Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Başlangıç enduro yardım lütfen

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    13 Aralık 2018
    Şehir
    Aydın
    Arkadaşlar tekrar merhaba,
    Daha önce motora girişi mt 25 ile yapmayı planlıyordum, ileride enduro tarza yönelip uzun yola çıkmaktı amacım. Uzun süren araştırmalarım sonunda enduroya enduro ile başlamak gerek sonucuna vardım. Sizden isteğim 250-300-400cc başlangıç enduro tavsiyesi. Neden tavsiye ettiğinizi de yazarsanız çok memnun olurum. Benim kafamda iki model var şuan için; BMW g310gs ve Suzuki v Storm 250. Motoru sıfır almak istiyorum 2.el düşünmüyorum ve 650 cc gibi bir hacime de gözüm kesmez.
    Saygılar sevgiler ve selametler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    03 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 Ironmax 2019
    Başlangıçta enduro da olmaz mt25 de. YBR ile başla bir 8-10bin km yap sonra enduro.

  3. #3
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı artemis99 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Başlangıçta enduro da olmaz mt25 de. YBR ile başla bir 8-10bin km yap sonra enduro.
    aga siz tarikat mısınız

    olur aga olur. ama kendine güveniyorsan olur.
    ibrahimr bunu beğendi.
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  4. #4
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    Alıntı artemis99 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Başlangıçta enduro da olmaz mt25 de. YBR ile başla bir 8-10bin km yap sonra enduro.
    YBR ile motora mı başlanır. siz çıldırmışsınız.
    abicim sen kimseyi dinleme. git bitane 3 tekerli bisiklet al 5 bin km kadar tecrübe edin. sonra gel gene konuşalım.
    okaplan bunu beğendi.
    since 1987

  5. #5
    melez - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2018
    Motosikleti
    RKS WİNNER 200
    ilk motor 250cc ile olmaz. hemde sıfır? 50cc scooter ile başka ama fazla kullanma karakterine etki eder.

  6. #6
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    bir arkadaş daha sayenizde motordan soguyacak.

    devam edin bravo

  7. #7
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bir arkadaş daha sayenizde motordan soguyacak.

    devam edin bravo
    gelipte bu forumdan fikir alırsa normaldir. :D
    bende bikeresinde motor alacam dedim beni canlı canlı toprağa gömmüşlerdi.
    aslında zevkli oluyormuş onlarada hak veriyorum
    since 1987

  8. #8

    Üyelik
    13 Aralık 2018
    Şehir
    Aydın
    Arkadaşlar bazı yorumları ciddiye almıyorum, şaka yaptığınızı düşünüyorum.
    İnsanın kendine güveni olduğu takdirde 1000cc ile başlasa da olur sorun olmaz diye düşünüyorum.
    2.el motora da maddiyat el verdiği sürece kesinlikle karşıyım.
    Çocukluğumdan bu yana yeterince bisiklet, scooter, araba hatta son 3 yıldır da 300 metre ve üzeri büyüklükte gemi kullanan biri olarak üzerinde sıradan makine olan vitesli bir motosikleti kullanabileceğimi düşünüyorum. Bu yüzden önce git bi 3 teker al, scooter al gibi yorumları ciddiye almıyorum. Benim sizden istediğim Marka ve model tavsiyesi ve eger varsa bu makinelerle olan tecrübeleriniz.
    Böyle bir açıklamak yapmak zorunda kaldığım icin de özür dilerim. Umarım ciddi kişiler üzerine alınmaz olumsuz eleştirilerimi.

  9. #9
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    Alıntı ibrahimr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bazı yorumları ciddiye almıyorum, şaka yaptığınızı düşünüyorum.
    İnsanın kendine güveni olduğu takdirde 1000cc ile başlasa da olur sorun olmaz diye düşünüyorum.
    2.el motora da maddiyat el verdiği sürece kesinlikle karşıyım.
    Çocukluğumdan bu yana yeterince bisiklet, scooter, araba hatta son 3 yıldır da 300 metre ve üzeri büyüklükte gemi kullanan biri olarak üzerinde sıradan makine olan vitesli bir motosikleti kullanabileceğimi düşünüyorum. Bu yüzden önce git bi 3 teker al, scooter al gibi yorumları ciddiye almıyorum. Benim sizden istediğim Marka ve model tavsiyesi ve eger varsa bu makinelerle olan tecrübeleriniz.
    Böyle bir açıklamak yapmak zorunda kaldığım icin de özür dilerim. Umarım ciddi kişiler üzerine alınmaz olumsuz eleştirilerimi.
    o zaman sadece bir örnek veriyorum.
    ben 2017 haziranda "hypermotard 796" ile başladım.
    aslında tenere 660 almayı düşünüyordum ve bunu forumda paylaştığımda selamı bile okumaya başlamışlardı.
    o yüzden bu forumda böyle yorumlara şimdiden hazırlıklı olun.
    canım sıkıldıkça eski açtığım konuyu bulup hala hayattayım diya yorum yazıyorum. gene üzerine alınan bi kaç arkadaş bişeyler yazıyor. zevkli de oluyor :D
    since 1987

  10. #10
    inshroud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2016
    Rx3i

    Hem tarzı uygun hem başlangıç olur hem de düşünce veya düşürünce alternatiflerinden daha az can acıtır.
    bursalıali bunu beğendi.

  11. #11
    BikeManiac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Bmw f700 gs
    Bir sezon sürüp hemen 650cc ve üzeri modele geçmek isteyeceğin için ikinci eli güçlü bir motosiklet almalısın. Bence yedek parça yönünden ve sağlamlığı yönünden üstteki arkadasın dediği gibi Rx3i güzel bir alternatif olabilir.

  12. #12

    Üyelik
    11 Aralık 2018
    Bmw düşünen adam mondial önerirseniz olmaz. Bence arkadaş daha kaliteli bir şey arıyor.

    Not:hemen kızacak olanlara; Mondial kalitesiz demedim.
    hylaz bunu beğendi.

  13. #13

    Üyelik
    13 Aralık 2018
    Şehir
    Aydın
    Hocam beni bir sen anladın �� Uzun süre beni üzmeyecek, motordan soğutmayacak bir makine arıyorum

  14. #14

    Üyelik
    12 Kasım 2017
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    CRF 250
    Sözü rahmetli kabile teisine bırakıyorum https://youtu.be/Hvunr0meJt0
    sey_47 bunu beğendi.

  15. #15
    sey_47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Ege
    Motosikleti
    BWS 100
    ibrahim reis yaş kaç. o da az çok fikir verir forumlara.

    Madem enduro'ya yönelecek bu insan. Bence de rx3i alınması iyi gibi. fazla büyük değil. Enduro mu enduro.

  16. #16

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    bmw pek enduro sayılmaz bence..

    aslında biz enduro diyoruzda bunlar adv aslında bizim dilimize enduro diye dolanmış.. cruisera chopper dediğimiz gibi.. gerçi bazı firmalarda yurtdışında adv diye sattıkları motorları türkiyede enduro diye satıyorlar.. misal kawa versyler avrupa kawa sitelerinde adv olarak geçiyor türkiye kawa sitesinde enduro olarak geçiyor. çokda bir şey farketmez neyse konuya dönelim.

    tek tek gidersek tane tane.. düşük hacimde alabiliceğin enduro görünümlü enduro az.. 3 tane piyasada model var benim bildiğim.. biri vstorm biri rx3i evo biride versys 300..

    sıralamayı şöyle yaparsak ..

    teknoloji verimlilik performans ve diğer her şey için kesinlikle versys 300 derim.. düşünme bile uzun süre her tür ihtiyacını karşılar motor değiştirmessin .. enduro düşünüyorsan zaten süratle işin yok demekdir süratle işin yoksa maksat asfalt ve stabil yol tarzı gezme ise versys 300 işini fazla fazla görür.. fiyatı dışında benim aşırı beğendiğim bir makina.. türkiye makinası dediğim makinalardan..

    üstünde ninja 300 ün enduroya adapte edilmiş motoru var, çift kaydırmalı debriyaj, ayarlanabilir sele yüksekliği,akıllı çift boğaz kelebek sistemi falan filan say say bitmez adamlar mühendisler oturmuş 300 c.c den son damlasına kadar nasıl verim alırız diye kafayı yormuşlar ciddi ciddi.. üstüne titremişler makinanın her yerinde bir mühendislik var.. idda ediyorum eski nesil 500-600 lük endurolardan her şekil aşağısında kalmaz yol verimliliği açısından performans açısından..

    40 beygir azda değil 250-300c.c lik akranlarına göre.. Hafifletilmiş şasi kullanılmış gene burda bile mühendislik görüyoruz kilo hafiflik avantajıda var.. vstorm rx3i 188 kiloyken versys 170 yada 175 kilo falandı.. benzin deposuda büyüktür 17 litre yakıt alıyor buda uzun yolda çok fazla yakıt ikmali yapmadan bol bol gezmeni sağlar.. sık sık benzinliğe girmessin.. kaba bir deyişle ekonomikde sürersen benzinliğin yolunu unutursun..

    160-165 i rahat görüyor , yakıtı çok ideal az yakıyor şöyle diyim ortalama 3.5 civarı yakıyor uzun yolda uslu kullanırsan bu 3.2 lere kadar düşebiliyor gazı açarsanda en fazla görebiliceğin 4.5 bilemedin, her tür güvenlik standartı var, yanlara çanta takabilirsin daha aklıma gelmeyen çok özelliği var.. arkadaşımda var ve kendisi yüksek hacim makinesini sattı versys aldı çokda memnun..

    iş al sata gelirse yani binerim öğrenirim kısa sürede satarım hacim yüksektirime gelirse rx3 i evo al derim. ikinci el olarak elinden en çabuk çıkıcak makinedir.. sıfır alıcaksın zaten sıfırları abs li falan..

    vstorm bu sıralamada bende sonda gelir versys 300 varken..

  17. #17

    Üyelik
    13 Aralık 2018
    Şehir
    Aydın
    Alıntı sey_47 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ibrahim reis yaş kaç. o da az çok fikir verir forumlara.

    Madem enduro'ya yönelecek bu insan. Bence de rx3i alınması iyi gibi. fazla büyük değil. Enduro mu enduro.
    Ustam yaş 25. Rx3i sahipleri gücenmesin fakat mondial kalitesine güvenmiyorum. Bütçemi zorlayıp sağlam bir makine almak istiyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:59 ----------

    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bmw pek enduro sayılmaz bence..

    aslında biz enduro diyoruzda bunlar adv aslında bizim dilimize enduro diye dolanmış.. cruisera chopper dediğimiz gibi.. gerçi bazı firmalarda yurtdışında adv diye sattıkları motorları türkiyede enduro diye satıyorlar.. misal kawa versyler avrupa kawa sitelerinde adv olarak geçiyor türkiye kawa sitesinde enduro olarak geçiyor. çokda bir şey farketmez neyse konuya dönelim.

    tek tek gidersek tane tane.. düşük hacimde alabiliceğin enduro görünümlü enduro az.. 3 tane piyasada model var benim bildiğim.. biri vstorm biri rx3i evo biride versys 300..

    sıralamayı şöyle yaparsak ..

    teknoloji verimlilik performans ve diğer her şey için kesinlikle versys 300 derim.. düşünme bile uzun süre her tür ihtiyacını karşılar motor değiştirmessin .. enduro düşünüyorsan zaten süratle işin yok demekdir süratle işin yoksa maksat asfalt ve stabil yol tarzı gezme ise versys 300 işini fazla fazla görür.. fiyatı dışında benim aşırı beğendiğim bir makina.. türkiye makinası dediğim makinalardan..

    üstünde ninja 300 ün enduroya adapte edilmiş motoru var, çift kaydırmalı debriyaj, ayarlanabilir sele yüksekliği,akıllı çift boğaz kelebek sistemi falan filan say say bitmez adamlar mühendisler oturmuş 300 c.c den son damlasına kadar nasıl verim alırız diye kafayı yormuşlar ciddi ciddi.. üstüne titremişler makinanın her yerinde bir mühendislik var.. idda ediyorum eski nesil 500-600 lük endurolardan her şekil aşağısında kalmaz yol verimliliği açısından performans açısından..

    40 beygir azda değil 250-300c.c lik akranlarına göre.. Hafifletilmiş şasi kullanılmış gene burda bile mühendislik görüyoruz kilo hafiflik avantajıda var.. vstorm rx3i 188 kiloyken versys 170 yada 175 kilo falandı.. benzin deposuda büyüktür 17 litre yakıt alıyor buda uzun yolda çok fazla yakıt ikmali yapmadan bol bol gezmeni sağlar.. sık sık benzinliğe girmessin.. kaba bir deyişle ekonomikde sürersen benzinliğin yolunu unutursun..

    160-165 i rahat görüyor , yakıtı çok ideal az yakıyor şöyle diyim ortalama 3.5 civarı yakıyor uzun yolda uslu kullanırsan bu 3.2 lere kadar düşebiliyor gazı açarsanda en fazla görebiliceğin 4.5 bilemedin, her tür güvenlik standartı var, yanlara çanta takabilirsin daha aklıma gelmeyen çok özelliği var.. arkadaşımda var ve kendisi yüksek hacim makinesini sattı versys aldı çokda memnun..

    iş al sata gelirse yani binerim öğrenirim kısa sürede satarım hacim yüksektirime gelirse rx3 i evo al derim. ikinci el olarak elinden en çabuk çıkıcak makinedir.. sıfır alıcaksın zaten sıfırları abs li falan..

    vstorm bu sıralamada bende sonda gelir versys 300 varken..
    Ustam çok yararlı olmus paylaşımın. Kawasakiyi de görmüştüm ama hiç kawasaki kullanan tanıdığım ya da makine konusunda bir bilgim olmadığı için uzak duruyordum ama senin tecrübelerine istinaden suzukiyi eleyip BMW ve kawasaki arasında bir seçim yapabilirim sanırım

  18. #18

    Üyelik
    01 Aralık 2018
    Şehir
    Ayvalik
    Motosikleti
    bws 100-shadow 750-integra 700 D -- Crf250L
    bence 310cc gs yaramaz para israfi tamamen v-storm 250 guzel makinedir lastikleride guzel geliyor versys 300 demislerde butce zorlarim yazmis adam zenginim degil bence 9000 euroya alinmaz 12 bin e 600 unu almak daha mantikli trk502 var su aralar herkesin konusup konusup toz kondurmadigi motor bence bir bak derim ama garanti is v-storm olucaktir

  19. #19
    Ebabil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2018
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW G310R
    Merhaba İbrahim kardeş Ben 1.5 ay önce G310GS satın aldım.
    Şu an rodajdave 320 km de. Satın aldığım için memnunum tavsiye ediyorum.
    Yol tutuşu, dengesi güzel.
    Ben motora Avenger150 ile başladım 7 bin km kullandıktan sonra G310GS aldım.
    Avenger150 nin sele yüksekliği düşük olduğundan hem motora hakimiyet kolay oldu.
    Hem de farklı bir sınıf (chopper tarzı) bir motosiklet kullanmış oldum.
    Sonra Enduro sınıfı bir motora geçiş yapmış oldum.
    Hayata heyecan katan şeylerden birisi de değişikliklerdir.
    Sizin yerinizde olsam düşük sele yüksekliği olan Naked sınıfı MT25 ile başlar
    en az 3-4 bin km tecrübe kazandıktan sonra enduro motora geçiş yapardım.
    suzuki ve Kawasaki nin motorlarını kullanmadığımdan bilmiyorum.
    G310GS ile ilgili sorularınız varsa cevaplarım.
    Ben satın aldığımda G310G ve GS lerde +1 yıl uzatılmış garanti vardı.
    Belki devam ediyor olabilir.

  20. #20

    Üyelik
    01 Temmuz 2018
    G310GS kullanıyorum, bundan once kuba black cat kullanıyordum 4-5 ay kadar 2000 km yapmıştım. Ondan sonra 310gs nin test sürüşünde bu ne yaa oldum... Kesinlikle G310GS ile sıfırdan başlayacaksan başlama, yok 1000-2000 km deneyimin varsa 1-2 düşüp kalktıysan basla. Bu arada BMW nin parcalar pahalıdır, fiyat ise su anki piyasalara göre çok uygun bence. 125 lik ninjaya dünya para istiyolar artık. İlk kez bineceksin ufak tefek kazalar düşmeler bile canını yakacak masraf açar. Sana tavsiyem 2. el bi cross al 5-10 bin e biraz dağa taşa çık bi iki düş kalk sonra al ne alacaksan.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:15 ----------

    G310GS ye para israfı denmiş de Versys-300 54.000 lerden konuşuluyor... GS kalitesi, güvenlik, ABS, Metzeler, stabilite, 10.000 km de bir bakım vs. 38.000 e veriyorlar neyi israf?


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler