Her malın bir alıcısı vardır. Sen nasıl beğenip aldıysan birileride beğenip alır. Ancak şu anda motosiklet piyasası hareketsiz. Ben kuba rx9 u satışa koydum arayan yok 4 binlik motor altı üstü.
Her malın bir alıcısı vardır. Sen nasıl beğenip aldıysan birileride beğenip alır. Ancak şu anda motosiklet piyasası hareketsiz. Ben kuba rx9 u satışa koydum arayan yok 4 binlik motor altı üstü.
Herkes fuarı bekliyor. Ortalık karıştı. Sürekli satılan şeylerde pek gitmiyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:35 ----------
İkimizde de TNT 25 vardı. Ben 30.000 kullandım. Hiç bir sorun yaşamadım. TNT 25 sorunluydu. Ama küçük tek silindir bir motoru çok zorlayınca herkes problem yaşıyor. Bakınız Duke Pulsar vb
Motor satmak için en mantıklı ay nisan mayıs ayları. Araba fiyatları da o zamanlar uçar gider. Bu arada elinde kalır diyenlere aldırma. İlk arabam Daewoo racerdi. Arkadaşlarım akrabalarım hepsi son sahibi oldun diye dalga geçiyorlardı. İlana koyduğum ilk hafta sattım iyi fiyata .
Vallahi XV950A güzeldir, ama alır almaz en azından bir Koso Spedo Tacho alacaksın, kendi orijinal dashboard'u tam bir rezalet. Ardından bir egzost hava filtresi (orijinal çok kısıtlı ve iğrenç kocaman diz düşmanı bir şey) ve yakıt yönetim modülü. Ben Cobra'nın ürünleri beğeniyorum bu alanda. Tadından yinmez. Görsellik keyfe kullanıcıya kalmış artık.
XV'nin sıfırı da kullanılmışı da bolca mevcut. Tek negatif durum hava soğutma olduğu için trafikli ortamda omlet yapma ve but çevirme durumları oluyor... (Hava soğutma başka açıdan avantajdır ama, basit ve sorunsuz sistem.)
Valla motosiklet güzel maşallah , Allah sahibine bağışlasın ama cb500f in ederi kadardır ederi (tabiiki benim gözümde) . Bu tür bi motosikleti uzun süre binmek için almış olmak lazım , zira ben buna vereceğim parayla kız gibi bi mt09 alırım. Veya Mt07 alırım 10 bin lira cebimde kalır. Eminim ülkemiz motosiklet kullanıcılarının %95i benim gibi düşünüyordur geriye kalan %5in içinde de bu tür motosiklete ihtiyaç duyan, ilgisini çekeni bulmak zor.
Yerinde olsam satmaz binerdim diyemiycem başka birşey ilgimi çekerse bi şekilde elimdekini satıp onu almaya programlanmışım 😊 Yinede satmamanı tavsiye ederim.
Sıradanlıktan uzak ve değişik motorları seven birisi olarak durumunu anlıyorum. İlk motorum olan Hyosung X5 veya GD250N olarak adlandırılan modeli aldığımda aynı şeyleri fazlasıyla yaşamıştım. Ufak tefek sorunlar garanti kapsamından giderildi onun dışında çok eğlenerek kullanmıştım o motoru. Sonrası ise daha çılgındı bir avuç olan Husqvarna Nuda 900 alınca daha da fazla duydum aynı tepkileri. Ancak bunun keyfi gerçekten çok farklı. Bu arada 2 motoru da çok minimal zararlar ile sattım ve çok eğlendim, üstelik çokda övgü aldım kullandığım süreçte makinalar hakkında. Son 2 motorum Japon ve Suzukinin Bandit serileri, bunlarda biraz enteresan ve çok ilgi görmeyen modeller.
Motorunun yeni olması, cc oranının bizim insanımıza pek hitap etmemesi ve son yıldaki fahiş fiyat yükselişleri satamaman için etkenler, Japonlar bile zor satılırken şuan satman biraz zor. İhtiyacın yok ise bana sorarsan satma, kafana da takma bu mevzuyu. Motorun ile daha dogru düzgün km bile yapmamışsın. Fırsat geçmiş eline Leoncino'nun kilometre rekorlarını sen kır işte, icabında markanın yüzü haline gel. Şuanki motorumu satmayı düşünüyordum ancak güncel fiyatlardan sonra evladiyelik yapmayı düşünüyorum. Yine söylüyorum zarar ederek elinden çıkartma motorunu zorda değilsen.
Bu 500cc'yi neden sevmezler vallahi anlamıyorum? Ben NC'den indim CB500F'e, şehir içinde her türlü daha avantajlı ve kesinlikle NC'yi aratmıyor.
Ülkemizin ekonomi ve bu tip durumlarda geçmişten gelen bir kültürümüz olmadığından aldığımız her şeye yatırım olarak bakıyoruz.
Daha önce de konuşmuştuk senle.
Bizim ülke de racing den başka motor tutmaz. Bakma sen mt7 diye dolananlara ilk geldiğinde 18 bin liradan satılıyordu. Çok ucuzdu bu ucuzluğa 700cc diye aldı millet. Sevdiğinden yada çok iyi anladığından değil.
Ducati'ler bile yok parasına satılıyor.
Sonuçta serbest ticaret ,
Mühendis arkadaşlar bilir tpm diye kalite sistemi var bizim şirkette tr de namlı danışmanlarından Türker bozinoğlu anlaşmış , akşam şirketin lokalinde FB maçı seyrediyorlar sene 2011-12gmy ve direktör ile yönetim kurulu adamı tutugu için bizim kiler laf söyleyemiyor adama gmy masaya çağırdı bana dedi Serkan bir tpm projesi de sen yapta kalite düzelsin dedi , bende durdum bir maça baktım birde gmy zaten gmy beni puşluguna çagırdıgı belli , buldum dedim derya bey şu FB ye bienvenu satan adamı bize pazarlama cı diye alalım, bak kalite sorunu kalıyor mu 😊 .
Bivenvu de bırak fb de oynamayı ikinci liğ topçusu bile değil , nasıl fenere kakalamışlar ise artık.
Sonuç ta serbest piyasa olabilir çin malı motor da 40 gidebilir bienvenu de fener de oynadı .
500cc candır iyi hacimdir ne çok yakar ne az yakar ideal yakar .. 250cc kadar azda yakmaz standart hızlarda 650cc kadarda yakıt olarak uçmazda top limitlerde.. tam aradadır.. performans olarak 250cc gibi çok üzmez 650cc çok uçmaz.. en azından bu yakıt ,bakım,genel gider fiyatlarında maksimumda idealdir türkiye için... nominalde ise 250-300cc arası yeterli.. benim fikrim ..
konuya dönersek bu motor çok ekstrem bir motor 2 tane 3 tane satılmış bir model, haliyle emsali yok piyasada marka birde benelli oldumu işler iyicene zorlaşıyor.. şöyle diyim bu ülkede suzuki kawasaki yamaha hatta honda gibi markaların bile ekstrem türkiyede 10 ,20 tane 50 tane falan çok çok az sayıda satmış modellerin fiyatları bile sürünüyor.. nerde kaldıki benelli..
örnek ver desen direk aklıma honda deauville geliyor bir sene iki sene üretildi türkiyede bir avuç satıldı ilanlarda zaten üçü beşi geçmez satılıkda baksan... efsane güzel makine abs li tour çantaları falan önde iki tane torpido gözü falan her şeyi üstünde, yol bilgisayarı tripleri digital göstergesi dört dörtlük makine akranları 40 bin tl lerde gezinirken honda olmasına bu kadar dolu donanımlı olmasına rağmen fiyatı 20 bin tl lerde hatta yıl içinde kovalanırsa çok sıkışanlar 16-17 bin tl gibi rakamlara bile bırakabiliyor.. yeni örnek ver desen crosstourerları veririm o kadar polis zabıta falanda almasına rağmen çok tutunamadı sandık motor 0 km de 45 bin liraya bulmak mümkün ikinci elde 6-7 bin kmlerde olanlarını 36-37 lere bulmak mümkün..
honda çok tutan bir marka olduğu için hondadan örnek verdim.. yoksa kawada ki ikinci el özellikle heleki çok az satan modellerdeki değer kaybı inanılmaz suzuki iinde geçerli yamaha içinde geçerli..
konuya tekrar dönersek marka benelli olunca çok satan çok tutan bir modelde olmayınca insanların tereddütleri normal.. aslında tam senin motorunlada ilgili değil konu benellinin genel olarak yüksek hacimlerinin ikinci elleri satılmıyor diye duydum trk502 ler tnt600 ler..
en son bana söylenen trk502 nin sıfır fiyatının 32 bin tl olduğu idi.. eğer rakamı hala o sınırlardaysa sıfır bence alınabilicek bir motor akranları içinde hacim olarak rakibi yok en yakın akranları versys 650 ve vstorm onlarında zaten sıfır fiyatları iki hatta belki üç mislidir.. birde küba getirtiyor motoru eğer küba motorlarında olduğu gibi her tür senet taksit olayıda varsa sıfırda peynir ekmek gibi satıyordur.. yanlarada takarsın 33 litrelik givi yan çantaları oldu bitti .. ama işte sıfır alırken her şey iyi tamam hoş güzelde o motoru iş satmaya gelince alan çıkmıyor pek fazla ikinci elde insanlar daha çok sürkülasyonu olan motrlara yöneliyorlar honda yamaha gibi benelli gibi markalar listenin en sonlarında oluyor..
30 35 arasi bir rakam eder.500luk motor sonucta honda cb500 ayarinda ve fiyatinda olmasi gerekir.bu tarz motor fazla yok evet ama xsr 700 bir boy büyük kalir.xsr 35 40 arasi piyasasi varsa 30 35 arasi bu motor icin bence dogrudur.30 altina hayatta satmazdim ben.tabi marka degeri ve tek motor oldugu icin durum farkli.
bu motorun akranı cb500 değil yalnız ducati scrambler 400,Husqvarna vitpilen 401 falan.. Bu arada fiyatta hiç yorum yapmam hakkı sence neyse onu iste elbet hakkını veren olur.
Zaten öyle kıyaslıyor el oğlu
https://www.motociclismo.it/prova-be...-difetti-69230
Şu an da motorunun satmaması abi tamamen Benelli markasının algısı. 2-3 sene içinde benelli tavan yaptığında en değerli motorlardan biri olacak leoncino. ama gel gelelim tüm piyasa da faiş fiyatlar var. Fakat 500 cc'lik bir motosikletin 35-40 bin civarı olması kadar doğal bir şey yok. Benelliciyiz,Benelli fiyat kısmına güzel bir şeyler yaparsa bu piyasaya girer. Motorları gerçekten kalitesiz değil ve yakışıklı.
Yok canınm zorda kalmalık bir durum yok. Daha geçen hafta tüm fren balataları değiştirdim ve DOT 5.1 koydum. Söylemesi ayıp hepsini EBC double-HH taktık. Gitti 650 TL Ama zamanı gelmişti. Hem az kalmıştı hem ses yapıyordu. Bende alkol, sigara gibi şeyler olmadığından bütün masrafı motora yapıyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:15 ----------
Bence de tasarımı çok farklı güzel bir öneri. Diziye filan kiralasak çıkarırız parasını
Bu yazdığın çok şey yazarım da gereksiz , olur...
bundan sonra ki yazdığım şeyi gerçekten toş toş geçmiyorum , benim yakın bir arkadaşım ağabeyi vardı geçen sene kanserden hayatını kaybetti, kendisi Galatasaray lisesi mezunuydu Gökan ağabey , . Gökan ağabey TR de yaşadığı zamanlar ilk işi tekstilmiş zamanında 10 adet kaz tüyü montu Afrika'da ekvora yakın bir yere , satmış, bunun resimlerini pproformlarını saklardı. bunun başarısı kendisine çok kapılar açtığı anlatmıştı. Milettin don ile hatta donsuz dolandığı yere kaz tüyü mont satmak inanılmaz .
Cidden toş toş geçmiyorum bunu yazdığın fiyatın %10 altına bile satmayı başarır isen belgesi sakla resmini sakla CV ne koy , bu üst düzey bir yönetici de çalışanında bekledigi bir özellik olmaz işe ikna kabiliyeti . Çok yerde kapı açar sana .
İsim vermeyim ama ciddi bunu başarırsa Honda Türkiye'de gmy , temsada satış direktörü , anlaşda pazarlama müdürlüğü yapmış ,bu işleri yaptıktan sonra eğitimci olacağım diye Harvard da doktora yapıp şimdi de Sabancı üniversitesi hoca olan kendisi makine müh olup kariyer i pazarlama olan bir motorcu ağabeyimiz den sana ref mektubu alabiliriz .çok iyi ikna kabiliyeti var iyi pazarlamacı olur diye
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)