Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Africa Twin mi ? Tiger Explorer 1200 XC mi ?

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    Kocaeli
    Alıntı serif abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hazır soruyu bulmuş iken bende sorayım ,benim bütçede 45-55 arası ,
    Gerçi paryı repo yapıp tahvil aldım seçimi bekliyorum dolat ne olacak diye 5 diyende var 10 diyende

    Bütçe yanında benim bir de boy sorunum var 170 cm , Africa twin begeniyorum ama boyuma uygun değil.

    Bütçe
    CBR500R + 30 Bin TL

    Amacım ;
    Uzun seyahetler yapmak ,yurt içi yurt dışı belki gürcistan belki iran belki italya arazi sıfır a yakın..

    Mevcut kullandıgım motor
    CBR500R

    CBR500R begenmedigim özelikleri ;
    Bozuk yollarda rahatsız (asvaltda bile)

    BEgnediğim ÖZelikleri ;
    Fren+Yakıt+Güç(tek seyahat etigim için bana yetiyor ) ama değiştirince biraz güçlü olsun istiyorum.

    Denedigim motorlar;
    Versiys begenmedim aşırı titreşimli uzun yola amacıma uygun değil
    NC750X eski kasa Benim motordan komforlu ama aman aman değil
    Tenere arkadaşım vardı ABS li ayagım yere yetmedi kulanamadım bile
    Vstrom Eski teknoloji istemiyorum
    varedor Çok agır geldi asvalta azıcık toprak mıcırı vardı ayagım 0,5 cm ile 1,5 Cm kaydı motoru tutar iken belimi incittim.
    Eski kasa GS çok zorlandım yükseklik /agırlık indeksinden araziye giremem çünkü ayagımı durdugum yerde yere koydugumda tutamaya bilirim.
    GS 700 istemiyorum yabancı sitelerde sorunlu oldugu deginen çok kullanıcı var .

    Bayide baktıgım ;
    TRiump 800 korloslasdan korkuyorum istanbulda bile yaşamıyorum.


    Seçim bitip piyasa şekillenince 6 yada 7 inci ayda alacagım zaman dolar 10 TL olsada sorun yok ayrılmış 6000 Bin $ lar var. + Bİr de satılacak CBR500 R

    170 cm boyu da düşünüp ona göre Bana ne önerirsiniz ?
    Teşekkürler
    Stabilize yola da gireyim uzun seyahatte yapıyım diyorsanız önerilecek bütün motosikletler iki ayağında rahatça yere basamayacağı motorlar olacaktır. Bence bütçeyi çok kastırmadan 35-40 civarına sıfıra yakın Tracer 700 alınabilir. Adv motosikletlere göre nispeten yere yakın ve güç olarak da 500r dan sonra doyurucu gelir.
    serif abi bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Alıntı wing41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Stabilize yola da gireyim uzun seyahatte yapıyım diyorsanız önerilecek bütün motosikletler iki ayağında rahatça yere basamayacağı motorlar olacaktır. Bence bütçeyi çok kastırmadan 35-40 civarına sıfıra yakın Tracer 700 alınabilir. Adv motosikletlere göre nispeten yere yakın ve güç olarak da 500r dan sonra doyurucu gelir.
    Öneri için teşekkürler ilk fırsattda gözle göreyim , dikattime almadıgım bir motor du ..
    Sıfır takıntımda yok bakayım.
    İtlik mesai ili bir iştir , sabah erken kalkmak gerek.

    If you try and fail, congratulations. Most people don't even try.

  3. #23
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı Mossberg500 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Oltaya gelmediniz,25 yillik motorculuk gecmisime ve sahip oldugum 24 motosiklete binayeten fikir vermek istedim sadece. Bircok avrupa motosiklet kullanmis birisi olarak Türkiyede japon almamak hakikaten pismanliktir. Hatta japonlar icerisinden honda ve yamaha harici kullanmakta pismanliktir malesef.
    Zamaninda sisman ve eski 110 beygirlik cbr 600f 4 ün pesinden gitmeye calisan bayiden cikmis daytona 955 in contalari patlatarak şakır şakır yağ akıttığını bizzat gormus birisi olarak İngiliz motosikletlerine karsi bir alerjim var malesef. Ayni alerjim yine zamaninda italyan motosikletlerimin parca fiyati ve bulunamayan parcalari icinde gecerli.

    Gönül istiyor farkli markalar ve modeller fakat inanın honda ve yamaha harici hep sizden yiyiyor.o
    25 yılı bırakın 50 yıl bile motora binseniz markaların geçmişte yaptığı hatalar göz önünde bulundurulsa da günümüzdeki serilerine aynı eleştirileri yapmak için kanıtla ve oranla konuşmak lazım. Honda servisinden ve Triumph servisinden parça fiyatlarını alın bazı parçaların Honda'da çok daha pahalı olduğunu göreceksiniz.

    Hondanın şuan Tiger 1200 serisine kalite anlamında rakip olabilecek bir motoru yok. VFR1200x önerilebilir ancak o Tigerdaki elektronik sistemlerin 5te 1ine sahip değil. Bu arada bende bir VFR1200x sahibiyim aynı zamanda.Maddiyat çerçevesinde doğru tartıyla tercih yapılmalı, 2 motorda tercih edilir.
    oialdemir bunu beğendi.

  4. #24
    waldorf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Africa Twin
    Herkese tekrardan merhabalar,

    Yaptığınız yorumlar ve öneriler için çok teşekkür ederim.

    Haftasonu Korlas'a gittim,oradaki motorları inceledim, 2.ellere baktım. Ataşehirde bilirsiniz Honda DRD yan dükkandır.
    Net bir şekilde söyleyebiliriz ki AT ile Tiger arasında kalite farkı bariz belli oluyor.

    Açıkçası bir çok yorumda bahsedilen elinde kalır, satamazsın gibi fikirleri çok fazla dikkate almıyorum çünkü bu motordan sonra geçmek isteyeceğim alet GS olur ve maddi açıdan oralara çıkabilmem önümüzdeki 5 yıl içinde pek mümkün değil. Sonuç olarak 5 yıl binmeyi hedeflediğim motorun hızlı satılması çok mühim değil. Acil durumda makul koyarsın yine satılır.

    Tiger ile ilgili en çok can sıkan durum mtv'si oldu. Yılda ortalama yaptığım 10k km'nin yaklaşık 3-4k sını uzun yolda yapıyorum. Bu 3-4k km'yi de izin döneminde yapabiliyorum. Yani yılda 2075 tl vergiyi motorun üzerine 5-6 kez oturmak için veriyor olacağım. Ek olarak şehiriçi, anadolu yakası avrupa yakası süreki git gellerim oluyor. 260kg motorla bu iş olmayacağı için ek bir scooter ihtiyacı da olacak. O da ekstra sigorta, mtv bla bla.
    Sonuç olarak masraflar şiştikçe şişiyor.

    Nihai karar nedir?

    Evet, Afrika ülkemizde fazlasıyla talep gören, gayet hareketli piyasası olan güzel bir motor. Afrika sahipleri lütfen alınmasın ama üzerine oturunca al beni demedi motor. Ön konsoldaki fazla boşluk ve kalitesi düşük plastik çok hoş gelmedi.( sürüşü gayet keyifli, kullandığım motor)

    1200 Explorer, İstanbul'da olmam ve uzun süre binerim diyerek bir çok olumsuz yönünü göz ardı ettim, kabullendim ancak bana çıkaracağı ekstra vergi ve scooter ihtiyacı sebebi ile malesef elemek zorunda kalıyorum.

    Şu an hedefte ne var?

    Bakalım, belki kullandığım tracer'ın abisi 900'ü alırım.
    Ya da Tiger 800 xr / xrx bakarım. Biraz bekleyip göreceğiz.

  5. #25
    Uğur Bilgili - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2010
    Şehir
    Dubai
    Motosikleti
    BMW R1150GS
    Hocam ne zaman gelir bilmiyorum ama Tenere 700 de bir secenek olabilir mi?


    Edit- simdi baktimda 2020 ortasi demek oluyorki 2021 Turkiye.

    Bu oneriyle gelmedim.

  6. #26
    Alpbatur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2015
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    K 1600 GTL
    İki motoru bende düşünüyorum ve araştırıyorum ancak 50-55 bin bandında Afrikanın 2018 öncesi modelleri alınabiliyor ki onlarda da bazı problemler var. Gene 50-55 bin bandında explorer ın 2015 yada 2016 sı alınabiliyor bu modellerde de kullanıcıya çok fazla sıcaklık geldiği yönünde bir duyum aldım kullanıp böyle bir şikayeti olan kimse oldumu acaba?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:24 ----------

    Alıntı serif abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hazır soruyu bulmuş iken bende sorayım ,benim bütçede 45-55 arası ,
    Gerçi paryı repo yapıp tahvil aldım seçimi bekliyorum dolat ne olacak diye 5 diyende var 10 diyende

    Bütçe yanında benim bir de boy sorunum var 170 cm , Africa twin begeniyorum ama boyuma uygun değil.

    Bütçe
    CBR500R + 30 Bin TL

    Amacım ;
    Uzun seyahetler yapmak ,yurt içi yurt dışı belki gürcistan belki iran belki italya arazi sıfır a yakın..

    Mevcut kullandıgım motor
    CBR500R

    CBR500R begenmedigim özelikleri ;
    Bozuk yollarda rahatsız (asvaltda bile)

    BEgnediğim ÖZelikleri ;
    Fren+Yakıt+Güç(tek seyahat etigim için bana yetiyor ) ama değiştirince biraz güçlü olsun istiyorum.

    Denedigim motorlar;
    Versiys begenmedim aşırı titreşimli uzun yola amacıma uygun değil
    NC750X eski kasa Benim motordan komforlu ama aman aman değil
    Tenere arkadaşım vardı ABS li ayagım yere yetmedi kulanamadım bile
    Vstrom Eski teknoloji istemiyorum
    varedor Çok agır geldi asvalta azıcık toprak mıcırı vardı ayagım 0,5 cm ile 1,5 Cm kaydı motoru tutar iken belimi incittim.
    Eski kasa GS çok zorlandım yükseklik /agırlık indeksinden araziye giremem çünkü ayagımı durdugum yerde yere koydugumda tutamaya bilirim.
    GS 700 istemiyorum yabancı sitelerde sorunlu oldugu deginen çok kullanıcı var .

    Bayide baktıgım ;
    TRiump 800 korloslasdan korkuyorum istanbulda bile yaşamıyorum.


    Seçim bitip piyasa şekillenince 6 yada 7 inci ayda alacagım zaman dolar 10 TL olsada sorun yok ayrılmış 6000 Bin $ lar var. + Bİr de satılacak CBR500 R

    170 cm boyu da düşünüp ona göre Bana ne önerirsiniz ?
    Teşekkürler
    GS 700 ile ilgili ne tür şikayetler var yabancı sitelerde. Benimde araştırdığım bir motorda birde hangi modellerinde şikayet var? teşekkürler...

  7. #27
    natila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf150 + HD sporster xl 1200 custom cb
    hocam türkiyede honda ve yamaha dan başka makine kullanmayacaksın... triumph ta sıkıntı çıkarsa nereye göötüreceksin ? türkiye sadece İstanbul değil...

  8. #28
    MahmutBiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    1200Z Super Ténéré
    Alıntı waldorf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese tekrardan merhabalar,

    Yaptığınız yorumlar ve öneriler için çok teşekkür ederim.

    Haftasonu Korlas'a gittim,oradaki motorları inceledim, 2.ellere baktım. Ataşehirde bilirsiniz Honda DRD yan dükkandır.
    Net bir şekilde söyleyebiliriz ki AT ile Tiger arasında kalite farkı bariz belli oluyor.

    Açıkçası bir çok yorumda bahsedilen elinde kalır, satamazsın gibi fikirleri çok fazla dikkate almıyorum çünkü bu motordan sonra geçmek isteyeceğim alet GS olur ve maddi açıdan oralara çıkabilmem önümüzdeki 5 yıl içinde pek mümkün değil. Sonuç olarak 5 yıl binmeyi hedeflediğim motorun hızlı satılması çok mühim değil. Acil durumda makul koyarsın yine satılır.

    Tiger ile ilgili en çok can sıkan durum mtv'si oldu. Yılda ortalama yaptığım 10k km'nin yaklaşık 3-4k sını uzun yolda yapıyorum. Bu 3-4k km'yi de izin döneminde yapabiliyorum. Yani yılda 2075 tl vergiyi motorun üzerine 5-6 kez oturmak için veriyor olacağım. Ek olarak şehiriçi, anadolu yakası avrupa yakası süreki git gellerim oluyor. 260kg motorla bu iş olmayacağı için ek bir scooter ihtiyacı da olacak. O da ekstra sigorta, mtv bla bla.
    Sonuç olarak masraflar şiştikçe şişiyor.

    Nihai karar nedir?

    Evet, Afrika ülkemizde fazlasıyla talep gören, gayet hareketli piyasası olan güzel bir motor. Afrika sahipleri lütfen alınmasın ama üzerine oturunca al beni demedi motor. Ön konsoldaki fazla boşluk ve kalitesi düşük plastik çok hoş gelmedi.( sürüşü gayet keyifli, kullandığım motor)

    1200 Explorer, İstanbul'da olmam ve uzun süre binerim diyerek bir çok olumsuz yönünü göz ardı ettim, kabullendim ancak bana çıkaracağı ekstra vergi ve scooter ihtiyacı sebebi ile malesef elemek zorunda kalıyorum.

    Şu an hedefte ne var?

    Bakalım, belki kullandığım tracer'ın abisi 900'ü alırım.
    Ya da Tiger 800 xr / xrx bakarım. Biraz bekleyip göreceğiz.
    karar verip iki motoru yakından inceleme fırsatını bulmanız sağlıklı olmuş. Fakat konuya bir önce yaptığım yoruma ek olarak şunu söylemek isterim.

    Africa twin ayrı bir dünya tiger ayrı bir dünya hele tracer 900 bambaşka bir dünya bence motosikletten beklentilerinizi süzerek daha sağlıklı bir kıyaslama yapmanız gerekebilir. Africanın yaptığını tiger tigerın yaptığını africa yapamaz. Tracer 900 ile tiger birazdaha yakın bir karşılaştırma olmuş. Sanıyorum tracer sizin için tatminkar değerler verebilir.

  9. #29
    waldorf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Africa Twin
    Alıntı MahmutBiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    karar verip iki motoru yakından inceleme fırsatını bulmanız sağlıklı olmuş. Fakat konuya bir önce yaptığım yoruma ek olarak şunu söylemek isterim.

    Africa twin ayrı bir dünya tiger ayrı bir dünya hele tracer 900 bambaşka bir dünya bence motosikletten beklentilerinizi süzerek daha sağlıklı bir kıyaslama yapmanız gerekebilir. Africanın yaptığını tiger tigerın yaptığını africa yapamaz. Tracer 900 ile tiger birazdaha yakın bir karşılaştırma olmuş. Sanıyorum tracer sizin için tatminkar değerler verebilir.
    Mahmut hocam, aslına bakarsanız plan işin başından beri adventure bir makinayla yola devam etmek.
    Hiç bir zaman araziye girme durumum olmadı, en fazla toprak köy yolları.

    Tracer 700'den sonra neye geçeceğim diye sorunca opsiyonalar Africa, Tiger 800, Gs 800, Tracer 900 oldu. Malum sitede fiyat araştırırken explorer 1200'ler kafamı karıştırdı uygun fiyatlarıyla.

    Afrika'yı daha fazla araziye uygun olmasıyla, lastikleri ve kan uyuşmaması sebebi ile eliyorum.
    Gs 800'ü bütçeme göre yüksek km'de ve yüksek işletme masrafları sebebi ile eliyorum.

    Geriye Tiger 800 Xr / Xrx ve Tracer 900 kalıyor.
    Aslına bakarsanız artık Yamaha binmek istemiyorum ama bakalım ne olacak. (Mt-25,Mt7,Tracer700 sahibi oldum)

  10. #30
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    evet mt07 den sonra tracer alakasız olmuş yada mt7 işine hiç girmicektiniz resmen yamaha ya çalışmışsınız.2018 tracer 900 seçeneklerin arasındaysa bence boşuna macera aramayın derim.evet seyahat gemisi tiger 1200 ve alayına giden africa twin ama amaç asfaltta seyahat ise tracer900 baya bir doyurucu olucaktır.ama özellikle 2018 ve üzerini alın 17 18 arasında çok ciddi farklar var.2017 0km şu an 55e falan veriyorlar oda güzel bir tercih olur ama şiddetle 2018 öneririm

  11. #31
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Ağustos 2018
    Alıntı waldorf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhabalar,

    Önümüzdeki bir kaç ay içerisinde elimdeki Tracer 700'ü satıp motor yükseltmeyi planlamaktayım.

    Bütçem 50~55 civarlarında.

    Açıkçası planımda Africa almak vardı ama 1200XC'nin ikinci el fiyatları kafamı karıştırmakta.

    Aynı fiyata gayet düşük km'li Africa'ya göre kat ve kat daha donanımlı, konfor ve güvenlik bakımından daha üstün, evladiyelik makina alabiliyorsunuz.

    Normal şartlarda yerli yabancı forumları alt üst etmeden alışveriş yapmam, model belirlemem ama bu 1200 XC konusunda size bir danışmak istedim.


    Evet, Triumph'un TR'de pazarı dar, alıcısı az. Elden çıkarmak gerekirse sıkıntı yaşarım falan filan ama bu klişelerin dışında insanı motordan soğutacak yanı var mıdır ?

    Yada böyle dolusu varken neden bom boş Afrika alayım ?

    Yardımcı olacaklara şimdiden teşekkürler.
    Hocam,şimdi Korlas'ı falan unut,İngiltere de yaşıyosun diyelim ok.Biliyosun Tiger 1200 ler 2018 de TFT ekranlı ve makyajlı olarak karşımıza çıktı.(baya da güzel olmuş bence)

    Şimdi İlgiltere'de bulunan Henry bunun XR modelini 12000 pound a alabiliyor, XC olanınına ise 15000 pound a alıyor.
    Henry'in ikinci bir alternatifi de var,gidip düz bir Africa Twin alırsa 12000 pound ödeyecek,ya da Adventure AT alacam derse de 13000 pound odeyecek bu abimiz.

    Şimdi,

    Ingiltere de yani Triumph'ın evinde,bu kadar az bir fiyat farkı olduğu halde elin İngilizi neden AT tercih ediyor olabilir ?

    Tercih ediyor diyorum çünkü 2017 yılında 4000 adetten fazla BMW 1200 GS ,2365 adet AT satılırken bu Tiger 1200 kaç adet satmış tespit edemedim.
    En çok satan 5.Triumph modeli 602 adet satmış, tahminimce bütün Tiger 1200 satış toplamı 200 adeti geçmez.


    Sence bunun nedeni ne olabilir ? Dikkatini çekerim orada Korlas yok,fiyat farkı yok(cuzzi) ama tercih edilmiyor.Hiç işkillenmiyor musun acaba ?
    Tiger 1200 ile ilgili karşılaştırmalı analizler okudunuz mu ? Bence biraz sıkıntılı bir motor ve genelde pek tercih edilmiyor maalesef.

    Fakat ikinci elde aynı fiyatlara bulabiliyorum diyorsunuz,olabilir alınabilir.Bende Tiger 800 almıştım Korlas'la falan tanıştım güzel yani
    bazı şeylerden korkmamak lazım,

  12. #32

    Üyelik
    01 Kasım 2016
    Alıntı dsdasdasd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam,şimdi Korlas'ı falan unut,İngiltere de yaşıyosun diyelim ok.Biliyosun Tiger 1200 ler 2018 de TFT ekranlı ve makyajlı olarak karşımıza çıktı.(baya da güzel olmuş bence)

    Şimdi İlgiltere'de bulunan Henry bunun XR modelini 12000 pound a alabiliyor, XC olanınına ise 15000 pound a alıyor.
    Henry'in ikinci bir alternatifi de var,gidip düz bir Africa Twin alırsa 12000 pound ödeyecek,ya da Adventure AT alacam derse de 13000 pound odeyecek bu abimiz.

    Şimdi,

    Ingiltere de yani Triumph'ın evinde,bu kadar az bir fiyat farkı olduğu halde elin İngilizi neden AT tercih ediyor olabilir ?

    Tercih ediyor diyorum çünkü 2017 yılında 4000 adetten fazla BMW 1200 GS ,2365 adet AT satılırken bu Tiger 1200 kaç adet satmış tespit edemedim.
    En çok satan 5.Triumph modeli 602 adet satmış, tahminimce bütün Tiger 1200 satış toplamı 200 adeti geçmez.


    Sence bunun nedeni ne olabilir ? Dikkatini çekerim orada Korlas yok,fiyat farkı yok(cuzzi) ama tercih edilmiyor.Hiç işkillenmiyor musun acaba ?
    Tiger 1200 ile ilgili karşılaştırmalı analizler okudunuz mu ? Bence biraz sıkıntılı bir motor ve genelde pek tercih edilmiyor maalesef.

    Fakat ikinci elde aynı fiyatlara bulabiliyorum diyorsunuz,olabilir alınabilir.Bende Tiger 800 almıştım Korlas'la falan tanıştım güzel yani
    bazı şeylerden korkmamak lazım,
    Ingilterede de Turkiyede de Triumph sahibi oldum. Türkiyede Triumphların tutulmamasının nedeni az çok biliniyor zaten ama İngiltere için yorum yapabilirim.
    İngilterede Triumphlar çok tutuluyor tabikide ama Tiger Explorer o tutulan modellerden birisi değil. Nedeni de BMW ile arasında sadece 500 pound fark olması. Motosiklet toplantılarına gittiğimde onlarca R1200 arasından Triumpha daha çok ilgi gösteriliyor. Tabi bu R1200ün çok popüler bir model olması nedeniyle piyasada az olana ilgi kaymasından kaynaklı. Genel olarak konuştuklarım aynı konuda hemfikirler. Bu kadar ağır bir makineyi kimse araziye sokmak veya şehir içerisinde sürmek istemiyor. BMW de kağıt üzerinde çok hafif bir makina değil ama Boxer motor sayesinde oldukça avantajlı konumda.
    Bir çok katıldığım organizasyonda veya sokakta karşılaştıklarımla aynı konuyu konuştum. Söyledikleri bir kaç birşey var: çok iyi çok güzel ama çok pahalı, çok ağır.

    Sıkıntılı bir model diye belirtmenize sadece ağırlık konusunda destekleyebilirim. Bunun dışında kronik sorunları olan, yolda arıza yapan alet değiller. Ben bugüne kadar sorun (Kronik sorunlar) yaşadım, sorun yaşayanınıda duymadım.

    Bu arada marka fanatiği değilim ama hazır konusu gelmişken fikirlerimi de beyan edeyim.

    Ben motor alacağım zaman aynı paraya R1200gsa de vardı Tiger Explorer da. Ben yine gittim Tiger Explorer'ı tercih ettim. Daha sonra aradan zaman geçti ve ağırlıktan yılıp R1200GSA almaya gittim ama bayide vazgeçip geri döndüm. Bana göre hala daha Tiger Explorer, R1200den daha iyi. Benim gözümde ısıtmalı koltuk + elektikli ön camın eksikliği BMWnin en büyük eksikliği. Hele BMWnin asimetrik çanta demirleri iyice motordan soğumama neden oluyor. Bunlar tabi kişiden kişiye göre değişir. Siz araziye çıkacaksanız ve en büyük aradığınız özellik buysa Tiger Explorer listenin sonunda olmalı. Benim için konfor ön planda. yol boyunca 50 kere aşağı indirip kaldırıyorum camı, eşim sürekli koltuk ısıtmayı açıp kapatıp duruyor. 3 silindirin torku ve gücü bana daha çok haz veriyor. (R1200GS lerdeki boxer motoru oldukça yakından biliyorum, karşılaştırmayı net yapabiliyorum)

    Not: R1200GS-A kullanan arkadaşlarım bana saldırmasın. Bende sizin kadar seviyorum R1200ü, mecburiyetten ona geçeceğim BMWye ama Triumph benim gözümde hala daha bir tık daha önde.

  13. #33

    Üyelik
    15 Ocak 2019
    Bmw Markası ile Triumph karsilastirmak, üstelik R1200.. gibi efsanelesmiş bir modeli başka bir model ile kiyaslamak marka fanatikliginden baska birsey degildir. Yoldan 1000 tane endurocu cevirin bakalim, kac tanesi Bmw yaninda Triump diyecek. Herseyi gectim dünyada satış rakamlarına bakın, bırakın dünyayı Kendi mensei ulkesinde satis rakamlarina bakın. Ya hadi Türkiye harici Africa ile kiyaslamadiniz bari Bmw ye ayıp etmeyin. Her aklı başında marka fanı olmayan endurocu Bmw yi tercih eder Triumph yerine.

  14. #34

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı serif abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öneri için teşekkürler ilk fırsattda gözle göreyim , dikattime almadıgım bir motor du ..
    Sıfır takıntımda yok bakayım.
    Versys 650 modelinide listeye ekle.

  15. #35

    Üyelik
    01 Kasım 2016
    Alıntı Mossberg500 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bmw Markası ile Triumph karsilastirmak, üstelik R1200.. gibi efsanelesmiş bir modeli başka bir model ile kiyaslamak marka fanatikliginden baska birsey degildir. Yoldan 1000 tane endurocu cevirin bakalim, kac tanesi Bmw yaninda Triump diyecek. Herseyi gectim dünyada satış rakamlarına bakın, bırakın dünyayı Kendi mensei ulkesinde satis rakamlarina bakın. Ya hadi Türkiye harici Africa ile kiyaslamadiniz bari Bmw ye ayıp etmeyin. Her aklı başında marka fanı olmayan endurocu Bmw yi tercih eder Triumph yerine.
    Haklısın abi az önce satış ilanını koydum yarın R1200 almaya gidiyorum :D
    BMWdende özür diledim. Hiç bmw'm olmadı benim kıskançlığımdan yazdım :(

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:23 ----------

    Bende oltaya gelmişim. Trole aldandım kusura bakmayın arkadaşlar

  16. #36
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Ağustos 2018
    başlığı açan arkadaşın kafası karışması bence çok normal.

    Sıfır motor alacağım deseydin bana göre AT'ın karşısına çıkacak pek bişey yok.
    Ama iş ikinci ele gelince durum değişiyor biraz.

    Bence bakmanız gereken makine bu : https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...57848843/detay

    bunun karşısına çıkan Triumph XC ise https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...79060109/detay

    Eee şimdi yani güzelim VFR varken neden Triumph )

    Not:Hatasız olan modelleri buldum ve aynı yıl olmasına özen gösterdim,senin için daha ne yapayım artık :p

  17. #37
    waldorf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Africa Twin
    Alıntı dsdasdasd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    başlığı açan arkadaşın kafası karışması bence çok normal.

    Sıfır motor alacağım deseydin bana göre AT'ın karşısına çıkacak pek bişey yok.
    Ama iş ikinci ele gelince durum değişiyor biraz.

    Bence bakmanız gereken makine bu : https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...57848843/detay

    bunun karşısına çıkan Triumph XC ise https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...79060109/detay

    Eee şimdi yani güzelim VFR varken neden Triumph )

    Not:Hatasız olan modelleri buldum ve aynı yıl olmasına özen gösterdim,senin için daha ne yapayım artık :p
    O kadar uğraşmışsınız teşekkür ederim ama 2'sinide üst vergi diliminden eliyorum.
    Üst mesajda belirttim vergi mevzusundan kaynaklanacak ekstra masrafları.

  18. #38

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı dsdasdasd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    başlığı açan arkadaşın kafası karışması bence çok normal.

    Sıfır motor alacağım deseydin bana göre AT'ın karşısına çıkacak pek bişey yok.
    Ama iş ikinci ele gelince durum değişiyor biraz.

    Bence bakmanız gereken makine bu : https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...57848843/detay

    bunun karşısına çıkan Triumph XC ise https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...79060109/detay

    Eee şimdi yani güzelim VFR varken neden Triumph )

    Not:Hatasız olan modelleri buldum ve aynı yıl olmasına özen gösterdim,senin için daha ne yapayım artık :p
    Abooovv, koskoca Crosstourer'da benim tıfıl CB500F'teki aynaların aynısını kullanmışlar! (Eminim yerleşimi sayesinde benimkilerden çok çok daha iyi gösteriyordur, benimkinin 1/3'ü dirsek gösteriyor...)

  19. #39
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Ağustos 2018
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abooovv, koskoca Crosstourer'da benim tıfıl CB500F'teki aynaların aynısını kullanmışlar! (Eminim yerleşimi sayesinde benimkilerden çok çok daha iyi gösteriyordur, benimkinin 1/3'ü dirsek gösteriyor...)
    yavv böyle ufak tefek şeylere takılmayalım lütfen

    Bu motorun beni asıl deli eden şeyi tarih öncesi çağdan kalma gösterge paneli,yıl 2019 oldu hala 2012 yılındaki gösterge panelini kullanıyor adamlar.

    Alıntı waldorf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O kadar uğraşmışsınız teşekkür ederim ama 2'sinide üst vergi diliminden eliyorum.
    Üst mesajda belirttim vergi mevzusundan kaynaklanacak ekstra masrafları.
    ilk mesajında XC yazınca bir üst dilim vergi ödemeye hazır olduğunu düşünmüştüm

  20. #40
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    konuya ilk cevabı yazmıştım ve 1200 Super Tenere yi de hatırlatmıştım , tavsiyeler arttıkça kafalar daha çok karışıyor hatta elmayla armut karşılaştırılmaya başlanıyor , o motoru araştır bunu incele derken çok keyifli bir süreç bu ;) ben yine SuperTenere diyorum , Bu sınıfta TR de bütçe yetiyorsa 1200GS , yoksa SuperTenere ye yönelmek en mantıklısı , şahsi olarak 1200GS alacak bütçe ayırabilseydim ve Super Tenere yi de tecrübe etmiş olsam Yamaha yı alırım ki böyle yapan adamlar tanıyorum , 1200GS bi noktadan sonra imaj parlatma mevzusuna tercih ediliyor..


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)