ARAZİYE SIFIRDAN BAŞLAMAK - SORABİLECEĞİNİZ HER ŞEY
Reklamlar
-
23 Şubat 2019, 17:44
#161
Aynen katılıyorum. Dün diğer bir başlığa yazmıştım:
hasmet adlı üyeden alıntı
Şahsen motosiklet kullanıyorken aldığım zevkin iki ana nedeni var: 1.İvme 2. İnsan makina etkileşimi. Motosikletle iletişim halinde kalarak kendi yeteneğimin sınırlarını ilerletme.
Yoksa dümdüz yolda gaza abanıp belli bir hızı görme, virajın tadını alanın peşinde koşacağı şey değil. Çünkü gaz kolunu çevirebilen her beceriksizin yapabileceği bir şey yüksek hız. Gel gelelim viraj öyle değil. Bilen kişi 400cc motosikletle, bilmeyen 1000cc'lik motosikletin etrafında sekiz çizer.
Reklamlar
-
23 Şubat 2019, 19:46
#162
Fuarda bende görmemişler gibi motorlara oturdum. Aga benim mt’ye eğik duruşlu diyeni döverim. Cbr1000rr sp ile R1’e oturdum. Nasıl vites attıklarına şaşırdım.
Mud kanıma girdi die crf250rally’e oturdum. Nispeten fena gelmedi ama hoş gibi gibi. Mondial xtreme 200’e oturdum. Amortisör koymayı unutmuşlar. Honda çöküyor, mondial bakıyor
R1250gs’in üstüne tünedim. Araba gibi geniş motor, africa twin hoş gibi gibi.
Cb650r Japon’lar için üretilmiş herhalde. Ben küçük hissettim. Mt-09 hoşuma gitmedi sp ile normali. Mt-07 daha güzel oturuluyor gibi. Motorla bağ kurdum gibi hissettim.
İzlenimlerim bunlar açıkçası.
MrMud. Mondial ile nasıl araziye gidiyorsun sen?
-
23 Şubat 2019, 21:00
#163
Angrypower adlı üyeden alıntı
Fuarda bende görmemişler gibi motorlara oturdum. Aga benim mt’ye eğik duruşlu diyeni döverim. Cbr1000rr sp ile R1’e oturdum. Nasıl vites attıklarına şaşırdım.
Mud kanıma girdi die crf250rally’e oturdum. Nispeten fena gelmedi ama hoş gibi gibi. Mondial xtreme 200’e oturdum. Amortisör koymayı unutmuşlar. Honda çöküyor, mondial bakıyor
R1250gs’in üstüne tünedim. Araba gibi geniş motor, africa twin hoş gibi gibi.
Cb650r Japon’lar için üretilmiş herhalde. Ben küçük hissettim. Mt-09 hoşuma gitmedi sp ile normali. Mt-07 daha güzel oturuluyor gibi. Motorla bağ kurdum gibi hissettim.
İzlenimlerim bunlar açıkçası.
MrMud. Mondial ile nasıl araziye gidiyorsun sen?
Crf ye 80kg üzeri biri oturursa makina çöküyor, amortisör değiştirip sonuç alan bi tanıdık var. Aldığın zaman iletişime geçiririm 😀
-
23 Şubat 2019, 21:11
#164
Boldpilot adlı üyeden alıntı
Crf ye 80kg üzeri biri oturursa makina çöküyor, amortisör değiştirip sonuç alan bi tanıdık var. Aldığın zaman iletişime geçiririm
Yok aga ben kırlangıç kasa R6 alacağım. Son motorum olacak kendisi
-
23 Şubat 2019, 21:17
#165
Angrypower adlı üyeden alıntı
Yok aga ben kırlangıç kasa R6 alacağım. Son motorum olacak kendisi
Çok nazlı yamahanın racingleri. Yazın benim gezi konularını görünce canın çeker gidemezsin 😀
-
23 Şubat 2019, 21:20
#166
Boldpilot adlı üyeden alıntı
Çok nazlı yamahanın racingleri. Yazın benim gezi konularını görünce canın çeker gidemezsin
Aga yazın bakarsın ben yanına gelirim. Beni tutabilene aşk olsun. En kötü Mt-07 alacağım. Kaçarı yok gibi geliyor. Lakin sıkıldım naked'in rüzgarından. Ben öyle şehiriçi kasan bir adam değilim. Bunu anladım. Kalkıp cam takıp, güzelliklerini de bozmak istemiyorum. Kendime alacağım bir makine ölmeden önce. Spor touring kovaladım da milletin motorun M'si ile ilgisi yok, üstüne oturup fotoğraf çekiyorlar.
