Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 SonuncuSonuncu

BAJAJ(PULSAR) Firmasının Ürünün Arkasında Durmaması Hakkında Tüm Şikayetler

    REKLAM ALANI
  1. #61

    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Alıntı dogan70 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hakkınızda hayırlısı durumdan bizi de haberdar ederseniz çok memnun olurum.
    Tabiki tüm gelişmeleri aktarırım buraya..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:31 ----------

    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4 bajaj aldım.Motordan yana şikayetim olmadı ama servislerden ötürü çok şikayetim oldu.Hala dün gibi hatırlarım.Sıfır motorumun darbelenmesi ve servisden önce olmayıp servisden sonra olan abs arızasını.Servise gittiğimde motoru açılmış bir ns görmüştüm.Nesi var dedim.Krank arızası var parça bekliyor dedi.Uzun uzun konuştuk.Bu modellerde kronik dedi.Geçen yazda alanya servisine gitmiştim.Bajajın bağzı hediyeleri vardı onları almak için.Bana sorun varmı dedi.Gaz kesiyor dedim.Bu sorun için cpu update yapmaya gerek yok zaten cpu nun belirli update limiti var boşver demişti.Pulsarlarda ekran gitmesi ve stop etmesini sorduğumda ise öyle birşeyin olmadığını söylemişti.Kullanıcıların cümlesi yalan söylüyor.Servisler ise doğruyu söylüyor.Ben dominar aldım şuan 7 binde felan.Pek binmedim.Binseydim 15 bini bulurdum.Dominarı çok dayanıklı buldum.Şehirler arası yolda yaptım.Kıçımın ağrımasından başka sorunum olmadı.Ben dominarı sıfır ve kelepir olarak aldım.Bu fiyatlara yanından bile geçmem.Mt07 alacaktım.Her gördüğümde içim gider.Komşunun var kırmızı birtane.Yağmurun altında bekletir heralde umrunda bile değil motor.Üzülüyorum doğanın insafına bırakılan motorlara.

    https://i.hizliresim.com/k977kJ.jpg

    Ekrem bey kuralkanın sahibi değil.Adam pazarlamadan sorumlu.Elinden gelenide yapıyor.İyi niyetli olduğuna inanıyorum.Kuralkandaki diğer yöneticilerde Ekrem beyin yarısı kadar çalışsa kuralkandan birşeyler olur ama sadece bir Ekrem bey ile olmuyor.Napsın adam elinden gelen bu.Adamında üzerine gitmeyin.
    150'ns hariç diğer modellerinde pek sıkıntı yokda 150nsler malesef sıkıntılı. mt07 yeri bi ayrıdır


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62

    Üyelik
    21 Ekim 2017
    Motosikleti
    Hayabusa
    Arkadaş haklı. Sorunu var ve çözüm sunmamış marka.


    Bajaj sorunlara ilgisiz kalıyor, ürününün arkasında durmuyor olsaydı, firma yetkililerini bu forumda göremezdiniz

    Şu cümle bile açıklıyo bajajın profesyönel yardım değil, tam tersine ört bas timi var.

  3. #63

    Üyelik
    09 Mayıs 2015
    Herkese selamlar dostlar. Pulsar ile biten Avrupa turu maceram konulu başlığımı bu konuda görünce bir şeyler yazmak istedim. Sıfır km alıp 46 bin km boyunca Pulsar ile 25 ülke gezmiş bir (30 bin km yurt dışında) motoru hiç hor kullanmamış eski bir Pulsar 200 NS kullanıcısı olarak bu motor hakkında birkaç şey söyleyebilirim.

    0 dan 46 bin km ye gelene kadar yormadan, tüm bakımlarını eksiksiz yaparak kullandığım Pulsar ile yaşadığım problemler şöyle oldu;
    - 5 bin km iken Kadıköy'de motosikletim stop etti ve çalışmadı. Bir şekilde servise götürdüm. Statörü yanmış, motorun okuyucu denilen bölümü bozulmuştu.

    - 29 bin km iken hiç zorlanmadan kullanıldığım motor Polonya'da motor sübap kesti. Sübap kapağı, egzantrik zinciri gibi parçalara da zarar verdi ve bu olay Avrupa turu yaparken gerçekleşti. Bajaj markası Avrupa'da olmadığı için servise, yedek parçaya o ülkede erişemedim. Schengen bölgesi dışındaki en yakın Bajaj satan ülke olan Ukrayna Bajaj yetkilileri ile binbir uğraş sonucu irtibata geçip parçaları Ukrayna'dan Polonya'ya sipariş edip motoru yaptırdım. Bu olay yaklaşık 3 haftama ve 500-600 euro civarı parama mal oldu. Kısacası Avrupa turumu rezil etti.

    - Bosna-Hersek'teyken motorun rölantı deviri yüksek çalışmaya başladı (3-4bin km). Orada ingilizce bilen bir tamirci buldum ve bir şekilde halloldu.

    - Makedonya'da motosikletimin gösterge panelindeki akü işareti+- olan arıza ışığı yandı. Yani yine elektrik arızası yaşamak üzereydim. Büyük ihtimal kronik olan statör yanma problemi ile yeniden karşı karşıyaydım. Yani statör verimli çalışmayınca motorun tüketti elektrik ürettiği elektriği karşılayamayacak ve yeniden yurtdışında Bajaj'ın olmadığı ülkede yolda kalıp büyük masraf ile karşılacaktım. O yüzden motorun elektrik giderlerinden kısmak için Makedonya'dan Türkiye'ye gelene kadar ön farı iptal ettim ve risk alarak ön far kullanmadan, gündüzleri yolculuk yaparak yola devam ettim . Routeinfinite (Berkay ve Su) ile arıza ışığımın yandığı gün Makedonya'da buluştuk. Berkay ile o problemi çözmeye çalıştık ama nafile. Bajaj malesef onları da birkaç kez yolda bıraktı. Onlar da motorlarını satmak zorunda kaldılar.

    - Ön farsız yolculuk yapmama rağmen Yunanistan'da Türkiye'ye varmaya az km kala göstergedeki akü işareti+- olan arıza ışığı yeniden yandı. Elektrik arızası yüzünden yeniden yolda kalmak üzereydim. Eğer motoru stop edersem yeniden çalışmayacağını düşünerek hiç stop etmeden İstanbul'a kadar sürmeye karar verdim. İstanbul'a vardım. Mecidiköy de motor stop etti ve bir daha çalışmadı. Motorun yurtbdışında değil Türkiye'de bozulduğuna değil resmen seviniyordum. 30bin km lik Avrupa turumu eve varmaya 11 km kala kökten bozulan motorum yüzünden motosiklet turumu dolmuşla noktalamak zorunda kaldım Bajaj yüzünden Türkiye'ye gelir gelmez motoru yaptırıp sattım...

    Motoruna, bakımlarına özen gösteren tüm periyodik bakımlarını zamanında yaptıran, sakin bir sürücü olarak Pulsar ile 2 yıllık birlikteliğim sürecinde birçok problem yaşadım ve yaşadığım kötü tecrübelerden dolayı kimseye çevreme tavsiye etmiyorum.

    2019 yılındayız. Çoğu markanın Bajaj'ın motosikletlerine ciddi şekilde rakip olacak küçük cc alternatifleri çıktı. Hele ki Honda cb 125 f, Yamaha ys 125 vs. gibi enjeksiyonlu, başarılı motorlar da çıkmışken Bajaj'ın artmış yedek parça, servis ve motosiklet fiyatları, yıllardır çözülmeyen stop etme, ekran resetleme, devir dalgalanması gibi kronik problemleri, çok da kalite olmayan servis ağı ile popülerliğini kaybetmeye başlayacağını düşünüyorum.
    Sevgiler dostlar.

  4. #64

    Üyelik
    01 Mart 2018
    Şehir
    Büyükçekmece-İSTANBUL Hadıımköy gişeler.
    Motosikleti
    YAMAHA R6 2015
    ne güzel ülkem :D ülkeyi batıran devlet büyüklerimiz önünü alamadı , istemezlerdi ama battı , bu konudaki bajajı savunan adamlarda aynı öyle , ikna olmuyorlar birşeyler yanlış, bajaj istemezdi kullanıcıları sorun yaşasın ama yaşıyorlar , 2000 tl daha ucuz diye japonlardan nesini savunuyorlar , ben kendi bindiğim motorları bile açık açık yazıyorum böyle şöyle diye savunmam,

  5. #65
    bursagsli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2013
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kanuni Seyhan (2012-2017), Sym Wolf 250
    2 sene önce pulsar alma niyetine girmiştim. Bayiye gidip pulsar, dominar ve rs modellerini test ettim. Bir defa pulsar da yol tutuşu yok. Rüzgarda bildiğin şerit şerit geziyorsun. Zaten diğer kronik sorunlarını saymıyorum bile. Düşünsene virajdasın motor tak diye stop etti. Ölüme davetiye çıkarır. Zaten daha önceden kuralkanın servislerinden dilim yandı. Yıl olmuş 2019 sen halen kronik sorunları nasıl halledemiyorsun. Piyasaya ilk sürdüğün 6900 TL lik motoru şuan hiçbir değişiklik olmamasına rağmen 20 bin TL civarına nasıl satıyorsun pes doğrusu

  6. #66

    Üyelik
    30 Haziran 2018
    Şehir
    İzmit-Kocaeli
    Motosikleti
    bajaj pulsar 200 ns
    2016 yılında 0 km pulsar 200 ns aldım ve bu tarihten bu yana çok şükür bir sorun yaşamadım şu an motosikletim 20.000 Km de ayrıca bu motosikleti almama aracı olan tavsiye eden arkadaşımda da aynı marka motosiklet var kendisi kuryelik yapıyor ve motoru 2014 model ikinci el olarak aldı onun motorunun km side 200.000 lere dayandı neredeyse ve halen tık yok maşallah

    2016 yılından beri hiç bir sorun yaşamamış biri olarak bu markadan şikayetçi olan arkadaşları sosyal medyadan inceleme fırsatım oldu ve bu arkadaşların bir çoğunun malesef motorlarını hor kullandıklarına başlarına bir şey gelincede markaya bok attıklarına üzülerek şahit oldum

    sorun yaşayan ve şikayet eden arkadaşlar bilmem farkındamısınız ama bizim motosikletler 200 cc yani belirli bir kapasiteleri var
    yokuş aşağı motorum 160 görmüyor diye şikayet eden kullanıcılar var,
    ayrıca kimseyi küçümsemek niyetinde değilim ama cebinde 20 TL benzin parası olmayan arkadaşın motorunun ne denli yetkili servis bakımlı olacağını düşünmeden edemiyorum böyle arkadaşlarda var yani bakımlarını düzenli yapmayan arkadaşlarımız var
    dediğim gibi kimseyi küçümsemiyorum ama birazda cebindeki paraya göre motora binmek gerek şahsen bende biliyorum yamahaya binmeyi bankalar para dağıtıyor kredi çekicem de ayağına geliyorlar imza için ama aldıktan sonra işletme maliyeti denen bir şey var orasına gücüm yetmediği için 200 NS ye biniyorum

    2016 yılında önce koruma kıyafetlerimi daha sonra bütçemi de düşünerek bu markayı tercih ettim hiçte pişmanlık yaşamadım
    80 yerine göre 100 KM arası hızlarda kullanıyorum 160 filan görücem diye bir hevesim yok şahsen zaten yaşım olmuş 40 heyecanda aramıyorum ama istisnaları mutlaka vardır sorun yaşayan bir çok kullanıcının yaş ortalaması 18-25 yaş arası çok yakınımda da bu yaşlarda bu markayı kullanan kardeşlerim var ve bizzat görüyorum motorun canını çıkarıyorlar sonrada sahibinden com üzerinden temiz motor diye satıyorlar şahsen ben o motoru satın almam ama aynı yaş grubunda efendi gibi kullanan kardeşlerimde oldu

    yani sözün özü sütçü beygirini veli efendiye çıkarıp yarışa sokmaya gerek yok altımızdaki makina 200 cc ve belirli bir kapasitesi var efendi gibi kullanırsan sorun yaşamazsın markaya bok atmaya gerek yok biraz kendimize bakalım
    peyloride bunu beğendi.

  7. #67

    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Alıntı taşkın pekca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2016 yılında 0 km pulsar 200 ns aldım ve bu tarihten bu yana çok şükür bir sorun yaşamadım şu an motosikletim 20.000 Km de ayrıca bu motosikleti almama aracı olan tavsiye eden arkadaşımda da aynı marka motosiklet var kendisi kuryelik yapıyor ve motoru 2014 model ikinci el olarak aldı onun motorunun km side 200.000 lere dayandı neredeyse ve halen tık yok maşallah

    2016 yılından beri hiç bir sorun yaşamamış biri olarak bu markadan şikayetçi olan arkadaşları sosyal medyadan inceleme fırsatım oldu ve bu arkadaşların bir çoğunun malesef motorlarını hor kullandıklarına başlarına bir şey gelincede markaya bok attıklarına üzülerek şahit oldum

    sorun yaşayan ve şikayet eden arkadaşlar bilmem farkındamısınız ama bizim motosikletler 200 cc yani belirli bir kapasiteleri var
    yokuş aşağı motorum 160 görmüyor diye şikayet eden kullanıcılar var,
    ayrıca kimseyi küçümsemek niyetinde değilim ama cebinde 20 TL benzin parası olmayan arkadaşın motorunun ne denli yetkili servis bakımlı olacağını düşünmeden edemiyorum böyle arkadaşlarda var yani bakımlarını düzenli yapmayan arkadaşlarımız var
    dediğim gibi kimseyi küçümsemiyorum ama birazda cebindeki paraya göre motora binmek gerek şahsen bende biliyorum yamahaya binmeyi bankalar para dağıtıyor kredi çekicem de ayağına geliyorlar imza için ama aldıktan sonra işletme maliyeti denen bir şey var orasına gücüm yetmediği için 200 NS ye biniyorum

    2016 yılında önce koruma kıyafetlerimi daha sonra bütçemi de düşünerek bu markayı tercih ettim hiçte pişmanlık yaşamadım
    80 yerine göre 100 KM arası hızlarda kullanıyorum 160 filan görücem diye bir hevesim yok şahsen zaten yaşım olmuş 40 heyecanda aramıyorum ama istisnaları mutlaka vardır sorun yaşayan bir çok kullanıcının yaş ortalaması 18-25 yaş arası çok yakınımda da bu yaşlarda bu markayı kullanan kardeşlerim var ve bizzat görüyorum motorun canını çıkarıyorlar sonrada sahibinden com üzerinden temiz motor diye satıyorlar şahsen ben o motoru satın almam ama aynı yaş grubunda efendi gibi kullanan kardeşlerimde oldu

    yani sözün özü sütçü beygirini veli efendiye çıkarıp yarışa sokmaya gerek yok altımızdaki makina 200 cc ve belirli bir kapasitesi var efendi gibi kullanırsan sorun yaşamazsın markaya bok atmaya gerek yok biraz kendimize bakalım
    Öncelikle yorumun için teşekkür ederim ama 200'nslerde bu kadar sorun yok 150'nslerde daha çok sık sıkıntılar var zaten motosiklet garantili di hocam garantisi biteli bi kaç ay oldu bu zamana kadar hep servisde yaptırdım yaptırmasaydım zaten garanti dışı kalırdı ama servis dahi çözemedi benim sorunumu konu buraya açtım bildirdim bana dönüş sağlandı fuar'dan sonra yetkili servise gelip motorunuza bakalm diye izinli günümde götürücem motoru baktırıcam ben öyle motoru öldüren kişilerden degilim buda 3 motosikletim 150 160 yapmaya kalkıcakda değilim kalksamda sonuçlarınıda ne olcağını biliyorum ama malesefki 150nslerin kaderinde böyle var sıkıntılı olmsaydı zaten üretimini durdurmazlardı...

  8. #68
    Yayan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Jl 150 , cbf 150 er -5 ve aprilia pegaso.
    Hint lı de " hero " dan şaşmayacak sın.
    ugurkaya37 bunu beğendi.

  9. #69
    abeciMotoru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cb125E-SymWolf-Inazuma-XJ6 F
    bu kadarına ekrematabey bile dayanamaz.
    bi bakkal zinciri markaya bu kadar yüklenilmez.
    hayır olmaz.
    azıcık insaflı olun, tencere davaylan eylem yaptırmayın hint kokuları yaydırmayın.
    Motosikletimin üstü açık..
    https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber

  10. #70

    Üyelik
    16 Kasım 2017

  11. #71

    Üyelik
    28 Nisan 2017
    Ekrem atanın anlattığına göre bu olay bizim aleyhimize tüketicinin rekabet şansını bitiriyor inşallah satamazlar da bu 16 bin tl ye ilk 3 e girecek dedikleri motor ellerinde patlar

  12. #72

    Üyelik
    13 Mayıs 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial mash -Hero dash- Hero Thriller- Cbr 250
    Alıntı yokon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konu başlığı haksızlık içeriyor.

    Pulsar'ı Honda yapmış olsaydı, gidip tıpış tıpış 30.000 TL verip HONDA Pulsar alacaktınız. Bu sorunların hiçbiri de dillendirilmeyecekti.

    CBF benzin çeker gibi yağ yakıyor kimseden ses yok, çünkü o Honda.

    RS200 jant kırdı, ortalık ayağa kalktı, AEA cephe aldı. CB125F jant kırdı (üstelik Türkiye'de), kimseden ses yok: "Olur öyle şeyler ya..."

    Çünkü insanlık olarak her zaman popüler olana ilgi duyarız. Bilinen, herkeste olan ve biraz da pahalıysa, ondan iyisi yok bizim için.

    Bajaj sorunlara ilgisiz kalıyor, ürününün arkasında durmuyor olsaydı, firma yetkililerini bu forumda göremezdiniz.

    Sanıyorum başka firmalardan da bu foruma gelip açık kimliği ile paylaşımda bulunan olmadı.


    Bu konuda böyle emek harcayıp, mesajlar bulup konu açmayı da iyi niyetli göremiyorum.
    Dediklerine katılmıyorum, kaç honda jant kırmış? Ayrıca o jant konusu gayet dillendi bu konuda hiç medya(görüntü,video) olmadığı için öyle size geliyor. Birde şöyle bir laf var "Bajaj çok sattığı için 1000 motordan 10 motor ariza yapsa dedikodu oluyor diğer firmalar cok satmadığı icin goze batmıyor" yok efendim öyle bişey honda ve yamaha deli gibi satış yapıyor özellikle yamaha kronik sorunlarda geri dönüş yapıp sorun gideriyor, Bajajıda vurup yermek için bunları söylemiyorum ama kuralkanin müşterisine biraz daha sahip çıkması gerek
    ugurkaya37 bunu beğendi.

  13. #73

    Üyelik
    26 Eylül 2016
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS 2017
    Bajaj servise işiniz düşmediği sürece sorunsuz bi makine. 2. pulsarım , garanti belgemi kaybettim bir iki debelendim tekrar almak için baktım sallamadılar ben de sallamadım 10 bin bakımı geliyor şimdi servise götürmeyi düşünmüyorum. Birdahaki motorum kesinlikle bajaj olmayacak ama ekmek köfte olarak güzel bir ilişkimiz oldu.

  14. #74
    dogan70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Şubat 2017
    Motosikleti
    Bajaj 150 Ns
    Alıntı alp010 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bajaj servise işiniz düşmediği sürece sorunsuz bi makine. 2. pulsarım , garanti belgemi kaybettim bir iki debelendim tekrar almak için baktım sallamadılar ben de sallamadım 10 bin bakımı geliyor şimdi servise götürmeyi düşünmüyorum. Birdahaki motorum kesinlikle bajaj olmayacak ama ekmek köfte olarak güzel bir ilişkimiz oldu.
    Motosikletimi 10 bin bakımına götürdüğümde 5 bin bakımını sisteme girmemişler sonra dedi ki şimdi 5 bini girelim 2 3 hafta sonra 10 bini girelim ikisini aynı anda girmeyelim dedi. Sonra götürdüm bir kaç kez yaparız yaparız dediler 15 bin bakımına gittim 10 bin bakımını ZORLA sisteme girdirdim. Şuan 20 bin bakımının zamanı geldi ama 15 bin bakımını sisteme girmediler. 20 bin bakımına onlara götürmeyi planlamıyorum çünkü servis kotasını çoktan doldurdu.

  15. #75

    Üyelik
    26 Eylül 2016
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS 2017
    Alıntı dogan70 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosikletimi 10 bin bakımına götürdüğümde 5 bin bakımını sisteme girmemişler sonra dedi ki şimdi 5 bini girelim 2 3 hafta sonra 10 bini girelim ikisini aynı anda girmeyelim dedi. Sonra götürdüm bir kaç kez yaparız yaparız dediler 15 bin bakımına gittim 10 bin bakımını ZORLA sisteme girdirdim. Şuan 20 bin bakımının zamanı geldi ama 15 bin bakımını sisteme girmediler. 20 bin bakımına onlara götürmeyi planlamıyorum çünkü servis kotasını çoktan doldurdu.
    Aynı şeyleri hemen hemen yaşadım. Hayır yarın satacağımız zaman apaçi olmadığımızı efendi gibi bakımını yaptığımızı göstermek için servise ektra para ödüyoruz ama yıpratıyorlar adamı böyle şeylerle. Ben de saldım vallaha paramla rezil olacağıma ya tanıdık ustaya götürürüm ya da oturur kendim yaparım. Hem kafam rahat olur hem de param cebimde kalır. Ekrem bey iyi niyetli ama profesyonellik anlamında bajajın daha çok yolu var. Fiyatına göre mal iyi hizmet kötü yani.

  16. #76

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Ekrem Bey'in bahsettiği sistem sadece Türkiye için değil Dünyanın her yerinde çok marjinal bir sistem. Dünyanın her yerinde network kendi satışını kendi yapar.Ödemesini de kendi alır.Distributor & Bayii ilişkisi böyledir. Herkes serbest piyasa koşullarında kar marjından esneyebildiği ölçüde rekabet eder..

    Tek fiyatı Mercedes-Benz uygulayamıyor. İphone uygulayamıyor. Bajaj ın bunu nasıl uygulayacağını çok merak ediyorum. Bu ürünün alternatifi olmasa neyse de..Birsürü alternatifi var.

    Bence böyle marjinal birşey deneneceğine müşteriye vade farksız taksit seçeneği + uygun kredi kampanyaları + mümkün olduüu kadar rekabetçi ve uygun fiyat gibi avantajlar ile ilerlenseydi daha doğru olurdu..

    Bence Kuralkan bu sezon kendi kar marjından biraz fedakarlık yapıp bayisini böyle desteklemeliydi. Bu modelde bayinin hiçbir avantajı yok. Çünkü ürünün fiyatı rekabetçi olmadığı ( en azından şuan böyle ) için müşteri tercih etmeyecek.

    Ekrem Bey in konuşmalarından şu anlaşılıyor. Kuralkan bir şifre ile herkesi bayi yapmak istiyor sanırım bu model ile.. İyide bugune kada ro kadar çalışmış emek vermiş , müşteriye iyi davranmış ticaretini doğru yapmış bayilerin ne kabahati var. Sistem yanlış ve başarılı olma ihtimali çok zayıf..

    Bu model Türkiye koşullarında bayileri bazı müşteriler ile sen Kuralkan'a sipariş ver , ben daha sonra sana xxxxx TL ni geri öderim gibi tuhaf iletişimlere bile yol açacaktır.

    Burası Türkiye ..İsviçre yada Norveçte çalışabilecek sistemler bunlar.. İnşallah herkes kazanır...

  17. #77

    Üyelik
    09 Mayıs 2015
    Konuyu açan arkadaş konunun başlığını Bajaj Pulsar firmasının sadece ürününün "ve servisinin" arkasında durmaması olarak değiştirebilir artık.



    Meselenin iç yüzünü bilemeyiz tabiki fakat tahminim şu yönde. Oktay Motor'un diğer Bajaj servislerine kıyasla daha iyi hizmet vermesinden dolayı elde ettiği geniş müşteri kitlesi ve İstanbul'da hatta çevre illerdeki pazarı gittikçe tekeline almasından dolayı Bajaj yöneticileri ile ilişkişi günden güne gerilimli bir hal almış olabilir. Ayrıca Ekrem Ata'nın bahsettiği Bajaj'ın yeni satış politikası ufak ölçekli bayileri memnun edebilecekken Oktay Motor gibi büyük ölçekli iş yapan bayilerin hoşuna gitmemiş olabilir ve sonuç olarak köprüler atılmış.
    İşini başarılı şekilde yapan servisti. Bajaj markasına ve İstanbul'daki Bajaj kullanıcılarına geçmiş olsun.
    ugurkaya37 bunu beğendi.

  18. #78

    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Alıntı kinyas0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konuyu açan arkadaş konunun başlığını Bajaj Pulsar firmasının sadece ürününün "ve servisinin" arkasında durmaması olarak değiştirebilir artık.

    https://imagizer.imageshack.com/img922/694/AstOPy.png

    Meselenin iç yüzünü bilemeyiz tabiki fakat tahminim şu yönde. Oktay Motor'un diğer Bajaj servislerine kıyasla daha iyi hizmet vermesinden dolayı elde ettiği geniş müşteri kitlesi ve İstanbul'da hatta çevre illerdeki pazarı gittikçe tekeline almasından dolayı Bajaj yöneticileri ile ilişkişi günden güne gerilimli bir hal almış olabilir. Ayrıca Ekrem Ata'nın bahsettiği Bajaj'ın yeni satış politikası ufak ölçekli bayileri memnun edebilecekken Oktay Motor gibi büyük ölçekli iş yapan bayilerin hoşuna gitmemiş olabilir ve sonuç olarak köprüler atılmış.
    İşini başarılı şekilde yapan servisti. Bajaj markasına ve İstanbul'daki Bajaj kullanıcılarına geçmiş olsun.
    )) Demekki tek sıkıntı çeken biz değilmişiz yavaş yavaş satışlar düşer artık

    Bu arada Ekrem Ata abinin dediği gibi yaptım fuar'dan sonra servise gittim ruhsatın resmini çektiler firma ileticeklerini söylediler 1 haftaya sonuçlanırmış yine diyafram parçası değişicek dediler bakalım bu sefer nasıl olcak..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:20 ----------

    Alıntı blackshadow7 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaş haklı. Sorunu var ve çözüm sunmamış marka.


    Bajaj sorunlara ilgisiz kalıyor, ürününün arkasında durmuyor olsaydı, firma yetkililerini bu forumda göremezdiniz

    Şu cümle bile açıklıyo bajajın profesyönel yardım değil, tam tersine ört bas timi var.
    bajaj firmasının kalıcı çözüm değil anlık çözüm üretiyor bundan dolayı ızdırap yaşıyoruz malesf..

  19. #79

    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Alıntı dogan70 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hakkınızda hayırlısı durumdan bizi de haberdar ederseniz çok memnun olurum.
    Doğan kardeşim 1 hafta önce yetkili servise gittimde ruhsatımın resmini çekip firmaya ileticeklerini söylediler dün tekrar aradılar diyafram parçanız geldi pazartesi değiştirelim gelin dediler garantim bitti ama parçayı tedarik ettiler istersen sende ekrem ataya ulaş..

  20. #80
    retox70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    KOŞUYOLU-İSTANBUL
    Alıntı kinyas0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Oktay Motor'un diğer Bajaj servislerine kıyasla daha iyi hizmet vermesinden dolayı elde ettiği geniş müşteri kitlesi ve İstanbul'da hatta çevre illerdeki pazarı gittikçe tekeline almasından dolayı Bajaj yöneticileri ile ilişkişi günden güne gerilimli bir hal almış olabilir.
    Oktay motorun Kuralkanı bir şekilde rahatsız ettiği kesin bence, bu çevre illerdeki pazarı tekeline alma olayı sıkıntılı bir durum. Sen zaten Bayii olan bir yere motosiklet satarsan uyarı alman doğal. Yüksek bağlantı yapan bayilerin indirimleri de yüksek olduğu için fiyat avantajları oluyor buna ek olarak satış baskıları da olduğu için bazen bölge ihlalleri yapabiliyorlar. Bu da itilafa neden olabiliyor. Geçmişte çok yaşandı. Bence bu durumdan Kuralkan çok etkilenmez. Oktay Motor daha çok etkilenir. Elinde Bajaj stoğu varsa eritmekte sıkıntı çekebilir. Burada yazan arkadaşlar üzerine alınmasın, böyle gündemde tutarak kasıtlı olduğunu düşündüğüm gündem çalışmaları(sadece oktay motor konusu , yoksa arıza ,garanti vb. problemleri değil) kuralkanı etkilemez. Eski bir çalışanı olarak iyi bilirim.


4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler