BAJAJ(PULSAR) Firmasının Ürünün Arkasında Durmaması Hakkında Tüm Şikayetler
Reklamlar
-
Merhaba
Öncelikle Pulsar 150NS Kullanıcısıyım Motorumun Sorunları Hiç Bitmemekte Olduğundan Dolayı Şikayetçiyim Son Olanlardan Sonra Sabrım Doldu Yaşadığım Sıkıntılar..
-Krank 7 Bin Km
-Gösterge Paneli
-Yağ Pompası
-Akü
-6/8 Bin Arası Gaz yememe Sıkıntısı
Motosikletim 2-3 Kere Diyafram Parçası Değişti Ama Garanti Tarafından Ama Maximum 1 Ay İçersinde Tekrardan Bozuldu Ve Bu Seferde 260 TL Ücret Talep Ediyorlar Servis Bu Parçanın Her 5 Bin KM Arzalandığını Söyledi Firma Gerekli Bilgileri Sundum Kuralkana Malesef Beni Haksız Buldular Bunun Hakkındada Bir Konu Açmıştım Detaylı Bakmak İsterseniz Konu Linki Paylaşıyorum Gereken Açıklamalarım ve Resim Kaynaklarım O Konudadır.
Pulsar(BAJAJ) Pişmanlıktır !
Benim Başımdan Eksik Olmayan Bu Sorunlar Sizinde Başınıza Gelebilir Arkadaşlar Bajaj Firması Malının Arkasında Durmayan Bir Firmadır
Bu Açtığım Konuyu Hergün Uplayarak Herkesin Görmesini Sağlayacağım Benim Başım Yandı Bu Dertler Yüzünden Başkalarınında Başı Yanmasın..
Konumuza Gelelim Bajaj Firması Ürünlerinin Arkasında Durmayıp İmajını Zedelemiştir Tüm Pulsar 150NS'ler Kronik Sıkıntılıdır Benim Gözümde Firma Olarak Böyle Hatalarla Karşılaşılan Müşterilerine Memnüniyet Sağlayamamıştır En Azından Motosikletler Geri Çağırıp Bir Üst Modele İle Aradaki Ücret Farkıyla Değiştirebilir ya da Kronik Sıkıntıları Olan Parçalara Ücretsiz Servis Desteği Sağlaması Gerekir Diye Düşünmekteyim..
Bajaj Markalı Pulsar 150NS Modelli Müşteri Şikayetlerini Tek Bir Konu Altında Toplayıp Size Paylaşacağım Bu Konuda..
Motosiklet Camiasının Önde Gelenlerinden Rahmetli Barkın Abimizin Firma Hakkında Dedikleri..
Mesut Kayra Kullanıcının Yorumları.
Kinyas Adlı Kullanıcımızın Yaşadığı Sorun.(Krank)
Med Meks Adlı Kullanıcının Yaşadığı Sıkıntı (Krank)
Alpha Motovlog Yayınladığı Bajaj Jant Kırılma Videosu
Birazda Pulsar Hakkında Açılan Konulara Bakalım Forumda Görebildiğim Kadarıyla Linklere Tıklayarak Konulara Bakabilirsiniz..
Bajaj Pulsar'ın Avrupa'da Bozulması ve Biten Avrupa Turu Maceram
Sıfır Pulsar Çalışmama Sorunu
Pulsar Motor Boğulması Performans Kaybı Stop Etme Sorunu Korna Sorunu Titreşim
Pulsar Plastik Yanık Kokusu
Pulsar Aldığıma Pişman Oldum
Yağ Lambası Yanması Sorunu
Pulsar Gösterge ve Rolanti Sorunu
Pulsar Boğuluyor 6-7 Bin Arası
Pulsar 150NS Boğulma Sorunu
Birdaha Bajajmı
Karbüratör Değişimi Pulsar
Bajaj Ayıplı Mal Konusunda İlgisiz Tavrı
Bulabildiğim Gözüme Çarpan Konular Bu Şekilde Ve Birazda Forumda Kullanıcılarımızın Pulsar Hakkında Yazdıkları Yorumlardan Alıntı Yapalım..
tayfungun45 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu gaz kesme sorununu nasıl çözebilirim yardımcı olabilecek olan var mı .(servis olmadan ) Servis ısrarla yardımcı olmuyor.Kuralkana şikayet ettim.Dönüş yaptılar servisle görüştük biz gidin size yardımcı olacak dediler . gittim servis yine yapmıyor. yarın gidip tmotoru alacam cumartesiden beri motor serviste adam hiç bakmıyor. Motoru seviyorum satmak istemiyorum ama bu yüzden satıcam .
mtgemlik adlı üyeden alıntı
Selamun aleyküm arkadaşlar. Bende 18000kmye gelmiş bulunmaktayım. Yalnız bu diyafram meselesi can sıkmaya başladı,daha yeni değişti ama yine aynı sorunu yapmaya başlıyacak gibi. Azda olsa belli ediyor kendini, 6-7 bin devir arası motorda çekiş kaybına neden oluyor, hatta en son değişene kadar o devirlerde hiç bir gaz tepkimesi yoktu. Değiştikten sonra çok değişmişti motor ama şimdi yine aynı şeyi yapmaya başladı. Diyaframın lastiği kalitesiz demek ki hemen bollaşma yapıyor, buna bir çözüm bulmak lazım.
Ugurhaydarr adlı üyeden alıntı
Pazar gunu 200 km lik bir yola ciktim molasiz bir sekilde. Diyafram contam sapasaglam diye post atmistim bir sayfa once. Fakat suan tekrar ayni sorundan muzdaripim. 7 bin devire kadar motorda tik yok 7 den sonra atiklesiyor. Bilen var mi bilmem ama çük kadar şey 70 lira serviste. Acep modifiye edilir mi o conta zimbirtisi. Bilmeyenler icin dipnot. Diyafram contasi karbüratör uzerinde hava yakit oranini ayarlayan bir lastik parcasi. Yani gazi actiginizda lastik gerilip basincla benzin/hava çekiyor. Acep bu sorun sadece benim motorumda mi
dogan70 adlı üyeden alıntı
Sorunda burada zaten 3 ay kadar önce değişti parça lakin şimdi gene başladı.Sabahları çalıştırırken kendi kendine stop ediyor ısıtmayı açıyorum az gaz veriyorum salıyorum gene stop ediyor.hava burcu taktık bu seferde 8 bin ve 9 bin devirde biranda gazı kesiyor.Burcu çıkarıncada diğer sorum baş gösteriyor.
firari_munzevi adlı üyeden alıntı
6000 devirden sonra gaz yememeyle ilgili problem yaşamıştım diyafram contası değişti. ayrıca motor ısındıktan sonra lambalarda alan durakladığımda 15-20 saniye boyunca motor gaz takılı kalmış gibi 3000 devirde çalışıyordu ve sesinde de ritimsizlik vardı servis rölantiyi 1500-2000 aralığında ayarlamıştı ben bunu rölanti ayar yerinden 1000-1500 arasında ayarladım ve gaz takılma problemi çözüldü. Soğuk havalarda 6000 deviri aşamama hali motor iyice ısınana kadar hala mevcut. Artık bunu kendime sorun etmeyi bıraktm. Zaten motor ısındıktan sonra yada düşük viteste kullandıktan sonra sıkıntı yok.
gumusoglu adlı üyeden alıntı
merhaba nerdeyse 10 aydır 150 ns kullanıyorum 4900 km yı devırdım ancak sorunları hiç bitmedi burdan ılk kez faydalanıyorum ama hepsını okumaya vaktım olmadı çaresiz kaldıgım ıcın hemen paylasmak ıstedım motorla ilgili genel şıkayetler aynı ancak cozum yolları bıraz degısık aldıktan sonra 4. ay da basladı ılk arızası ısındıgı vakıt devır rolantı de gezınmeeye basladı kendı kendıne yukselıp azalıyor 2 3 e yaklasıp ınıyordu bayıye gıttı ıkı kez sıbop ayarı yapıldı hafıfletıldı ama kucuk capta hala var sesınde gezınme ıkna edemesemde devam edıyor daha yenı bu sebeple gosterge panelı degıstı genel de olan gaz kesme ıcın hem karburator degıstı hem ıgnesı hem de o ek parca takılı 4. aydan bu yana bayıyle evım arasında mekık dokudum jıkle calısmadıgı ıcın yapılmıstı bayıde gordum calıstı yalan yok ama ordan cıktıgımdan berı calısmıyor en son gıttıgımde caresının karburator de delık genısletılmesı tek care oldugu soylendı ılk karburator oyleydı bı faydasını gormedım sanırım yaptırmıcam 1 sene dolmadan buncasey basıma geldı cok hevesle almıstım su an da vazıyet ortada eger bu sorunlar ıcın bılgısı olan varsa ya da basına gelen yardımcı olursa cok ama cok sevınırım
nat675 adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar.Geçen sene Ağustos ayında aldığım NS 150 model motosikletimle alakalı problemlerim bir türlü bitmek bilmiyor.Bu konuda az önce Ekrem beye de mail attım bakalım ne zaman dönüş yapacak.Motorumunda yaşadığım sıkıntılar sırasıyla aşağıda listelenmiştir.Motorum şuan 9 aylık ve 3800 km seviyelerinde.İlk olarak rampa çıkarken yağ lambası yakması şikayetiyle götürdüm.Bu sorunla alakalı olarak motor içerisinde bir adet keçenin değişeceğini söylediler ve değişim işlemini yaptılar.Motorumu almaya gittim ve yola çıkar çıkmaz hiç yaşamadığım debriyajla ve kavramayla alakalı problem yaşadım.Akşam olduğu için sabah tekrar servise götürdüm.Motorum tekrar söküldü ve debriyajın bir kısmı değiştirildi.Fakat problemim iki gün içerisinde tekrar nüksetti.Tekrar servise götürdüm ve debriyaj tamamen değiştirildi.Bir süre sonra rampa çıkarken tekrar yağ lambası yandı ve yine servise götürdüm.Motoru bırakmamı ve detaylıca inceleyeceklerini ve muhtemelen krank milinin değişmesi gerektiğini söylediler.Motorum bir süre serviste kaldıktan sonra işlemlerin bittiğine dair arandım ve motorumu almaya gittim.Motorumun krank ve silindirinin değiştirildiğini söylediler.Fakat yağ lambasının tekrar yanabileceğini ve problem olmadığını söylediler.Bir süre kullandıktan sonra motorun sağ taraf yan kapağından yağ sızdığını fark ettim.Tekrar servise götürdüm ve kapağı söküp aradaki keçeyi değiştirdiler.200 km kullanamadan tekrar yağ sızdırmaya başladı ve dün yine götürdüm servise.Az önce aradım ve motorumun durumunu öğrenmek istedim.Bana sağ kapakta çatlama olduğunu ve kapak siparişi verildiğini ve bir kaç gün serviste kalacağını söylediler.Anlayacağınız motorumun problemleri bitmek bilmiyor, ortalama 200 km de bir motoru servise götürmek zorunda kalıyorum.Gerçekten bıktım ve soğudum motorumdan.Motorun içinde şanzuman hariç neredeyse değişmeyen birşey kalmadı.Bu motor güya garantili motor. Ama motorunun içinde el değmemiş bir yeri kalmadı malesef.Açılıp kapanmaktan kapak bile çatlayıp gitmiş.Ben bu motoru bu şekilde kullanmak istemiyorum.Ekrem beye de söyledim.Değiştirilebiliyorsa motorum değiştirilsin.Edebiliyorsam iade etmek istiyorum.Değiştirilebiliyorsa motor kısmı komple değiştirilsin.Bıktım yemin ediyorum.
tuğrul t. adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar. dört gün önce 0 km ns 150 aldım. ilk iki gün hiç bir sorun yoktu ancak üçüncü gün sabah marş basmadı. ayak marşıyla çalıştırdım tüm gün motoru. aldığım bayi ile iletişime geçtiğimde akünün tam şarj edilmediği söylendi. mümkünse bir yerde şarj ettir dendi. tabi 0 motor alınca insan bunları duymak istemiyor ancak bayi baya uzak her istediğim an götüremiyorum. bende bir oto elektrikçide şarja bıraktım aküyü. ertesi gün alıp taktım ama 2 saat sonra aynı problem yeniden başladı. şimdi düğmeye basınca tıktık sesi geliyor motordan.ayak marşıyla çalışıyor ancak rölantide far ışıkları çok zayıf ve her an stop edecekmiş izlenimi veriyor. biraz gaz verince far normale dönüyor. aküyle ilgili çok sıkıntılı durumlar olduğunu okuyorum yorumlarınızda peki nasıl halletmeliyim sıkıntıyı ? yeni akü alıp kendim mi uğraşayım yoksa 500 bakımına kadar ayak marşıyla idare edip bayiyle mi muhatap olayım ? daha önce servisle akü konusunda muhatap olmuş arkadaşların cevabına ihtiyacım var. teşekkürler.
izbandut adlı üyeden alıntı
aküm değişmesine rağmen hala 4-5 saat beklesın motor tek marsla calısmıyor. hadi hayırlısı bakalım nolcak
Fufuysf adlı üyeden alıntı
Merhaba. Belki sorunuma cevap verecek birini bu forum aracılığıyla bulurum diye yazıyorum. Pulsar 150NS kullanıcısıyım. Motorum 3800 km'de. Son 1000 km'dir motorda tekleme problemi oluyor, gaz yemiyor, 7000 devire kadar duraksayarak, sanki öksürür gibi yükseliyor. 7000 devirden sonra bir anda hızlanıyor. Servis karbiratörde hata olduğunu söyledi. Plastik bir parça taktı karbiratör çıkışına sorun çözülmedi. Başka bir parça daha değişti yine çözülmedi. En son gittiğimde problemin devam ettiğini söyledim yapacak birşeyinin olmadığını ifade etti. Bu sorunun çözülmesini istiyorum. Daha 3800 km de motorsiklet ama sürekli problem çıkarıyor. Ayrıca 2 gün önce ayak marşı yolda giderken boşa çıktı, aşağıya doğru sarktı. Dişliler birbirine çarpıyormuşcasına ses çıkardı, elimle ayak marş pedalini düzeltip, ses düzeldikten sonra servise gittim. Servis yayın boşa çıktığını sesin motor bloğuna çarpmasından geldiğini söyledi. Garantinin karşılamadığını, bloğun zedelendiğini söyledi. Penseyle yayı düzeltip, sıkıştırarak yerine taktı. Sanki yerinden yeniden çıkacakmış gibi duruyordu. Geçici bir çözüm bu. Oluşabilecek hatalardan beni sorumlu tutacak firma. Ancak motorun içindeki bir yay neden kendiliğinden yerinden çıkıp motor bloğuna zarar verir? Bu kullanıcı hatası mı? Bahsettiğim iki sorunumun da garanti kapsamında çözülmesini istiyorum. 2 yıl garantisi ve daha 3800 km'de olan bir motor ama kaç sefer servise gitmek zorunda kaldım ve sorunum çözülmüyor. Motorun sorunu çözülmedikten sonra daha neye garanti veriyor bu firma? Her iki sorunda motordan kaynaklı hata. İlgili kişinin benimle irtibata geçmesini istiyorum.
mehmetckr58 adlı üyeden alıntı
beyler benim 150 ns nin hiz gostergesindei imlec cok geriye gitti. motor calismaz durumdayken imlec taa benzin gostergesinin orda duruyo. 6 bin devirde atlattigim vitesi 1000 devir isaretine gelince atlatiyorum. yani iste imlec geriden basliyo bayagi.
izbandut adlı üyeden alıntı
0 pulsar aldım. memnun değilim..
bir motor düşünün 0 alıyorsunuz. 450. kilometrede karbiratörü değişiyor.20. km de ayaklık magnetiği bozuluyor. eşşek yüküyle para veriyosunuz sabahları marş düğmesiyle çalışmıyor. ayak marşı istiyor.3 defa akü şarj edildi ama nafile..6-7 bin devirde tekleme yapıyor.millet 140 yapıyor ben 120 anca yapıyorum. yokus assaga 130 21 kurus benzın yakıyor (çok)yağmurda fren yapıyorsun motor kayıyor. gaz veriyorsun arka teker yanına geliyor. lastik berbat.gaziantepden yazıyorum. motorumdan memnun değilim ama alsam gene bunu alırdım.bu fiyata alabileceğiniz en yakısıklı motor. görünüsü 10 numara. 7 bin devirden sonraki torku mükemmel.manevra kabiliyeti iyi. ince detayları güzel.ammaaaaa. yeni alacaklar kendini hazırlasın. bu arzalar karsınıza cıkabılır cıkarsa canınızı sıkmayın. değmez.. şimdi gelelim teknik detayamotordan anlıyan biri bana burç un ne ise yaradığını soyliyebilirmi? 6-7 bin devir arası tekleme için bunu yapıcaklar.bir sorumda cikle olayı. soğuklarda bu cikleyi nasıl kullanıyoruz?ben cikleyi cekip çalıştırınca (çalışmıyor) ayak marşıyla çalıştırıyorum.. gaz vermeyı kesınce motor stop ediyor.yardımcı olursanız sevinirim..motorum 750 km de. 450 bakımı yapıldı. rodaja dikkat ettim. hala ediyorum.
clubhit adlı üyeden alıntı
Merhabalar motoru sıfır aldım eve götürürken 6bin devirde tekleme öksürme yapıyor bilgisi olan var mı?
hsynemre adlı üyeden alıntı
Ağustos ayında bende BAJAJ PULSAR NS150 aldım.Sürekli formu takip ediyordum . Yaklaşık 600 km civarında filan motorumu sürekli aktif olarak kullanmama ragmen aküsünde zayıflık olmaya başladı 2 3 marşa da zor alıyor veya her seferinde ekran j32 yazıp yeniden açılıyor sıfırlıyordu kendini. Servise götürdüm tabi ki değişim yapmadılar şarj ettiler sadece 2 gün filan ekran hiç sıfırlanmadan çalıştı . 2 3 hafta öyle bindim daha sonra havalar soğumaya başladı moturumu süremiyordum ama akü bitmesin diyerekten çalıştıyordum en sonunda da akü bitti tabi bu sene kış çok sert geçtiği için sürekli kar vardı servise de gidemedim neyse bugün gittim servise değerlerini ölçücez merkeze bildiricez kabul ederlerse değişim yaparlar dedi . Servis sahibi akşama doğru telefon açtı GARANTİ KAPSAMI DIŞINDA ÜCRETLİ DEĞİŞİM OLACAK DEDİ . Bu forumda da daha önce okudum bir kere şarj dan sonra aynı şekilde devam ediyorsa değişim yapıyorlardı ama gel gelelim şimdi yapmıyorlar ben bu motoru zaten sıfır almışım 2 sene garantisi var sürekli kullanmışım ama aküler iyi olmadıkları için çabuk tükeniyor . Ne yapmam gerekiyor ? Kimle iletişime geçmem gerekiyor ?
ahmetyildiz adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar eski bir ns200 kullanıcısı olarak maddi imkanlarım dahilinde 1600km de bir NS150 aldım. Motordan genel olarak memnunum hızlanması titremşimsiz olması sürüş yapısı felan tanış olduğum bir motor. Fakat sanırım başkalarınında başına gelmiş 6000-7000 devirlerdeki o gaz yememe ve silkeleme problemi benim motorumdada var 6000 devire kadar canavar 7000 devirden sonrada canavar ama o arada bi sapıtıyor silkeliyor gaz dalgalı oluyor felan. genel olarak forumu okumaya çalıştıma ama detaylı bi çözüm ben bulamadım sanırım.
Tam olarak çözümü şudur diyebileceğiniz yöntem nedir_? neyapmam gerekiyor.
dogan70 adlı üyeden alıntı
S.a arkadaşlar.Benim motosikletimde şu 5. viteste güç kaybı vardı yorumlardan çözümü okudum en kısa sürede gidip taktıracağım fakat bende daha farklı bi sorun var sorduğum hiç bir tamirci bişey söyleyemedi ki fabrikada bu konuda bişey söylemedi ve soğudum motosikletten.7 Bin devirden sonra sanırım diğer siboplar devreye giriyor ve motosikletin devri çok hızlı yükseliyor çekişi falan artıyor lakin bende o kafasına göre oluyor en başlarda 8 bin devirden sonra açıyordu şimdi 1 ve 2 viteste açıtığından şüpheliyim.2 ay kadar önce uzun yola çıktım ve 10 bin devirden sonra açtı sinir oldum yolun ortasında bırakıp gitmek istedim motosikleti.Hem güç kaybı var hemde yakıt arttı ve bu sibop olayı çok kafama takılıyor.Bu gibi bi sorunu yaşayanınız varmı ? Herkese kolay sürüşler Allah hiçbirimize kaza vermesin İnşallah...
cenktu adlı üyeden alıntı
Merhabalar,
6 aydır 150 NS kullanıcısıyım, 5300 km yol yaptım , 2 kez uzun yola çıktım, genel olarak motor çok hoşuma gidiyordu, gerek performans gerek görüntü açısından ancak bu aralar çok fazla sıkıntıyla karşı karşıya kaldım.
1. Jiklemin çalışmadığını fark ettim, kendime doğru çektiğim zaman motor stop ediyor(motorun sıcak veya soğuk olması farketmiyor).
2.Yokuş aşağı gazdan elimi çektiğimde veya düz yolda 6-7bin devirden sonra gazdan elimi çektiğimde, çat pat sesler geliyordu, ankarada servise götürdüm birşey yok dediler, izmirde servise götürdüm hava filtresinde bir parçanın değişmesi gerekiyor dediler, parça istettik fakat gelmedi, başka yerlere götürdüm zincir ayarıdır dediler yaptık hiç birşey değişmedi.
3. Son iki haftadır ben de ekranın kendini resetleme sıkıntısını yaşıyorum.
4. Ve en çok canımı sıkan sıkıntı son 10 gündür var, normalde 150 NS sınıfının en güçlü torklarından birine sahip ve bu yüzden çoğu kullanıcıya cazip geliyordu, ben de en çok 7 binden sonraki torkunu seviyordum fakat şu aralar motor resmen 5000-7500 aralığında performans düşüklüğü yaşıyor.
8200'den sonra birden çevirmeye başlıyor ama öncesindeki güç bariz bir şekilde kayboldu.
Resetleme konusu hakkında anladığım kadarıyla çoğu kullanıcının sıkıntısı var ve aküden kaynaklanıyor fakat diğerleriyle ilgili yazı okumadım bu forumda, diğer 3 başlık hakkında herhangi bir bilgisi olan var mı?
simaok77 adlı üyeden alıntı
Herkese merhabalar. Benim ufak bir sorum olacak. Motosikletim son bir haftadır üzerine sanki ölü toprağı atılmış gibi. Neden bahsediyorsun diyeceksiniz hemen uzatmadan söyleyeyim. Bildiğiniz üzere motosiklet 5.6 devirlerden sonra bir anda farklı bi ivmelenme kazanıyor ve ben motosikletimin bu şekilde tepki göstermesine bayılıyordum. Ama dediğim gibi son 1 belki 2 haftadır o tepkiyi vermiyor artık. Motosiklet sanki hissizleşti. Sebebi ne olabilir acaba, yardımcı olabilirseniz çok minnettar olurum. Hepinize şimdiden teşekkür ediyorum. Tekeriniz düz bassın.
mstr88 adlı üyeden alıntı
Selamlar,
Şu anda motor 1900 Km'ye geldi ve artık 7 bin devrin üstüne çıkıyorum. Şöyle bir sorun farkettim. Motoru çalıştırıp 2 ye geçip devam ettiğimde her vites için 7- 7.5 devir aralığında motorda kasılmalar, ileri geri atmalar oluyor. Sanki benzin bitiyormuş da öksürüyormuş gibi oluyor. Sizce bu normal mi ? Böyle bir sorun ile karşılaşan var mı ?
4 ve 5. vitesde 8-9 bin devirde uzun süre kullanımda motor aşırı ısınıyor ve yolda giderken o ısınma-yanma kokusunu hissediyorum. Normal midir ?
Solmazz adlı üyeden alıntı
Arkadaslar yaklasik 2 hafta once pulsar ns 150 aldim bayiden sifir ama cok sıkıntiliyim motorum 5000 6000 devirde gaz yemiyor gazi sonlasaniz bile gitmiyor konuyla alakali bi bilgisi olan varmi ayni problemi yasadinizmi servise gittim acilicak dedi ama bana cok sorun yaratiyor kaza yapma riskim bile cok yardimci olurmusunuz
kadirtncl adlı üyeden alıntı
öncelikle iyi günler bende pulsar 150ns sahibiyim temmuz başı bayiiden sıfır aldım suan 500 kmde motorumdan memnunum fakat bi sorunum var. 5 inci vites giderken 6-6.5 devirde hız 70e geldiğinde motorda tekleme gaz yememe oluyor. Bayiideki arkadaşa bunu sorduğumda motorda yazılımsal hız kesici olduğu için gazı yavaş açmamı söyledi iyi dedim. Dediği gibi yavaş açarak denedim aynı sorun oluyor. Kuralkanı aradım müşteri hizmetlerini bu motorda yazılım varmı diye sordum adam bana sadece 200ns te var dedi. Lütfen yardımcı olun kafayı yicem sizdede varmı böyle bi durum.
Emreaygn adlı üyeden alıntı
Bu tekleme sorununu bende yasiyorum 4.vitest 5 8 bin devir arasi tekne surer gibi oluyorum ayni oyle geliyor güç onerisi olan var midir
Juandirk41 adlı üyeden alıntı
Aslinda tecrubeli deilim ilk motor deneyimim ama ilginctir ilk gun motorun kornasinin civatasi dustu kabloda asili kaldi. Ikincisi ise bugun gezerken koltuk altinda olan ana saseyi arka karenaza baglayan civata dustu.hemen takim cantasi hazirlayip hepsini skilamayi dusunuyorum
darkloops adlı üyeden alıntı
tesekkürler iyi dilekleriniz için,
daha 100 kilometreyi yeni geçtim, acemiyim henüz ama,
2 kere oldu simdiye kadar arka arkaya degil ama motosiklet durmaya yakin ya da kalkarken stop ediyor ve göstergeler resetleniyor baska böyle bi sorun yasayan var mi acaba gerçi bakim zamani soracagim servise ama.
newmoto76 adlı üyeden alıntı
Demekki bu stop etme / gosterge resetleme sorunu 150 lerde de varmis.
Arkadaslar Pulsar satin alirken "garanti suresi boyunca kullanicinin kontolu disinda meydana gelebilecek stop etme/ resetleme arizasindan dolayi ayipli urun oldugunu kabul eder ve yenisi ile degistirmeyi kabul ederiz"
Yazisi alin bence..CunkunKuralkanin bu sorunu cizecegi falan yok.
Bukadar stop etme sorunu basbayagi kronik ve bundan otesi giderilemeyen bir problemdir.Dk1 gol bir..
kaanfurkan35 adlı üyeden alıntı
hocam aküde ne sorun vardi. Bende ki problem saatin sifirlaniyor olmasi ve bazen ekran gelmiyor motor çalisirken.
demqn adlı üyeden alıntı
Arkadaslar motorumu aldigim günden beri sabahlari katiyen mars ile çalistiramiyorum. Ayak marsi ile çalisiyor. Aküsü serviste degisti sorun akü dedi usta, ancak yine çözüm olmadi. Böyle birsey basina gelen varmi acaba ?
demqn adlı üyeden alıntı
Arkadaslar burda iki tane 150 Ns i olan arkadasla tanistim. Mars almama sorunu aküyü 7 saat sarj ettikten sonra ortadan kalkmis çok büyütme dediler de Sifir motor alip Ayakla çalistirmak da tamamen Rezalet. Dalga konusu oldum is arkadaslarim tarafindan. Ayrica 7-8 bin devirden sonra gaz kesme , tekleme , ( anlik olarak ) sorunlarida oluyormus , birisi karbüratör ignesini biriside hava filtresi tarafina bir boru koydurmus vs vs vs.. Valla simdilik aldigima pisman gibiyim , umarim sorunum yarina hallolur ( suan motorumu servise götürdüm ve gece orda kalacak ) ve diger sorun basima gelmez.. Sizlerde bu sorunlari yasamadan benim gibi hevesiniz kursaginiza dolanmadan mutlu mesut kullanirsiniz insallah motorunuzu.. Tekeriniz düz bassin..
sinanclp adlı üyeden alıntı
Stop etme sorunu ver bende suan, kirmizi isikta debriyaj çekili duruyorum arada sirada stop ediyor veya sokaga saparken debriyaj çekip kendi akisi ile dönüyorum stop ediyor
beko12345 adlı üyeden alıntı
Arkadas bir pulsar serisindede sorun olmasin ya. Valla okumaktan biktim bune. Niye adam akilli motor üretmiyorsunuz ya. Neden bu servislerin ilgisizligi,bilgisizligi yani.
200 ns türkiyeye ilk geldiginde hemen test sürüsüne katilip begenmistim oysaki. Ama bukadar seyden sonra bajaj mi hele pulsar mi asla yani.
mbcengiz adlı üyeden alıntı
Dogru bir karar degil. 150ns sanki üretilirken elektrikler kesilmis de bu da böyle olsun deyip yarida birakilmis gibi bir motor. bir sürü kronik sorunlarla donatilmis. alinmaz.
ozan1991 adlı üyeden alıntı
Ybr,cbf alamiyorsan tvs al derim 150ns e hiç bulasma
2wsx adlı üyeden alıntı
Bende vardi.Sattim.Heryerinde bir kusur vardi motorda.sifir almama ragmen 3-4 ay içinde jiklesi bozuldu.Gösterge paneli desen sogukta gelmiyordu.6-7 bin devirde sanki devir kesici vardi gaz kesip açiyordu.Krank kirma muhabbeti var basima gelmedi ama risk risktir.Tavsiye etmem.
ahmeterginn adlı üyeden alıntı
pulsar 150ns kullanicisiyim 7 bin devirde bogulma,küük küçük kesilme sorunu yasiyordum. Servise götürdüm garantide oldugu için karbüratörü toptan degistirelim dedi sizce bir sikinti olur mu ? Çünkü küçük bir boru takilinca bu çözülüyor diyorlar dedigimde 1000 km sonra gene aynisi olur dedi...
kuanos adlı üyeden alıntı
6000km redeki bir motosikletin tam 3 defa krank komple degisiyor .ve her defasinda bu son bidaha olmayacak deyip motosikleti elime veriyorlar.zar zor rodaji bitiriyorum daha bitirmeden tekrar bozuk ses,gösterge sorunu ,yag yakma gibi onlarca sorun basliyor .servise veriyorum birde ordaki görevliler yok motoru zorladin falan diye birde azar yiyorum .150 lik motoru 50 km hizla mi süreyim !!! asla 120 nin üzerinede çikmiyorum zaten ! .15 gün sürüyorum 15 gün bakimda kaliyor birde üstüne her servis sonrasi garanti kapsaminda degismesine ragmen yag degistirdik diye 100lira kitliyorlar .hayatimda bu kadar rezalet görmedim kendileride kabul ediyorlar fabrikasyon hatasi diyorlar madem öyle alsaniza bozuk motosikletinizi.
Reklamlar
-
-
hocam valla okumadım.
açılan bir konu var ise bir firmaya yüklenmek icin hergün konu acmaya gerek yok.
her firma herkese mükemmel hizmet veremez; ne yazık ki tüketici hakkı olarak da çok gerideyiz.
benim kuzenimde bajaj ns200 var; adam her sorununu tak diye çözdürüyor.
"Bajaj Pişmanlıktır" hatalı bir genelleme.
-
Konu başlığı haksızlık içeriyor.
Pulsar'ı Honda yapmış olsaydı, gidip tıpış tıpış 30.000 TL verip HONDA Pulsar alacaktınız. Bu sorunların hiçbiri de dillendirilmeyecekti.
CBF benzin çeker gibi yağ yakıyor kimseden ses yok, çünkü o Honda.
RS200 jant kırdı, ortalık ayağa kalktı, AEA cephe aldı. CB125F jant kırdı (üstelik Türkiye'de), kimseden ses yok: "Olur öyle şeyler ya..."
Çünkü insanlık olarak her zaman popüler olana ilgi duyarız. Bilinen, herkeste olan ve biraz da pahalıysa, ondan iyisi yok bizim için.
Bajaj sorunlara ilgisiz kalıyor, ürününün arkasında durmuyor olsaydı, firma yetkililerini bu forumda göremezdiniz.
Sanıyorum başka firmalardan da bu foruma gelip açık kimliği ile paylaşımda bulunan olmadı.
Bu konuda böyle emek harcayıp, mesajlar bulup konu açmayı da iyi niyetli göremiyorum.
-
yokon adlı üyeden alıntı
Konu başlığı haksızlık içeriyor.
Pulsar'ı Honda yapmış olsaydı, gidip tıpış tıpış 30.000 TL verip HONDA Pulsar alacaktınız. Bu sorunların hiçbiri de dillendirilmeyecekti.
CBF benzin çeker gibi yağ yakıyor kimseden ses yok, çünkü o Honda.
RS200 jant kırdı, ortalık ayağa kalktı, AEA cephe aldı. CB125F jant kırdı (üstelik Türkiye'de), kimseden ses yok: "Olur öyle şeyler ya..."
Çünkü insanlık olarak her zaman popüler olana ilgi duyarız. Bilinen, herkeste olan ve biraz da pahalıysa, ondan iyisi yok bizim için.
Bajaj sorunlara ilgisiz kalıyor, ürününün arkasında durmuyor olsaydı, firma yetkililerini bu forumda göremezdiniz.
Sanıyorum başka firmalardan da bu foruma gelip açık kimliği ile paylaşımda bulunan olmadı.
Bu konuda böyle emek harcayıp, mesajlar bulup konu açmayı da iyi niyetli göremiyorum.
Arkadaş ne konuşuyorsun sen? Adam motorunda problem yaşıyor kimse adamı iplemiyor, bunu şikayet ediyor. Sen diyorsun ki iyi niyetli değil. İyi niyeti nedir bunun? Adam o kadar iyi niyetli ki herkesin sorununu paylaşmış ki millet bajaj alıp mağduriyet yaşamasın diye. Adamın sorununu parayla bile çözemiyorlar.
“kuralkan ilgisiz olsa, forumda adamları dolaşıp yardımcı olmazdı” diyosun. Yahu ducatinin, kawasakinin yetkilileri forumda dolaşmıyor ama böyle sorunlar olmuyor. Forumda dolaşmaları önemli değil ki. Hayır sanki senin bajajda hissen var da, bajaj’ı savunuyorsun. Merak etme savununca pulsar hediye etmiyorlar.
Adam burda sorunlarını dile getirmiş. Çözümün yoksa konuşman gereksiz.
-
"ns200" 150 bin de 2. el alınan ve 200 bine kadar kullanıp sonra satan arkadaşım var. motordan en son haber aldığında 300 bine doğru yol almış gidiyordu.
kurye motoru olarak kullanıyorlar.
motosiklet piyasasını bilmem ama çalıştığım tekstil piyasasında imalat yapılan malların %10 u sakat çıkarsa bu normal karşılanır.
mesela 1 milyon adet tshirt yada başka bişeyin imalatı yapıldı %10 u unun 100 bin yapar. tabi bu müşteriye gitmeden yakalanıp kenara atılır.
motosiklette sorunlu olanların anlaşılması için kullanıcının kullanması gerekiyor tabi öncelikle. sonra arkasında durur durmaz o firmanın bileceği iş.
bajaj da türkiyede çok sayıda satılan motorlardan olduğu için %5i bile sorunlu olsa fazla adet satıldığından çok sayıda şikayet duyulabiliyor. hadi %1i olsun gene çok sayıda şikayet duyulmasını engellemez.
diğer kaliteli markalarında illaki yüzdelik olarak motorlarında sıkıntı çıkıyordur ama firma belki kötü imaj olmasın diye hemen halledebiliyor olabilirler. tabi arada duyduklarımız var.
hatta bi hikaye var gerçek mi değil mi bilmiyorum duymuştum sadece.
aks sağlamlığıyla ünlü bir araç vardı markasını unuttum.
araç sahibi uzun yolda giderken canı sıkılıyor dur bi şu yol kenarındaki stabilize yola bi gireyim deyip direksiyonu kırıyor sağına ve stabilize yola girdikten kısa bi süre sonra aks kırıyor.
servise telefon açıyor durumu anlatıyor ben yoldan çıkıp bozuk yola bilerek girdim ve aks kırıldı dedi. olduğu konum bilgilerini verdiler. yarım saat geçmeden helekopterle yeni parça ve servis elemanları geldi.(ula helekopterle gelmişler bide.) 10 - 15 dk da değiştirmişler hadi yolunuza devam edin deyip hemen geri kaçmışlar. adam da bekliyor ki bana fatura gelecek te bende ödeyecem. sonuçta kendi hatası olduğunu düşünüyor. aramış servisi durumu anlatmış. kayıtlarda böyle bir şey yok demişler. yani kayda geçmemişler.
aks sağlamlığı ile ilgili arabanın aks kırmasını kayıtlara girmemişler bile.
şehir efsaneside olabilir belki bunu niye anlattım şuan kendimi sorgulamaya başladım ama yazmışken silmeyeyim dedim.
-
bende 2016 model ns 200 sahibi olarak izlenimlerimi yazayım tvs apachi 150 drift 135cc bu motorlar pulsar ns200 den daha sorunsuz ve bakım masrafları daha düşük neye göre yazdım daha önce bu motorları uzun süre kullandım.eğerki kuralkan parça fiyatlarında indirim yapmaz ise zor satar zaten yeni nesil çinliler geliyor kalite açısından bajaj dan öndeler . ben avrupa turuna çıkmak istersem pahalı bir motor a gerek yok ybr alır giderdim örnekler çok bajaj daha ekran reset lemesini çözemiyor ama bir kullanıcı 60tl ye mödül satıp sorunu çözüyor bu kuralkandan adam olmaz kuralkan yetkilisi parca fiyatlarını indirin far 500tl int de 260tl diğer parçalarda böyle yarı yarıya fark var servis fiyatlarını indirin siz japon değilsiniz
uğur kaya arkadaşım büyük geçmiş olsun inş yeni motorunda sorun yaşamazsın .
ns200 alacak lara sorunlarını da yazayım da süpriz olmasın.
akü kıronik sorunlu , balatalar gıyç gıyç öter taşlayın öyle kullanın , benzin pompası orjinali almayın doğan slx ki oluyor , ekran restleme 60tl ye modül ile çözülüyor , stop etme için iyi bir yağ ve sibob ayarı motor kaliteli yağ istiyor vites geçişleri hemen fark ediyor ,elektirik tesisatı hassas ek sis lambası takmayın yolda aku biter aynalar tvs aynası ile değiştirirseniz arkayı görebilirsiniz ,fazla devirli kullanmayın subab kırar 5000 ve 7000 devir arsı ideal .motor la ilgili sorunlarınızı istanbulda yaşıyorsanız çözebilir siniz anadoluda yaşayanlara allahtan sabır dilerim
bu yazıyı okuduktan sonra hala bu motoru almak istiyormusuz? burdan oktay bey e ve kemal diner bey e çok teşşekkür ederim kuralkanın yerinde olsam sizi müdür yaparım .
-
Öncelikle çok geçmiş olsun.
Ne yazık ki düşük cc li motorlarda özellikle alaşım parçalarda kaliteden çok ödün veriliyor , özellikle jant gibi hem metal kalınlığı az hemde anlık değişken kuvvetlere sürekli maruz kalan parçalar bir süre sonra mukavemet gösteremiyor. Bu adı japon menşei tayvan malezya hindistan olanlarda da görülebiliyor. Önemli olan firmanın kusura yaklaşımı.
Vede artık alım gücümüzdeki bu muazzam düşüş bizlerin bu tip motorlara ve durumlara daha da fazla maruz kalmamıza sebep olacaktır.
Sen tofaşları 2019 da afrikaya satabiliyorsan sanada 2019 da bunları satarlar
-
yokon adlı üyeden alıntı
Konu başlığı haksızlık içeriyor.
Pulsar'ı Honda yapmış olsaydı, gidip tıpış tıpış 30.000 TL verip HONDA Pulsar alacaktınız. Bu sorunların hiçbiri de dillendirilmeyecekti.
CBF benzin çeker gibi yağ yakıyor kimseden ses yok, çünkü o Honda.
RS200 jant kırdı, ortalık ayağa kalktı, AEA cephe aldı. CB125F jant kırdı (üstelik Türkiye'de), kimseden ses yok: "Olur öyle şeyler ya..."
Çünkü insanlık olarak her zaman popüler olana ilgi duyarız. Bilinen, herkeste olan ve biraz da pahalıysa, ondan iyisi yok bizim için.
Bajaj sorunlara ilgisiz kalıyor, ürününün arkasında durmuyor olsaydı, firma yetkililerini bu forumda göremezdiniz.
Sanıyorum başka firmalardan da bu foruma gelip açık kimliği ile paylaşımda bulunan olmadı.
Bu konuda böyle emek harcayıp, mesajlar bulup konu açmayı da iyi niyetli göremiyorum.
Anlamazlar hocam.
Forumdaki 20 kişinin kötülemesini bulup yazması kolay.
İyi şeyleri yazan hiç olmaz.
Firmanın avukatı değilim, önceki mesajımda da belirttiğim gibi kuzenim motorun agzına etti hala canavar gibi kullanıyor ve servislerden destek alıyor.
Demek ki markanın genel bir problemi yok; memnun olanlar da var.
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
-
Adama kızmışsınız ama bi empati kurun önce...
Bu adam bu kadar yazıyı videoyu bir araya toplamış üşenmemiş neden ? Sırf bajaj'ı karalamak için mi ? Eline ne geçer ?
Adamın canı yanmış belli ki, daha önce bu şekilde canı yanmayalar da bol keseden konuşmuş kusura bakmasın kimse.
Mavzer-i'nin dediği gibi, Cbf'de arıza veren bi motor olabilir, fakat cbf (Atıyorum) 1 milyon adette 100 arıza verirse, bajaj 1 milyon adette 100bin arıza verirse, cbf'in şikayetini duymamanız gayet normal.
Umarım konuyu açan arkadaş bir şekilde bu dertten çözüm ile kurtulur, yüzü güler.
Geçmiş olsun ne diyelim.
-
arndiol adlı üyeden alıntı
hocam valla okumadım.
açılan bir konu var ise bir firmaya yüklenmek icin hergün konu acmaya gerek yok.
her firma herkese mükemmel hizmet veremez; ne yazık ki tüketici hakkı olarak da çok gerideyiz.
benim kuzenimde bajaj ns200 var; adam her sorununu tak diye çözdürüyor.
"Bajaj Pişmanlıktır" hatalı bir genelleme.
Öncelikle yorumun için teşekkür ederim dostum açılan konu sadece benim yaşadığım sıkıntı anlatan konu bu konu ise bir çok kişinin pulsar hakkında yaşadığı konu ns200 de kronik sıkıntı yok ama ns150 de her şey kronik sıkıntı istersen istanbuldaysan gelip motosikletime bakabilirsin nasıl sorunlar olduğunu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:04 ----------
yokon adlı üyeden alıntı
Konu başlığı haksızlık içeriyor.
Pulsar'ı Honda yapmış olsaydı, gidip tıpış tıpış 30.000 TL verip HONDA Pulsar alacaktınız. Bu sorunların hiçbiri de dillendirilmeyecekti.
CBF benzin çeker gibi yağ yakıyor kimseden ses yok, çünkü o Honda.
RS200 jant kırdı, ortalık ayağa kalktı, AEA cephe aldı. CB125F jant kırdı (üstelik Türkiye'de), kimseden ses yok: "Olur öyle şeyler ya..."
Çünkü insanlık olarak her zaman popüler olana ilgi duyarız. Bilinen, herkeste olan ve biraz da pahalıysa, ondan iyisi yok bizim için.
Bajaj sorunlara ilgisiz kalıyor, ürününün arkasında durmuyor olsaydı, firma yetkililerini bu forumda göremezdiniz.
Sanıyorum başka firmalardan da bu foruma gelip açık kimliği ile paylaşımda bulunan olmadı.
Bu konuda böyle emek harcayıp, mesajlar bulup konu açmayı da iyi niyetli göremiyorum.
Konu başlığı haksızlık içeriyorsa benim çektiğim sıkıntılar haksızlık değilmi? düşünsene buzdolabı alıyorsun 5 ayda bir tüpü bitiyor ama garantiden değiştiriyorlar garantisi bitince tekrar bozulunca kullanıcı hatası diyip para talep ediyorlar sizden nasıl bi tepki verirdiniz ? forumlarda haberlerde böbürlenmeyi biliyorlar pazar birincisiyiz en cok satılan motosiklet markası demeyi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:06 ----------
mavzer-i adlı üyeden alıntı
"ns200" 150 bin de 2. el alınan ve 200 bine kadar kullanıp sonra satan arkadaşım var. motordan en son haber aldığında 300 bine doğru yol almış gidiyordu.
kurye motoru olarak kullanıyorlar.
motosiklet piyasasını bilmem ama çalıştığım tekstil piyasasında imalat yapılan malların %10 u sakat çıkarsa bu normal karşılanır.
mesela 1 milyon adet tshirt yada başka bişeyin imalatı yapıldı %10 u unun 100 bin yapar. tabi bu müşteriye gitmeden yakalanıp kenara atılır.
motosiklette sorunlu olanların anlaşılması için kullanıcının kullanması gerekiyor tabi öncelikle. sonra arkasında durur durmaz o firmanın bileceği iş.
bajaj da türkiyede çok sayıda satılan motorlardan olduğu için %5i bile sorunlu olsa fazla adet satıldığından çok sayıda şikayet duyulabiliyor. hadi %1i olsun gene çok sayıda şikayet duyulmasını engellemez.
diğer kaliteli markalarında illaki yüzdelik olarak motorlarında sıkıntı çıkıyordur ama firma belki kötü imaj olmasın diye hemen halledebiliyor olabilirler. tabi arada duyduklarımız var.
hatta bi hikaye var gerçek mi değil mi bilmiyorum duymuştum sadece.
aks sağlamlığıyla ünlü bir araç vardı markasını unuttum.
araç sahibi uzun yolda giderken canı sıkılıyor dur bi şu yol kenarındaki stabilize yola bi gireyim deyip direksiyonu kırıyor sağına ve stabilize yola girdikten kısa bi süre sonra aks kırıyor.
servise telefon açıyor durumu anlatıyor ben yoldan çıkıp bozuk yola bilerek girdim ve aks kırıldı dedi. olduğu konum bilgilerini verdiler. yarım saat geçmeden helekopterle yeni parça ve servis elemanları geldi.(ula helekopterle gelmişler bide.) 10 - 15 dk da değiştirmişler hadi yolunuza devam edin deyip hemen geri kaçmışlar. adam da bekliyor ki bana fatura gelecek te bende ödeyecem. sonuçta kendi hatası olduğunu düşünüyor. aramış servisi durumu anlatmış. kayıtlarda böyle bir şey yok demişler. yani kayda geçmemişler.
aks sağlamlığı ile ilgili arabanın aks kırmasını kayıtlara girmemişler bile.
şehir efsaneside olabilir belki bunu niye anlattım şuan kendimi sorgulamaya başladım ama yazmışken silmeyeyim dedim.
Hocam 200ns'lerde bu kadar şikayet göremezsin ama 150nslerin %80 aynı sıkıntılar var zaten aynı yıl içersinde üretimi durmuş burdan anlayabilirsin nasıl bi ürün olduğunu..
-
Attığınız videolar bu forumda Sn.Ekrem Ata bey tarafından açıklamalar yapıldı. Forumu takip etmiyorsunuz galiba? Bir honda kullanıcısı olarak benimde sıkıntılarım oldu. Bu forumda kendi sorunumu dile getirdim. Fakat tutup milletin yaşadığı sorunları ısıtıp ısıtıp paylaşmadım. Sorun yaşadığın markayı satarsın bir daha almazsın, kimseye tavsiye etmezsin olay budur.
-
arndiol adlı üyeden alıntı
Anlamazlar hocam.
Forumdaki 20 kişinin kötülemesini bulup yazması kolay.
İyi şeyleri yazan hiç olmaz.
Firmanın avukatı değilim, önceki mesajımda da belirttiğim gibi kuzenim motorun agzına etti hala canavar gibi kullanıyor ve servislerden destek alıyor.
Demek ki markanın genel bir problemi yok; memnun olanlar da var.
Hocam ben 20 kişinin kötülemesini bulup burda paylaşmadım günümüz internet çağında google'den pulsar150 ns yazıp ne kadar sıkıntılar sorunlar olduğunu anlarsın 200nslerde kronik sıkıntılar yok ama pulsar 150nslerde malesef durum böyle üretimini aynı yıl içersinde durduran sıkıntılarla başa cıkamayan bir firma empati yaparsanız haklı olduğumu anlarsınız.
-
2016 model Pulsar NS200 Sahibi olarak sadece ekran sorunu yaşadım. Servisi uygundu,parçaları ucuzdu,servisi( Trump Towers- Şişli Bajaj ) ilgiliydi. Sonradan ne değişti bilemiyorum. En son bikaç sene önceye kadar durum buydu.
-
06Serhat adlı üyeden alıntı
Attığınız videolar bu forumda Sn.Ekrem Ata bey tarafından açıklamalar yapıldı. Forumu takip etmiyorsunuz galiba? Bir honda kullanıcısı olarak benimde sıkıntılarım oldu. Bu forumda kendi sorunumu dile getirdim. Fakat tutup milletin yaşadığı sorunları ısıtıp ısıtıp paylaşmadım. Sorun yaşadığın markayı satarsın bir daha almazsın, kimseye tavsiye etmezsin olay budur.
Ben kimsenin sıkıntılarını sorunlarını ısıtıp ısıtıp önüne koymuyorum kardeşim hangi pulsar 150'ns açıklama ve çözümlemişlerde burda ? garantin yoksa hiç bir şey yapmıyorlar biz kimin ne olduğunu gayet iyi biliyoruz.
-
Öncelikle kötülemek sözü hoş değil.
Sorununu anlatmak neden kötülemek olarak algılanmakta.
Ürün ile alakalı memnuniyeti yazanlar yalakalık mı yapıyorlar ? Yapmıyoryar tabii. Sorunlarını yazanlar da kötülemiş olmazlar.
Öncelikle bu düşünceden vazgeçmek gerek.
Düşük cc li motosikletlerin titreşimi buna bağlı olarak kronik arızaları çok oluyor.
Direkt alakalı değil lakin fiyat maliyet ilişkisi buna sebep.
Vakti ile mondial 150 zc diye bir model vardı. Kullanıp "egsoz" kırmayan vida düşürmeyen yoktu. Alışmıştık.
Burada dertlerimizi paylaşıp çözümler üretiyorduk.
Piyasada halen görüyorum bu motoru. Kırık dökük kullanıyor millet.
Sıkıntısını anlattı diye de mondial batmadı.
Hasılı Kuralkan Kanuni de de problemli bir servis ağına sahipti.
Bajajda da servisleri sebebi ile problem yaşamaya devam edecek.
( Aha herif servisleri kötüledi koşuuun)
-
Bajaj Şikayetvar
Ünlü şikayetvar adlı sitenin pulsar hakkında aldığı şikayetlere bakabilirsiniz çözüm sağlayamayan o kadar çok konu varki bana 20 30 tane kötü yorum toplamışsın diyenler 2 dakikanızı ayırarak bu siteye bakın sonra diyinki benim başıma gelse bu sıkıntılar ben ne yapardım ?
-
mavzer-i adlı üyeden alıntı
"ns200" 150 bin de 2. el alınan ve 200 bine kadar kullanıp sonra satan arkadaşım var. motordan en son haber aldığında 300 bine doğru yol almış gidiyordu.
kurye motoru olarak kullanıyorlar.
motosiklet piyasasını bilmem ama çalıştığım tekstil piyasasında imalat yapılan malların %10 u sakat çıkarsa bu normal karşılanır.
mesela 1 milyon adet tshirt yada başka bişeyin imalatı yapıldı %10 u unun 100 bin yapar. tabi bu müşteriye gitmeden yakalanıp kenara atılır.
motosiklette sorunlu olanların anlaşılması için kullanıcının kullanması gerekiyor tabi öncelikle. sonra arkasında durur durmaz o firmanın bileceği iş.
bajaj da türkiyede çok sayıda satılan motorlardan olduğu için %5i bile sorunlu olsa fazla adet satıldığından çok sayıda şikayet duyulabiliyor. hadi %1i olsun gene çok sayıda şikayet duyulmasını engellemez.
diğer kaliteli markalarında illaki yüzdelik olarak motorlarında sıkıntı çıkıyordur ama firma belki kötü imaj olmasın diye hemen halledebiliyor olabilirler. tabi arada duyduklarımız var.
hatta bi hikaye var gerçek mi değil mi bilmiyorum duymuştum sadece.
aks sağlamlığıyla ünlü bir araç vardı markasını unuttum.
araç sahibi uzun yolda giderken canı sıkılıyor dur bi şu yol kenarındaki stabilize yola bi gireyim deyip direksiyonu kırıyor sağına ve stabilize yola girdikten kısa bi süre sonra aks kırıyor.
servise telefon açıyor durumu anlatıyor ben yoldan çıkıp bozuk yola bilerek girdim ve aks kırıldı dedi. olduğu konum bilgilerini verdiler. yarım saat geçmeden helekopterle yeni parça ve servis elemanları geldi.(ula helekopterle gelmişler bide.) 10 - 15 dk da değiştirmişler hadi yolunuza devam edin deyip hemen geri kaçmışlar. adam da bekliyor ki bana fatura gelecek te bende ödeyecem. sonuçta kendi hatası olduğunu düşünüyor. aramış servisi durumu anlatmış. kayıtlarda böyle bir şey yok demişler. yani kayda geçmemişler.
aks sağlamlığı ile ilgili arabanın aks kırmasını kayıtlara girmemişler bile.
şehir efsaneside olabilir belki bunu niye anlattım şuan kendimi sorgulamaya başladım ama yazmışken silmeyeyim dedim.
Her seri üretim üründe hata sorun olabilir.Ama asıl sorun arkadaşların anlattığına göre firma bu hataların arkasında durmuyor.Hatasını telafi etmiyor.
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
-
evet mondialin sorun lu scooter modeli vardı fakat parca fiyatları bajaj ile karşılsştırılamaz .
-
Genelde kimse kullandığı mala kötü demez, eleştirmez. Ama bajaj kullanıcısı olarak ben eleştireceğim. Motoru ikinci el aldım 11 bin km oldu hiç bir arıza vermedi. Soğuk havalarda gösterge çalışmıyor. Hem akü yenilensin hem gösterge düzgün çalışsın diyerek Ankara'daki bir bayiye başvurdum. Kayıt kuyut açılmadı biz sizi ararız dediler. Bir ay geçti ben aradım cumaya haber veririz dediler. Aradan iki cuma geçti değiştirilmeyecek dediler. Bir iki ay sonra servisi oto lastikçiye çevirdiler. Ankara'daki iyi diyebileceğim honda kalitesinde bir servis açılmış orayı aradım. Motorunuzu getirin iki üç gün kalsın şarj edeceğiz,deneyeceğiz olmazsa aküyü değiştireceğiz dediler. Üşendiğim için gitmedim. Bu konu bariz belli kuraklanın kesinlikle geri çağırma yapması gerekirdi. Burada garantilik bir durum yok. 2004 model toyotayı hava yastığındaki bir sorun için geri çağırıp ücretsiz işlem yapıyorlar. Marka olmak bunu gerektirir. İkincisi genel olarak bir kalitesizlik hakim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler