerin de dezavantajı olduğunu bilmeyenler diyelim bunlara da.
Arkadaşlar şahsi fikrim " ilk motorunu alacak adama acemi adama " pcx önermeyi karşısında da nmax varken doğru bulmuyorum. Zira bence en önemli şey güvenlik...
Motosiklet tercihi yaparken seçeneklerimden biri de pcx idi. Forumlarını okudum, facebook gruplarına katıldım vs. Çok sık karşılaşılan bir kaza türü vardı; "abi frene hafif dokundum motor altımdan kaydı, abi önüme araba çıktı frene asıldım motoru devirdim" vs. bu mesajlardan defalarca okudum, yolda sağda solda kullanıcıları ile sohbet ettim. Herkes motoru övdükten sonra ( rahat-az yakıyor vs.) bir ama ekleyip konuyu buraya getiriyordu. Çünkü çok kötü lastik var üzerinde abs de olmayınca hata kaldırmıyor. Abs beni 3-4 kere kazadan kurtarmıştır. Ben yamaha hayranı değilim, nmax için size bir sürü olumsuz şey de yazabilirim. Ama önceliğim güvenlik olduğu için absli bir Scooter alın derim marka önemli değil...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)