Motor çekiş tork arttırma
Reklamlar
-
mustafa_325 adlı üyeden alıntı
Sonuç olarak toplamda motorun 100km/s hıza çıkma süresi aynı kalır.
demişsin sonra;
mustafa_325 adlı üyeden alıntı
Sonucun neredeyse aynı olduğunu,
demişsin, bu yüzden dedim. Daha sonra ben torkun değişeceğini söyledim sizde en sonki mesajın ilk cümlesinde onu söylemişsiniz.
mustafa_325 adlı üyeden alıntı
Dişli değiştirmek sadece vites oranlarını değiştirir motorun gücünü ve hızlanmasını değiştirmez.
demişsin en son mesajında 0.3 geç hızlandı yazmışsın. Aslında biz aynı şeylerden bahsediyoruzda anlaşamadık herhalde. Yada ben anlamadım herneyse
Reklamlar
-
Cg tipi motorda en verimli modifiye silindir büyütmek tır. 150 lik silindir o motoru şaha kaldırır. Zamanında 125lik Cg ye 65,5 çaplı silindir takmıştım. İki kişi 2. Vites ile zorlandığımız rampalarda 4-5. Vites gidiyor hale gelmişti. Tek sıkıntı ben biraz daha sıkıştırmayı arttırmıştım o yüzden hararet yapıyordu. Tavsiyem silindir buyutmekten yana
-
RideForLife. adlı üyeden alıntı
demişsin sonra;
demişsin, bu yüzden dedim. Daha sonra ben torkun değişeceğini söyledim sizde en sonki mesajın ilk cümlesinde onu söylemişsiniz.
demişsin en son mesajında 0.3 geç hızlandı yazmışsın. Aslında biz aynı şeylerden bahsediyoruzda anlaşamadık herhalde. Yada ben anlamadım herneyse
0.3 geç hızlanma önemsenmeyecek bir rakam. Zaten zannedildiği gibi dişli değiştirmek hızlanmayı etkileseydi o araç 0.3 geç değil daha erken hızlanması gerekiyordu. Grafiklere bakarsan son hızı düşük olan aracın 100'e daha geç ulaştığını görürsün.
Grafikleri ve videoyu koydum işte net bir şekilde gözüküyor ne olduğu.
-
mustafa_325 adlı üyeden alıntı
0.3 geç hızlanma önemsenmeyecek bir rakam. Zaten zannedildiği gibi dişli değiştirmek hızlanmayı etkileseydi o araç 0.3 geç değil daha erken hızlanması gerekiyordu. Grafiklere bakarsan son hızı düşük olan aracın 100'e daha geç ulaştığını görürsün.
Grafikleri ve videoyu koydum işte net bir şekilde gözüküyor ne olduğu.
Eyv Cansın.
-
darkmotor adlı üyeden alıntı
3 ay kadar superboy100 lük kullandım,
Vites geçişleri baya güzeldi, ilk başlarda banada çekişi düşük gelmişti öndişliyi 1 diş küçültmüştüm ondan sonra motor kendine geldi.Ama şunu söyleyim yinede o motorun torku düşük, ama şasesi cgye göre çok iyi daha sağlam önfren de diskli modeldense tadından yinmez. Şu adımları takip et bence; önce ön dişliyi 1 diş küçült motorun çekişi daha iyi olacaktır, rampada felan hissedersin motor daha güzel toplar kendini. Eğer tatmin olmazsan arka dişliyi 2 büyült. Hatırladığım kadarıyla ben ön dişliyi 14 yapmıştım. Eğer ön dişlin 15 ise uyumlu 13 varsa 13 te takabilirsin.
Motorum 2016 model daha 1800 km de ön disk frenli modeli motordan memnumum ama tek sıkıntı çekiş ehliyet sınavında 150 lik cg kullandım motorun benimkiyle alakası yok cc yükseltmek araştırdığım kadarıyla maliyetli hem orjinalliği. Bozuluyor hemde geri dönüşü zor mantıklı gelen dişli değiştirmek oldu bana hem rampa için hemde normal yolda daha seri hızlanma lazım bunun için sadece ön yeterli olurmu yoksa hem ön hem arka değişmesi lazım mı tavsiylerini bekliyorum[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:03 ----------
mustafa_325 adlı üyeden alıntı
0.3 geç hızlanma önemsenmeyecek bir rakam. Zaten zannedildiği gibi dişli değiştirmek hızlanmayı etkileseydi o araç 0.3 geç değil daha erken hızlanması gerekiyordu. Grafiklere bakarsan son hızı düşük olan aracın 100'e daha geç ulaştığını görürsün.
Grafikleri ve videoyu koydum işte net bir şekilde gözüküyor ne olduğu.
Eğer dediğiniz gibi sadece ilk ve son viteslerde ise bu 2 vites ile düz yolda giderken öndeki aracı sollamak için hızlanmaya vs herhangi bir tork artışı katmıcak sadece ilk kalkarken etkisi olucak
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)