Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Benelli yeni modeller 2019

    REKLAM ALANI
  1. #21
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Geri zekalı TR firma konsept fotolarını koymuş. Burada düzgün..

    oialdemir ve YasinC bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    TurboTastic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul /Üsküdar
    TNT 252-S çift silindir ve özlenen tnt sesiyle geliyor.. parça stok sorunu olmazsa ve fiyatlar anlamlı olursa alabilirim.

  3. #23

    Üyelik
    26 Eylül 2017
    Şehir
    İstanbul
    Aynen Ocak'tan beri bekliyorum, büyük ihtimalle fuar sonrasına kadar da bekleyeceğim.

  4. #24

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Modeller ateş ediyor..işçilik kalitesi güzel duruyor..

    Gaga,far ve motor bloğu Yakişikli olmuş

    Ulan resim çekerken bari dikiz ayna körüğünü yerine oturt..

    emremm bunu beğendi.

  5. #25
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Ulan resim çekerken bari dikiz ayna körüğünü yerine oturt..

    https://i.hizliresim.com/LlvkJV.jpg
    Harbi salak bu herifler.
    levend84 bunu beğendi.

  6. #26

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı emremm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Harbi salak bu herifler.
    Az biraz özen ve itina..birde kataloğa koyulursa bu resim hiç şaşirmam..resmen göze batiyor..

  7. #27
    Ekrem_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2018
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Fiyatlar belli midir? Motorlar yakışıklı

  8. #28
    Ros1n2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2014
    Şehir
    Ankara / Osmaniye
    Motosikleti
    Superduke
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorun şekli on numarada teknik verileri enduro ya göre iyi değil.. single riderım yükde taşımam çok kiloluda değilim dersen o zaman on numara gene..

    çinlilerin genelde hatası burda oluyor enduro niyetine 250 lik makine yapıyorsun zaten 150 kilo üstüne yük binicek yan çantalar topcase binicek belki artçı binicek zaten tek silindir sen naked commuter türevi motoru aynen yerleştiriyorsun..

    Fiyatını ayrı bir köşeye koyuyorum fiyatı hiç katmıyorum ama bu düşük hacimde enduro adventure bike olayını kawasaki çözdü en başarılı alet onda versys300 ile ..
    şu firmalar biraz kawaya bakıp azda olsa bir feyz alsa on numara makineler üretirler..

    kawa hem 300cc lik makineden alabiliceği en iyi teknoloji ile tabiri caizse sinekden yağ çıkartmış son damlasına kadar torku beygiri sıkmış almış motordan.. bir yandanda şaseyi hafif tutmuş ... iki tarafdanda kazan kazan yapmış ortaya on numara alet çıkarmış.. çinli firmaların görüntünün görselliğin dışında biraz oturup bu mühendislik ve teknoloji konuları üstüne ders çalışmaları lazım..

    Rx3 de çok yakışıklı motor buda çok yakışıklı olmuş ama yakışıklılıkla iş bitmiyor. yakışıklılık ancak bir yere kadar sattırır..
    Versys dediğiniz bildiğimiz ninja 300 sadece makyaj farklı. Tork ve beygir 10 bin devrin üstünde öyle enduromu olur? Bence çok saçma motor
    Scooter 100cc (35k) - Vitesli 125cc (14k) - 250cc (54k) - 600cc (6k)

  9. #29
    pintus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2017
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda CB125R 2018 > MT-25 ABS
    TNT 252-S'in avrupa ismi farklı mı ? Google'da yurt dışı bişe bulamadım da.

  10. #30

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı Ros1n2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Versys dediğiniz bildiğimiz ninja 300 sadece makyaj farklı. Tork ve beygir 10 bin devrin üstünde öyle enduromu olur? Bence çok saçma motor
    250-300cc gerçek bir enduro olduğuna inanıyorsunda beygirine torkuna mı takıldın .. çok ilginç.. Gerçi bunlar enduro falanda değil adv... adv nin de her türü çeşidi olurda neyse işte.. düşük hacimden ne çıkarırsan ne alabilirsen karındır ve bu işde kawa çok iyi..
    oialdemir bunu beğendi.

  11. #31
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250-300cc gerçek bir enduro olduğuna inanıyorsunda beygirine torkuna mı takıldın .. çok ilginç.. Gerçi bunlar enduro falanda değil adv... adv nin de her türü çeşidi olurda neyse işte.. düşük hacimden ne çıkarırsan ne alabilirsen karındır ve bu işde kawa çok iyi..
    Ktm düşük hacimden güç cıkarma konusunda kawa dan daha iyidir.

    The bomb has been planted

  12. #32

    Üyelik
    01 Aralık 2018
    Şehir
    Ayvalik
    Motosikleti
    bws 100-shadow 750-integra 700 D -- Crf250L
    yedek parcasi olsun kaynak isciligi duzgun olsun sikintisi olmasin egzoz cirkin olsun anlatabildim mi

  13. #33

    Üyelik
    01 Mart 2018
    Şehir
    Büyükçekmece-İSTANBUL Hadıımköy gişeler.
    Motosikleti
    YAMAHA R6 2015
    isterizki böyle görünüşü düzgün ufak cc bir motorumuz olsun ama :D biz japonda bile sıkıntı yaşıyoruz binmediğimiz halde, bunlara elimiz varmıyor.

  14. #34
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Rahmetli kaynak yerlerine laf etmeseydi bugün kaç kişi diyecekti çok merak ediyorum. Bilen bilmeyen herkes kaynak mühendisi kesildi başımıza
    oialdemir bunu beğendi.

  15. #35

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Vallahi ben rahmetlinin ilgili videosunu seyretmemiştim ve fuarda gördüğümde bu ne lan falan demiştim... Yani kaynak ustası falan değilim sağlamlıklarından anlamam (sağlam varsayıyorum - kimseden Benelli şase problemi duymadım şimdiye kadar) ama görsel olarak bombok oldukları kesin; bunu ayırt edebilecek kadar premium marka bisiklet ve motosikletim oldu... (Egzost birleşim kaynakları da keza öyle, ev garajında üretilmiş gibi görünüyor.)

  16. #36
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı pintus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    TNT 252-S'in avrupa ismi farklı mı ? Google'da yurt dışı bişe bulamadım da.
    302s diye geçiyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:52 ----------

    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rahmetli kaynak yerlerine laf etmeseydi bugün kaç kişi diyecekti çok merak ediyorum. Bilen bilmeyen herkes kaynak mühendisi kesildi başımıza
    Problem kaynakta değildi zaten. Kaynak boyasındaydı. Bir şekilde maliyetten kısmak her firmanın tercihidir. Ne kadar sağlam olursa olsun balkon profilinden arka maşa yapan japon firmalarına sövüyorum ben. Bu herifler yüzünden çok istediğim motorlardan vazgeçtim. İşlevsel ve sağlam tamam. Ama bu işin tasarım kısmı hiç mi önemsenmiyor. Daha yeni yeni düzeltmeye başladılar.

  17. #37
    okanbagiscan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul Kartal
    2018 TRK 502 lere o açıkta görünen kaynakları bir miktar gizleyecek plastik kapak koydular.Şöyle bir durumda var adamlarda görüyordur bizim gördüğümüz kaynağı.Deselerki bu kaynaklar çok kaba olmuş daha estetik yapalım kaynağı bu kadar abartmayalım.Sonra birinin kaynağı bir yerden kırılsa motorun adı yolda giderken şasesi kırıldı olur.Bir tane satamaz adam.
    Aynı şekilde AEA bajajın ön jant kırılıyor diye bir iki resim paylaştı.Markaya yapıştı ön jant kırıyor diye.
    Firma belkide sağlamlıkmı estetikmi ikileminde kaldığı noktada sağlamlık yönünde tercih kullanmış olabilir.
    Hem sağlam hem estetik olsun diyorsan 100 bin tl lik motor alacaksın.Ne kadar ekmek o kadar köfte.

    Bu arada birinde gördüm o şasi borularını kırmızı folyo kaplamış gayet hoş duruyordu.Kaynaklarda görünmüyor o zaman.

  18. #38
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı okanbagiscan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Deselerki bu kaynaklar çok kaba olmuş daha estetik yapalım kaynağı bu kadar abartmayalım.Sonra birinin kaynağı bir yerden kırılsa motorun adı yolda giderken şasesi kırıldı olur.
    Kaba kaynak iyi kaynak değildir. Düzgün yapılan kaynak kaba olmak zorunda değil. Ducati, KTM, Kawasaki, Triumph, Motus, HD dahil bir sürü şirketin kaynaklı saseleri dışarıda ve ortada...

    Asıl mesele ucuza kaçma, fiyatı ucuz tutmak için düzgün iş yapmama.

    Trellis türü çelik şase, işçilik yüzünden pahalıdır. Twin spar alüminyum şase o kadar işçilik istemez ama onun da üretimi ucuz değil. Yine de yeterli miktarda üretildiğinde daha hesaplı.

    Diğer bir uçta da HD var. Zengin oyuncaği falan diye lafı dönüyor, ancak VROD serisinde ortada olan kocaman şasenin düzgün yapılmış kaynağı bile göze batmasın diye şaseyi "hydroform" yapıyorlar. Şaseyi bir kalıba sokup içine inanılmaz yüksek basınçta sıvı veriyorlar, öyle ki çelik şase kalıbın çeperinin şeklini alıyor ve kayboluyor üretim izleri....

    Öyle işte... Çinlilerin elinde sihirli değnek yok. Ucuz ama sebepsiz değil.
    okanbagiscan ve oialdemir bunu beğendiler.

  19. #39
    okanbagiscan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul Kartal
    Katılıyorum.Bende kaynakların sağlam olduğu için kaba olduğunu söylemiyorum.Yazdığın markalar kadar AR-GE yapmadıkları ve büyük markaların üretim hatları kadar kaliteli üretim hatları olmadığı içindir muhtemelen.Şase dizayn etmek AR-GE sini yapmak imal etmek iki boruyu birbirine kaynatmak kadar basit bir şey olmasa gerek.Benim fikrim basın kaynağı sağlam olsun mantığında yapılmış gibi görünüyor.

  20. #40
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kaba kaynak iyi kaynak değildir. Düzgün yapılan kaynak kaba olmak zorunda değil. Ducati, KTM, Kawasaki, Triumph, Motus, HD dahil bir sürü şirketin kaynaklı saseleri dışarıda ve ortada...

    Asıl mesele ucuza kaçma, fiyatı ucuz tutmak için düzgün iş yapmama.

    Trellis türü çelik şase, işçilik yüzünden pahalıdır. Twin spar alüminyum şase o kadar işçilik istemez ama onun da üretimi ucuz değil. Yine de yeterli miktarda üretildiğinde daha hesaplı.

    Diğer bir uçta da HD var. Zengin oyuncaği falan diye lafı dönüyor, ancak VROD serisinde ortada olan kocaman şasenin düzgün yapılmış kaynağı bile göze batmasın diye şaseyi "hydroform" yapıyorlar. Şaseyi bir kalıba sokup içine inanılmaz yüksek basınçta sıvı veriyorlar, öyle ki çelik şase kalıbın çeperinin şeklini alıyor ve kayboluyor üretim izleri....

    Öyle işte... Çinlilerin elinde sihirli değnek yok. Ucuz ama sebepsiz değil.
    Hatırı sayılır miktarda bir fiyata sahip olan Benelli marka bir motosiklet sahibi olarak söylüyorum. Benelli' nin o şanlı güzel günlere ulaşmasına daha çok var. Hasmet Bey' e katılmakla beraber özelliklet Türkiye' de Benelli' yi temsil edem firmadan bir çok kullanıcı şikayetçi. Ancak adamlar Avrupa' ya daha yakın olmak için Türkiye' de fabrika kurdu. Yakında Kuba ve sahiplerinden ya tüm tesisi alırlar. Yada onları kendi firmalarında işçi yaparlar. Türkiye küçük bir pazar olsa da Avrupa' ya satmak için bu tesis önemli bir konumda. Bu senede şikayetler devam ederse Çinlilerin bu yatırımı öyle Antep' li kardeşlerimize yedireceğini sanmıyorum. Kendileri KTM ye bile ( WP amortisör ) ön amortisörler konusunda açılan davada pabuç bırakmadı. Çin' de çok köklü bir aile aynı zamanda Volvo ve Geely Motor firmalarınıda sahipler. 1-2 sene içinde Kuba kendini düzeltti düzeltti. Yoksa elinde avucunda bir şey kalmaz.


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)