2019 Benelli Modellerinin Fiyatları Belli Oldu
-
Satamadığı için fiyat düşüren distribütör örneği sürdürülebilir bir olay değil.Piyasanın durumu belli distribütörler de bunun farkında.Önümüzdeki dönem artık bu motorları stoktan satış değil sipariş üzerine getirecekleri dönem olacaktır.O süper cupdan çok stok getireceklerini düşünmüyorum.
Reklamlar
-
logaritma adlı üyeden alıntı
dediğimden farklı bir şey demiyorsun ben motor teknolojisi dedim sen bana çevesel donanımları söylüyorsunki bu parçaları zaten bütün motor firmaları başka markalardan temin ediyor..
abs beyni genelde fiks boschdur , ecu delphi,ac delco yada bosch v.b , lastikler zaten saymıyorum bile maliyetle göreceli bir şey ..
benim yukarda bahsettiğim motorun kendi içindeki kullanılan teknolojiler.. yani motorsikleti üreten mühendislerin motor için kendi geliştirdikleri özel teknolojiler sistemler..
Dün attığım video gözükmemiş.
Bu video da neyin nasıl geliştirildiğini görebilirsiniz. Pasero fabrikasını motor tasarımcılarını motorun içini dışını. Leoncino temelde F800 bloğu ile aynı motor teknolojisine sahip. 360 derece krankta çalışıyor. Ateşleme zamanı farklı silindirlerin. 752s in bloğu ise farklı 2008 de firma iflasa gitmeden önce Due2 diye bir model yapıyordu. Yamaha TDM yi tarihe gömmüştü Kawasaki olmasa MT07 aklına bile gelmezdi
O arada benelli 2 silindir 750 lik makine den 95 hp alıyordu. İşte bunlar hep bilgi, motosiklet kültürü filan
-
Japonlar karşısında diğerleri silinmeye mahkum. Millet 31 beygirlik 250 lik Benelli'ye 29 vereceğine 36 beygirlik Japon MT25 e 24 verir 5 bin liraya da ekipman düzer.
Veya servislerin, hizmetlerin çok iyi olacak. O da hiç yok zaten. Yani bu fiyata bu motorun satılamayacağı ön görüsü yalnızca bana mı ait? Sadece ben mi bu gerçeği görebiliyorum? Benelli yetkilileri ne yapıyor? Benelli Türkiye'nin pazar araştırmaları, kullanıcı hedefleri ve satış departman yöneticiliğine talibim.
“Bir delil ile 40 alimi yendim; ama 40 delil ile bir cahili yenemedim.” Mevlana
-
O Yamaha fiyatları öyle kalmaz yalnız...
-
Şu an yapılan fiyat yorumlarının çok sağlıklı olacağını düşünmüyorum.Stok eritmeye çalışan var ÖTV indirimi var seçim var.ÖTV indirimi ve seçim sonrası fiyatlar netleşir.O zaman kıyas yapmak daha mantıklı.Bu gün motor alacak kişi için bir daha zor yakalanacak güzel fırsatlar var tabi.
Ben TRK502 aldım hani satılmaz deniyor ya.Kappa arka çanta orta sehpa sis farı.29.5 varsa bu rakama bu muadilde motor onu alırdım.Üstüne 10bin koyabilseydim Tracer700 almak isterdim tabiki ama koyamadık.Bunu aldık.Kaldıki yılda 5 ila 8 bim km yapabilirsem çok gezdim sayarım kendimi.O yüzden motora çok para vermekte doğru değil benim açımdan.
-
Öz_Musti adlı üyeden alıntı
Japonlar karşısında diğerleri silinmeye mahkum. Millet 31 beygirlik 250 lik Benelli'ye 29 vereceğine 36 beygirlik Japon MT25 e 24 verir 5 bin liraya da ekipman düzer.
Veya servislerin, hizmetlerin çok iyi olacak. O da hiç yok zaten. Yani bu fiyata bu motorun satılamayacağı ön görüsü yalnızca bana mı ait? Sadece ben mi bu gerçeği görebiliyorum? Benelli yetkilileri ne yapıyor? Benelli Türkiye'nin pazar araştırmaları, kullanıcı hedefleri ve satış departman yöneticiliğine talibim.
Kuba Motor gerçekten bu işi bilmiyor. Hala CG sattıklarını sanıyorlar. Umarım Q.J. Group her şeyi ellerinden alır.
-
Seko adlı üyeden alıntı
Son yazdığın cümlenin altına imzamı atarım. Hatta bu iş öyle bir hal almıştır ki bugün birbirinin tıpatıp aynısı iki motorun üzerine iki farklı marka logosu koysalar bizim insanımız yine bilmediği markayı kötüleyecektir. Keşke birileri bunun deneyini yapsa da izlesek, gülsek.
Benelli markasının Japonlar'la aynı fiyata motor satması bana da normal gelmiyor ancak bu kalitesinin çok aşağıda olduğu anlamına da gelmiyor. Bakın adamlar oturmuşlar bir sürü başka Çin mallarına benzemeyen büyük hacimli modeller yapmışlar. Tasarımları da taklit olsa da güzel mi güzel. Piyasada Leoncino'dan daha güzel tasarıma sahip scrambler varsa gösterin. CF Moto birbirinden güzel modeller çıkarmış ve 300 cc'ler. %37 ÖTV ile satılıyorlar, fiyatları da muhtemelen %0 ÖTV'li Japon modeller ile aynı olacaktır. Öyle olmazsa zaten kapatıp gitsinler. Sıfır ÖTV işinin geçici olacağını da unutmayın. Biter bitmez "zamsever" Japonlar ÖTV miktarından daha fazla bir artışı motorlarına yansıtacaklardır. Kısacası bir kere diliniz yandı diye genelleme yapmadan yeni motorları bir izleyin, ondan sonra iyi veye kötüdür diye yorum yapın. Şasi kaynağındaki pürüzü bahane edip daha düşük seviyedeki veya hacimdeki Japona 10000 TL fark bayılmayın. Bugün aramızda BN125 cc Benelli'ye 12 bin TL vermek yerine Duke 125'e 25 bin TL verecek kadar enayi adam olacağının sanmıyorum.
İşin teknolojik kısmı da atmayla tutmayla olmaz. Motor için bunun göstergesi az yakıt tüketimidir, geneli için de hafifliktir denilebilir. Enjeksiyon sisteminin adının ne olduğunun bir önemi yok. Çalışıyorsa, sorun çıkarmıyorsa, az benzin yakıyorsa, performansı iyiyse olmuştur. Bunları o kadar kafanıza takmayın.
Fiyat politikasına gelince, kardeşim sen bu motorları elinde kaldığında iki sene önceki fiyat etiketini koyup satabiliyorsan, iki sene önce de daha ucuza satabilirsin. Ama bizim ticaret ahlakı ve etik nedir bilmeyen firmalarımız bunu yapmazlar. Bizde bunu hiçbir kurum, hiçbir sektörde yapmaz. Biz şark kurnazıyızdır. Bajaj ve KTM Hindistan'da üç kuruşa verdikleri motorları burada üç katı fiyata satmaya çalışıyorlar. Royal Enfield'lar şu anda ilk geldikleri fiyatın bile altındalar. Ne oldu akıllı distribütörler ? Paranın dibine vuracaktınız değil mi ? Kapış kapış gidecekti 9 bin €'luk (o zaman 36 bin TL'lik) Royal Enfield'lar. Halbuki gelir seviyesi olarak biz Hindistan'dan bir tık yukarıdayız o kadar. Bizim millet kazıklanmayı sever, kazıklanmaktan gurur duyar ve bunu bütün dünya biliyor. Biz bir duruş sergileyip motor, araba, telefon almamayı beceremedik ama sağolsun kriz bunu kendiliğinden yapacak. Bir yıl sonra görün bakın elde kalan ne motorlar ne paralara gidecek. Super Cub almak isteyenler önümüzdeki iki sene için yarı parasını biriktirmye başlasınlar.
Tamamına katılıyorum ...
Dikkat ettiyseniz yukarıdaki yazılarımda bende hiç motoru kötülemedim.
Motorda bugüne kadar bir problemde yaşamadım.
BN125'in piyasaya çıkmasını 8 ay bekledim.
Serzenişimin %80i distribütör firmaya, %20si üreticiye.
-
bu benelli 502c 30 bin civarı olsa müthiş olurdu.
-
-
Konunun özüne gelelim "Benelli fiyatları"
Diyorum ki ne farkeder? Yani Benelli kaliteli motosiklet diye çok mu satacak bu fiyatlara. Birkaç tane satabiliyorsa satacak hepsi bu..
Yahu artık anlata anlata yoruldum bu meseleyi.. Motorlu taşıt işi Kaliteli Serviiiiiiiiiiissssssssssss İşidir... Benelli ninde kaliteli servisi yoktur.Olması bu kafayla zordur.. Aynı şekilde RKS, Mondial , Bajaj için gereçerlidir.
Bu ülkede servis kalitesi 1)BMW 2)Honda 3) Yamaha ( Kısmen ) diye gidiyor.
Yani Benelli italyan olmuş olmamış , kaliteli motosiklet yapmış yapmamış bir hükmü , önemi yoktur...
Bu fiyatlarla bu servis kalitesiyle motosikleti ancak bu memlekette Honda & Yamaha satar.. Diğerleri izler.. Onlarında satış adetleri düşecek gerçi..
-
newmoto76 adlı üyeden alıntı
Konunun özüne gelelim "Benelli fiyatları"
Diyorum ki ne farkeder? Yani Benelli kaliteli motosiklet diye çok mu satacak bu fiyatlara. Birkaç tane satabiliyorsa satacak hepsi bu..
Yahu artık anlata anlata yoruldum bu meseleyi.. Motorlu taşıt işi Kaliteli Serviiiiiiiiiiissssssssssss İşidir... Benelli ninde kaliteli servisi yoktur.Olması bu kafayla zordur.. Aynı şekilde RKS, Mondial , Bajaj için gereçerlidir.
Bu ülkede servis kalitesi 1)BMW 2)Honda 3) Yamaha ( Kısmen ) diye gidiyor.
Yani Benelli italyan olmuş olmamış , kaliteli motosiklet yapmış yapmamış bir hükmü , önemi yoktur...
Bu fiyatlarla bu servis kalitesiyle motosikleti ancak bu memlekette Honda & Yamaha satar.. Diğerleri izler.. Onlarında satış adetleri düşecek gerçi..
Ama satış rakamları düşündüğün gibi değil Küçük cc motosikletler yüzünden sevgili KUBA ( Rezil ) motor hep lider.
Ayrıca sıralamana katılmıyorum. Bence başı Honda çeker tartışılmaz bile.
-
Ekonomi 1 der ki fiyat azrz ile talebin kesiştigi boktada buluşur.
..Her zaman fiyatlar düşer...
HEr zaman her türlü araç ilk çıktıgında en pahalı oldugu andır.
Dolar bu seviyede kalır ise 39 dedigi araç 7 inci ayda 35-34 e bayiler verir .. Nİyeti olan parasını dolar yapsın 39 dediği motor 7500 $ yapıyor 7 incş 8 inci ayda en fazla 7500 $ verirsiniz ,
Buyuk ihtimal 7000-6500 dolar seviyesine düşer
-
burda kimse benelliyi kötülemiyor ama bir japonla aynı fiyat hatta japondan pahalıya satmasıda elle tutulur akla mantığa yatkın olucak bir şey değil bence..
müşteri gözüyle bakıyorum cebimde param var honda,yamaha ,suzuki aynı fiyata hatta bazıları daha düşük fiyata varken neden gidip benelli alıyım.. biri bana desinki şundan.. bende tamam diyim..
Cb250r 24 bin tl ye varken Mt25 24 bin tl ye varken suzuki gsxr 250 22 bin tl ye varken.. işte bir vstorm 250 28 bine varken niye gidip bennellinin 250cc liklerine 24 bin tl,26 bin tl, 30 bin tl veriyim.. biri bana bunu açıklarsa tamam derim o zaman..
bazı arkadaşlar şunu diyor o fiyatlar japonlarda öyle kalmaz tamam kalmadımı o zaman konuşuruz ama şu anda böyle şuanki rakamlar üstünden konuşmak lazım.. şu anda cebimde 24 bin tl e gidik cb250r yada mt25 alabiliyormuyum alabiliyorum ben ona bakarım.
trk251 den ben çok ümittliydim çok beğenmişdim tasarımını kıyaslamam rx3 e göre olmuşdu dedim herhalde rx3 rakip 16-17 çıkarırlar çünkü teknik verileri ikisininde nerdeyse birebir aynı beygir tork eğrileri ,ikiside efi 6 vites falan .. üstüne rx3 de bol aksesuarla geliyor .. trk de aksesuarda yok şimdi orjinal çanta setini alsan ekstra bir 2 bin lira isterler herhalde. hadi dedim çantasıyla bin lira iki bin lira rx3 den fazlaya gelsin tasarımına değer o fark ... onu bile 24 bin tl demişler bunun çantasını alsan iki lastik atsan gelir sana 30 lara..
şimdi rakibini rx3 görüyorsan bu fiyat politikası yanlış , rakibini nc750 falan görüyorsan bu fiyat politakası gayet doğru ..
-
Emeklemeden depar atmaya çalışanlarda bugun
-
Evet, bugün. Benelliyi bende beğeniyordum. Fiyat ve özelliklerini ve dahasınıda burda okuduktan sonra, bugün gördüğüm 250NK benelliyi aklımdan tamamen sildi. Hatta dahasınıda. 250cc çift abs, 7inç gece gündüz modlu , tripmetre derece, vsr ekran, injektion, bir silindire 4 subap, spor ve rain(ekiononi) sürüş mod, sis farlarına kadar, farlar ve tam karşıdan bakınca far ve etrsafı tam bir kaplan kafası. Yandan görünüş derli toplu işlenmiş, arkasehpa sağlı sollu tam bir spoiler vsr. Buda 125cc 250cc'de 400 650 650mt çift gaz kelebeğindan hazır yan çantalarına kadar yok yok. İlginc olanıda fiyatları. 250cc'de bukadar özsllik ve yeni teknoloji başka bir markada biulamadım. 250NK'de yok yok fiyatıda 18000 Lira'cık kalıyor diğerlerin yanında. Selamlar.
-
Sektörün gidişatı motosiklet piyasasını bitirecek sanırım.
-
Muhtemelen küçük motosikletlerden daha çok kâr elde ediyorlar...
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Muhtemelen küçük motosikletlerden daha çok kâr elde ediyorlar...
Kesinlikle doğru bu yüzden satış rekoru bu pis heriflerde
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:32 ----------
logaritma adlı üyeden alıntı
burda kimse benelliyi kötülemiyor ama bir japonla aynı fiyat hatta japondan pahalıya satmasıda elle tutulur akla mantığa yatkın olucak bir şey değil bence..
müşteri gözüyle bakıyorum cebimde param var honda,yamaha ,suzuki aynı fiyata hatta bazıları daha düşük fiyata varken neden gidip benelli alıyım.. biri bana desinki şundan.. bende tamam diyim..
Cb250r 24 bin tl ye varken Mt25 24 bin tl ye varken suzuki gsxr 250 22 bin tl ye varken.. işte bir vstorm 250 28 bine varken niye gidip bennellinin 250cc liklerine 24 bin tl,26 bin tl, 30 bin tl veriyim.. biri bana bunu açıklarsa tamam derim o zaman..
bazı arkadaşlar şunu diyor o fiyatlar japonlarda öyle kalmaz tamam kalmadımı o zaman konuşuruz ama şu anda böyle şuanki rakamlar üstünden konuşmak lazım.. şu anda cebimde 24 bin tl e gidik cb250r yada mt25 alabiliyormuyum alabiliyorum ben ona bakarım.
trk251 den ben çok ümittliydim çok beğenmişdim tasarımını kıyaslamam rx3 e göre olmuşdu dedim herhalde rx3 rakip 16-17 çıkarırlar çünkü teknik verileri ikisininde nerdeyse birebir aynı beygir tork eğrileri ,ikiside efi 6 vites falan .. üstüne rx3 de bol aksesuarla geliyor .. trk de aksesuarda yok şimdi orjinal çanta setini alsan ekstra bir 2 bin lira isterler herhalde. hadi dedim çantasıyla bin lira iki bin lira rx3 den fazlaya gelsin tasarımına değer o fark ... onu bile 24 bin tl demişler bunun çantasını alsan iki lastik atsan gelir sana 30 lara..
şimdi rakibini rx3 görüyorsan bu fiyat politikası yanlış , rakibini nc750 falan görüyorsan bu fiyat politakası gayet doğru ..
Söylediklerinde haklısın. Bu her sene oluyor. Japonlar fiyat olarak fuar rekabetçi davranıyor. Aynı fuarda benelli ( Kuba ) yaz başı Japonların vereceği fiyatı veriyor. Herkes ayağa kalkıyor. Aslında sorunda olmuyor. Yaz gelince Japonlar dan bir tık ucuz kalıyorlar. Motorları anca Mayıs ayında getiriyorlar. Millet motor almış oluyor. Kuba zaten ufak tefek motorları sattığı için önemsemiyor. Bu yıl bence son şansları ya açılan fabrika nin hakkını verecekler. Yada Q.J. ( Çin ) ile ciddi sorunlar yaşanacak. 502s ve 302s in çok pahalı olması diğerleri gibi burada toplanmıyor oluşu sanırım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:37 ----------
TRK 251 e lastik almak zorunda değilsiniz bu arada zaten metzeler ile geliyor.
-
Konu kaç BG olduğu değil ve bence TNT 252 R25'ten daha iyi ve çok daha kaliteli motor ancak 5 bin TL fazlasına Yamaha yerine Benelli aldım desen adama gülerler. Üstelik bana göre 250 cc'nin en iyi motoru V-Strom 250 dururken öbürünü almak çok anlamsız.
Yukarıda arkadaş Çin'deki fiyat farkı nasıl burada 10 bin TL oluyor demiş, onun da açıklaması distribütör kazığı oluyor. Adamların yıllardır gerçekleşememiş, bir malı aşırı yüksek kârla piyasaya sürüp voleyi vurmak gibi bir hayalleri var, hâlâ da onun peşinde koşuyorlar.
Benelli kendi kendine elit takılıyor ama müşteri algısı o kadar elit değil malesef. İtalyanız da İtalyanız diye tutturmuşlar gidiyorlar. İşin komiği, bunları satan saf Küba ve RKS, kendi modellerine de İtalyan demeye başladılar (bkz. RKS winner 200 inceleme videosu).
-
Seko adlı üyeden alıntı
Konu kaç BG olduğu değil ve bence TNT 252 R25'ten daha iyi ve çok daha kaliteli motor ancak 5 bin TL fazlasına Yamaha yerine Benelli aldım desen adama gülerler. Üstelik bana göre 250 cc'nin en iyi motoru V-Strom 250 dururken.
Parayı geçtim haklınısınız orada. Ama neden naked ile tourig i kıyaslıyorsunuz onu merak ettim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)