ARAZİYE SIFIRDAN BAŞLAMAK - SORABİLECEĞİNİZ HER ŞEY
Reklamlar
-
10 Eylül 2019, 13:59
#321
Bu kadar kişinin yorum yaptığı bu yazıyı yeni okudum. Bu aralar enduro motosiklet arayışındaydim.
Hocam tamamını okudum emeğinize sağlık. Çok aydınlatıcı bir yazı olmuş
Ayrıca yazı diliniz gayet alıcı, betimlemeler falan gayet hoş ince espriler vs zevkle okudum.
Böyle yazıların devamı dileğiyle takipteyim. Bursa ya yolunuz düşerse feyz almak isterim 👏👏👏👍🙋♂
Reklamlar
-
10 Eylül 2019, 14:35
#322
konu sahibi bu arada ortalarda yok
Dağda kurtlar mı kacırdı acaba
-
10 Eylül 2019, 17:06
#323
Bu yazıyı okuduktan sonra onun kurtları kaçırmak için bir yöntem bulduğuna daha çok inanırım 😂
-
12 Eylül 2019, 09:21
#324
-
12 Eylül 2019, 11:25
#325
arndiol adlı üyeden alıntı
konu sahibi bu arada ortalarda yok
Dağda kurtlar mı kacırdı acaba
daü, taş gezmekten insanlıktan çıkmış,
mahlukata karışmış diyorlar.
temsili;
can't be worried about that shit. life goes on man.
-
12 Eylül 2019, 16:49
#326
Karanlık dünyanız yeşillensin o zaman 😀
-
13 Eylül 2019, 12:54
#327
Selçuk Keleş adlı üyeden alıntı
Çok faydalı bir yazı olmuş ellerine sağlık. Bu forumda böyle bi yazıya ihtiyaç vardı
Videoda ben de varım
Aslında biraz spontan oldu. Katılmadığın yerler neresi ?
İzleyip tekrar dönücem neye katılmadığımı hatırlamıyorum hocam
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:25 ----------
The Dude adlı üyeden alıntı
Yok tam tersine şehrin cafcafına kandım bi süredir
İş güç yaz mevsimi alem ortam cart curt derken betonlara boğulduk, bilimum psikolojik ve duygusal buhranlarımla boğuşuyorum, kendime gelebilicem umarım ilk fırsatta
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:29 ----------
Kursad55 adlı üyeden alıntı
Bu kadar kişinin yorum yaptığı bu yazıyı yeni okudum. Bu aralar enduro motosiklet arayışındaydim.
Hocam tamamını okudum emeğinize sağlık. Çok aydınlatıcı bir yazı olmuş
Ayrıca yazı diliniz gayet alıcı, betimlemeler falan gayet hoş ince espriler vs zevkle okudum.
Böyle yazıların devamı dileğiyle takipteyim. Bursa ya yolunuz düşerse feyz almak isterim ♂
Eyvallah hocam, her şehirden bi buyur aldım nerdeyse, mutlu ediyo bu durum
Ama gelirsem buyur edenleri tek tek bulurum haberiniz olsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:48 ----------
Selçuk Keleş adlı üyeden alıntı
Çok faydalı bir yazı olmuş ellerine sağlık. Bu forumda böyle bi yazıya ihtiyaç vardı
Videoda ben de varım
Aslında biraz spontan oldu. Katılmadığın yerler neresi ?
Videoyu tekrar izledim, katılmadığım noktadan ziyade fikir ayrılığı diyelim, sele uzun yol konusuna.
Nasıl fikir ayrılığı, bu motorlar öyle konfor aranacak, totom ağrımasın denilecek aletler değil.
Siz sele rahatsızlıklarından bahsetmişsiniz bunda bir yanlış yok seleleri rahatsız evet, ama videoyu ben çeksem selelerden bahsetmezdim bile mesela, anlatabiliyorumdur sanırım
Uzun yol gidilir mi dersek, dünya turu atan kullanıcı örnekleri var bu motorlarla, ama öyle ama böyle
Konfor konusu biraz göreceli yani o konuyu kastetmişimdir
Bi'de wr'nin parça mevzusu, İstanbul şartlarında ne tuhaftır ki, artık piyasaya gelmeyen bir motor olmasına rağmen bazı parçaları hondadan çok daha rahat bulunabiliyor, bu konu parçaya göre değişiyor tabii.
+299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
-MrMud
-
17 Eylül 2019, 11:00
#328
Hafta sonu arazide öğrendiğim 3 püf noktası.
Michelin sirac lastikle dağ bayır dolandığımdan mütevellit ilk öğrendiğim itiş babaysa tutuş anadır.
Anası olmayanın babasıda olmaz 😀
ikinci öğrendiğim 4 zamanlı motosikletle hele ki wr125r gibi 15 beygircikse ve bayırın ortasında kalırsan, tekrar en aşşağı inip hızını alıp çıkman gerek. Körün höte zorladığı gibi zorlamanın kimseye faydası yok 😀
3. sü bayırın ortasında kalınca aptal aptal arka frene ön frene gaz vermeye odaklanma debriyajı bırak olduğun yerde kal 🤣
-
17 Eylül 2019, 12:36
#329
Bu başlığı alnıma dövme yaptırmak istiyorum izninle
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:34 ----------
arndiol adlı üyeden alıntı
konu sahibi bu arada ortalarda yok
Dağda kurtlar mı kacırdı acaba
Var var az önce istakramdan hikaye atmış
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
-
Boldpilot adlı üyeden alıntı
Hafta sonu arazide öğrendiğim 3 püf noktası.
Michelin sirac lastikle dağ bayır dolandığımdan mütevellit ilk öğrendiğim itiş babaysa tutuş anadır.
Anası olmayanın babasıda olmaz 😀
ikinci öğrendiğim 4 zamanlı motosikletle hele ki wr125r gibi 15 beygircikse ve bayırın ortasında kalırsan, tekrar en aşşağı inip hızını alıp çıkman gerek. Körün höte zorladığı gibi zorlamanın kimseye faydası yok 😀
3. sü bayırın ortasında kalınca aptal aptal arka frene ön frene gaz vermeye odaklanma debriyajı bırak olduğun yerde kal 🤣
Ben o 3. Maddedeki hatayı çok yaptım malesef şimdilerde en azından arka frene basıyorum önceden hazırlanıp
-
Güzel bir özet olmuş.Bende uzun zamandır eski bir mz ile arazide vakit geçiriyorum. https://hizliresim.com/bv09nm 50 yaşında bir delikanlı olduğu için limitlerini zorlamaya çekiniyorum.Kıyamıyorum da.2 zamanlılar; motor geliştirmeye daha müsait bir yapısı var.Krank ,portlarda veya pistonda yapılan işlemlerle kolaylıkla güç artışı elde edilebiliyor.Üstelik basit sayılabilecek işlemler.Bunlar geri dönüşü alınmış bir çoğu patentli.Hatta ilgilenenler için Graham Bell'in 2 zamanlılarda performans adında kitabinı önerebilirim.PDF olarak'ta internette bulunabiliyor.
Bir süredir bende offroad için model bakıyorum.Baktığım modeller 4 zamanlı crf450r ile husquvarna 450fe 2004-2006 arası.
Bir diğer alternatifim ise 2 zamanlı yüksek modelli Gasgas.Yuki getiriyor galiba.Gasgas ile ilgili pek bilgi bulamadım.
-
15 Kasım 2019, 18:38
#332
-
16 Kasım 2019, 14:03
#333
Eskisi kadar araziye çıkamasamda ve genel arazi tecrübem xt 125r gibi 12 beygirlik bir aletten ötürüde olsa ( ortalama 40k arazi ve zorlana bilecek her yolve arazi şartında)benimde diyecek bir kaç şeyim var. Eğer arazi motorun varsa ve motoru çalışıyorsa , süspansiyonları patlak yağsız jant tellerinde 3er 5 er eksikliklerde olsa gazı açtınmı gidersin kıstınmı düşersin.Sen motoruna ne kadar hakimsen arazide sana o kadar cevap verir altındakinin yemeyeceği yokuşa sürersen de kalırsın.Viraj alırkende her zaman yeri tekmelemeye hazır olun Nacizane öğütlerim.
-
16 Kasım 2019, 22:19
#334
Sis denizi kaçkarlar
660 ile ne kadar araziye girilirse o kadar girer atlar zıplarız
[img]http://flashresim.com/upload
/MTVkZDA0ZDM2ZWUyZDc.jpg[/img]
-
17 Kasım 2019, 23:29
#335
-
22 Aralık 2019, 18:03
#336
-
22 Aralık 2019, 20:05
#337
Sizin fotoğrafları gördükçe asfalt yüzeylerde sürmeyi daha bir fazla seviyorum Abi ne işiniz var düşe kalka nerelere gidiyorsunuz siz yahu??? Starbucks önüne o motorlar çekilir mi?
Not: Parayı bulursam Gundial Extrem200 alırım bende. CRF250L kemikli olmaya başladı
-
22 Aralık 2019, 20:16
#338
star bucukscular da bizim kulübenin önünde sucuk ekmek yapamaz 😁
-
-
13 Şubat 2020, 12:36
#340
Arkadaşlar, bir ürün hakkında bilgisi olanlar varsa yardımcı olmalarını rica ediyorum, başlıkta marka tavsiyeleri var fakat model olarak göremedim, Falco Enduro Line bot lar için internette de pek bir yorum bulamadım maalesef.
https://urun.n11.com/bot-ve-ayakkabi...otu-P357555132
Bu ürünü kullanan yada hakkında bilgisi olan var mı acaba ? Fiyat ve kalite olarak, eksi ve artı özelliklerinden vs.
Farklı önerilere de açığım, amatör olarak kısa süreli çıktığım arazi sürüşlerinde kullanılmak üzere, bu ilandaki bütçe civarında sağlam ve konforlu enduro bot gerekli.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler