kefkes adlı üyeden alıntı
Aklında kalmasın diye baktır tabii, fakat fazla bel bağlama düzelir diye.Belki de makine yipranmiştir. Şöyle söyliyim 2015i var bende 18000km de, 12000 kmye kadar üç litre civarı yakıyordu ve 125km falan görmüştü, bu arada 8000-9500 devirde kullanırım genelde.. Egzozda çınlama ve zirildanma başladı tam zamanını hatırlamıyorum, içinden vidasi çıkmış falan epey zirildiyordu egzozcuya yaptırdım zirilti düzeldi başka motorlarda da aynı egzoz sorununu duymuştum..Şu an 115-118 yapıyor hala, fakat 10000 km deki haline göre çok güzel devirleniyor motor..
Geçen 200 git gel 400km yol yaptım pek dinlendirmeden 8500-10000 devir arası çok yüklendim 110km hız ortalama civarı ve ust kapağın ordaki yandaki yuvarlak lastik çatladı konu açmıştım. hatta.Yakıt meselesi de yıllar içinde 3 ten 3,5lara çıktı orta devir için gazlarsam dört bile yakiyor çok da hesaplamadigimdan yakiti kafaya takmiyorum ama genel bi fazla yakma durumu var misal ikiyuzellik motorum 120-140 hizlarda uc litre yakiyor ordan hesapla iste..Bence cekişten düşme yoksa ve 100km üzerine rahat çıkıyorsa yeterlidir zaten sonrası için düz yol ve basmak istiyor, (su ani kesilme kismini anlamadim pek motorundaki elektrik arizasi olsa tum viteslerde belirti verirdi gibi sanki.)Gündelik kullanımda orta devirlerde motorun zorlanmadan fiti fiti gideceği ve uzun ömürlü optimum hızı 85 falan olmali..Başka bi sıkıntısı yoksa beklentiyi yükseltme derim.