Benelli yeni modeller 2019
Reklamlar
-
okanbagiscan adlı üyeden alıntı
Şase dizayn etmek AR-GE sini yapmak imal etmek iki boruyu birbirine kaynatmak kadar basit bir şey olmasa gerek.
Aynen öyle. Normalde Tirellis şase finite element method kullanılarak bilgisayar ile simüle edilir, hangi boru ve kaynak noktasına ne kadar stres oluşacağı hesaplanır, ve şekli optimize edilerek hem hafif, hem de dayanıklı şase elde edilir.
Motosikletlerinde ABS bile bulunmayan, bir avuç üretim yapan Motus gibi bir firma bile yapıyor bunu. Doğru düzgün bir motosiklet yapmak için şart çünkü. O sayede 180 beygir motora üretilen şase 10 kilodan hafif oluyor, hem de çok daha dayanıklı.
Bazı modern Çin malı motosikletlerde gördüğüm kırmızı Tirellis şasenin, benzeri motosikletlerle karşılaştırıldığında, olması gerekenden çok daha kaba ve ağır olduğu gözle bile görülüyor. ARGE'siz el yordamıyla dizayn edildiği kabak gibi belli. Ama kırmızı kırmızı çok güzel görünüyor uzaktan...
Reklamlar
-
oialdemir adlı üyeden alıntı
Hatırı sayılır miktarda bir fiyata sahip olan Benelli marka bir motosiklet sahibi olarak söylüyorum. Benelli' nin o şanlı güzel günlere ulaşmasına daha çok var. Hasmet Bey' e katılmakla beraber özelliklet Türkiye' de Benelli' yi temsil edem firmadan bir çok kullanıcı şikayetçi. Ancak adamlar Avrupa' ya daha yakın olmak için Türkiye' de fabrika kurdu. Yakında Kuba ve sahiplerinden ya tüm tesisi alırlar. Yada onları kendi firmalarında işçi yaparlar. Türkiye küçük bir pazar olsa da Avrupa' ya satmak için bu tesis önemli bir konumda. Bu senede şikayetler devam ederse Çinlilerin bu yatırımı öyle Antep' li kardeşlerimize yedireceğini sanmıyorum. Kendileri KTM ye bile ( WP amortisör ) ön amortisörler konusunda açılan davada pabuç bırakmadı. Çin' de çok köklü bir aile aynı zamanda Volvo ve Geely Motor firmalarınıda sahipler. 1-2 sene içinde Kuba kendini düzeltti düzeltti. Yoksa elinde avucunda bir şey kalmaz.
bu dediğine şurda muhalefet olabilirim türkiyenin üretimde bir avantajı yok tam aksine türkiyedeki bazı üreticiler şu anda bulgaristanda tesisler fabrikalar açdılar türkiyedeki tesislerini kapatıp.. bulgaristan her tür üretim daha avantajlı diye üstelik ab ülkesi .. yani bulgarda fabrika açsa benelli ab üretimi olucağı için motorlar o standartlarda üretiliceği için ab iç pazarında satmakda zor olmaz..
-
kaynak yerlerinde çapak olması toz olması o kaynağın kuvvetsiz olduğu anlamına gelmez,sadece görsel olarak keyif kaçırır,şahsen benim için de sorun değil,adam trk502 modelinin beğenmediği kaynak yerlerine rağmen defalarca yere attı motoru bi üstüne çıkıp balyozlamadığı kaldı ne oldu kırabildi mi motoru?Ben hiç şasesi kaynağından kopan Benelli görmedim,gören varsa söylesin,bugün bi arkadaş şase için alimünyum kaynakçı arıyordu hemde markalı bir japon için yani olacaksa japon'da da oluyor,italyan£da,almanda da.
-
logaritma adlı üyeden alıntı
bu dediğine şurda muhalefet olabilirim türkiyenin üretimde bir avantajı yok tam aksine türkiyedeki bazı üreticiler şu anda bulgaristanda tesisler fabrikalar açdılar türkiyedeki tesislerini kapatıp.. bulgaristan her tür üretim daha avantajlı diye üstelik ab ülkesi .. yani bulgarda fabrika açsa benelli ab üretimi olucağı için motorlar o standartlarda üretiliceği için ab iç pazarında satmakda zor olmaz..
Bulgaristan da üretim Türkiye'ye göre avantajlı değil. Daha doğrusu yaptığın üretim metotlarına göre değişir. Türkiye sanayi olarak Bulgaristan ile kıyas edilmesi ayıp. Bazı konularda Polonya da ki inanılmaz teşviklere rağmen Türkiye avantajlı kalıyor.
-
Bu motorlar fuara gelir mi taaaa Samsundan geleceğim de Benelli markası için
-
YasinC adlı üyeden alıntı
Bulgaristan da üretim Türkiye'ye göre avantajlı değil. Daha doğrusu yaptığın üretim metotlarına göre değişir. Türkiye sanayi olarak Bulgaristan ile kıyas edilmesi ayıp. Bazı konularda Polonya da ki inanılmaz teşviklere rağmen Türkiye avantajlı kalıyor.
burda bir kıyas yok yüksek sanayilik bir durum mevzu bahis değil imkanlar daha avantajlı o kadar.. bulgaristanda hükümetin teşvikleri var .. ayrıca bulgarista ab üyesi olduğu için üretilen her mal rahat satılıyor.. gidersen görürsün pek çok türk tesisleri var.. bunu sadece ben değil cumhurbaşkanı bile zamanında demişdi yurtdışına mal para götürenleri duyuyoruz takipdeyiz bu halkın iki eli onların yakasındadır falan diye.. demek ki böyle bir realite var..
motor içinde üretim dediğimizde zaten sıfırdan direk erimiş metalden üretim değil gene montaj üssü olur türkiyedeki gibi çinden demonte halinde gelir orda birleştirilir bunun içinde ultra üstün bir teknolojiye gerek yok hatta teknolojiye bile gerek yok.. montajla genel işçilik ve kalite kontrollerini yap yolla gitsin.. aynısını zaten keeway regal raptor macaristan gibi avrupa birliğine yeni girmiş ülkelerde yapmışlardı zamanında.. Buda yeni bir şey değil aslında çinliler için..
bulgarda yapılıcak üretimde en nihayetinde aletin üstünde made in eu ibaresi ni barındırır avrupa üretimi yapar made in prc den daha iyidir avrupalının gözünde..
-
logaritma adlı üyeden alıntı
bu dediğine şurda muhalefet olabilirim türkiyenin üretimde bir avantajı yok tam aksine türkiyedeki bazı üreticiler şu anda bulgaristanda tesisler fabrikalar açdılar türkiyedeki tesislerini kapatıp.. bulgaristan her tür üretim daha avantajlı diye üstelik ab ülkesi .. yani bulgarda fabrika açsa benelli ab üretimi olucağı için motorlar o standartlarda üretiliceği için ab iç pazarında satmakda zor olmaz..
Bulgaristan' da iş imkanları çok kısıtlı. Çinliler daha avatajlı olsa öyle yapardı. Arada ki sanayileşmeyi tartışmamak lazım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:09 ----------
logaritma adlı üyeden alıntı
burda bir kıyas yok yüksek sanayilik bir durum mevzu bahis değil imkanlar daha avantajlı o kadar.. bulgaristanda hükümetin teşvikleri var .. ayrıca bulgarista ab üyesi olduğu için üretilen her mal rahat satılıyor.. gidersen görürsün pek çok türk tesisleri var.. bunu sadece ben değil cumhurbaşkanı bile zamanında demişdi yurtdışına mal para götürenleri duyuyoruz takipdeyiz bu halkın iki eli onların yakasındadır falan diye.. demek ki böyle bir realite var..
motor içinde üretim dediğimizde zaten sıfırdan direk erimiş metalden üretim değil gene montaj üssü olur türkiyedeki gibi çinden demonte halinde gelir orda birleştirilir bunun içinde ultra üstün bir teknolojiye gerek yok hatta teknolojiye bile gerek yok.. montajla genel işçilik ve kalite kontrollerini yap yolla gitsin.. aynısını zaten keeway regal raptor macaristan gibi avrupa birliğine yeni girmiş ülkelerde yapmışlardı zamanında.. Buda yeni bir şey değil aslında çinliler için..
bulgarda yapılıcak üretimde en nihayetinde aletin üstünde made in eu ibaresi ni barındırır avrupa üretimi yapar made in prc den daha iyidir avrupalının gözünde..
Zaten bir montaj üssü olarak yapılmış tesis.
-
YasinC adlı üyeden alıntı
Bulgaristan da üretim Türkiye'ye göre avantajlı değil. Daha doğrusu yaptığın üretim metotlarına göre değişir. Türkiye sanayi olarak Bulgaristan ile kıyas edilmesi ayıp. Bazı konularda Polonya da ki inanılmaz teşviklere rağmen Türkiye avantajlı kalıyor.
oialdemir adlı üyeden alıntı
Bulgaristan' da iş imkanları çok kısıtlı. Çinliler daha avatajlı olsa öyle yapardı. Arada ki sanayileşmeyi tartışmamak lazım.
Muhtemelen hayati boyunca bir kez bile ayak basmadigi halde, yirmi senedir yasadigim ulkeyi benden iyi bilenin, dibindeki Bulgaristan ve AB hakkinda daha az bilgiye sahip olmasi mumkun mu? Lutfen, haddimizi bilelim azcik.
Logaritma abi, kimden ne duymustun anlat abi sen... dinliyorum ben seni.
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Muhtemelen hayati boyunca bir kez bile ayak basmadigi halde, yirmi senedir yasadigim ulkeyi benden iyi bilenin, dibindeki Bulgaristan ve AB hakkinda daha az bilgiye sahip olmasi mumkun mu? Lutfen, haddimizi bilelim azcik.
Logaritma abi, kimden ne duymustun anlat abi sen... dinliyorum ben seni.
herhalde senden iyi bilicem ..
-
logaritma adlı üyeden alıntı
E heralde abi, ben kimim ki? Bence forumun topundan iyi biliyosun sen. Ama tevazu sahibi oldugun icin boyle diyosun tabi.
Bence super ingilizce de biliyosun da, oylesine mizah olsun diye bilerek yamuk yanlis yaziyosun kesin.
Var ya, kafede takilirken veya internette dolanirken edindigin degerli bilgileri forumda comertce paylasmasan, tumden zir cahil kalacagiz bilmiyosun...
Cok iyi bildigin icin kolay geliyor sana yazmak ama agzimiz acik okuyoruz hepimiz...
Abi bi de rica etsem bi zubuk fotografi daha ekle desem kirmazsin di mi? Her fotograf ayri aciyor ufkumuzu.
-
hasmet adlı üyeden alıntı
E heralde abi, ben kimim ki? Bence forumun topundan iyi biliyosun sen. Ama tevazu sahibi oldugun icin boyle diyosun tabi.
Bence super ingilizce de biliyosun da, oylesine mizah olsun diye bilerek yamuk yanlis yaziyosun kesin.
Var ya, kafede takilirken veya internette dolanirken edindigin degerli bilgileri forumda comertce paylasmasan, tumden zir cahil kalacagiz bilmiyosun...
Cok iyi bildigin icin kolay geliyor sana yazmak ama agzimiz acik okuyoruz hepimiz...
Abi bi de rica etsem bi zubuk fotografi daha ekle desem kirmazsin di mi? Her fotograf ayri aciyor ufkumuzu.
yeterki senin ufkun açılsın sorun değil .. her zaman ruanda şiveli ingilizcemle entering level bilgiler cornerları döne döne vericem rahat ol ..
-
O benelli 302'deki ses ne kadar güzel öyle ya. Akşam videolar izledim ve sesine hasta oldum aletin. Bu kadar trk 251 de güzel olmuş. Fiyatlandırma güzel olursa motorlar güzel satabilir.
-
Gerçekten sade uzaktan güzel, yakından bakınca şase sade boru kondisyonlardan ibaret. Heryerden borular geçiyor. Bari offroad için o eksozuda yukarı alıp, RX3i evo gibi motorun antından bir koruna geçirseydi. İnceledikce beğenim kaçtı.
MrMud adlı üyeden alıntı
Trk251 güzel, güzel olmasına güzel de.
Yav rks Allahın kitabın aşkına o arka maşa ne la ??
Motor baştan sonra iyi hoş izlerken keyifli keyifli, arka maşayi görünce tü Allah seni ıslah etsin dedim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)