Görünce aklım çıktı. İlla ki aramızda yapan olmuştur ama çok etkilendim görünce.
Görünce aklım çıktı. İlla ki aramızda yapan olmuştur ama çok etkilendim görünce.
500 exc'nin bile "Pes edicem galiba" dediği türden kar.
Fiziksel olarak sürücününde ocağına incir ağacı diken cinsten.
Gel gelelim, anlatılmaz yaşanır.
Adam "4 mevsim motorculuk" kavramını daha ileri bir boyuta taşımış.
1-2 saat önce facebook da denk gelmiştim. Motosikletin performansı takdir edilesi 😊 Şahsen ben kıyamam bi kayaya vs denk gelirde motosikletin başına birşey gelir diye 😀
Ben CRF ile denedim. Mitas C10 arazi lastiği olmasına rağmen 140 küsür kg ağırlığıla Gömülüp kalıyor. :D Hafiflik ve güç önemli. Yüksek viteste gitmek lazım.
Ben CBF150 ile 20 dakika kadar bir süre sele yüksekliğindeki suyun içerisinde artçımla selde birkaç km yol almıştım. Sel diyorum, sele yüksekliği diyorum... Vardığımızda motosikletten bir kamyonet dolusu dal ve yaprak çıkarmıştık. Bir ay sonra hala yaprak çıkıyordu makineden.
Hava soğutmada daha kolay aslında. Tek derdi buji ve pipo ile elektrik tesisatı suya dayanıklı olsun, motora hava alabilsin. CBF150' de hava emişi selenin altında. Başkası anlatsa inanmayacağım ve yaşadığım olaylardan biridir.
KTM' de hava emiş kutusunu büyük yapmış ve kutu içerisine emiş ağzını su için tölerans vermiş ise, hava emişi depo sırtı veya sele altında ise çalışmaya devam etmesi normal. Normal olmayan şey o kar derinliğinde motosiklet ile o hızı yapan insan
250cc iki zamanlı makineden 45-50HP güç alabiliyoruz. Bu motosikleti de teknik verilerine bakmadan önce 2 zamanlı zannetmiştim. 4 zamanlı bir motor kullandığını gördüğümde açıkçası şaşırmadım değil Tam bu iş için yapılmış. KTM gerçekten de arazide gücünü gösteriyor. Günlük kullanıma çok uygun değilse de (sarfı ve servis sıkıntıları nedeni ile) bunları takmayan adam için KTM isteneni veriyor
...
Asıl merak ettiğim hem kar hem de asfaltta nasıl gidebiliyor? Lastiğini merak ettim, video açıklamasında Çivili Michelin AC 10 kullandığını yazmış.
Tamam karda gidiyor ama o çivilerle asfalt yolda nasıl kaymadan o hızda gidip, viraj dönebiliyor?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)