Levent hocam,
Ömür yeter, maddiyatta el verir ise 2-3 sene içerinde açmak isteyeceğim konuyu açmışsınız.
Karar vermesi gerçekten güç motorlar. İnsanı en çok yoran da gönlünden geçeni seçmek mi yoksa ülke şartlarını göz önünde bulundurmak mı ?
XR aralarında bana göre en kanı bozuk olan motor. Tepkisiyle, karakteriyle sert, titreşiminin de çözüldüğü söyleniyor. En büyük eksisini değer kaybetmesi ve çok dar bir alıcı kitlesine hitap etmesi olarak görüyorum. Genel görüşüm uzun vadeden çok, kısa süreli bir aşk yaşanacak bir motor gibi bana göre. Ek olarak artçı ile birlikte uzun turlarda rakiplerine göre aşağıda kalır görüşündeyim.
Mts, ahh o mts. Bakımıydı, servisiydi uzun ömürlülüğüydü derken 2 hafta önce 2014 mts almayıp yine maddi konuları göz önünde bulundurarak Afrika aldım.
Sizin istemiş olduğunuz sportifliği, touring yapısını bana göre bu 3 motor arasında en iyi harmanlayan alet budur. Tasarım zaten al beni diye bağırıyor. XR gibi malesef 2. elde değer kaybetmesi ve desmo sebebiyle insaları kendinden uzak tutuyor.
Gs, Türkiyedeki pazarı ile maşallah çeyrek altın gibi. Alırken fazla para veriyorsunuz ama diğerleri gibi değer kaybetme durumu olduğunu düşünmüyorum.
Hareketli piyasası var ve hızlı gidiyor. Konforuna diyecek yok daha ne kadar kendini kanıtlasın. Bindiğiniz zaman premium bir zümreye dahil oluyorsunuz. Evet bakım pahalı parçası bla bla. Ancak bu işin top noktası. Bir daha belki sadece model yükseltmek için elden çıkaracağınız bir motor.
Ancak dediğiniz gibi biraz yaşlı hissetirme durumu var. Bir anda göbeğiniz çıkıp saçlar dökülebilir.
Tecihim ben hala genç hissediyorum, kanım kaynıyor daha yaşlanmadım, araya bir motor daha sokabilir derseniz Mts.
Ya macera aramanın anlamı yok, hanımı da yormayalım, satarken de ölü parasına vermeyelim derseniz Gs.
Xr'ı malesef eledim gibi :(