Yeni Nesil 600 CC Klasmanı Düşük Performansları
Reklamlar
-
Eski hallerinden eser kalmadı. Belki de iyi oldu en azından 600 ile 1000 arasında bir fark oluştu. Belki de Euro 4 emisyonları buna sebep oldu. Ancak 299 gören R6 lar 280 gören 600rr lar tarih oluyor anladığım kadarıyla. Tabi fiyat farklılıkları da peşinden gelecektir. ''600 lük alacağına aynı fiyata 1000 lik al daha iyi'' diyaloglarını duymayabiliriz.
Reklamlar
-
650r gerçekten kötü bir hız grafiğine sahip görünüyor. Özellikle 220 lerden sonra ruhunu teslim etmiş edasında
-
sailor33 adlı üyeden alıntı
650r gerçekten kötü bir hız grafiğine sahip görünüyor. Özellikle 220 lerden sonra ruhunu teslim etmiş edasında
Kanka o sadece sesim olsun karizmam olsun hız çokta umrumda değil 200'de bana yeter diyen insanlara hitap ediyor
-
hacidayi adlı üyeden alıntı
Kanka o sadece sesim olsun karizmam olsun hız çokta umrumda değil 200'de bana yeter diyen insanlara hitap ediyor
600rr ile 650r in 200km hiza cikislarida fark ediceginden bu daha cok 150km hiza cabuk cikiyim bana yeter diyenler icin daha uygun 😊
-
zx6r daha ne gidecek köpek gibi gidiyor işte. sadece vites aralıkları kısaltılıp son hız kısıtlanmış gibi.
-
2020 de motosiklet dünyasına euro5 stadartları geliyor euro4 bile eskidi artık
-
logaritma adlı üyeden alıntı
2020 de motosiklet dünyasına euro5 stadartları geliyor euro4 bile eskidi artık
Aynen öyle, bütün firmaların kozlarını euro 5e sakladığını söylüyor yabancı siteler.
-
Aynen hem gitmiyor hem de dünyanın parasını istiyorlar. Şekilci şükülcü motordan anlamayan adam işi bu makineler. Nerede o yırttıra yırttıra 20k çeviren, tek nefeste 250 yi vuran kırlangıç kasalar
-
Artan eu normlari ile gırtlaklar sıkılıyor, daha da sıkılacak...otomotiv sektöründe olduğu gibi keşke motosikletlerde de turbo besleme yaygınlaşsa... o zaman 40-45 hp 250likler, 150-160hp 600 lükler gelir işin rengi değişir baya...
-
depoya tiner karıştırsak daha hızlı gider mi 650R :D
-
zekvan adlı üyeden alıntı
Eski hallerinden eser kalmadı. Belki de iyi oldu en azından 600 ile 1000 arasında bir fark oluştu. Belki de Euro 4 emisyonları buna sebep oldu. Ancak 299 gören R6 lar 280 gören 600rr lar tarih oluyor anladığım kadarıyla. Tabi fiyat farklılıkları da peşinden gelecektir. ''600 lük alacağına aynı fiyata 1000 lik al daha iyi'' diyaloglarını duymayabiliriz.
https://www.youtube.com/watch?v=Zy6bxNJOY2U
https://www.youtube.com/watch?v=IepTFHqiweA
Bu süpersportları sadece top speed ile değerlendirme cahilliği sadece bizim ülkemizde mi var acaba? Gerçi pist için yapılmış ama caddeye uyarlanan motosikletleri sadece otobanda 299 görücem diye yırtınan ve bunun ile tatmin olanlardan fazlasını beklemek da bir hata.
Onlara göre bu işin yeri otoban,aksiyon kamerası ile de kaydettimi 299'u tamam,oldum ben egosu ile krallll..Desen ki boş otobanda haybeye yaktığın benzin parasını piste harca,görsünler ne kadar iyisin.
Aslın da en büyük eksikliğimiz bu.Otoban da 299 görünce en hızlı benim,piste girip lisans çıkarınca prof olarak yarışıyorum...
-
oldcockroach adlı üyeden alıntı
depoya tiner karıştırsak daha hızlı gider mi 650R :D
Methanol isini gorur
-
ÇELİKKAYA adlı üyeden alıntı
Methanol isini gorur
:D yav zaten motor ha deyince 200 e çıkıyor :D bundan dahası kamyon kasasına çıkartma yapar adamı :D
-
Otobanlarında bile asfalt çökükleri olan bir memleket için hızları fazlasıyla yeterli.
-
oldcockroach adlı üyeden alıntı
:D yav zaten motor ha deyince 200 e çıkıyor :D bundan dahası kamyon kasasına çıkartma yapar adamı :D
Tiner dedigin icin yazdim
-
bu boktan euro muhabbetleri geldi artık ne adam gibi güç ne de ses kaldı! hey gidi hey nerde o eski 250cc 2t, 6 silindir karbüratörlü nakedlar
-
Yahu 200 yetmiyor mu hızlanma süresi aynıysa iyi yapmışlar bence belkide aşırı hızdan ölenlerin sayısı azalır
-
snappy x adlı üyeden alıntı
bu boktan euro muhabbetleri geldi artık ne adam gibi güç ne de ses kaldı! hey gidi hey nerde o eski 250cc 2t, 6 silindir karbüratörlü nakedlar
https://i.hizliresim.com/Rr8Ek1.png
Resimdeki 250cc değil. 900-1000cc olmalı.
250cc. 6 silindirler RC165-RC166 lardı.
-
Motor maksimum beygir gücü elde etmek için tasarlanmamış. Piston çapı 600rr ile aynı sadece stroke değeri yükseltilmiş. Karşılaştırma yanlış.
-
Viraj almakla ilgili iki tane düzgün laf ya okudum ya da okumadım şu forumda şimdiye kadar...
Herkes SS meraklısı ama ne işe yaradığı bir muamma...
600cc ile yeterince virajlı bir yolda veya pistte daha hızlı olmak için bir motosiklet:
1. Aynı maksimum devire sahip
2. Maksimum gücü daha düşük
3. Yüksek devirde daha sakin
4. Düşük devirde daha torklu
olmalı... Bunu yaptılarsa mükemmel...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)