Arkadaşlar merhaba..Başlangıç olarak kendime cbr 250r bakıyorum fakat uzun zamandır araştırıyorum ikinci el bakıyorum fakat bana bu araçlarda kronik hastalık olduğunu ve 40 bin kmden sonra motor kilitlediğini söylediler doğrumu acaba.?
Arkadaşlar merhaba..Başlangıç olarak kendime cbr 250r bakıyorum fakat uzun zamandır araştırıyorum ikinci el bakıyorum fakat bana bu araçlarda kronik hastalık olduğunu ve 40 bin kmden sonra motor kilitlediğini söylediler doğrumu acaba.?
2 tane 2017 cbr 250 motorum oldu inan şu muhabbeti duymamak için bile satmayı düşünmüştüm bakımları zamanında yapılırsa sıkıntı yaşanacağını ben düşünmüyorum. Ha benimkiler düşük km'deydi ben hiçbir sorun yaşamadım. Çok severek kullandığım bir motordu ama artık cbr250 devri kapandı bence ve dediğim muhabbet bir yerden sonra canını sıkacak hayatında elini sürmemiş adam bile gelip bunlar 20binde granğğğ kırıyomuşşyauu diyecek. Bu konuyla ilgili Prosofi'nin youtube'ta videosu vardı cbr'lerin %90ı'nın 20 bin civarında krank kırdığı söylemişti daha sonra kendi motorunu satılığa koydu epey süre satamamıştı sonra baktım videoyu silmiş.
ABONE OLMAK İÇİN >>> youtube.com/channel/UC2pNC9t3HM5t01YezVcCwzw
Bizde genelde spor motoru gören sürekli dip gaz ve son hız sürmeye çalışıyor. İster apaçilk deyin ister ego tatmini. Ama tek silindir bir motorun bu kadar zorlanması sonucu bence çok normal. Ben 2 yıldır kullanıyorum. Daha merak edip son hız bile denemedim. Çünkü belli yani 130-140 dan sonra motosikletin zorlandığını hissetmek için Rossi olmaya gerek yok. Bakımını yapıp insan gibi sürdükten sonra bir Honda kolay kolay arızalanmaz diye düşünüyorum.
Ben bu boş muhabbetlerin hepsini bile bile gittim 47 bin km de 2012 model cbr 250 aldım, Allaha şükür hiç sıkıntı yaşatmadı,cbr250 de krank kıran 170 ve üstü süratlerde 10 dk ve üstü süreyle seyreden bilinçsiz insanlardır, kimse bana tatlı tatlı kullandım krank kırıldı demesin
Öncelikle teşekkürler herkese..Hızı severim ama arabada denemeyi daha çok motor üstünde pek niyetim yok acıkcası..hondayı tercih etmemdeki sebep yakıt olarak çok tasarruflu olduğunu duyduğum için işe gidip gelmek için kullanacağım için bu aracı seçtim..[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:09 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:10 ----------
Kardeşim valla baktım o konulara fakat bulamadım sorduğum soruya cevap
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:12 ----------
Eyvallah sağolasın..
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:15 ----------
Peki yakıtından memnunmusun?Benim baktığım araçlarda o civarda km model falan
250 cc de daha az yakan bir model bilmiyorum varsa da
Düzgün kullanımda zamanında bakımla bir sorun yaşamazsınız yeterki motorun ederini bilip zorlamadan kullanırsa 50-60 bini rahat görürsünüz
Bende CG Sport 150 var 35 binde,uzun yolculuklar yaptım şeytan kulağına kurşun motor kısmından hiç sorun yaşamadım.
Başlangıç motoru olarak top speedi 170-180 olan bir motorla başlamamalısın. şöyle bişey var bende başlangıçta ss motorla başladım insanın gözünü cezbediyor ama görünüş çok önemli değil diyorsan naked motorla başla derim. çünkü muhtamelen bu motorla düşeceksin parça masrafın olmaz. cbr ların kronik hastalığı olarak şunu söyleyebilirim arkadaşımız almayı düşündüğü için biraz soruşturmuştum çevremdeki güvendiğim motorculara sordum ve dedikleri cevap şu oldu: bakımsız ve zorlanarak kullanıldığı zamanda krank kırdığı söyleniyor ama şöyle bişey var Türk insanı genelde kendine değilde motora suç bulur kaza yapar hep karışıdaki kişiye suç bulur düzgün kullanıldığı taktirde bir sıkıntı çıkarmayacağını düşünüyorum. ama yorumun başında dediğim gibi bence naked motor almalısın. Birde önce ekipmanlarını sonra motorunu al.
Düzgün kullanırsan cbr üzmez, 15 bin km oldu kullanıyorum, hıç sıkıntı yaşamadım.
İlk motosikletin olacaksa tavsiye etmem, düşersen çok masraf çıkartır, ben düştüm üstelik 60-70 bin tecrübem var.
150 cc bişey al, acemiliği at üstünden derim.
Hayırlı olsun şimdiden.
bu problem kesinlikle doğru şans işidir cbr 250r kullanıcı olarak önermiyorum ninja 250sl abs öneririm
Bende 2011 model var suan 39bin km de sorunu yok bu krank meselesi aşırı zorlanmayla alakalı diyebilirim sürekli 170 180 yapma bakımını yap sorun çıkarmaz ama özellikle 14model yeni kasanın ilk serileri biraz sorunlu diye biliyorum
Ben 7 aydır kullanıyorum gayet memnunum. Şayet tapa gaz zorlarsan kırabilirsin. Çok memnunum satmak istiyorum aslında ama yerne cbr650f almak istiyorum. Hala kararsızım. Bence gayet güzel bir seçim
kullanmasını bilmeyen 4.000 km de bile motoru kilitleyebilir.
bence çok kulak asmayın her söylenene..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)