Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Katlanır Plakalık Hakkında Bir Soru

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Carlsberg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2018
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    YZF R25
    Merhabalar, sorum basit.
    Ufak cc de olsa racing motosiklet kullanıyorum, yakında da R25 geçme düşüncem var ancak gerek cbr'da gerek r25'te plakalıkların stok hali çok büyük ve kaba duruyor. Katlanır plakalık dediysem de plaka katlama veya polisten kaçma gibi bir düşüncem yok, her şeyim zaten legal neden kaçma gereği duyayım. Tek düşüncem görsellik.
    Sorum şu ki, motorun orijinal plakalığını iptal etsem, sinyalleri ve plakanın okunabilirliğini bozmadan katlanabilir plaka taksam ve bunun vidalarını iyice sıksam, hatta katlanabilir olması şart değil, sabit metal bir parça da olur kıpırdamasın hiç sadece plakayı tutsun yeter. Bu ceza yememe sebep olur mu?
    Dediğim gibi değişen tek şey o kaba görüntü olacak.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Şöyle bir şey arıyorsunuz herhalde?

    https://www.rg-racing.com/browsetype...R25/LP0172BK/#

    Bire-bir bu olmasa da bizim plaka boyutlarına uygun (arka amortisör tam kapandığında lastiğin plakaya değmemesi lazım...) vardır piyadada herhalde.

  3. #3
    watercolours - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Coruscant
    Motosikleti
    speederbike
    O plakalık İngiltere standardına göre olabilir (Fiyat sterlin olarak verilmiş). İngiltere de malum, AB standartlarından başka bir standart kullanıyor olabilir.

  4. #4
    yamtareroglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mart 2018
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Satıldı :(
    Plaka katlanmıyorsa sorun olmaz

  5. #5
    Carlsberg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2018
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    YZF R25
    Muayene için herhangi bir sorun olur mu peki?

    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şöyle bir şey arıyorsunuz herhalde?

    https://www.rg-racing.com/browsetype...R25/LP0172BK/#

    Bire-bir bu olmasa da bizim plaka boyutlarına uygun (arka amortisör tam kapandığında lastiğin plakaya değmemesi lazım...) vardır piyadada herhalde.
    Aynen, mesela bu çok güzel bir ürün. Tabiiki bu kurda bu fiyatı vermem mümkün değil.
    Mesela şu ürün; https://urun.n11.com/yedek-parca/mot...E&gclsrc=aw.ds

    Hatta aldıktan sonra polislerce soru işareti kalmasın diye silikon ile vs vidaları tutturabilirim yani hiçbir şekilde katlamaya niyetim yok, dediğim gibi tek düşünce görsellik.

    ----------

    Ayrıca şöyle bir şey sorayım, plakalığı taktım diyelim, arka sinyaller için de şu ürünü kullanıyor olsam bu bir sıkıntı yaratır mı? Gerek polislerce, gerek muayenede?

    https://www.banggood.com/tr/Integrat...r_warehouse=CN

    Teşekkürler.

  6. #6
    wetehan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2014
    Motosikleti
    Z900
    Katlanmıyorsa, açısı okunmaya uygun ise sorun olmaz.
    Ben de plaka konusunda hassasım, kuyruk sade olmalı, tam uyumlu olacak şekil de istediğim gibi yapmıştım, sen de yapabilir/yaptırabilirsin.

    http://www.motosiklet.net/forum/mt-k...y-projesi.html


    Sinyalli stop soruna gelir isek ben çoğu motorumda kullandım ve polis/muayene sorunu yaşamadım. Ancak güvenlik açısından görünürlüğü az, trafiktekiler farkedemeyebiliyor.

    Micro sinyaller var ortalama 3cm ler ve çok kibarlar. Sinyal ve vida ile uğraşmak istemiyorsan 5cm lik kuyruk altı yapışkanlı led sinyaller mevcut.

    https://m.n11.com/lampa-micro-motosi...475-P310223296

    https://m.n11.com/sinyal-takimi-led-...ali-P280982622
    Carlsberg bunu beğendi.

  7. #7
    Carlsberg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2018
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    YZF R25
    Alıntı wetehan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Katlanmıyorsa, açısı okunmaya uygun ise sorun olmaz.
    Ben de plaka konusunda hassasım, kuyruk sade olmalı, tam uyumlu olacak şekil de istediğim gibi yapmıştım, sen de yapabilir/yaptırabilirsin.

    http://www.motosiklet.net/forum/mt-k...y-projesi.html


    Sinyalli stop soruna gelir isek ben çoğu motorumda kullandım ve polis/muayene sorunu yaşamadım. Ancak güvenlik açısından görünürlüğü az, trafiktekiler farkedemeyebiliyor.

    Micro sinyaller var ortalama 3cm ler ve çok kibarlar. Sinyal ve vida ile uğraşmak istemiyorsan 5cm lik kuyruk altı yapışkanlı led sinyaller mevcut.

    https://m.n11.com/lampa-micro-motosi...475-P310223296

    https://m.n11.com/sinyal-takimi-led-...ali-P280982622
    Ellerinize sağlık gerçekten çok şık olmuş. Türkiyede 20-30TL'ye bulabiliyorum ya aynı böyle bir parçayı, gerçekten uğraşmaya gerek var mı sizce, mesela şu ürün; https://urun.n11.com/yedek-parca/kat...yah-P237009276

    Kuyruk altı yapıştırmalı olanı da beğendim gerçekten, bence gayet şık duruyor, hemde 150TL gibi bi' stop sinyali masrafından kurtarmış oluyor.

    Cevaplar için teşekkür ederim kafamda bayağı bir şey oluştu.
    Taklitler Aslını Yüceltir!

  8. #8
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    Carlsberg bunu beğendi.

  9. #9
    Carlsberg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2018
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    YZF R25
    Daha az önce gördüm bunu Ali'de ancak hem 16$ gibi ciddi sayılabilecek bir ücret vermek hemde onca gün beklemek pek mantıklı gelmiyor açıkçası. 20-30 civarına bir şey alıp kullanacağım sanırım.

    Bu ürünleri plakalık ile kullanamıyor muyuz? Nere görsem direk plakadan vidalı, daha sonra başıma sıkıntı olsun istemiyorum muayenede vidalı geçirmiyorlar.

    Bu arada lastiğiniz Pilot Road 4 sanırım, ebatı 160 mı onun yoksa 180 mi? Bende aynısını düşünüyordum 160'lık. Siz memnun musunuz, artı ve eksileri nelerdir, tavsiye eder misiniz?

    NOT: CBR için değil, R25 için konuşuyorum, aksilik çıkmaz ise önümüzdeki ay bitmeden R25 sahibi olacağım.

  10. #10
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    Alıntı Carlsberg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha az önce gördüm bunu Ali'de ancak hem 16$ gibi ciddi sayılabilecek bir ücret vermek hemde onca gün beklemek pek mantıklı gelmiyor açıkçası. 20-30 civarına bir şey alıp kullanacağım sanırım.

    Bu ürünleri plakalık ile kullanamıyor muyuz? Nere görsem direk plakadan vidalı, daha sonra başıma sıkıntı olsun istemiyorum muayenede vidalı geçirmiyorlar.

    Bu arada lastiğiniz Pilot Road 4 sanırım, ebatı 160 mı onun yoksa 180 mi? Bende aynısını düşünüyordum 160'lık. Siz memnun musunuz, artı ve eksileri nelerdir, tavsiye eder misiniz?

    NOT: CBR için değil, R25 için konuşuyorum, aksilik çıkmaz ise önümüzdeki ay bitmeden R25 sahibi olacağım.
    o zamanlar dolar ucuzdu aldım valla😁
    pvc özel tasarımlı plakalıklar var böyle isimli olanlar falan o pvc nin kendi vida yerleri var onu bu plakaliga vida ile takıyorsun üstünde plakanı yerleştiriyorsun

    lastiklerim michelin pilot road 4 120/160
    ben aşırı memnunum tabi kişiden kişiye değişir
    tavsiye etmem için beklentilerini öğrenmem lazım.
    Carlsberg bunu beğendi.

  11. #11
    Carlsberg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2018
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    YZF R25
    Alıntı sharkspeedr2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o zamanlar dolar ucuzdu aldım valla��
    pvc özel tasarımlı plakalıklar var böyle isimli olanlar falan o pvc nin kendi vida yerleri var onu bu plakaliga vida ile takıyorsun üstünde plakanı yerleştiriyorsun

    lastiklerim michelin pilot road 4 120/160
    ben aşırı memnunum tabi kişiden kişiye değişir
    tavsiye etmem için beklentilerini öğrenmem lazım.
    Aynen bende de o plakalıklardan var şu anda ancak kimse kullanmayınca dedim takılmıyor mu. :D

    160'lık lastiğin bana getirilerini ve götürülerini biliyorum aşağı yukarı.
    Top speedimden çalacak tamam sorun yok ama ne kadar mesela? 190 yerine kaç yapar?
    Yakıtı daha çok yaktıracak ama bu yakıt artışı kayda değer mi? 5-10 kuruş oynatıyor mu yoksa 1-2 kuruş mu? Sizde durum nedir?
    Tavsiyeden kastım ise yol tutuşu bazında nasıldır, bu güne kadar irc, rosso 2, pilot street, mitas gibi modeller ile sürdüm, Road 4'ü hiç bilmiyorum, bildiğim kadarı ile racing için değil sport touring için üretilmiş, racinge takınca performans olarak ne durumda?
    Başka bilmediğim bir şey varsa eklerseniz sevinirim.

    Benim beklentim, daha şık bir görüntü ama görüntü şık olsun derken de canımı tehlikeye atmayayım. :D

  12. #12
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    Alıntı Carlsberg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen bende de o plakalıklardan var şu anda ancak kimse kullanmayınca dedim takılmıyor mu. :D

    160'lık lastiğin bana getirilerini ve götürülerini biliyorum aşağı yukarı.
    Top speedimden çalacak tamam sorun yok ama ne kadar mesela? 190 yerine kaç yapar?
    Yakıtı daha çok yaktıracak ama bu yakıt artışı kayda değer mi? 5-10 kuruş oynatıyor mu yoksa 1-2 kuruş mu? Sizde durum nedir?
    Tavsiyeden kastım ise yol tutuşu bazında nasıldır, bu güne kadar irc, rosso 2, pilot street, mitas gibi modeller ile sürdüm, Road 4'ü hiç bilmiyorum, bildiğim kadarı ile racing için değil sport touring için üretilmiş, racinge takınca performans olarak ne durumda?
    Başka bilmediğim bir şey varsa eklerseniz sevinirim.

    Benim beklentim, daha şık bir görüntü ama görüntü şık olsun derken de canımı tehlikeye atmayayım. :D
    top speedten birşey çalmıyor orası kesin kaç kere denediysem 110/140 da aynı hızı aldım 120/160 aynı hızı aldım
    en son 192 km/s görmüştüm.
    yakıtı biraz arttırdığı kesin fakat öyle uçurum farkı yok 140 lastik 4.1 lt ortalama olsa 160 lastiktede 4.4 lt oluyor kuruş hesabı hiç yapmadım sevmiyorum
    irc den road4 e geçtim herkeste farklı deneyimler hisler olabilir lakin yazacaklarimda kendime ait hisler.
    110 140 tan 120 160 a geçince motor sanki yola biraz daha oturaklı hale geldi sanki biraz daha ağır motor sürme hissi geldi
    kontrol hissim arttı virajlara girip çıkışlarımda kendime güvenim arttı lastigin ön arka tabanı büyüdüğü için daha fazla yatirabilirim hissi geldi
    ama malum asfalt kalitemiz izin vermiyor
    fakat taze yada kaliteli asfalt bulunca hiç affetmiyorum en ufak korku guvensizlik olmadan sert,ani,keskin dönüşler yapabiliyorum
    road 4 buyuk touring uzun yol motorları için yapılmış diye biliyorum fakat bu lastik kuru zemini bulunca hemen ısınıyor ondan sonra modu değişiyor sport kullanıma hazir hale geliyor yani racing makinede bu lastikler guvenle kullanilabilir
    road 4 120 160 olduğu için aslında r25 e fazla geliyor r25 in ağırlığı bu lastiğe küçük geldiğini düşündüğüm için halen gözle görünür Bir dişlerde aşınma yok bu da lastiğin ömrünün gerçekten çok uzun olduğuna inanıyorum
    14 bin km de taktırdım 25 bin km oldu 40 bin km ye kadar gider sanırım
    birde en sevdiğim özelliği ıslak zemin performansı piyasadaki çoğu lastikten çok üstün ıslak zemin performansı vardır buna eminim üstünde yüzlerce kanal var
    hamuru orta-yumusak 2ct (çift hamurlu) ve radyal bi lastiktir
    yani rosso 2 süren adam rosso2 kadar bu lastikleri zorlarsa hiçbir sorun yaşamaz
    fakat 120 160 değişik bir hissiyatı var kullanmaniz lazım
    tâbi görenlerin en çok bana sorduğu soru lastiklerimin markası ve boyutu
    görsel olayı benim için 2. planda fakat bakınca da güzel duruyor orası ayri
    ufak bilgide vereyim 160 lik arka lastik zincir muhafazayi biraz tıraşlıyor bilgin olsun 😁
    soracağın soru varsa cevaplarim
    Carlsberg bunu beğendi.

  13. #13
    Exectus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2016
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    YAMAHA R25
    Merhaba. Herhangi bi kesme biçme delme yaptınız mı kuyruk kısmına ?

  14. #14
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    Alıntı Exectus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba. Herhangi bi kesme biçme delme yaptınız mı kuyruk kısmına ?
    merhaba hayır hiçbir şey yapmadım direkt aldim montaj yaptım
    birde kuyruga takilan yerde boşluklar vardı su girmesin diye lastik parçası yapıştırdım o kadar.
    ürün CNC kesim heryeri ayarlanabiliyor kendinize göre yukarı aşağı uzaklığı sinyallerin konumu vesaire
    katlanır sevmediğim içinde civatalarından sabitledim
    plakalık lambası kendinden modüllü ayrıca isterseniz frene basınca çakar yapabiliyor
    ama ben sabit yanması için ayarladım
    ve inanilmaz aydınlatıyor arkayı

    https://imgyukle.com/i/qdjHf
    https://imgyukle.com/i/qdc0S
    https://imgyukle.com/i/qdXKG
    https://imgyukle.com/i/qdOoI

  15. #15
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    Alıntı Carlsberg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Muayene için herhangi bir sorun olur mu peki?



    Aynen, mesela bu çok güzel bir ürün. Tabiiki bu kurda bu fiyatı vermem mümkün değil.
    Mesela şu ürün; https://urun.n11.com/yedek-parca/mot...E&gclsrc=aw.ds

    Hatta aldıktan sonra polislerce soru işareti kalmasın diye silikon ile vs vidaları tutturabilirim yani hiçbir şekilde katlamaya niyetim yok, dediğim gibi tek düşünce görsellik.

    ----------

    Ayrıca şöyle bir şey sorayım, plakalığı taktım diyelim, arka sinyaller için de şu ürünü kullanıyor olsam bu bir sıkıntı yaratır mı? Gerek polislerce, gerek muayenede?

    https://www.banggood.com/tr/Integrat...r_warehouse=CN

    Teşekkürler.
    Bu lambayla arkadan görünürlüğün çok düşer hiç gerek yok.
    Normal sinyalle zor anlaşılıyor nereye döndüğün bunlar iyice dip dibe
    Carlsberg bunu beğendi.

  16. #16
    Carlsberg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2018
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    YZF R25
    Cevaplar için çok teşekkürler, lastik hakkında sorulacak soru bırakmamışsınız. :D

    Sonuç olarak, katlanır plakalık alıp sabitlemeye ve sinyalleri de kuyruğun yan kısımlarına yapıştırmaya karar verdim. Aklımdaki modelleri bulduğumda yaparım.

  17. #17

    Üyelik
    03 Nisan 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR 600
    KATLANIR PLAKA AL VIDA YERLERINDEN 20 TL KAYNAK ATTIR MUANEDEN DE GECIYOR POLIS CEVIRDIGINDE SORUNDA OLMUYOR BEN BU SEKILDE KULLANIYORUM
    Carlsberg bunu beğendi.

  18. #18

    Üyelik
    26 Mart 2017
    Motosikleti
    mv agusta turismo veloce rorro
    polis eliyle katlamaya çalışıyor, katlanmıyorsa sorun yok.
    Carlsberg bunu beğendi.

  19. #19
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Plakalık veya kuyruk iptalinden bahsediyoruz sanırım. Bunun için arkadaşlar yukarıda hemen herşeyi yazmış zaten. Ancak okuduğum kadarı ile atlanan önemli bir detay var, üzeriniz leş gibi olacak.

    Özellikle sırtınızdan kaskın tepesine doğru bir çamur hattına hazırlıklı olmanız lazım. O plakanın o kadar aşağıda ve uzatılmış olmasının bir amacı var, malum çamurluğun uç kısmı olur kendileri. Yani onu kısaltırsanız ilk sorununuz her sürüş sonrası rezil ötesi bir sırt manzarası, mont fırçalama, mont yıkama sıklığının 10 katına kadar çıkması, her sürüş sonrası ıslak mendil ve peçete yardımıyla kask temizliği ve bir kafede veya AVM' de durduğunuzda sizi dahi rahatsız edecek görüntü olacaktır. Tecrübeyle sabittir

    Eğer kuyruk iptali düşünüyorsanız çamura karşı da tedbir almak zorundasınız. Mutlaka bu tarz birşey edinin. Resim temsilidir, 15-16$ civarına dahi benzer ürünler mevcut.


  20. #20

    Üyelik
    03 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 Ironmax 2019
    Plakanın kendisi standartlardan küçük ebat veya mühürsüz ise muayeneden geçmez diye biliyorum.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)