Bacac fılsar.
Büğün servis gidip diyafram parçasını ücretsiz temin ettiler Ekrem Ata Abimize Teşekkürler ederim inşallah tekrarlamaz sorun
tüm sorunların toplandığı emek harcanmış bir konu. mağdurlar kervanına eklenirken ben de bu konuyu hortlatma gereği duydum.
aynı sorunu üç kere gösteren ve de 20 bine gelmeden iki kere açılan bir motor neden değiştirilmez ya da para iadesi yapılmaz?
motor satış rekortmeni 2020 model pulsar ns200.
en temizi olsun diye kredi çekip aldığım o halde bile ancak garantili bir 2. eline gücümün yettiği tüm hevesimi kursağımda bırakan motor.
garantiden değişiyor tamam da garanti bitince sürekli cepten masraf mı edeceğim ben bu merete?ben bu kadar kafam ağrısın diye mi iki tane bakıma toplam 700 tl para verdim.? yedek parça sıkıntısı ve laf anatamadığın satış sonrası çağrı merkezi de cabası.
satmaya kalksam kim alacak 2020 model toplanmış motoru?
tamam fiyat performans ürünü dedim bu paraya 6 vites, abs, 24hp o kadar olsun dedim, ufak tefek zırıltı, çizilme vida gevşemesi olur dedim sineye çektim ama pandemiden dolayı parça gecikebilir deyip de binlerce yeni motoru ithal edip yedek parça işini ihmal etmek de ne oluyor?
motor kiminde iyi çıkmış olabilir ama bu ithalatçı ile keşke hiç ülkeye girmeseydi.
Her fırsatta belirtmemize, anlatımamıza, forumdaki konulara, konulardaki açıklamalara, anlatımlara rağmen yine de fiyat çekiciliği, görsel ve bilen bilmeyenin konuşmaları yüzünden bolca satılan motosiklettir kendileri.
Geçmiş olsun. Başka birşey diyemiyorum malesef.
Şimdi birileri çıkıp hemen alta yazar;
-"Kardeşim, ama ben aldım mutlu mesut kullanıyorum hiç sorun olmuyor. Niye markayı kötülüyorsunuz." diye.
Kötü olan şeyi kötülemeye korkan millet olup çıktık. Yaşadığı sorunu dahi acaba kim ne der diye düşünüp korkarak yazamaz konuşamaz olduk.
Bajaj ve Türkiye Distribitörü ile ilgili en güzel fikri edinmek için yapabileceğiniz en güzel şeylerden biri internette "AEA Bajaj" yazıp aratmaktan ibaret. Size konu hakkında fikir verecektir.
Sorunuzun cevabı ise malesef "Evet". Yani, garantisi bittiğinde artık bütün arızaları kendiniz ödeyeceksiniz. Ancak aklınızda olsun, değişimi yapılmış parçalar 1 yıl parça değişim garantisi altındadır. Yani aynı parça 1 yıl içinde tekrar arızalandı ise ürün garantisinden bağımsız olarak 1 yıl daha o parçaya ait garanti söz konusudur. Tabi ki ilk kez arızalanacak parçalar ve parça tedariği konuları ile fiyatları ciddi sorun olabilir.
...
Sifir aldigim dominarda bir kac problem yasamistim. Garantiden sifir parcalarla degistirilip cozulmustu (hatta garantisinin bitmesine 2-3 ay kalmisken). Acikcasi ilgi alaka iyiydi.
ilgi alaka ufak tefek işlerde iyi olabilir de yepyeni motor iki kere açılırsa benim firmaya ve ürüne güvenim kalmaz. kanunda da var ama kanuna uymuyorlar. sonradan toplanmış motor istesem gider eskisini alırdım. kötü çıkan serileri geri toplamaması ne kadar merdiven altı bir iş yaptıklarını gösteriyor. ayrıca serviste yapılan işlemlerin kayıtlarını çıktı olarak alamıyorum. bir çok arkadaşım aldı problemsiz kullandı ona güvenerek aldım ama kalite demek tüm bunları yaşatmamak demektir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:36 ----------
bu süreçte beni en çok yoran zaten şu gönüllü marka fedaileri. bir yerde yazıyorum adam 'benim motor 140 bin gördü sen kötü biniyorsun' diyor. sanki bir kendisi anlıyor motor sürmekten.
Kızının gönlüne bırakırsan ya davulcuya varırmış ya da zurnacıya...
Biraz şans işi. Fabrikadan hatalı ürün çıkabilir insan yapımı. Bence bajajın modelleri çok başarılı. Ama satış sonrası servis de haklı olabilirsiniz herkes aynı tutumu sergilemiyorlar bu konuda sıkıntılar yaşayabilirsiniz zaten genel olarak servisleri iyi ve kötü yani değişiyor. Benim 2014 model Pulsar 200 ümü 35.000 de aldım 42000 de sattım 8 ay boyunca kullandım önden kazalı ydı 2000 lira hasar kaydı vardı. Yani 5-6 yaşındaki motora göre çok güzel gidiyor çok güzel duruyordu a'dan z'ye tüm bakımlarını ben yapmıştım zaten satmadan önce ben hiçbir sıkıntı yaşamadım insanlar tabii sıkıntı yaşayabiliyor. ama bajajı kötülemek yanlış hele önümüzde cbr250 gibi örnek varken.
bajaj bu kadar sorun çıkarıyorsa kötülemenin nesi yanlış? düzgün bir satıcısı olsa zaten kanunlara uyar hatalı modellerini geri çağırırdı. ne zaman yasalara uygun tüketiciyi üzmeyen satış yaparlar o zaman bajaj iyidir derim.
motordan çok iyi anlayan muadil parçalar uydurup motoru problemsiz yapabilecek kadar vakti olan birisi için çok keyifli motor ya da şanslı olan için ama 25000tl 0 km fiyatı ile almak kumardır.
Motorda her zaman sıkıntı çıkabilir. Önemli olan bu değil. Önemli olan karşında senin sıkıntını çözecek bir muhatap bulmak.
Bununla birlikte bizim milletin kuzu gibi sessiz şemsiyeyi seven insanlar olduğumuzu bildikleri için umursamıyorlar.
Herşeyde sessiz kalıyoruz her gördüğümüz foruma internete şikayet yazıyoruz. Ama bir Allah ın kulu da kalkıp resmi yerlere başvurmuyor.(yapanlar üzerine alınmasın)
Geçen forumda yazı açmış birisi Kuralkan bana bunu bunu yaptı diye, adama diyosun şikayet et kazanırsın. Adam bir gün sonra paramı aldım şikayet etmedim diye yazı yazıyor.
Şimdi böyleleri olduktan sonra firma niye umursasın sen olsan sen de umursamazsın.
Söylenecek çok şey var ama neyse...
avukata sordum, en az bir senede sonuçlanır dedi. üç sene kredisini ödeyeceğim ben bu meretin. bir sene sonra gelecek adalet olmaz olsun. buradan bir kişiye daha bajaj aldırmaz isem bu bile kar. daha bunu değerinin altına satıp eski püskü bir cbf alıp artan para ile borçlarımı ödemek gibi bir derdim var. yoksa inan uğraşırdım.
Bir bajaj kullanıcısı olarak marka sevdalısı değilim, mt25 e param yetmediği için almak zorunda oldugum f/p motoru idi.
Öncelikle geçmiş olsun, büyük şanssızlık olmuş. Kuralkan'ın göstermelik birkaç defa hariç ilgili olduğunu düşünmüyorum, adamlara defalarca mail attığım konularda "yetkili servisten öğrenin" diyip sallıyorlardı beni, sattıgı model ve parçalar hakkında bilgi vermiyorlardı.
Neyse, konumuza gelecek olur isek.
Bajaj fena marka değildir. İyi de değil kötü de değil. Orta halli bir marka. Şahsi fikrime göre iyi ürün cıkma oranları asagıdaki gibi
Çin 100 üründe 60ı sağlam
Hint 100 üründe 80i sağlam
Japon 100 üründe 95 i sağlam
Cıkıyor.
Sizinki şanssızlık olmuş ver bencede değişmesi gerekir. Ancak genel oalrak "bajaj leştir" diye saldırmak saçma, 20 bin tl'ye absli 24 beygir nispeten sağlam ve görünüşü güzel bir alet alıyorsunuz. Sıkıntı olacağı zaten aşikar, riske girmek istemiyorsa insanlar japon almalı.
Bu nedenledir ki sıfır almanın aksine hint ve çinlerde düşük km ikinci el tercih edilmelidir. Cünkü sıfırın patlama ihtimali ikinci elin patlama ihtimalinden fazla.
Kuralkan dan yeni bir müjde :
Garantideki motorun tamir süresi 45gune çıkmış .
Evet resmi olarak 45 gün olmuş.
link:
https://www.resmigazete.gov.tr/eskil...0200212-14.htm
Ekinde mevcut.
12 Şubat 2020 ÇARŞAMBA
Resmî Gazete
Sayı : 31037
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:04 ----------
iilaki vardır. canına yandığımın memleketinde hangi şey bizden yana ki. Ben ne yapayım 45 günde biten motoru uçak yapıyorlar sanki.
bajajın dövize göre verdiği zam tepkisindeki hızını müşteri destekte de bekliyoruz
artık kuralkan en iyi motoru getirse bile alınmaz. her şey satana kadar. yıllardır da aynı. kimbilir gelecekte kimlerin ocağına incir dikecek.
malının arkasında durmayan firmalar bir bir silinse keşke. bir hafta daha motorsuz geçti.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)