dişliyi küçülttüğümüz zaman arka tekeri geri alırız gerdirmek için. dolayısıyla dingil mesafesi artmış olur.
Kısa yazınca anlamayanlar olmuş;
1. 41'den 36'ya düşünce ciddi fark olacaktır, öyle zincir germe payıyla ayarlanacak gibi bir fark değil, illâ ki o zincirden bakla çıkacak.
2. Normal zincir gerginliği ayarlama +/- payı öne arkaya toplasan 2cm ancak vardır ve bu pay öyle "motosikletin geometrisini değiştirecek" bir pay değildir, tasarımında düşünülmüş bir paydır.
Merhaba, dislide önemli olan tek şey dişli sayısı değildir aynı dişli sayısına sahip birbirinden farklı dişliler var. Özelden yazarsan sana yardımcı olabilirim
Muhahahahaa, veya 50cc'yi sürmesini bilen adam koy bak 150nk'yi bilmeyene ne yapıyor dimi, kankiş muhahahaa
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:33 ----------
Tamam, herşey adil olsun. Yarış pistinde hepsi yarışcı, bak bir 150cc scooter kaç CBR 1000 lere stop lambasını izletiyor.
https://youtu.be/EFjakgypqSs
Dişliye göre zincir almanız sonrasında da arka tekerlek ayarı yapmanız gerekiyor. Bunun doğrusu da zincir ve dişlileri set halinde almak. Çünkü zincir ile dişliler arasındaki çok küçük milimlik (zincir aşınması ile de olabilir bu) fark ciddi sorunlara yol açabilir. En basit sorun zincir sesi ve dişlinin hızlı aşınmasıdır.
Motosoiklet pistine çıkmadım. Ama Bmx'le sınıfimda 60 yarışcıdan 4-5 etebda 3cülüğüm var. O zaman eve yakın pist vardı. Bmx dergilerinde kapak resimdeki Dünya şampionları o piste antremana geliyorlardı. Bende tüm boş vaktimde ordsydım. Profi ligdeki küçük kardeşi benim yaşdaydı. Benimle yarışmayı seviyordu. Ben amatör lige birkazkez yarıştım. O amerikan profi yarışcı ybeni geçerse, yarışlarda podyuma çıkabileceğini biliyordu. Abisi manyak bir hızda pisti geçiyordu. Diğerleri yarıdayken o şov yaparak finish'e geçiyordu. Medyada hatta sinemada driftin d'si bile yokken, ışıklarda en önde duramak için (normalda motosikletle bunu yaparsın, onuda driftsiz) ben bmw 520'i ile trafikde drift yaparak ard arda arabaları sollayıp, lambada görenlerin alkışlarının keyfini çıkarıyorum.
Ayriyetten cupa ustalığım bile sayılır. Bu bir müsabakacı her katıldığı yarışmada ilk 3de olması demek. Oldschool gold school.
Maalesef yeni generasyon, sade sanalda dünyaları yeniden kurmayı biliyor. Selamlar...
P.S.: 80cc motocrossla ormanda pistlerde çoook takıldım.
Zincir gerince motorun dinamikleri mi değişir allahaşkına. Kralını getir o dinamikleri anlamaz. Kalkıp sen şimdi anlarım ben diceksin. Neyse anla ajflshşfsh oof of nerden düştüm yine bu foruma. Recep çağırdı ona geldim gelmeseydim keşke. Herkes rossi olmuş yine
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:54 ----------
Oynattığın yer kaç cm bi ölç. Sonra o uzamayı farkedecek bilek burda kimde var ona bak
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
Mesele o minik farkı anlamak değil, üretim hatasından veya üreticinin sorumluluğuna giren bir meselede, o motoru o az veya fazla milimi bahanede etse, bir gram sorumluluk kabul etmez. Uyanık sigortelerda dahil.
Arkadaş bana ne rossi de nede hayranı, şimdiye kadar tek nefter duyduğum antisportman şahıs o oldu. Kafa kafaya 3üncülük için ha 1incilik bile deği, kapıştığı rakibi sıkıştırıp tekmeyle adamı düşürmek nedemek. Go rossi go die on your own.
Offf değişik kafalar ahdlahldah
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)