Hatta biraz sert olacak ama bence motor ehliyeti olmayan giremesin fuarlara
-
23 Şubat 2019, 21:28
#167
Angrypower adlı üyeden alıntı
Aga yazın bakarsın ben yanına gelirim. Beni tutabilene aşk olsun. En kötü Mt-07 alacağım. Kaçarı yok gibi geliyor. Lakin sıkıldım naked'in rüzgarından. Ben öyle şehiriçi kasan bir adam değilim. Bunu anladım. Kalkıp cam takıp, güzelliklerini de bozmak istemiyorum. Kendime alacağım bir makine ölmeden önce. Spor touring kovaladım da milletin motorun M'si ile ilgisi yok, üstüne oturup fotoğraf çekiyorlar.
Hatta biraz sert olacak ama bence motor ehliyeti olmayan giremesin fuarlara
Fazer 8 bak, mt07 ile uçurum fiyat farkı yok 35e abslisini bulabilirsin. Racingi çok aratmaz. Yada bütçeyi çok arttırmadan temiz bi fazer6 s2 al geç 23,24e temizi bulunur. Bende fazerin nakedı vardı bidaha 4 silindire bulaşırsam karenajlısın alır geçerim.
-
23 Şubat 2019, 21:36
#168
Boldpilot adlı üyeden alıntı
Crf ye 80kg üzeri biri oturursa makina çöküyor, amortisör değiştirip sonuç alan bi tanıdık var. Aldığın zaman iletişime geçiririm
75 kiloyum ben bile oturunca iyi çöküyor. Zaten en çok yakınılan konu o CRFde.
-
23 Şubat 2019, 21:52
#169
RoofRoof adlı üyeden alıntı
75 kiloyum ben bile oturunca iyi çöküyor. Zaten en çok yakınılan konu o CRFde.
Coksun coksun, benim gibi boyu kisa olanlara fayda
-
23 Şubat 2019, 22:59
#170
RoofRoof adlı üyeden alıntı
75 kiloyum ben bile oturunca iyi çöküyor. Zaten en çok yakınılan konu o CRFde.
Öyleyse yayları değiştirmeden binilmez o motosiklete... Kullanımı rahatsız olur, fren anında da tehlikeli. Çünkü çekiş için gerekli süspansiyon mesafesi çöpe gidiyor. Süspansiyon dip yaptıktan sonra yeryüzüyle buluşma yakındır
-
23 Şubat 2019, 23:34
#171
CRF250L Rally alacaktım geçen sene, üzerine full Hyperpro ön çift yay arka amortisör set çakacaktım bildiğim bu amortisör problemi yüzünden, fuar fiyatına inmediler bayide, ben de üzerine yapacağım o zamanın kuruyla 3.500TL Hyperpro set masrafını koyunca 250cc için saçma bir fiyata geldi almadım. (Sonra şimdi bindiğim CB500F'i aldım, iyi de olmuş hani, kesmezdi beni 250cc...)
-
23 Şubat 2019, 23:45
#172
Angrypower adlı üyeden alıntı
Fuarda bende görmemişler gibi motorlara oturdum. Aga benim mt’ye eğik duruşlu diyeni döverim. Cbr1000rr sp ile R1’e oturdum. Nasıl vites attıklarına şaşırdım.
Mud kanıma girdi die crf250rally’e oturdum. Nispeten fena gelmedi ama hoş gibi gibi. Mondial xtreme 200’e oturdum. Amortisör koymayı unutmuşlar. Honda çöküyor, mondial bakıyor
R1250gs’in üstüne tünedim. Araba gibi geniş motor, africa twin hoş gibi gibi.
Cb650r Japon’lar için üretilmiş herhalde. Ben küçük hissettim. Mt-09 hoşuma gitmedi sp ile normali. Mt-07 daha güzel oturuluyor gibi. Motorla bağ kurdum gibi hissettim.
İzlenimlerim bunlar açıkçası.
MrMud. Mondial ile nasıl araziye gidiyorsun sen?
Ölümü görüp sıtmaya razı olanlardanım ben
Arazide öyle bir esnetiyorum ki ben amortisörleri hayal edemezsin, için ferah olsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:40 ----------
RoofRoof adlı üyeden alıntı
75 kiloyum ben bile oturunca iyi çöküyor. Zaten en çok yakınılan konu o CRFde.
Hacım siz güzel amortisörmü görmediniz benmi yanlis anlıyorum çözemedim :D
Crf250'nin amortisöre yumuşak diyosan, monoshock WP'li bi motora binsen ne tepki verirsin merak ettim :D
Senin o yumşak dediğin amortisöre kalas diyolar Endurocu'lar
+299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
-MrMud
-
24 Şubat 2019, 00:10
#173
MrMud adlı üyeden alıntı
siz güzel amortisörmü görmediniz benmi yanlis anlıyorum çözemedim :D
Crf250'nin amortisöre yumuşak diyosan, monoshock WP'li bi motora binsen ne tepki verirsin merak ettim :D
Senin o yumşak dediğin amortisöre kalas diyolar Endurocu'lar
O kalas ise cidden mondial'i merak ettim. Yalnız fena duruyor makine altında insanın. MT-25 neymiş bunun yanında diyiverdim
-
24 Şubat 2019, 00:19
#174
MrMud adlı üyeden alıntı
Ölümü görüp sıtmaya razı olanlardanım ben
Arazide öyle bir esnetiyorum ki ben amortisörleri hayal edemezsin, için ferah olsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:40 ----------
Hacım siz güzel amortisörmü görmediniz benmi yanlis anlıyorum çözemedim :D
Crf250'nin amortisöre yumuşak diyosan, monoshock WP'li bi motora binsen ne tepki verirsin merak ettim :D
Senin o yumşak dediğin amortisöre kalas diyolar Endurocu'lar
Hocam benim görmediğim tek amortisör ucuz Honda amortisörleri.Ben almadan önce 2-3 videoda filan izlediğim kadar küçük bir yerden bile hoplayınca Honda'nın direk amortisörleri sona geliyordu Yamaha,KTM'ye göre.Tabii ne kadar ekmek o kadar köfte.
-
24 Şubat 2019, 00:23
#175
Angrypower adlı üyeden alıntı
O kalas ise cidden mondial'i merak ettim. Yalnız fena duruyor makine altında insanın. MT-25 neymiş bunun yanında diyiverdim
Mondial dediğin bir gariban çinli, ne bekliyodun ki
Ha bana sorsan gayet yeterli yani, oturduğunda ne kadar kalas olursa olsun, arazide ben onu seve seve pamuk gibi esnetiyorum abisi
Kamera hafızasını temizliyorum yarın belki arazide kamera açarım diye, sokakta bile inceden kar tuttu, aydos bembeyaz olmuştur şimdi, gideyimde biraz kudurayım...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:20 ----------
RoofRoof adlı üyeden alıntı
Hocam benim görmediğim tek amortisör ucuz Honda amortisörleri.Ben almadan önce 2-3 videoda filan izlediğim kadar küçük bir yerden bile hoplayınca Honda'nın direk amortisörleri sona geliyordu Yamaha,KTM'ye göre.Tabii ne kadar ekmek o kadar köfte.
İşte hacı o bahsettiğin şey monoshock
Amortisörün ne kalas olanı makbuldür ne pamuk olanı, amortisör dediğin yerinde ve yeri geldiği kadar işini yapan amortisördür
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:21 ----------
O değilde benim gibi adamın açtığı konu altında "Fazer 8 bak" diye cümle kurmuş insafsız @Boldpilot...
Kırıldım, üzüldüm, içerlendim...
Sırf bu acımı atmak için yarın arazideyim..
+299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
-MrMud
-
24 Şubat 2019, 00:23
#176
MrMud adlı üyeden alıntı
Mondial dediğin bir gariban çinli, ne bekliyodun ki
Ha bana sorsan gayet yeterli yani, oturduğunda ne kadar kalas olursa olsun, arazide ben onu seve seve pamuk gibi esnetiyorum abisi
Kamera hafızasını temizliyorum yarın belki arazide kamera açarım diye, sokakta bile inceden kar tuttu, aydos bembeyaz olmuştur şimdi, gideyimde biraz kudurayım...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:20 ----------
İşte hacı o bahsettiğin şey monoshock
Amortisörün ne kalas olanı makbuldür ne pamuk olanı, amortisör dediğin yerinde ve yeri geldiği kadar işini yapan amortisördür
Hacı bende yarın bi gezeyim diyorum ama soğukta nasıl giyiniyorsun?Geçen 11-12 dereceydi hafif bi boyunluk taktım o da 10 dakika sonra terletip gözlüğe buhar yaptı.Düşük hızlarda sıkıntı yokta 30-40 ile giderken ince giyinirsem yolda donarım.Kalın giyinirsem gezerken terlerim.
