Geçen sene 9500 tl param vardı bütün markaların motorlarına baktım ns200 ler nispeten ucuzdu diğer markanın motorlarına göre hevesliyiz alalım dedik önce bir araştıralım motor nasıl diye. Memnuniyetini paylaşan olmaz ama şikayetini herkes paylaşır bende bir sürü forum sitesinden yerli yabancı kaynaktan videolardan vs araştırdım motoru alasım var şekilli motorda ktm ye parça üretiyor vs ama arkadaş bir tutacak kulpum olsun yok bulamadım inanın 300 sayfaya yakın şikayet sorun ve çözümü okudum servis olayını aşamadım ki hiç şansım yoktur tamirci konusunda hepsi düdüklemeye çalışır çoğu kezde başardılar o yüzden bajajdan vazgeçtim. Evet bunlar kul yapısı alırsın 10 sene kullanırsın bir şey olmaz alırsın 5 dk motoru ele alırsın ama servise gittiğin zamanda adam akıllı hizmetinide alırsın.
Bunların dışında net olarak anlatamadığım bir kalitesizlik var. Malzeme kalitesi idare etse bile işçilik iyi değil. Ha yine bajaj alırmıyım. Dominarı alabilirim. Çünkü gelirlerimize göre fiyatlar çok yüksek. Beş bin lira birşey değil gibi görünüyor ama iki buçuk asgari ücret. Adamlar amerikada iki buçuk asgari ücrete harley alıyorlar.
bunların servisinde parayla rezil oluyorsun malesf..
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:55 ----------
Dominarı bilmem ama fiyatına bakıyorum çok uçuk hocam onun yerine mt 07 alabilirsiniz en azından malzeme sağlam
Elma Armut yine karışıyor ve halen tüketici olarak bir arpa boyu lehimize örgütlenememe sendromu yaşıyoruz.
Arkadaşlar konu basit. Dünyanın her yerinde motorlu taşıtı satış sonrası hizmet ya yüceltir ya bitirir. Türkiye de bazı markaları satış sonrası hizmet bitirmiştir.. Japonlarda da sorun oluyor evet ancak adamların en azından malı geri çağırma iş ahlakları var ve 5 yıl 10 yıl geçsede geri çağırılan Japonlar var. Bu Mercedes markası içinde böyledir iyi biliyorum.
Asıl trajik olan şu, bu markanın 400 Dominar modeli çıktı ki bu motosikletten şikayet eden pek yok gibi.. Yani Dominar 400 alan müşteri şanslı, ancak diğerleri değil..Distributore sormak lazım demekki sorunsuz, yada daha az sorunlu bir model üretmiş aynı marka neden diğer pulsar serilerindeki sorunu gideremiyorsunuz? Aslında sorunun cevabı basit 400 Dominarın malzeme kalitesi diğer pulsarlara göre 2 tık daha iyi. Daha iyi işçilikle üretilmiş kısmen.Dolayısı ile bu tip problemler olmuyor.
Markanın yapması gereken garanti kapsamı içindeki motorun problemini en kısa sürede çözmek yada ayıplı malı iade alarak sıfır bir motosikleti müşteriye teslim etmektir. Bundan başka konuşulan her konunun içi boştur, gereksizdir.. Bunu yapmıyorlarsa kendileri bilir. Bundan sonra 2. eldeki değer kaybı ve yeni müşteri bulma konusunda ğaır problemler yaşarlar oda kendi iblecekleri iş.
Şunuda anlatayım hondayı övmek için yazmıyorum örnek olsun diye yazıyorum. Geçen sene honda genel merkezine japonyadaki site filan japonca google ile çevire çevire bir yere ulaştım adamlara ingilizce mail attım motorumun servis manuelini istediğimi belirttim.oto mail geldi işte sabırlı olun filan vs vs 1 hafta geçmedi honda genel merkezden aradılar gönderdiğiniz mail neticesinde aradık vs vs şu sebeplerden dolayı veremiyoruz dediler.İşim çözüldü mü çözülmedi , cbr 125 kullanıyorum aynı markanın başka motorlarının 50 de 1 i fiyatında değil, vasat bir insan profiline sahibiz neyime bakıpta dikkate alsınlar ama japonyadaki adamlar dikkate alıyor Türkiyeye bildiriyor bizimkilerde beni arıyor.Herhalde ne dediğim anlaşılmıştır.
bizim milletin çoğu herhangi bir markanın fan boyu olduğu için bi marka hakkında olumlu yorum yapmak övmek, olumsuz bişeyi paylaşmak karalamak olarak algılanıyor.
Çok meraklıyız başka ülkelerin markalarını sahiplenmeye ve kendi ürettiklerimizi de kötülemeye.
tartışın durun
Listeye şu çiftin Pulsar'ı da eklenebilir: https://www.instagram.com/routeinfinite/
Kendileri ile Romanya'da tanıştım. Balkanlar seyahatinde Pulsar'ları bozulmuş ve onarımı baya pahalıya mal olmuş. Motorsuz kalmak bir yana seyahatteyken hesapta olmayan giderlerin acısını iyi bilirim. Yemenizden içmenizden kısmanın dışında bir de eşyalarınızın güvenliğini sağlama işi çıkar. Umarım kimsenin başına gelmez.
Bu konu daha önce de gündeme gelmişti. Avrupa da Bajaj servis sıkıntısı sebebi ile diye devam etmişti konu. Sanırım arkadaşlar bunun kurbanı olmuşlar.
Diğer bir konu motosiklet tamamen bence şansa dayalı olsa da firmaların malının sonuna kadar arkasında durması konusun da hem fikirim. Ben belki şansıma sorunsuz geçirdim Bajaj serüvenimi fakat birçok arkadaşın canı yanmış. Forum da bir bey ( abi ) vardı. Elinden geldiğince ilgilenmeye çalışıyordu. İyi niyet göstergesi olsa da tüm firmayı Türkiye'de tek bir kişi temsil edemez,yardımcı olamaz. Umarım Bajaj bu konulara daha ağırlık verir ve sevdiğimiz bir marka olarak kalmaya devam eder.
Su ile Berkayı biliyorum ve takip ediyorum o konu hakkındada bilgim var evet ama yazmayı unutmuşum onlarda benim gibi sıkıntı yaşayan bir kaç kullanıcılardan birisi ve şuan pulsarını satmış
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:59 ----------
Aynen dediğin gibi şans işi olmuş motosiklet artık bu firmada ya sıkıntısız oluyor ya da sıkıntılı..
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:00 ----------
Haklısın dostum.
https://www.sikayetvar.com/bajaj/pulsar
Bayiler üzerine aşırı şikayet var..
Bende bi şikayetimi yazayım. Kullanıcısı değilim bajajın çıktığımız bi gezide mt07 mi kullanmak isteyen ns200 sahibi bi arkadaşla motosikletleri değiştik. 20km kadar yol aldıktan sonra 80km/h la virajın ortasında stop etti motosiklet.
Kullanıcılarının çoğu başlangıç seviyesinde olan bi motosikletin en son yapması gereken şey. Acemi adamın motoru virajın içinde stop ederse sonu pek iyi olmaz.
Cbf'i satıp ölü pulsar alayım, en azından basınca gidiyor diyordum. Ama vazgeçiyorum sanırım. En azından sadece yağ yakıyor. O da sıkıştırırsanız yakıyor. Su gibi içme durumu yok.
Sıfır motor yaptırıp eldekine binmek en iyisi sanırım.
HONDA
#BZ3082
Herkese iyi formlar. Durum sandığınız kadar kötü değil daha da kötü sadece. Biz sorun yaşayan kullanıcılar şikayet ediyoruz çünkü hayatımız söz konusu. Tam sollama sırasında motosikletin gazını tamamen bırakıp tekrar verin bakalım ne oluyor. Yada sıkışık trafikte motosikletin en torklu olduğu devirde önünüzde ve arkanızda araç varken gazı bir anda açın bakalım ne oluyor ? Siz yapmadan size iyi bir haberim var siz bunları yaparken yada denerken ne olacağını bilip yapıyorsunuz yani önlemini de alıyorsunuz bir ayağınız frende oluyor. Ama bizim için yada en azından benim için bu böyle değil haberim yokken biranda gaz açmalar oluyor ve bu emin olun anımsayacağınız bir sorun değil. Motosikletiniz yağ kaçırsa kontrollerinizi yapar ondan sonra yola çıkarsınız ama yol esnasında başınıza gelebilecek bir sorunda ne yazık ki böyle bir şansınız yok. Parça kalitesinin yanında servis kalitesinin de kötü olması bütün bu olanları dahada körüklüyor sanırım. Servisle ilgili yaşadığım problemle alakalı konunun linkini bırakacağım okumak isteyen okuyabilir. http://www.motosiklet.net/forum/moto...aha-bajaj.html Hee unutmadan söyleyeyim bu konuyu ve açmadan uzun zaman önce servisle o kadar çok şey yazdım ki konuyu paylaştıktan sonra bile aklıma bir çok şey geldi.
Ucuz etin yahnisi pek olurmuş, oldum olası kuralkan ve bajaj grubundan pek haz etmem, zamanında ellerine yüzlerine bulaştırdıkları sayısız vaka mevcut. Kullanıcı memnuniyeti,marka imajı vs düşülmeden saf gelir kaynaklı giden basit bir mantıkları var. Yoksa bende bilirdim 1 tane duke 250 alacağıma 2 tane ns 200 almayı. Ama gel gör ki bazı parçaları ortak ta üretilse ktm de nispeden daha ilgi var. Avrupada servisleri var, kalitesi ve işciliği çok çok daha iyi. Bir malı ucuza alıyorsak eğer bunun negatif yönlerinide iyi hesaplamamız gerek, özet olarak bajaj a yanaşmam ben
Rezalet gibi rezalet.
Bu modeller cidden sorunlu çıkmış. Heryerde bu modelin sorunuyla ilgili şikayetler duyuyorum.
Bajajı fiyat performans olarak beğeniyordum. Bu şekilde sürekli arızalarla karşılaşılmasına dahi göz yumulabilir ama Bajaj ın bu arızaları giderememesi, kullanıcıların bu konulardaki şikayetlerini çözememesi Rezalettir. Beni Bajaj markasından soğuttu. Tavsiyem bu kadar sorunlu bir servis anlayışına sahip markaya pek yanaşmamak olur.
RS200 den memnun kalmıştım ama diğer modellerden sürekli şikayetler duyuyorum.
Hondanın en ölüsü bile pulsara bin basar sürekli sıkıntı cıkarmaz pulsar gibi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:20 ----------
Ağzına sağlık ama bazı arkadaşlarımız hala anlamakta güçlük çekiyor bizi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:01 ----------
Malesef ürünün arkasında durmuyorlar sanki ben ürettim motoru suçlu bizi buluyorlar.
Stop etme olayı debriyaja basıldığı anda oluyor yani direk motorun ivmesini etkilemiyor fakat stop ettikten sonra panik yaparsan dengen bozulabilir.
Bence bajajın asıl sorunu motosikletler değil de distrübütörün sorunlara bakış açısı. Sattıkları üründe bir arıza çıktı mı olayı kabul etmek yerine direk reddedip üstünü kapatmaya çalışıyorlar.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)