IRC lastik değil sert plastik bildiğin. Limitleri çok düşük en ufak bir sebepte kendinizi yerde bulursunuz. Nesini savunuyorsunuz anlamadım.
IRC lastik değil sert plastik bildiğin. Limitleri çok düşük en ufak bir sebepte kendinizi yerde bulursunuz. Nesini savunuyorsunuz anlamadım.
Ben soğuk ve yağışlı havalarda, hatta yağış yoksa bile yağış yüzünden ıslanmış yollarda michelin city grip lastiklerle bile korkup da motoru evde bırakıp metrobüsle yola çıkıyorum. Yerler ıslakken işe yamaha ile değil mercedes (akbili basıp bindiğim metrobüs) ile gideyim diyorum.
Tırsanlar uzun yaşar. Hiç gereği yol anlamsız cesaretin.
Kask'a, ekipmana yatırım yapıyoruz, lastik de motorun çok önemli parçası ve güvenlik için çok önemliyse onu da paamızın yettiği en iyisinden almamız şart. Üreticiler maliyeti düşürmek için fabrika çıkışı dandik lastik takıyorlar bu ekonominin gereği olabilir ama o zaman da motoru alırken fiyatına bir çift lastik parası ekleyip ona göre hesabımızı yapalım.
Kötü lastikle virajda ne kadar yatırabildiğiniz, canınızı ne kadar sevmediğinizle doğru orantılıdır.
Ekliyorum : IRC kötü bir lastik değildir, ne yapacağını bilmeyenlerin düşüp lastiğe bok atmasından kötü anılır.
Yeryüzü ile aranızda duran şeylere ödediğiniz paralara acımayın derler. Ayakkabı gibi, yatak gibi, araç lastiği gibi.
Kimse demiyor zaten IRC ile sürmek imkansızdır diye. Adamlar üretirken motosikleti taktıkları lastikte az da olsa bir standart yakalamaya çalışacak doğal olarak. Buna mecburlar. Ama savunulması da komik cidden Onların ilk amacı maliyetleri düşürmek.
Videoda bu kadar ilginç ne var anlamadım bi zahmet bu virajı yapamıcak insan motor sürüyorum demesin düz yolda gaz açmakla motor sürüyorum olmuyor kanımca.
çok güzel anlatmışsınız.ama ben galiba anlatamadım.burada sadece benmiyim motorunu turing amaçlı kullanan,yani herkesmi virajda dizlerini sürtüyor.benim isyanım motoru sıfır alan sıfır lastiklerini değiştirme derdine düşüyor ve buna acıyorum
Virajıda bırakta o kadar zorlayıp lap diye stop etsem iki gün uyuyamam :D neden r25 alınmaz sebeplerine ilave
Yukarıda da yazmıştım. Lastiğin kalitesi sadece viraj ve yatış açılarındaki tutuş ile ilgili değil ki. Benim için en vazgeçilmez nokta fren performansı. Kötü lastikle arabada da motosiklette de olacak şey aynıdır. Çok daha az fren baskısıyla lastik kilitlenir. Turing amaçlı kullanıyor olmak daha az fren gerektirir diyebilirsiniz belki ama önünüze bir şey atlama ihtimaline karşı bile o riski ben alamam. Alınmasını da tavsiye etmem.
Kimisi 600RR ile başlıyor kaza bile yapmıyor. Kimisi de çok dikkat bile etse kaza yapıyor. Sonuçta trafik dediğimiz olay bizden bağımsız onlarca etken.
Umarım ne kendinin ne de başkasının hayatını tehlikeye atmadan bu viraj tutkusunu bitirir, eğer vazgeçmezse bu akılla en iyi ihtimal baya bir sakatlıklar yaşar, ekipman yok, viraj tekniği yok, yollar yol değil, sadece aptal cesareti var.
irc geç ısınan soğuk havalarda hic ısınmayan ıslakta yağ gibi kayan bir lastiktir . Bu videodaki eleman ise kendinin ıyi olduğunu ve kendini ölümsüz gören bir arkcıktır. eee ne demisler para varsa yancikta viraj yapar ircncikta jdjsneksks
8.000 km irc kullandim. Ardindan bütçesizlikten dolayi bi arkadaştan çıkma lastik olarak sıfır bir irc aldim onlarla değiştirdim ama ben aşırı temkinli kullandığım için kaza bela olmadı şükür. O ircleri de 10.000 km kadar kullandim.
Bence ırc ler cidden leş lastikler. Islak kuru farketmiyor cidden lastikler kaydırıyor. İrc ye iyi diyenlerin olmasi gerçekten şaşırtıcı.
Bütçemi doğrulttuktan sonra Michelin, rosso, mitas sport force da kullandim. Son kararım irc ler leş.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)