Pulsar(BAJAJ) Pişmanlıktır !
Reklamlar
-
ozan1991 adlı üyeden alıntı
arkadaşım bu hangi parça 5-10 bin km de bir arıza verebilen?
Gaza 6 7 bin arasında bastımda gaz yemeyen parça diyafram dı galiba adı
Reklamlar
-
Bir kaç gündür bu başlığı izliyorum.
Ama sorunu henüz tam olarak anlayabilmiş değilim.
Sorunun haricinde her türlü içerik var.
Gaz yememe her viteste mi var, yoksa sadece 5. viteste mi?
Eğer sadece 5. viteste varsa motorun gücü artık hızlanmak için, yani devirlenebilmek için yetmiyor olabilir mi?
-
Aynı sorun benim motosikletimdede var motosiklet 6 bin ile 8 bin arasında torktan düşüyor sonra 8 binden sonra biranda gaz açıyor ve tutması gerçekten zor oluyor. Bu soruna çözüm bulamadım ve bi süre böyle kullandım ve bir süre sonra motosiklet 8 binde açtığı gazı önce 9 sonra 10 da açmaya başladı. 9 da açmaya başladıktan sonra 5.viteste eğer 10 bin devire çıkarmazsan gazı istediğin kadar aç devir düşmeye başlıyor. depraj balatası gelebilir aklınıza ama onuda değiştirdim hatta bajajın kendi servisinde ücretli bir şekilde orjinal olmayan bi parçayla değiştirdiler :d.D böylede garip bi servis sistemi var. Daha sonra diyafram değişti bir süre sorun olmuyor daha sonra gene aynı şekilde başlıyor. Zor bela bu siteye bi yazı yazdım ve servisin bu zamana kadar yaptığı saçmalıkları anlattıktan sonra yetkililer görmüş olacak ki servis aradı :D Neyse daha sonra karbüratör değişti ama sorun hala devam ediyor. Garantiside bitti ama sorun bitmedi. Bajaj firmasına bakış açıma gelecek olursak yarı fiyatına motosiklet satsalar almam aldırmamda kimseye. Belki benim şanssızlığımdı ama sorunun 2 yıl boyunca çözemedilerse bu benim suçum olmamalı. Sözünü ettiğim yazının linkinide buraya bırakıyorum belki okumak isteyen olur. http://www.motosiklet.net/forum/moto...aha-bajaj.html
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:11 ----------
Ufak bi ekleme yapmak istiyorum yorumlarda hava burcuncan bahsetmişler o parçayı ben ZORLA servise taktırdım ama bu seferde 9 bin 10 bi civarında motosiklet biranda hazır kesip tekrar gaz veriyor hatta servis bana bunun kesici olduğunu söylemişti :D bu motosiklette kesici yok dememin üzerine sen yanlış biliyorsun var dedi :D buda ufak bir bilgi olarak kalsın.
-
figoksel adlı üyeden alıntı
Bir kaç gündür bu başlığı izliyorum.
Ama sorunu henüz tam olarak anlayabilmiş değilim.
Sorunun haricinde her türlü içerik var.
Gaz yememe her viteste mi var, yoksa sadece 5. viteste mi?
Eğer sadece 5. viteste varsa motorun gücü artık hızlanmak için, yani devirlenebilmek için yetmiyor olabilir mi?
Reis her vitesde aynı sorun mevcut. 6 8 bin arası gaz yemiyor motor 8 binden sonra gaz turbo acıyor gibi oluyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:49 ----------
Konuyu anlamayanlar için bu akşam video cekip atıcam arkadaşlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:50 ----------
dogan70 adlı üyeden alıntı
Aynı sorun benim motosikletimdede var motosiklet 6 bin ile 8 bin arasında torktan düşüyor sonra 8 binden sonra biranda gaz açıyor ve tutması gerçekten zor oluyor. Bu soruna çözüm bulamadım ve bi süre böyle kullandım ve bir süre sonra motosiklet 8 binde açtığı gazı önce 9 sonra 10 da açmaya başladı. 9 da açmaya başladıktan sonra 5.viteste eğer 10 bin devire çıkarmazsan gazı istediğin kadar aç devir düşmeye başlıyor. depraj balatası gelebilir aklınıza ama onuda değiştirdim hatta bajajın kendi servisinde ücretli bir şekilde orjinal olmayan bi parçayla değiştirdiler :d.D böylede garip bi servis sistemi var. Daha sonra diyafram değişti bir süre sorun olmuyor daha sonra gene aynı şekilde başlıyor. Zor bela bu siteye bi yazı yazdım ve servisin bu zamana kadar yaptığı saçmalıkları anlattıktan sonra yetkililer görmüş olacak ki servis aradı :D Neyse daha sonra karbüratör değişti ama sorun hala devam ediyor. Garantiside bitti ama sorun bitmedi. Bajaj firmasına bakış açıma gelecek olursak yarı fiyatına motosiklet satsalar almam aldırmamda kimseye. Belki benim şanssızlığımdı ama sorunun 2 yıl boyunca çözemedilerse bu benim suçum olmamalı. Sözünü ettiğim yazının linkinide buraya bırakıyorum belki okumak isteyen olur.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...aha-bajaj.html
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:11 ----------
Ufak bi ekleme yapmak istiyorum yorumlarda hava burcuncan bahsetmişler o parçayı ben ZORLA servise taktırdım ama bu seferde 9 bin 10 bi civarında motosiklet biranda hazır kesip tekrar gaz veriyor hatta servis bana bunun kesici olduğunu söylemişti :D bu motosiklette kesici yok dememin üzerine sen yanlış biliyorsun var dedi :D buda ufak bir bilgi olarak kalsın.
Reis aldığıma bende pişman oldum valla sorunlar sıkıntılar bitmiyor kim sorsa nasıl motor diye vasat diyorum.. diyafram parçasıda 1 ay idare ediyor sonra tekrar aynı hamam aynı tasa başa sarıyor
-
ugurkaya37 adlı üyeden alıntı
Reis her vitesde aynı sorun mevcut. 6 8 bin arası gaz yemiyor motor 8 binden sonra gaz turbo acıyor gibi oluyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:49 ----------
Konuyu anlamayanlar için bu akşam video cekip atıcam arkadaşlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:50 ----------
Reis aldığıma bende pişman oldum valla sorunlar sıkıntılar bitmiyor kim sorsa nasıl motor diye vasat diyorum.. diyafram parçasıda 1 ay idare ediyor sonra tekrar aynı hamam aynı tasa başa sarıyor
Evet ben sorunun hava karışımıyla alakalı olduğunu düşünüyorum ama bu saatten sonra asla ustaya götürmem götürmüyorumda. En kısa zamanda bi hava ayarı yapıp denemeler yapacağım. Ustalar hava ayarını yaptık demişlerdi başlarda ama kendim emin olmak istiyorum. Bu sorunla mı alakalı bilmiyorum ama sabahlarıda çalışmıyor jikleli hiç çalışmıyor eskiden bu sorun yokken çalışıyordu. Eğer sorunu çözersem form üzerinden haber ederim
-
dogan70 adlı üyeden alıntı
Evet ben sorunun hava karışımıyla alakalı olduğunu düşünüyorum ama bu saatten sonra asla ustaya götürmem götürmüyorumda. En kısa zamanda bi hava ayarı yapıp denemeler yapacağım. Ustalar hava ayarını yaptık demişlerdi başlarda ama kendim emin olmak istiyorum. Bu sorunla mı alakalı bilmiyorum ama sabahlarıda çalışmıyor jikleli hiç çalışmıyor eskiden bu sorun yokken çalışıyordu. Eğer sorunu çözersem form üzerinden haber ederim
Eyvallah hocam sağolasın inşallah çözersin..
-
Japon alın, hava karışımını siz değil motor düşünsün.
-
Merhaba,
1 yıldır 150NS kullanıyorum. Aynı sorunu ben de yaşadım, önce diyafram iğnesi değişti, 3 ay kadar hiç bir sorun olmadan kullandım. Sonrasında tekerrür etti, ustaya gösterdim bana sorunu anlattı.
Hava karışımının yapıldığı oda motor için fazla büyük olduğu için diyafram gerektiği vakitte açılmıyor. Bu sebepten ötürü de benzin-hava karışımında fakir karışım meydana geldiğinden o devir aralığında motor hızlanmıyor. Bana bunun Bajaj'ın yaptığı bir mühendislik hatası olduğundan bahsetti. Açıkcası çok mantıklı geldi bana çünkü motorun her şeyi 200ns ile aynı ama karbüratör işi bozmuş. Sanırım aynı şasiyi kullanıp ucuz olsun diye karbüratörlü model yapmaya çalışırken her şey düzgün hesaplanmamış. Keza yurt dışında da bu motordan çok çok az gördüm, farklı 150NS modelleri var fakat bizim ülkemizde satılan model çok az var. Sanırım bu sebeptendir ki kısa sürede üretimi kesip 160NS adıyla enjeksiyonlu olanı satmaya başladılar. Kısacası motorda kronik bir sıkıntı var, evet.
Gelelim çözümüne, çözüm için motorun aldığı havayı azaltmak gerekiyor. Alternatif çözüm ise diyaframı değiştirmek, çünkü zamanla benzin-sıcak-soğuk yüzünden sertleşen diyafram fazla hava almasından dolayı oluşan kaybı deforme oldukça absorbe edemiyor. Bunun için ustam iki tane burç taktı, ayrıca havanın karbüratöre girdiği noktaya birkaç işlem daha yaptı. Bu işlemlerin ardından hava-rolanti ayarını yaptı ve test etmemi istedi. Gerçekten bu soruna dair hiç bir şey kalmadı, tekrar söylüyorum bu işlemi diyafram iğnesini değiştirmeden yaptı.
150NS ilk motorum, 12bin km kadar yol yaptım iki kere İstanbul-Ankara yaptım. Her ay 800km civarı yol yapıyorum. Bu paraya alınabilecek bence hala en güzel motosikletlerden birisi. Bana kalırsa tek alternatifi RTR 150/180.
Kısacası motorun sorunu fazla hava alması, bir şekilde aldığı havayı engellemek gerekiyor.
Dipnot: Bahsettiğim üzre 1 yıldır motosiklet kullanıyorum, eksik ya da yanlış söylediğim şeyler olabilir.
-
Sorun karburator ise takın Bi cg karburatoru deneyin
-
peyloride adlı üyeden alıntı
Merhaba,
1 yıldır 150NS kullanıyorum. Aynı sorunu ben de yaşadım, önce diyafram iğnesi değişti, 3 ay kadar hiç bir sorun olmadan kullandım. Sonrasında tekerrür etti, ustaya gösterdim bana sorunu anlattı.
Hava karışımının yapıldığı oda motor için fazla büyük olduğu için diyafram gerektiği vakitte açılmıyor. Bu sebepten ötürü de benzin-hava karışımında fakir karışım meydana geldiğinden o devir aralığında motor hızlanmıyor. Bana bunun Bajaj'ın yaptığı bir mühendislik hatası olduğundan bahsetti. Açıkcası çok mantıklı geldi bana çünkü motorun her şeyi 200ns ile aynı ama karbüratör işi bozmuş. Sanırım aynı şasiyi kullanıp ucuz olsun diye karbüratörlü model yapmaya çalışırken her şey düzgün hesaplanmamış. Keza yurt dışında da bu motordan çok çok az gördüm, farklı 150NS modelleri var fakat bizim ülkemizde satılan model çok az var. Sanırım bu sebeptendir ki kısa sürede üretimi kesip 160NS adıyla enjeksiyonlu olanı satmaya başladılar. Kısacası motorda kronik bir sıkıntı var, evet.
Gelelim çözümüne, çözüm için motorun aldığı havayı azaltmak gerekiyor. Alternatif çözüm ise diyaframı değiştirmek, çünkü zamanla benzin-sıcak-soğuk yüzünden sertleşen diyafram fazla hava almasından dolayı oluşan kaybı deforme oldukça absorbe edemiyor. Bunun için ustam iki tane burç taktı, ayrıca havanın karbüratöre girdiği noktaya birkaç işlem daha yaptı. Bu işlemlerin ardından hava-rolanti ayarını yaptı ve test etmemi istedi. Gerçekten bu soruna dair hiç bir şey kalmadı, tekrar söylüyorum bu işlemi diyafram iğnesini değiştirmeden yaptı.
150NS ilk motorum, 12bin km kadar yol yaptım iki kere İstanbul-Ankara yaptım. Her ay 800km civarı yol yapıyorum. Bu paraya alınabilecek bence hala en güzel motosikletlerden birisi. Bana kalırsa tek alternatifi RTR 150/180.
Kısacası motorun sorunu fazla hava alması, bir şekilde aldığı havayı engellemek gerekiyor.
Dipnot: Bahsettiğim üzre 1 yıldır motosiklet kullanıyorum, eksik ya da yanlış söylediğim şeyler olabilir.
Hmm mantıklı olabilir. Hava burcunu taktığımız zaman benim motosikletim 9 bin civarında gaz kesip tekrar veriyor acaba onun sebebi ney eğer onuda bulursam benim problemimde ortadan kalkmış olacak inşallah 😅 Hangi ustaya yaptırdınız iletişim bilgilerini vermemiz mümkün mü acaba ?
-
peyloride adlı üyeden alıntı
Merhaba,
1 yıldır 150NS kullanıyorum. Aynı sorunu ben de yaşadım, önce diyafram iğnesi değişti, 3 ay kadar hiç bir sorun olmadan kullandım. Sonrasında tekerrür etti, ustaya gösterdim bana sorunu anlattı.
Hava karışımının yapıldığı oda motor için fazla büyük olduğu için diyafram gerektiği vakitte açılmıyor. Bu sebepten ötürü de benzin-hava karışımında fakir karışım meydana geldiğinden o devir aralığında motor hızlanmıyor. Bana bunun Bajaj'ın yaptığı bir mühendislik hatası olduğundan bahsetti. Açıkcası çok mantıklı geldi bana çünkü motorun her şeyi 200ns ile aynı ama karbüratör işi bozmuş. Sanırım aynı şasiyi kullanıp ucuz olsun diye karbüratörlü model yapmaya çalışırken her şey düzgün hesaplanmamış. Keza yurt dışında da bu motordan çok çok az gördüm, farklı 150NS modelleri var fakat bizim ülkemizde satılan model çok az var. Sanırım bu sebeptendir ki kısa sürede üretimi kesip 160NS adıyla enjeksiyonlu olanı satmaya başladılar. Kısacası motorda kronik bir sıkıntı var, evet.
Gelelim çözümüne, çözüm için motorun aldığı havayı azaltmak gerekiyor. Alternatif çözüm ise diyaframı değiştirmek, çünkü zamanla benzin-sıcak-soğuk yüzünden sertleşen diyafram fazla hava almasından dolayı oluşan kaybı deforme oldukça absorbe edemiyor. Bunun için ustam iki tane burç taktı, ayrıca havanın karbüratöre girdiği noktaya birkaç işlem daha yaptı. Bu işlemlerin ardından hava-rolanti ayarını yaptı ve test etmemi istedi. Gerçekten bu soruna dair hiç bir şey kalmadı, tekrar söylüyorum bu işlemi diyafram iğnesini değiştirmeden yaptı.
150NS ilk motorum, 12bin km kadar yol yaptım iki kere İstanbul-Ankara yaptım. Her ay 800km civarı yol yapıyorum. Bu paraya alınabilecek bence hala en güzel motosikletlerden birisi. Bana kalırsa tek alternatifi RTR 150/180.
Kısacası motorun sorunu fazla hava alması, bir şekilde aldığı havayı engellemek gerekiyor.
Dipnot: Bahsettiğim üzre 1 yıldır motosiklet kullanıyorum, eksik ya da yanlış söylediğim şeyler olabilir.
Öncelikle yorumun için sağol dostum yazdıklarına katılıyorum yanlız bu paraya alınabilcek en güzel motosiklet sözüne katılmıyorum çünkü biz millet olarak sömürülmeye alışmışız bu motosikletin aynısını avrupada amerikada yapsalar böyle sorunlar gösterse bu motosikleti hemen piyasadan toplatırlardı emin ol firma her gün yok en çok satış yapan firma biziz diye sloganlar atıyor ama gerekli servis ve malının arkasında durmuyor madem üretimi durdurdun 150nslerde kronik sıkıntılar var firma olarak ürünün arkasında durun isminiz firmanın adı zedelenmesin 200'nslerle uygun bi miktarla değiştirebilir mesela sonuçta onların hataları ama bajaj firması düşündügü tek şey para gelsinde nasıl gelirse gelsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:59 ----------
Video çektim anlamayanlar için
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:02 ----------
Video'da tapa gaz sürülmüştür motor gaz kesme yoktur.
-
volkanmet86 adlı üyeden alıntı
Sorun karburator ise takın Bi cg karburatoru deneyin
aynen katılıyorum 150-200 lük karbüratör alın 75-150 tl arasında bulunur cg modellerinden bir deneyin karbüratör sorunlu ise yeni alsanızda aynısı olacak kısır döngüye girecek bir diğeri ise madem çok hava giriyor o yuzden burc vs takılıyor başka motorların hava filtresinden takın biraz uğraştırır ama olur bence
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
ugurkaya37 adlı üyeden alıntı
Öncelikle yorumun için sağol dostum yazdıklarına katılıyorum yanlız bu paraya alınabilcek en güzel motosiklet sözüne katılmıyorum çünkü biz millet olarak sömürülmeye alışmışız bu motosikletin aynısını avrupada amerikada yapsalar böyle sorunlar gösterse bu motosikleti hemen piyasadan toplatırlardı emin ol firma her gün yok en çok satış yapan firma biziz diye sloganlar atıyor ama gerekli servis ve malının arkasında durmuyor madem üretimi durdurdun 150nslerde kronik sıkıntılar var firma olarak ürünün arkasında durun isminiz firmanın adı zedelenmesin 200'nslerle uygun bi miktarla değiştirebilir mesela sonuçta onların hataları ama bajaj firması düşündügü tek şey para gelsinde nasıl gelirse gelsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:59 ----------
Video çektim anlamayanlar için
https://www.youtube.com/watch?v=FgkWD9qq3Uw
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:02 ----------
Video'da tapa gaz sürülmüştür motor gaz kesme yoktur.
Hindistan' da 4. dür satış sıralamasında. Kendi memleketinde bile satmaz. İlk geldiği yıl gidişine göre uygundu diye sattı. Maalesef böyle bir algı var bir şey tutmasın deli gibi sadece o tüketiliyor. Ben bir video da laf ettim bu motora anam anam sövenler, ağlayanlar. Nasıl dersin bunu zındık diyenler. Bir ürün boktan olabilir. Bunu kabul etmek lazım. Yok çünkü ona para vermiş. Çünkü yanılmış. Mesele motorun kötü olduğunu kabul etmek değil. Yanıldığını kabul etmemek.
Sen gayet olgun bir biçimde yazmışsın başıma bunlar geldi diye. Herkes bunları yazsa bu motor satmayacak alacak adam da diyecek ki ulan o kadar şikayet varsa kötü heralde.
Ama yok biri bende bir arıza çıktı diyor. Şikayet ettin mi ? Servis çözdü mü ? bunlar yerine aman aman kardeş sus. Bak ben sana özelden yazayım. Böyle şöyle çözdüm diyorlar.
Sen hakkını ara kimseye kulak asma !!!
-
oialdemir adlı üyeden alıntı
Hindistan' da 4. dür satış sıralamasında. Kendi memleketinde bile satmaz. İlk geldiği yıl gidişine göre uygundu diye sattı. Maalesef böyle bir algı var bir şey tutmasın deli gibi sadece o tüketiliyor. Ben bir video da laf ettim bu motora anam anam sövenler, ağlayanlar. Nasıl dersin bunu zındık diyenler. Bir ürün boktan olabilir. Bunu kabul etmek lazım. Yok çünkü ona para vermiş. Çünkü yanılmış. Mesele motorun kötü olduğunu kabul etmek değil. Yanıldığını kabul etmemek.
Sen gayet olgun bir biçimde yazmışsın başıma bunlar geldi diye. Herkes bunları yazsa bu motor satmayacak alacak adam da diyecek ki ulan o kadar şikayet varsa kötü heralde.
Ama yok biri bende bir arıza çıktı diyor. Şikayet ettin mi ? Servis çözdü mü ? bunlar yerine aman aman kardeş sus. Bak ben sana özelden yazayım. Böyle şöyle çözdüm diyorlar.
Sen hakkını ara kimseye kulak asma !!!
hakkımı arayacağım ama bunları onların yanına bırakmıcam forumda firmanın nasıl vasat oldugunu ne kadar şikayet oldugunu tek bir konu altında toplayıp her gün uplayarak başta tutucam benim başım yandı başkalarının başı yanmasın.
-
Bu memlekette halen bazı firmaların algılayamadığı şu ki; Satış Sonrası Hizmetlerin kötü ise dünyanın en iyi ürününü yap bir arpa boyu yol alamazsın. Saman alevi gibi bi parlarsın sonun Hyosung vb. gibi olur.. Kaç defadır yazıp çiziyoruz insanlara garanti kapsamında ürün satıyorsunuz sahip çıkın..Bakın size bir örnek vereyim bu ülkede otomobil markaları ürün sorunlu olsa dahi asla arabayı değiştirmezlerdi. Ta ki mahkeme kararına kadar.. Oda biliyorsunuz yıllar sürüyor.. Bir Japon markası değiştirmeye başladı ve şuan diğer markalar %50 satış kaybı yaşıyorken satışları çok iyi gidiyor.
Bajaj ın da yaptığı hata budur. Kardeşim hatalı olduğu teknik olarak ispatlanmış ürünü ya geri al, yada müşterini memnun edecek kısa sürede bir çözüm geliştir. Bu şekilde neyi başaracağınızı sanıyorsunuz.
! yıl önce motosiklet sektörünü perişan ettiniz demiştim.Halen aynı fikirdeyim. İşine gelince kur yükseldi zam yap ama sıkıntı çıktığında sıfır motoru müşterin 50 defa servise götürsün getirsin sen çözüm üretme.. Nitekim 2018 de Türk tüketicisi gerçek tepkisini hem otomobil hemde motosiklet markalarına çok net gösterdi. Otomobil neredeyse yarı yarıya düştü düşmeye devam ediyor , motosiklette de ticari kullanım harici bireyselde satışlar yerlerde..
Markalara çağrımdır. Kendinize çeki düzen verin.Eski tas eski hamam yemiyor olmuyor artık.. Herkese hayırlı günler..
-
serif abi adlı üyeden alıntı
Motorun toplam garantisi 2 yıl olsun .
Atıyorum sinyal 1 inci sene sonunda garantiden değişti .
3 inci yılın ilk gününde motor un garantisi biter ama sinyalin 1 sene daha garantisi devam eder.
Satın aldığınız herhangi bir ürünün garanti süresi, o ürünü ne kadar süreyle noksansız kullanabileceğiniz konusunda ücretsiz destek alabileceğinizi ifade eder. Fatura tarihi itibariyle garanti belgesinde belirtilen süre geçmiş ise ücretsiz onarım vadesi dolmuştur. Zaten garanti süresi içerisinde bir arızada artık onarım dahi yapılmayacak ürünler tüketmekteyiz; parçası, aksamı, yazılımı değiştirilir. Bahsedilen parça, bir bütünün aksamıdır; ayrıca garanti verilmiş bir ürün değildir.
-
newmoto76 adlı üyeden alıntı
Bu memlekette halen bazı firmaların algılayamadığı şu ki; Satış Sonrası Hizmetlerin kötü ise dünyanın en iyi ürününü yap bir arpa boyu yol alamazsın. Saman alevi gibi bi parlarsın sonun Hyosung vb. gibi olur.. Kaç defadır yazıp çiziyoruz insanlara garanti kapsamında ürün satıyorsunuz sahip çıkın..Bakın size bir örnek vereyim bu ülkede otomobil markaları ürün sorunlu olsa dahi asla arabayı değiştirmezlerdi. Ta ki mahkeme kararına kadar.. Oda biliyorsunuz yıllar sürüyor.. Bir Japon markası değiştirmeye başladı ve şuan diğer markalar %50 satış kaybı yaşıyorken satışları çok iyi gidiyor.
Bajaj ın da yaptığı hata budur. Kardeşim hatalı olduğu teknik olarak ispatlanmış ürünü ya geri al, yada müşterini memnun edecek kısa sürede bir çözüm geliştir. Bu şekilde neyi başaracağınızı sanıyorsunuz.
! yıl önce motosiklet sektörünü perişan ettiniz demiştim.Halen aynı fikirdeyim. İşine gelince kur yükseldi zam yap ama sıkıntı çıktığında sıfır motoru müşterin 50 defa servise götürsün getirsin sen çözüm üretme.. Nitekim 2018 de Türk tüketicisi gerçek tepkisini hem otomobil hemde motosiklet markalarına çok net gösterdi. Otomobil neredeyse yarı yarıya düştü düşmeye devam ediyor , motosiklette de ticari kullanım harici bireyselde satışlar yerlerde..
Markalara çağrımdır. Kendinize çeki düzen verin.Eski tas eski hamam yemiyor olmuyor artık.. Herkese hayırlı günler..
Ağzına sağlık reis..
-
newmoto76 adlı üyeden alıntı
Bu memlekette halen bazı firmaların algılayamadığı şu ki; Satış Sonrası Hizmetlerin kötü ise dünyanın en iyi ürününü yap bir arpa boyu yol alamazsın. Saman alevi gibi bi parlarsın sonun Hyosung vb. gibi olur.. Kaç defadır yazıp çiziyoruz insanlara garanti kapsamında ürün satıyorsunuz sahip çıkın..Bakın size bir örnek vereyim bu ülkede otomobil markaları ürün sorunlu olsa dahi asla arabayı değiştirmezlerdi. Ta ki mahkeme kararına kadar.. Oda biliyorsunuz yıllar sürüyor.. Bir Japon markası değiştirmeye başladı ve şuan diğer markalar %50 satış kaybı yaşıyorken satışları çok iyi gidiyor.
Bajaj ın da yaptığı hata budur. Kardeşim hatalı olduğu teknik olarak ispatlanmış ürünü ya geri al, yada müşterini memnun edecek kısa sürede bir çözüm geliştir. Bu şekilde neyi başaracağınızı sanıyorsunuz.
! yıl önce motosiklet sektörünü perişan ettiniz demiştim.Halen aynı fikirdeyim. İşine gelince kur yükseldi zam yap ama sıkıntı çıktığında sıfır motoru müşterin 50 defa servise götürsün getirsin sen çözüm üretme.. Nitekim 2018 de Türk tüketicisi gerçek tepkisini hem otomobil hemde motosiklet markalarına çok net gösterdi. Otomobil neredeyse yarı yarıya düştü düşmeye devam ediyor , motosiklette de ticari kullanım harici bireyselde satışlar yerlerde..
Markalara çağrımdır. Kendinize çeki düzen verin.Eski tas eski hamam yemiyor olmuyor artık.. Herkese hayırlı günler..
olay budur.açık ve net
-
tavsiye etmeyin ettirmeyin...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)