Dainese Street Rocker D-WP Ayakkabı Kahverengi ve Motosikletonline
Reklamlar
-
Arkadaşlar selam, aynı camiadan olduğumuz için ve dertlerden muzdarip olup aynı firmalardan aynı markaları ve ürünleri kullandığımız için size de fikir edinmesi için başımdan geçen olayı anlatacağım. Siz kendiniz karar verirsiniz...
Dainese Street Rocker D-WP Ayakkabı Kahverengi bottan hem fiyatının uygun olması (699 TL) hem Dainese markasına olan güvenimden hemde şehir içi kullanımda şık olacağı için satın aldım. Ürünü N11 üzerinden Motosikletonline dan satın aldım. Ürünü sadece 1-2 hafta kullanabildim daha sonra sağlık sorunları nedeni ile 1 ay sehir dışında olduğumdan kullanamadım. Üründe fotograflarında da göreceğiniz gibi deri dökülmeleri oldu. İşin ilginç kısmı sadece tekinde, boğaz kısmında ve üstüne pantolon gelen yerde oldu. Tabi doğal olarak ayağınıza giydiğiniz özellikle korusun diye deri seçtiğiniz ve Dainese gibi dev markanın ürününden bunu beklemiyorsunuz. Olabilir dedik, üretim hatasıdır dedik, firmaya değişim için geri yolladık. Fakat motosikletonline beni burda inanılmaz bir hayal kırıklığına uğrattı. Uzun bir süre firmadan ses alamadım (3 hafta kadar). Daha sonra kendilerini arayıp ne oluyor diye sorduğumda sorumluluğu maalesef üstlerinden ithalatçı firma olan mototaş a attılar. Bana bu açıkçası yanlış geldi. Çünkü bunlara mototaş karar veriyorsa, ki onlarda da aynı fiyat, biz neden motosikletonline ı tercih ediyoruz? Bence her firmanın kendine göre müşteri yönetimi ve müşteri memnuniyet ilkesi olmalı. Mototaş ise ürünü yurt dışına göndereceklerini kararı Dainese'nin vereceğini söyledi.
Herneyse aradan 5 hafta geçtikten sonra (ki bu ürün kışlık ürün ve zaten kullanımımız 3-4 ay, 1 ayını yedik) bana kullanıcı hatası olduğu bilgisi ile geri dönüş yaptılar ve 47 gün sonra sizin ayak numaranız kaçtı diye sorduktan sonra eski hatalı botları tekrar bana gönderdiler. Doğal olarak tüketici hakem heyetine başvuruda bulundum ve mahkeme üzerinden hakkımı arıyorum.
Hiç kimse kolay para kazanmıyor. Motosiklet ekipmanları zaten pahalı ekipmanlar ve bu geçici bir tutku değil. Bu tip firmaların bize her zaman ihtiyacı olacak ama bu şekilde bir domain üzerinden alinin malını veliye satayım, suya sabuna bulaşmayayım şeklinde herhangi bir katmadeğer eklemeden yapılan ticaretler maalesef bizi mağdur ediyor. Dainese markasına olan güvenim zaten tamamen sarsıldı, italyanların klasik göz boyaması... Bir çok italyan markasında olduğu gibi marketing ağırlıklı, güvenlik sıfır ekipmanlarmış.
Bu kötü deneyim sonucu:
1- Bir daha aracı firmalardan herhangi birşey almam, herhangi bir çözüm sunamıyorlarsa aracı firmaya gerek yok.
2- Motosikletonline.com benim için ve çevremdeki motorcular için bitmiştir.
3- Motosiklet ekipmanlarında indirim, ucuz fiyat vs varsa işin içinde bit yeniği varmış onu öğrendik.
Neyse sağlık olsun, benden 699 TL gider ama bu tip marka/firmalar en azından bu dandik ürünleri başkalarına satıp onların da canını yakmazlar...
Botun hiç bir yerinde deformasyon, çizik, ezik, darbe izi bile yok...
Reklamlar
-
bu ne demek arkadaş ya düşsen yere sürtmeyecek bir yerde değilki belliki orasıda deri. Maşallah güzel aşınma direnci varmış derinin. Kompozit falan olsa aramid var altında dışı kaplama diyecemde full deri ayakkbı nasıl bu hale geliyor pantolonla
-
furkansevke adlı üyeden alıntı
bu ne demek arkadaş ya düşsen yere sürtmeyecek bir yerde değilki belliki orasıda deri. Maşallah güzel aşınma direnci varmış derinin. Kompozit falan olsa aramid var altında dışı kaplama diyecemde full deri ayakkbı nasıl bu hale geliyor pantolonla
Ayakkabı giyilirken çekecek(kerata) kullanılmaz, ayak ittire ittire sokulursa olabilir. Pantolon sürtünmesinden değildir. Zaten gözle görülür bir şekilde o alanda ezilme-bükülme var.
Kaplamanın bu kadar ince ve dayanıksız olması rezillik tabii ki.
-
Resmi dikkatli inceleyince sanki hasarlı kısım bir şekilde baskı altında sürtünmüş gibi duruyor. Belki siz yapmadınız, sizden önce başkası kullanıp size satmış olabilir. Belki farkına varmadan küçük bir darbe almışsınızdır... ancak o noktada baskı ve sürtme izleri gayet net görülebiliyor.
Yine de bu kadar basit bir zedelenme nedeniyle boyanın o kadar kabarıp atması normal değil. YDS' nin botlarını 3 senedir yaz kış kullanıyorum, Bu esnada 3 kadar düşmeli kazam oldu (ki birinde 110 km/h ile düşüp sürüklendik (videosu forumda mevcut). Yine de bunun benzeri bir hasar yok. Kalitesi gerçekten yetersiz görünüyor.
-
Motosikletonline'ın izlediği prosedür doğru. Garanti ithalatçının sorumluluğudur.
Ama kullanım hatası denilmesine ben de itiraz ederdim.
-
watercolours adlı üyeden alıntı
Motosikletonline'ın izlediği prosedür doğru. Garanti ithalatçının sorumluluğudur.
Ama kullanım hatası denilmesine ben de itiraz ederdim.
Evet ancak buradaki sıkıntı bana göre arkadaşın 45 gün öyle veya böyle oyalanması. Bende kask ithalatcılıgı yaptım halada satıyorum. Devletin koyduğu kuralı belli 3 iş günü içerisinde bilgi verme 10 ila 20 iş günü içerisinde de sorunun çözülmesi ve anlaşılması gibi maddeler var. Özetlemek gerekirse benim sattığım kasklar ile alakalı birisi bir sorun yaşadığında ben hemen Japonya'ya ve ABD'deki tedarikçime eş zamanlı yazıyorum. Ortalama 1-2 gün içerisinde de dönüş oluyor en geç 1 haftada da sorun netleşiyor garanti olur olmaz diye. Burada belli ki kullanıcıyı bezdirme ve unutturma yolu denenmiş. Hoş bir durum değil açıkcası.
Şöyleki Tüketici mahkemeside şikayetin geldiği süreyi göz önüne alıyor malum arkadaş demiş süre geçti üzerinden diye birde 45 gün olunca 90 120 gün sonra ayakkabıyı garantiye gönderirseniz muhtemelen red alırsınız çünkü uzun bir süredir. Ayakkabıda genelde 60-90 gün aralığında pozitif karar çıkma şansı var sonrası biraz zor oluyor.
Kaldı ki Mototaş güçlü bir firma, tüketici mahkemesi haksız bulursa ve kendileri Dainese'e mahkeme kararını gösterirse ben böyle büyük bir firmanın buna itiraz edeceğini düşünmüyorum. Yeni siparişlerinde iskonto vs yapacaklardır, benim gibi küçük esnafa bile yapıyorlar bu durumu...
-
pea adlı üyeden alıntı
Ayakkabı giyilirken çekecek(kerata) kullanılmaz, ayak ittire ittire sokulursa olabilir. Pantolon sürtünmesinden değildir. Zaten gözle görülür bir şekilde o alanda ezilme-bükülme var.
Kaplamanın bu kadar ince ve dayanıksız olması rezillik tabii ki.
Sıkı bir bot, motosiklet botu olması nedeni ile. Öyle ittire ittire giyilmiyor...
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:19 ----------
watercolours adlı üyeden alıntı
Motosikletonline'ın izlediği prosedür doğru. Garanti ithalatçının sorumluluğudur.
Ama kullanım hatası denilmesine ben de itiraz ederdim.
Garanti ithalatçının sorumluluğunda ise o zaman motosikletonline dan boşuna alışveriş yapıyoruz. Mototaş dan direk yapalım. Bende ticaretle uğraşıyorum bu işler müşteri memnuniyeti açısından, markayı tercih sebebi yapma açısından müşteri ve mağaza arasında da çözülebilir. Yani şöyle ki 700 TL ye Dainese bot alıyorsun 2 hafta sonra bu hale geliyor, ben satıcı olsam insiyatif kullanıp değiştirir sonra ithalatçı ile bayi olarak aramda çözerdim. Çözülmezse ne olur? Zaten geliş fiyatı vs belli müşteri kazanmış olurum. Bana bu şekilde yaklaşılsaydı ürün değiştirilseydi ben bundan sonra motosikletonline dan başka magaza tanımaz aynı zamanda burda yermek yerine övgü ile bahseder bir de üstüne müşteri kazandırırdım. Tabi her firmanın politikası farklı yapacak birşey yok.
Mototaş dev diyoruz, Dainese dev diyoruz ürün ortada. Kullanım hatası ne demek hiç anlamıyorum zaten. Ayakkabıyı giyerken sorun varsa neden ikisinde yok. oburunu başkası mı giyiyor. Kaza yaptık gizliyoruz desek orayı nasıl sürttüm anlamak mümkün değil. Burası motora sürttü vites atarken desek vites mi atmayacağız...
-
Hakem heyeti karara baglamış... tebligat bekliyorum, burda da bilgilendireceğim...
-
arkadaş 1-2 hafta sorunsuz kullanıp sonra değişim için talepte neden bulunuyorsun? bu işin hukuki kuralları mevcut
hangi şartlarda nasıl kullandın? biz bunu nasıl bilelim? buradan bakınca kanunlar çerçevesinde üründen memnun kalmayan birisinin karalama kampanyası olarak gözüküyor.
tahminimce tüketici hakem heyeti olaya ilişkin hukuki mahiyette diyerek takipsizlik kararı vermiştir.
-
Öncelikle herkese selamlar..
Konuyla alakalı kısaca özet geçmek isterim. Ürün bize ulaştıktan 2-3 gün sonra ürünü Garantisini sağlayan ithalatçı firmaya gönderimini yaptık. Burada şöyle bir gecikme yaşandı; Dainese firmasından konu ile ilgili 2 defa yazışılmasına rağmen geç cevap gelmiştir, arada christmas tatili olduğunu da belirtmek gerekiyor.
Müşterimizi bilgilendirmek için 3 defa aradık, konuyu takip ettiğimizi yaşanan gecikme durumunu kendilerine bildirdik ayrıca yaşanan gecikmeden dolayı bizden kaynaklanan durum olmamasına rağmen konu hakkında özrümüzü belirttik.
Daha sonrasında ürün ile alakalı firmadan olumsuz yönde cevap aldık ve ithalatçı firmanın raporunu kendilerine ilettik.
MotosikletOnline ekibi olarak müşteri memnuniyeti her zaman önceliğimiz olduğunu belirtmek isteriz.
Keyifli Sürüşler Dileriz!!!
-
Izmirde motorsiklet ekipmani satan bir bayi den TCX yarim bot aldim,senesi dolmadan bagcik tokasindan bir tanesi koptu,aldigim bayi ye goturup gosterdim,o da hemen istanbula gonderdi,sonuc olarak tamir edilip geri geldi,bu durum beni hosnut etmeye yetti.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler