Benim önerim de cbf600 yada cbf1000.. yada araya bir 400 luk motor sıkıştırmak
Benim önerim de cbf600 yada cbf1000.. yada araya bir 400 luk motor sıkıştırmak
Gardaşım bana sorarsan 600 ile 1000 arasında ki fiyat farkına kimsenin gücü yetmez ;senin canın. Anladığım kadarı ile bu soruyu samimi olarak soruyorsun eminim ki burda yazılanları da dikkate alacak kadar izan sahibi birisindir. Benden çok daha tecrübeli arkadaşlar mevzuyu zaten açıklamışlar. Hayrı iste ama aklı da elden bırakma derim.Konu trol değil , 4 silindirli SS bir motor almak istiyorum aslında ancak 600 cc ile 1000 cc arasında fiyat farkı olmamsından böyle düşünmeye başladım
En iyi ayakkabı ayağına en iyi oturanıdır
Ben 10000km tecrübe ile 1000rr alıp yarışa girmiştim Hemde 30 yaşımdaydım, fakat öncesinde css eğitimi almıştım. Bana sorarsan ben hala ve hergün öğreniyorum, alcağın r1 le, r125 arasındaki farkı söylemeye gerek yok, aslında daha güvende de hissedebilirsin, yine de sen bilirsin ne desek boş, dikkatli ol gaza gelme
Furyaya katılıyorum ve direk gömüyorum ;
Yaşarsan pişman olursun, Pişman olmazsanda yaşamıyorsundur zaten sorun yok
R1 gibi deli aletleri kullanmak Güven Özveri Tecrübe ister, o yüzden hiç bulaşma, hele karadüzen makinaların yanından geçme.. Genel olarak arakdaslar beni anlamıştır, umarım sende anlarsın.
25 senedir motosiklet tepesindeyim, envai çeşit makine bindik, bu gün arkama baktığımda, kara düzen R6 kullanırken kan beynimde değil,afedersin kicimda dolaşıyormuş..
R1 'in üzerine hiç oturdun mu bilmiyorum ama, gaz tepkimesi lastiğin yere tutunmasına olanak vermeyecek derecede yüksek, belki 3. köprü yolunda felan evet, güzel oluyor, ama diğer asfalt şartlarında parçalı ölüm, hiç gerek yok, abs si çalışan, tirekşını olan bişi bakın, hiç olmazsa tecrübesizliğinizi absorbe eder.
Ya da 15 günde yapanlar da olabilir ;) Örnek gösterilmesi gerekirse beni işaret edin.
Azrail'in ilgi alanı motosikletinizin kaç cc olduğu değildir. Think good, drive Safe!..
Foruma üye olmak için tıklayın!..
Facebook sayfamızı takip etmek için tıklayın!..
Instagram hesabımızı takip etmek için tıklayın!..
Forum kurallarını buradan okuyabilirsiniz!..
Doğrudur valla şaşırmam, yine forum üyesi olan yakın arkadaşlarımdan biri, 1 ayda 17-20bin arası bir yol yapmıştı.
Konuyu açan arkadaş 10bin km'yi 1 seneye yakın sürede yaptığı için zaman-yol kavramını karıştırıyor.
20 yıl boyunca günde 5dk motor sürüp "20 yıllık motorcuyum" demek gibi birşey bu.
+299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
-MrMud
1000'lik yetmez. Bende 96 model Renault 19 var o bile 1.4 motor. En az 2000-3000'lik falan olmalı..
şu anki tecrubenize göre söyleyeyim sizin 4 silindir supersport vaktiniz gelmemiş daha,önce bi 400 cc civarı tek silindir dominar,duke390 ya da mt25 gibi ara motosiklet alın kendinize,kısaca şu anki aşamanız 35-45 arası makinalar,sonrasında 4 silindir xj6,cb600f,cb650f,cbr650 gibi makinalar ve sonrasında 600cc süpersporta geçin,125lik motor ne olsun taş çatlasa 10-15 beygir makinadan neredeyse 150 beygirlik delibozuk makinalara bakıyorsunuz,bu forumda aramızdan kopup giden çok insan oldu,çocuğunuzu düşünün ailenizi düşünün,arkasında gözü yaşlı bir eş ve çocuk bırakan arkadaşlarımız oldu,sonuçları ağır olur,evli olabilirsiniz,çocuğunuz olabilir ama bu sizin büyüdüğünüz anlamına gelmez,bahsettiğiniz makinaların ehliyetini bile devlet artık 24 yaşında veriyor,yine de karar sizin
3 motosiklet kullanıp, 10k yol yapıp kendini tecrubeli sanmak.
Bu soruyu sorduğuna göre riskleri biliyorsundur. Genel kanı yavaş yavaş arttırmak ama kendimi tutarım. Arada bir de eğitim alırım diyorsan neden olmasın. Hatta gazlamayı pistte yapabilirsen sokaktada efendi efendi sürsen ne güzel olur.
Ohooo laf ayda kaç km yapmak olayına gelirse, dilinizi ısırtırım. Ölüsü 5000km yapıyor. Kullanmak istesem 15000-20000 yaparım. Bak mesela haftasonu Urfa’ya gidip gelebilirim. Tmm belki bu sefer araba ile gideceğim ama 500-600cc’lik motor ve yaz ayında, asfaltı ağlatırım
Bu yüzden enduro’ya geçem diyorum. Daha az km yapıyor insan
Kesinlikle xj6 diversion f al. 1 sene bin. Satması kolay olur, Keyifli motordur. Peşinden r6 veya r1 e geçersin. R1 e geçersen kesinlikle ileri sürüş teknikleri eğitimi alman gerekir.
Yamaha ve honda güvenli sürüş eğitimleri al. Daha sonra r6 veya r1 ikisi arasında çok bir uçurum yok (acemi biri icin). Illaki gözüne kestirdin, söz dinlemeyeceksin madem, gaz verirken her mm'inde eşini ve çocuğunu düşün bu şekilde uzun yıllar motor kullanma şansın var. Tekerin düz bassın.
Biraz daha sakin bir motor olabilir aslında. SV650A gibi.. Belkide ağır bir cruiser.
17-20 beygirden direk 180 beygire.. yapma be abisi.. hayat güzel, yaşamak güzel.. Helva da güzel ama senin helvanı yemeyelim.. Çekiş kontrol olmayan bi makine kesinlikle alma zaten.. ilk virajda gaz açıcan, hoooop highside... havalndın gitti motordan... 125 cc ye benzemez gaz tepkisi.. öyle 10k tecrübe öper atar sırtından o aletler.. bende normalde 200cc kullanıyorum, bu highside benim başımda dragstar 650 ile geldi..( R1 in yarısı bile değil gücü). daha benim tecrübe etmediğim bir sürü sorun yaşarsın.. birde heveslisin basacaksın belli.. 299 görmeye çalışacaksın... Ölürsen kurtulursun, ölmekten beter olmak var.. r25 al. Kontrollü adamım diyorsan çekiş kontrol sistemi olan bi 600cc al.. ama eski R1 alma. Yneisini de alma.. :D
Yalnız ama Kafası Rahat Adam...
Al. Ölmezsen anlatacak hikayen olur, ölürsen de “biz söylemiştik” klişelerine eklenirsin
Helvanı ne zaman yiyoruz ?
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)