Mondial Rx3i
Bajaj Pulsar 200ns
TVS Apache 180
Kawasaki ER5
Honda CBF250
Honda Transalp XL600
ben olsam er5 alırım. elim alet tutuyor. mis gibi toplardım.
Merhaba,
Touring değil ama ben olsam o paraya Cbr250 alırdım.
Yapılan önerilerin içinde Er-5 hariç ivlenmesi, top speedi hepsinden daha iyi.
Rx3 kullanan çok sevdiğim bi kardeşim Antalta'dan Afyon'a gidip geldiğinde çok sıkıldığını belirtmişti.
Şimdi aklınıza büyük ihtimal eşya taşıma olayı takılacak. Rx3 kendinden 3 çantalı geliyo bide depo üstü çanta atsan, topcase'n üstünede bişeyler bağlasan araban gibi yük alacak nerdeyse bu fazla eşyalı geziler için bence mükemmel artçılı bi yolculuk olacaksa topcaseli bi model mutlaka şart. Fakat çok dolu gezmeyecekseniz ve tek kişiyseniz Cbr250'ye bi depo üstü çanta, artçı selesine bi sosis çanta ile dünyayı taşırsınız. Yakıtıda daha iyi.
Ben şahsen Ninja 250r'la 1 haftalık geziye çıkarken hiç zorlanmadan herşeyi dolu dolu yükleyebiliyorum, düzlüklerde sıkılınca gazlıyorum. Sabit 120 ile giderken Rx3 evo limitine yakın oluyo ve extra bi gaz açma şansınız olmuyo fakat cbr,ninja gibi modeller 170e kadar seri hızlanabiliyo ve 120-130 bandında giderken gaza tepki verebiliyolar.
Touring değiller ama temizlerini bulabilirsen o niyetle de kullanabilirsin:
-Aprilia Pegaso
-Derbi Mulhacen 659
-Kawasaki KLE 500
-Moto Guzzi Breva 750
-Suzuki Freewind XF650
-Honda XL 600 Transalp
-Yamaha TDM 850
Batuhan rx3i den 120 - 130 km den fazlasını beklersen bulamazsın. 100 - 125 süratler arasında seni Türkiye'nin her yerine götürür. Bana artı 130 lazım
diyorsan Birkan' ın dediği bir makinaya bak.
Gt250r bakmıştım ninjadan önce, hatta gruptan @boldpilot beni hyocuların olduğu bi whatsapp grubuna eklemişti. Büyütülecek seviyede olmasada kronik bazı problemleri olan bi blok var, ben başımın ağrımasını hiç istemediğimden uzak durup kawasaki aldım. 2013 öncesi komple problemmiş, 2015den sonra o kronik sorunlar giderilmiş diyede duymuştum ama nedir ne değildir çok emin değilim, araştırdığımda karşıma çıkanlar bunlar oldu.
Ama oturaklı, ağır, kalıplı ve görsel olarak bence güzel bi motor.
Hyosunglar ile ilgileniyorsanız Motomania İzmir kanalını izlemeniz. Aklınızda soru kalırsa kanal sahibi Gökhan abi ile görüşmenizi önerebilirim. Ayrıca kendisinin İzmir'de servisi de var.
Gerçi diğer bir çok motosiklet marka/model ve motosiklet üzerine bilgi için de kanalı takip edebilirsiniz
Tek mantıklı seçenek TNT 25
Kronik arızası elektrik tesisatı yüzünden arıza yapması ama 20bin km kullanmış biri olarak tavsiye ederim.
Yok illa sorunsuz olucak diyorsan o paraya YBR , CBF , cb125
transalp alma, nedeni çok. 10.000 tl'ye transalp alınmaz. 10.000 TL bütçeyle eski model herhangi bir transalp ayarı motosiklet de alınmaz.
Honda ya da Yamaha'nın 125 cc'lik motosikletlerinden birisini 0 km olarak al. Kundial, zondial, cinelli, begaj falan gibi abuk markalardan uzak dur, Japondan şaşma. Bir dost tavsiyesi.
Aynen mt-25 sahibiyim. Titreşimsiz ve zevkli sürmek istiyorsam 11000rpm devir bandında sürmem gerekiyor. 6.viteste 155-160km hız aralığına geliyor. Begaj dominarımdan çok daha iyi. O kadar iyiki virajda ve frenlemelerde amortisörleri ağlıyor
Batuhan aslında motosiklet beğenme işini bence 15 gün kadar ertele. 21 şubatta başlayan motosiklet fuarına gel . Orada aklına yatan motorların üzerine
bir otur . Hatta bakmak istediğin motosikletlerin bir listesini hazırla. Üzerlerine oturup gerekli kontrolleri yaptıktan sonra her birine puan ver .
Hepsi hakkında kafanda birer fikir oluştuktan sonra kararını verirsin. Büyük bir aksilik olmadıkça 22 şubat cuma günü bende orada olmayı planlıyorum.
Tekirdağ artık neredeyse İstanbul'un mahallesi gibi oldu. Sevgilerle.
Batuhan eğer kle 500 düşünürsen, mekaniker olan bir arkadaşımda 95 veya 96 sı var iyi durumda. Dilersen cebini sana gönderebilirim. Yalnız Xt 600- 660-
Transalp- Aprilla pegaso- kle 500 - Moto guzzi 750 - TDM 850 gibi eski teknoloji ve büyük hacim motorlar , 100 km de Rx3i evodan 2 - 3 litre daha fazla
benzin yakacaktır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:49 ----------
Çok emin olmamakla birlikte ,yanlış hatırlamıyorsam GT 250 nin Türkiye'de temsilciliği yok . İleride parça gerektiğinde sıkıntı çekilebilir.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)