Triumph Motorcycles'dan Sadece 750 Adet Üretilecek Rocket 3 ..
Reklamlar
-
İngiltere’nin lider motosiklet üreticisi Triumph Motorcycles, 2014 yılında piyasaya çıkardığı Rocket III adındaki modeli ile tasarım ve performans arasında müthiş bir denge sunmuştu. Şirket, beş yıllık bir aradan sonra büyük ilgi gören modelinin TFC konseptini satışa sunmaya hazırlanıyor.
Rocket III modelinin ultra premium sürümüne dünya çapında yalnızca 750 kişi sahip olabilecek. TFC konseptiyle sınırlı sayıda üretilecek olan motosiklet, gücünü üçlü motorundan alıyor.
eni Rocket III, tork ve performans anlamında dünyada sınıfının lideri konumunda. Rocket TFC, üstün teknolojisi, yepyeni şaşisi ve üst düzey premium özelliklerle donatılan ekipmanlarıyla, motosiklet ekosisteminde farklı bir yerde konumlanıyor. Tam bir mühendislik harikası olan Rocket III, şimdiden motosiklet tutkunlarını etrafında toplamaya başladı.
Dünyanın en büyük üretim hacmine sahip motoruna ev sahipliği yapan motosiklet, birinci sınıf fren ve süspansiyon sistemi ile sürücülere dinamik ve hassas bir sürüş deneyimi yaşatacak.
Göz kamaştırıcı tasarımıyla dikkatleri üzerine çeken Rocket III TFC, yenilikçi bir anlayışın ürünü olduğunu her bir parçasıyla gözler önüne seriyor.
Triumph, TFC konseptiyle ürettiği yeni Rocket III modelini mayıs ayında piyasaya sürecek. Yukarda da belirttiğimiz gibi motosikletten sadece 750 adet üretilecek. Motosikletin teknik özellikleri 1 Mayıs’ta düzenlenecek global lansmanda duyurulacak.
Kaynak : Tamindir
100 tlye 1300 km yol giden Volta vs5im
Reklamlar
-
Gücünü üçlü motorundan alıyormuş, nasıl bi şeyse.
-
-
Silindirlerin duruşu ilginç ama.
-
2300cc hacimli motorun egzoz manifoltlarını tam sağ bacağa değecek şekilde koymuşlar. Avandalığa silverdin yanık kremi koymayı ihmal etmeseler bari.
-
emremm adlı üyeden alıntı
Silindirlerin duruşu ilginç ama.
Silindirleri enine degil boyuna sermisler. Malum biraz iri silindirler
-
bunu yapan mühendisler,egzos manifoltlarının bacağı yakacağını düşünmeyecek kadar sığır olduğunu sanmıyorum ama mntıken bakarsan mühendisler sığırın ağababası
-
CB919F'in egzos borulari arka koltuk kenarindaydi. 1 saat yolculuktan sonra elleseniz ancak iliklik gelir biraz. Dogru duzgun dizayn edilip monte edilmis bir isi kalkani, ki stratejik yerlestirilmis metal plakadan ibaret, isi sorununu yok edebiliyor.
Bunda da karbon fiber isi kalkanlari gorunuyor. Ancak ic tarafi metaldir buyuk ihtimal.
-
-
Direk dörde tak, yürü.
-
2300cc motorun benzin rekor hortumunun kalınlığıda bahçe sulama hortumu kedar vardır herelde
-
Amerikalıları hedeflemiş bir İngiliz dizaynı...
-
Rahmetlik görseydi,kaburgalari sayar,döşe bak döşe derdi...
Bu motor,2 tonluk arabayi bile ikiye böler,bacak gibi ön maşa var
-
Ufak bir bilgi geçeyim. Bu motor 2.500cc
-
-
Bunun sınıfı nedir?
-
ismaileren adlı üyeden alıntı
Bunun sınıfı nedir?
Klasik modeli muscle cruiser. Bu daha çok sport cruiser. Ducati xDiavel gibi düşünebilirsiniz.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
Cruiser.
Güçlü olduğu için power cruiser da diyolar. Da kısmen zorlama bir ifade.
-
Amma böğürür be bu
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Cruiser.
Güçlü olduğu için power cruiser da diyolar. Da kısmen zorlama bir ifade.
fazla zorlama bir ifade. Ayakların önde olması dışında Cruiser gibi görünen hiçbir yeri yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:10 ----------
54RR adlı üyeden alıntı
Amma böğürür be bu
Youtube'a videosu düşmüş. Bence sesi hayal kırıklığı. Ne yarış motoru gibi ne de cruiser gibi ses üretemiyor.
Daha çok Honda NC750 gibi bir sesi var bence
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)