2017 pulsar 200 ns'den 2018 yamaha r25 geçmek
Reklamlar
-
Merhaba kardeşlerim aklıma takılan bir konu da sizden yardım istemekteyim.2017 model pulsar 200 ns sahibiyim.Motorum aksesuarlı ve sıfır aldım.25.000 km'de ve bana bugüne kadar bir sorun çıkarmadı veya yolda bırakmadı.Bir tek gösterge sıfırlamasından şikayetçiyim ve de bu sorun herkes de var zaten.Ötv indirimi dolayısıyla 2018 model bir r25 almak istiyorum.Fakat pulsar 200 ns'den r25 geçmek performans açısın dan Ne gibi farklar yaratır bilemiyorum.Değer mi yoksa değmez mi.Tabi hint malı ile japonu karşılaştırmak japona haksızlıktır ama işte aklım çok karışık.Yada 2018 model mt 25 mi alıyım bilemiyorum.pulsarı satıp kredi çekicem.Lütfen fikirlerinizi esirgemeyin.
Reklamlar
-
Şimdi hacı emmi performans olarak tabiki fark hissedersin arada 12 hp,4-5 nm tork, +1 silindir fazlası var tabi bu performans aman aman bi fark değil ama düşük cc de hissedilmeyecek bi değerde değil yani. Bunlar haricinde pulsar halihazırda f/p ürünü sağlam, sorunsuz bir makina olsada hint-japon farkını iliklerine kadar hissedersin plastik aksamlardan çeşitli ayrıntılardan seni cezbeder,titreşimi unutursun r25 vibrasyonsuz bir makinadır. Bence tek zararın ortalama 1,5 lt fazla yakıt yakmak olur
-
Ben aynısını yapmış biri olarak fark hem çok hem 0.ben para durumundan ötürü almak zorunda kaldım kimse 200 den 250 ye geçmez dediğim gibi fark yok.ama pulsarı aynada bile göremiyosun pulsar son hızına ulaştığında ben daha yeni 6 ya atıyorum.sürüşü yol tutuşu kalitesi cidden çok farklı.ama ben almazdım şu anki fiyatları gördüğüm için.ben 8 e pulsarı sattım 14 e r25 aldım.büyük ccler 25 den başlıyordu o yüzden 0km almak adına aldım diyebilirim.şu an 250 ler 25 den başlıyor ve 200 sürerek bu klasmanı yeterince doldurmuşsun.amaç benim gibi cc yükseltmekse değmez ama büyük motor istemiyorum 250 400 cc arası düşünüyorum dersen tavsiye ederim.hatta ben senin yerinde olsam aynı şeyi yapardım 18.500e mt25 alırdım açıkcası
-
Öyle aman aman endişe edilecek bir değişim olmaz. Farklı karakterdeki bir motosikleti sürmek daha bile keyifli olabilir.
-
Eğer cc yeterli geliyorsa ve motosiklet sıkıntı çıkarmadıysa değiştirmeni tavsiye etmem.
japon demek cennetin bulutlarında süzülmek demek değil; hiç sorun çıkarmamış hint malın var iken kredi çekip aldıgın japon seni pişman edebilir.
farklı bir tat olacaktır farklı motosiklet sürmek ama öyle cok bir güç değişimi olmayacaktır.
benim tavsiyem cc yükseltmeye karar verene kadar ns200 ile devam etmen. güzel alet yav
-
Sana 2014-2015 cb500f ve ya cbr500r , her türlü bu geçişi yaptıgında farkı hissedersin Torku , HP s iki katı ağırlığı 150 kg den 200 kg çıkacak , malzeme kalitesi de R25 den veya oulsardan çok üstün . Sıfır sorunlu motor yüz binler ce km bir şey olmayacak bir motor .
Farkında kaliteyi de hissedersin zaten sıfır 40 kagıt.
-
yakıtın 3ltyerine 6lt olur. 6.vitesteki son hızı4.viteste alırsın.son hızın 160tan 180-185'e çıkar.
Değer mi?
Bence değmez...
-
:D şahinden , woswosa geçmiş gibi olur bak bu kesin , sorunların azalır ,ama sorun çıkarsa r25de ağlatır, düşersen çok canın yanar :D bakımlar kol gibi r25te , yamaha alıyorsan o filtrelere servet ödemek zorundasın .
-
Ns200 e göre r25te sakin kullanımda 0.5lt, agresif kullanımda da 2lt fazla yakarsın(forum içinde arama yaparsanız az çok bahsettiğim değerleri görürsünüz)...Yetkili servis-bakım fiyatları yamaha daha pahalı tabi ki ama sanki artık bajajcılar da yavaştan isyan ediyorlar, servis fiyatlarının ciddi yükselmesi konusunda. Maddi imkan varsa hiç düşünmeyin alın derim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:29 ----------
serif abi adlı üyeden alıntı
Sana 2014-2015 cb500f ve ya cbr500r , her türlü bu geçişi yaptıgında farkı hissedersin Torku , HP s iki katı ağırlığı 150 kg den 200 kg çıkacak , malzeme kalitesi de R25 den veya oulsardan çok üstün . Sıfır sorunlu motor yüz binler ce km bir şey olmayacak bir motor .
Farkında kaliteyi de hissedersin zaten sıfır 40 kagıt.
Sn Serif abi; Hemen hemen her mt25-r25 ile ilgili alım sorusunun altına benzer yorumlarınız var. Acaba tutmayan cb-cbr500 piyasası canlandırma lobisinden misiniz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:34 ----------
Angrypower adlı üyeden alıntı
yakıtın 3ltyerine 6lt olur. 6.vitesteki son hızı4.viteste alırsın.son hızın 160tan 180-185'e çıkar.
Değer mi?
Bence değmez...
Sn angypower; "Walla ben halen savunuyorum! Pulsar, Dominar'dan daha iyi bir alet. Daha iyi, daha az yakan, daha çok kaçan bir motor. Dominarda led far, kaydırmalı debriyaj ve abs var sadece. Ha bide daha fazla yakıyor boş yere." Yeni aldığınız motorlara biraz geç ısınıyorsunuz sanırım, hep bir öncekine özlem-hasret.
-
erhn42 adlı üyeden alıntı
Sn angypower; "Walla ben halen savunuyorum! Pulsar, Dominar'dan daha iyi bir alet. Daha iyi, daha az yakan, daha çok kaçan bir motor. Dominarda led far, kaydırmalı debriyaj ve abs var sadece. Ha bide daha fazla yakıyor boş yere." Yeni aldığınız motorlara biraz geç ısınıyorsunuz sanırım, hep bir öncekine özlem-hasret.
Ben burada Pulsar bana göre mükemmeldi dersem, fan savaşları çıkar. Birde bununla mı uğraşacağım? Adım reklam yapıyor da para kazanıyora kadar ne varsa yapıştıralan etiketlerden gözükmez duruma gelir.
Daha dün biri benim motora sulanıyordu. Pulsar'ının kıymetini bil dedim. Beğenmiyorsan ver bana ehe ehe yapıyor. Aradaki farkı ödeyecek misin dediğimde de pişkin pişkin eee beğenmiyorsun diyor.
Dolabımdaki takım elbiseyide beğenmiyorum hatta düğün olmaz ise giymiyorum bile ama genede dolabımda duruyor
Anladığım şuki F/P die bir ürüne sahip olmayacaksın. Ya direk fiyat seçeneğini seçip, işte bu kadar ekmek bu kadar köfte diyip kafana takmayacaksın yada direk performansa yönelip, bak nasılda hakkını veriyor diyeceksin. Ben 3 motorumda da hep F/P odaklandım ama olmadı o iş.
Kaskımı premium seriye çıkartınca hayat güzelleşti, görüntü netleşti, sesler kesildi. Montu premium'a çıkarınca bakışlar değişti. Ayağımdaki dandik botlarıda değiştireceğim ama cross botu alacağımdan beklemedeyim.
Bir dahaki motorum 600+cc üzeri olacak fakat ne olur bende bilmiyorum. Kesinlikle fiyat'a bakmayacağım ki hobi olarak sürüyorsan bu zıkkımı f/p adamı üzer.
Mesela korumalarımı d3o'lar ile değiştireceğim ve daha rahat kullanım sağlayacağım vs vs vs...
-
Bende 2016 ns 200 kullanicısıyım 10 bin km ye yaklaştı. R25, mt25, hatta ara sıra mt 07, duke390, cbr500r/f dönüp duruyor aklımda. Bi 10 bin km'de Malum sitede geçiyor. Başkasına akıl vermek kolay iş ama seçim yapmak zor.
-
Ns200 den sonra geçilecek motor,
Cb500f
Cbr500
Suzuki sv650
Nc700
Olabilir
R25 36hp ama önemli olan hacim ve tork değeri hee 350-400cc bandinda olsa alinir.
Mesela,
R4 gibi bir model olsa,
399cc
Çift silindir
40-45hp/8.000-8.500rpm
38-40Nm/6.500-7.000rpm
Gibi,gibi..
Zira 36hp gucu max 8.000-8.500rpm de almak lazim.yoksa makinayi bağırt dur.saglam ruzgarda bayila bayila gidersin
-
Katılıyorum CB500F CBR500R en uygun yükseltmeler buna...
Daha da yükseltme istemez bunun üzerine. Ben NC'den geçtim, Honda 2019 CB500X veya CB500F getirse belki model yılı yükseltirdim o kadar.
-
Senin dikkatini vermen gereken kıvraklık olacak. Ns200 kadar kıvrak olmayacak r25. Ona dikkat edersen bir de şu havalarda r25lerin lastiklerin sevmediği havalar ona dikkat edersen sorun yaşamazsın. Ben pcx 125'ten cb250r'a geçtim. Karakteristik olarak alakaları olmayan 2 motor, sağ eline hakim oldukça uyum süresini çabuk atlatamayacağın motor pek yok sanırım. Motorunu tanıma kısmını daha boş alanlarda dene, virajlama frenleme vs. Sonra farklılıklarla süprizle karşılaşma.
-
Ben r125 kullanıyordum r25 e geçtim hiç bi şey anlamadım. Bir fark hissedemedim. R25 8000 devir e kadar 125 cc motor gibi. Hatta iki kişi çok zorlanıyor. 8000 dv üzeride mt07 gibi yakıyor. Malzeme kalitesi ise r125 daha kaliteliydi plastiği boyası vs. Ben sıfır almıştım ancak tahammül edemedim sattım mt07 tracer aldım. Şahsen r25i pek tavsiye etmem
-
2. el cbr500 al r25 te çok fark hissedemezsin bence güç olarak he daha kaliteli olur o ayrı
-
YAHYaONUR adlı üyeden alıntı
Bende 2016 ns 200 kullanicısıyım 10 bin km ye yaklaştı. R25, mt25, hatta ara sıra mt 07, duke390, cbr500r/f dönüp duruyor aklımda. Bi 10 bin km'de Malum sitede geçiyor. Başkasına akıl vermek kolay iş ama seçim yapmak zor.
Aynen dediğin gibi sağolsun tavsiye veren arkadaşlar tork-devir vs diyorlar. Iyi hos haklilar ama maalesef ulkemizde otomobil-motosiklet alirken kaç adet satıyor? Ikinci el de durum nasıl? Bunları da düşünmemiz gerekiyor.
En basit örnek cb500x ülkemize gelmeyecek. Gayet hoş görünen ve eminim bir o kadar kaliteli bir motor ama büyük ihtimalle tracer700 e yakın fiyattan geleceği için kimse dönüp bakmayacak. Çok beğenen, ikinci el vs umrunda olmayan ya da A2-35kw sınırına takılan alır ancak... Yeterince satmayacağını kestiren honda da hic zahmete girmeme kararı almıştır. Sizin durumunuz içinse sayın YahyaOnur, 200lukle 10k tecrube diyorsunuz kendinize ve bileğinize de güveniyorsanız direk mt07 o seçeneklerden...
-
Honda'nın 2019 NC satışları nasıl gerçekleşecek ben çok merak ediyorum doğrusu...
-
erhn42 adlı üyeden alıntı
Ns200 e göre r25te sakin kullanımda 0.5lt, agresif kullanımda da 2lt fazla yakarsın(forum içinde arama yaparsanız az çok bahsettiğim değerleri görürsünüz)...Yetkili servis-bakım fiyatları yamaha daha pahalı tabi ki ama sanki artık bajajcılar da yavaştan isyan ediyorlar, servis fiyatlarının ciddi yükselmesi konusunda. Maddi imkan varsa hiç düşünmeyin alın derim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:29 ----------
Sn Serif abi; Hemen hemen her mt25-r25 ile ilgili alım sorusunun altına benzer yorumlarınız var. Acaba tutmayan cb-cbr500 piyasası canlandırma lobisinden misiniz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:34 ----------
zlem-hasret.
İkinci eli uygun , sıfır olsa o paraya daha iyi örneklere yönlendirir dim. Mt25 kullandım hala pulsarım var satmadım iki senedir yatıyor alet , belki satarım . Ben aldığımda Pulsar ile MT 25 arasında iki kat fark vardı .
Şimdi bana birisi sıfır Pulsar alıyım diye sorsa ikinci el mt25 al o paraya derim.
CBR 500r gördüğünüz gibi benden başka da bu tavsiyeyi veren olmuş . Lobimiz bayagı kalabalık.
Binmedigim bilmediğim motor hakkında tavsiye vermem verir isemde belirtirim tahta diye element uydurmam.
Pulsardan MT 25 geçince kalite hissini hissediyor Sun, MT 25 den CBR 500r geçince de kalite hissini hissediyor Sun.
MT 25 kesinlikle kötü motor değil nereden aldın bu Allah'ın belesını dedirtmez ama parasını da muadileri ile kıyaslayınca hak etmiyor .
Benim fikrim bu , ne yamahanın ne Honda nede baajaj ortagı değilim ,
Sizin 20-22 bandında daha iyi motor veya alternatif öneriniz var ise memnuniyeti ile yazınızı okurum artısı eksisi ile yakıt , saglamlık , güvenlik faktörleri ile açıklar iseniz .
Hatta bende yeni motor düşüyprım 6 ıncı aydan sonra tr ekonomisine güvenmediğim için parayı repo dolar orak repo yaptım ,
Amacım uzun yol yapmak yurt içi yurt dışı daha öncede motorlu ile yaptım , ayarladıgım bütçe 40-50 bandında sizin öneriniz ne olur yakıtı artısı eksisi boyum inseam 75 cm yaklaşık.
-
erhn42 adlı üyeden alıntı
Aynen dediğin gibi sağolsun tavsiye veren arkadaşlar tork-devir vs diyorlar. Iyi hos haklilar ama maalesef ulkemizde otomobil-motosiklet alirken kaç adet satıyor? Ikinci el de durum nasıl? Bunları da düşünmemiz gerekiyor.
En basit örnek cb500x ülkemize gelmeyecek. Gayet hoş görünen ve eminim bir o kadar kaliteli bir motor ama büyük ihtimalle tracer700 e yakın fiyattan geleceği için kimse dönüp bakmayacak. Çok beğenen, ikinci el vs umrunda olmayan ya da A2-35kw sınırına takılan alır ancak... Yeterince satmayacağını kestiren honda da hic zahmete girmeme kararı almıştır. Sizin durumunuz içinse sayın YahyaOnur, 200lukle 10k tecrube diyorsunuz kendinize ve bileğinize de güveniyorsanız direk mt07 o seçeneklerden...
Aynen öyle düşünüyorum bende, lakin temiz bir mt07-abs ikinci elde 30 bin tl civarında geziyor. Bakalım bu yazda pulsara bineceğim yaz ortası satacağım motoru sonrası kısmet.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)