Benelli tnt250 modelinde orjinal arka dişli dişli 46t top speed 160.Bunu 43e İndirmek istiyorum oda kalkışta -%7.00 top speedde +%7.00 dşüş ve artış sağlayacak peki motora bir zararı olurmu ?
Benelli tnt250 modelinde orjinal arka dişli dişli 46t top speed 160.Bunu 43e İndirmek istiyorum oda kalkışta -%7.00 top speedde +%7.00 dşüş ve artış sağlayacak peki motora bir zararı olurmu ?
Yer varsa ön dişliyi 1 arttırmak daha uygun olabilir; en çabuk aşınan ön dişli, daha büyük biraz daha yavaş aşınacaktır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:26 ----------
Pardon benim dediğim sizin istediğinizin tam tersi sonuç verir, dikkate almayın...
Ön dişli boyutu nedir?
14?
15?
Motorumun orjinal olculeri 14-45
Ben 15-43 yaptim
Ön bir büyük
Arka iki küçük diş.
Vites aralari uzadi,tork kaybi var ama 8bin den sonra toparliyor kendini.
6500rpm de max torkunu veren motor,bu değişimle 7750-8000rpm de veriyor.
7.000rpm de düz yolda 85 yaparken degisimle 100 yapiyor.
Seni top speed düşmüş öyle, arkadaş top spped'i artırmak istiyor benim anladığım.
42 dişli taktım ben uzun yolda çok iyi oluyor ancak şehir içinde insan sıkılıyor. Her hangi bir zararı olmaz. Normalde 44 dişli olması lazım 300 modelinde yanlışta hatırlıyor olabilirim.
Bence çokta top speed kasmanıza gerek yok, tnt250'de son hız düşükte gözüksede 140-150'ye kadar baymadan çıkıyor 6. viteste de çekiş yüksek diğer motorlardaki gibi 6. vitesi ölü değil.. 157-158 gibi kesiciye giriyor tnt250, dişli değiştirdiğinde 167 göreceksin en fazla.
Uzun yol yapacağım diyorsan değiştir ama şehir içinde kullanmaya devam edeceksen 46 ile devam etmeni öneririm.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)