Ekram Ata facebook sayfasında Oktay Motor ile ticari ilişkilerinin iptal edildiği duyurdu.
Bilgisi olan var mı?
Ekram Ata facebook sayfasında Oktay Motor ile ticari ilişkilerinin iptal edildiği duyurdu.
Bilgisi olan var mı?
Hayırdır İnşallah, Oktay abi baya sahiplenmişti oysaki? Problem ne acaba?
Yeni sistemle ilgili olabilirmi.Bayiler motor satmayacak sadece servis verecek diyorlardı.
İstanbul için konuşursak Bajaj'ın imajına olumlu katkıda bulunan bir Oktay Motor, bir de Bay-Moto vardı. Yazık olmuş bence.
bajaj bajaj dediniz al noldu işte
2015 Temmuz'dan bu yana Bajaj kullanıcısıyım ve Bajaj'ın sosyal ortamını yakından takip ediyorum.
BAJAJ isminin ülkemizde yayılmasında, gerek kaliteli servisi gerek ise her an her yerde ulaşılabilir yardım ve destek sunarak büyük katkı sağlayan, tabiri caiz ise ülkemizde Bajaj'ın Bajaj olmasını sağlayan önemli oyunculardan biri olan işletme ile yollarını ayırdığını 2 satırlık facebook gönderisiyle anons ediyorsan, bu işte bir yanlışlık var derim kusura bakma! Ticari olarak anlaşamamış olabilirsin ancak bu servis senin yüzlerce motosikletini sattı, bakımını yaptı. Yok ben Facebook'tan açıklayacam diyorsan da en azından birlikte bir fotoğrafınızı koyar, iletini yazar öyle yaparsın paylaşımını.
Son bir yılda özellikle iyice gözümden düştü firma.
"Alıştırana kadar kepçeyle, alıştıktan sonra kaşığın ucuyla" yöntemini uyguladı Bajaj bu ülkede.
Boxer BM150 kullanıyorum. Hâlâ daha üründen memnunum ama bir daha Bajaj almam. İlk parti malları satıp adını duyurana kadar yaptıkları teknik destek, müşteriye karşı olumlu tavır, ilgi-alaka artık kalmadı. İlginin azalması, yedek parça sitesinde her üründe indirim olması "Acaba Bajaj çekiliyor mu?" dedirtmiyor değil.
Valla işin iç yüzünü bilemeyiz ama Bajaj diyince benim aklıma oktay motor geliyordu.
Başka hangi markanın bir bayi ile işini durdurduğunda yaptığı açıklamaya şahit oldunuz
İlla ki birşey vardır. Oktay usta da açıklama yapar muhakkak. O zaman belli olur. Ekuralkan sistemiyle bayi komisyonları düşürülmüş ya da her bayi ile farklı pazarlık yapılmış neticede anlaşma sağlanmamış olabilir.
instagram.com/gerivites
youtube.com/user/nimbus8222
Oktay Motor ve Oktay ustanın adını, Bajaj'ın kronik sorunlarına getirdiği çözümleri, müşteriye olumlu yaklaşımını çok kez okudum ve duydum.
Kurumsal olduğunu sandığım bir firma, yıllardır bayi ve servisliğini yapan bir firmayla yollarını ayırıyor,
yılların katkısına bir teşekkür bile etmeden üstelik son derece amatörce facebook üzerinden
satış ve pazarlama müdürünün attığı bir mesajla duyuruyor bunu müşterilerine...
Bajaj'ım yok. Hiç olmadı. Olabilirdi. Bundan sonra olmayacak gibi...
ben buradan şunu anlıyorum yakında bajaj patlar
Olayı "O" zaman çözmüş olmalıydınız. Hatırlatmak için ekleyeyim...
Bildiğim kadarıyla oktay motor bajaj firmasını adam eden işini düzgün yapan bir firmaydı. Her soruna karşı bajaj kullanıcılarını mağdur etmezdi. Hatta bajaj kullanıcılarına özel mangal partisi verdi. Oktay motor büyük ihtimal bu firma ile anlaşamayıp kendisi bırakmıştır diye düşünüyorum. Zaten kuralkanın servisleri çok sıkıntı
Ben sırf Oktay Usta var diye normalde hayatta bakmayacağım bir marka olan Bajaj'ın motosikleti teste gittim tam o sıraya denk gelen bir 2. el fırsatı çıkmasa almıştım da motoru... Bence hem Bajaj hem de Kuralkan için bir kayıptır bu.
10 bin bakımı yapaydım en azından çevremde bajaj ın düzgün bi servisi yok güngören,bağcılar,bahçelievler buralara yakın bi yere düzgün bi servis açılsa güzel olur
Bugün daha bu Kuralkan'ın sistemi çok marjinal demişken üzerine bunun olmasını hiç garipsemedim..
Kuralkan profesyoneliz şöyleyiz böyleyiz diyor amai Kuralkanın davranış biçimi yıllanmış kurumsal markaların davranışları ile hiç örtüşmüyor.
Bu işten Oktay Motor zarar görmez. Kuralkan görür.. Oktay Motor, servis konusunda berbat olan motosiklet satış sonrasında birkaç tane iyi servisten biriydi buradaki forumdaki arkadaşların yorumuna göre.. Adamlar Bajaj satmaz da XXX marka satar ama satar. Çünkü motosikleti sattıran şey satış sonrası hizmettir..
Kuralkan yetkililerine bir motosiklet sever olarak bir not iletmek isterim.. Söz konusu yeni sisteminizin maalesef Türkiye koşullarında çalışma ihtimali yoktur.İşini iyi yapan kaliteli bayinizi küstürürsünüz.. Öylede bayi bulamazsınız. İnternetten motosiklet satılmaz..Bu çok futurist bir yaklaşımdır. Müşteri motosikleti ve/veya otomobili bayiye giderek , görerek , pazarlık ederek satın alır.İşin tadı tuzu budur..
Birde böyle Oktay Motorun bayiliğini fesh ettik şeklinde içeriği altı doldurulmadan yapılmamış açıklamalar, Oktay Motor gibi bu camianın gönlünü fethetmiş isimler için hiçte hoş olmaz..Camiadan çok tepki görürsünüz..Bajaj markasına bu kadar sahip çıkmış emek vermiş bir Bayiye teşekkür ederek bu meseleyi açıklamak etik ve doğru olan değil mi?
Neyse uzatmadan niyeti üzüm yemekten çok bağcıyı dövmek olanların hiçbir zaman uzun vadeli başarıyı yakalayamayacaklarını nacizane 20 küsür yıllık iş deneyimim ile söylemek isterim.
Hayırlı akşamlar..
Sanırım oktay motor ktm yetkili servisliğini alıcak ondan olabilir bu iptal.
Şöyle bir yorum eklemiş Ekrem Bey
Değerli arkadaşlar;
OKTAY MOTOR ile olan ticari ilişkimizin sona ermesi ile ilgili birçok yorum ve sorular gelecektir. Gayet normaldir. Ticari ilişkiler de evlilikler gibidir. Bazen istenmese de ayrılıklar yaşanabilir. Sebepleri elbette vardır ama bizim açımızdan mahremdir. Oktay Motor isterse açıklama yapabilir. Biz karışmayız.
Markalar, ticari müesseseler şahıslar ile kaim değildir. Oktay motor ya da Ekrem Ata gelip geçicidir. Kim bulunmuş olduğu konum itibari ile ne hizmet etti ise biz sonuna kadar kendilerine müteşekkir oluruz.
Saygılarımla…
Enteresan. Bajaj için çok ciddi emek sarf etmişligi vardır Oktay motorun . Seveni olduğu gibi tilt olanlar da mevcuttu ancak garip olmuş bu ayrılık .
Tüm Türkiye'deki bajaja olumlu etkisi hiç yoksa %20-25lerde olan bir adama rest çekmek stratejik bir hata.
Aralarında ne geçtiğini şimdilik bilemeyiz ama Oktay abi'nin telefonda "sizin yapacağınız işin taaa a....." Diye rest çekmiş olması muhtemel
galiba bajaj'ın sonu hyosung gibi olacak. önce parlat,sat,sonra yavaş yavaş çekil piyasadan.
mahrem mevzu acaba ne,oktay motordan bir tane sikayetci duymadım sahsen.
millet kaliteli servisi mumla arıyor,bunlar ilisigi kesiyor. enteresan isler.
Valla bende 9,650 km lerdeyim, bu ay 10.000 km bakıma gidecem. Ben bide ümraniyede oturduğum halde gitmeyi düşünüyodum. İstanbul için Bajaj kullanıcılarına kötü oldu. Adını vermiyim gittiğim servis hepi topu bi sağ peg değişti, sonrasında yaptığı işin pisliğini ben temizledim. Şimdi bu heriflere 10.000 km bakım yaptırmak, subap ayarı yaptırmak hiç gelmiyo içimden.
İnternet üzerinden motor satmak bizim millete gelmez. İnternetten sipariş verip paketten hıyar çıkması durumları yaşandığı için ürker insanlar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)