-
24 Şubat 2019, 00:26
#177
RoofRoof adlı üyeden alıntı
Hacı bende yarın bi gezeyim diyorum ama soğukta nasıl giyiniyorsun?Geçen 11-12 dereceydi hafif bi boyunluk taktım o da 10 dakika sonra terletip gözlüğe buhar yaptı.Düşük hızlarda sıkıntı yokta 30-40 ile giderken ince giyinirsem yolda donarım.Kalın giyinirsem gezerken terlerim.
Hacı ne bulursam üzerime giyiyorum üşütmemek için deli gibi, hayvan gibi terlesemde terimin soğumasına izin vermiyorum, soğuyacak gibi olduğu an kudurmaya devam, mola vermemeye verirsemde hareketsiz kalmadan yürüyüş molası veriyorum ileri geri bi iki nikotinlendikten sonra yallah devam yine, eve girene kadar non-stop yardırıyorum..
+299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
-MrMud
-
24 Şubat 2019, 03:37
#178
MrMud adlı üyeden alıntı
Amortisörün ne kalas olanı makbuldür ne pamuk olanı, amortisör dediğin yerinde ve yeri geldiği kadar işini yapan amortisördür
Arazi olayında nasıldır bilmiyorum ama agresif naked ve SS'te süspansiyon hayati önemde. Sadece rahatlık ve yol tutuşu değil, geri bildirimi ve limitteki tepkisi aşırı farkediyor...
Amele süspansiyonla kör gibi kullanmak zorunda kalıyorsunuz. Düzgün süspansiyon direk söylüyor "az daha yat baba, limite daha var, kaldırırım kolayca" veya "az daha zorlarsan yavaştan koyvermeye başlayacam ona göre" diye anlatıyor dilinden az anlayana. Amele süspansiyonda yolun kenarında yerde buluyorsunuz kendinizi birden bire n'olduğunu anlamadan
Compression, rebound ve preload ayarlarının düzgün yapılmış olması bir yana, yay sertliklerinin kullanıcı ağırlığıyla uyumu da çok önemli...
-
24 Şubat 2019, 12:02
#179
hasmet adlı üyeden alıntı
Arazi olayında nasıldır bilmiyorum ama agresif naked ve SS'te süspansiyon hayati önemde. Sadece rahatlık ve yol tutuşu değil, geri bildirimi ve limitteki tepkisi aşırı farkediyor...
Amele süspansiyonla kör gibi kullanmak zorunda kalıyorsunuz. Düzgün süspansiyon direk söylüyor "az daha yat baba, limite daha var, kaldırırım kolayca" veya "az daha zorlarsan yavaştan koyvermeye başlayacam ona göre" diye anlatıyor dilinden az anlayana. Amele süspansiyonda yolun kenarında yerde buluyorsunuz kendinizi birden bire n'olduğunu anlamadan
Compression, rebound ve preload ayarlarının düzgün yapılmış olması bir yana, yay sertliklerinin kullanıcı ağırlığıyla uyumu da çok önemli...
Bir ortamda africa twin'i olan bir amca beyin amortisör modunun offroad pozisyonunda olduğunu görmüştüm, hocam asfaltta zorlamıyor mu dediğimde "Amaan ne fark ediyo, mod felan hikaye, amortisör işte eni sonu aynı" felan dedi.
1 hafta felan geçmedi ortak arkadaş yoluyla kaza yaptığını öğrendim, viraja girmek için kontra yaptığı an salmış kendini ön teker
"Demek ki eni sonu bir değilmiş" dedim içimden
Altı üstü bir düğmeye basıp mod değiştirecekti, ama kool gibi masrafa sebep oldu
+299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
-MrMud
-
24 Şubat 2019, 12:03
#180
MrMud adlı üyeden alıntı
Bir ortamda africa twin'i olan bir amca beyin amortisör modunun offroad pozisyonunda olduğunu görmüştüm, hocam asfaltta zorlamıyor mu dediğimde "Amaan ne fark ediyo, mod felan hikaye, amortisör işte eni sonu aynı" felan dedi.
1 hafta felan geçmedi ortak arkadaş yoluyla kaza yaptığını öğrendim, viraja girmek için kontra yaptığı an salmış kendini ön teker
"Demek ki eni sonu bir değilmiş" dedim içimden
Altı üstü bir düğmeye basıp mod değiştirecekti, ama kool gibi masrafa sebep oldu
Artık bilip bilmeden ortamda konuşmaz
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler