Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Berbat İstanbul yolları.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Son Ütücü - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Şubat 2015
    Şehir
    Bakırköy/İST
    Motosikleti
    Yamaha mt-07
    Son 1-2 senedir özellikle bu sene çok dikkat ettiğim bir şey var, asfalta tek damla yağmur düşsün yol çamur havuzu gibi oluyor. Tamam bu durum yıllardır böyle ama şu son bir senede pendikten tut silivriye kadar istanbulun her yerinde yağmur yağdı mı yollar çamur deryasına dönüyor. Vallahi yıldım çamur banyosu yapmaktan haa


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    azizsele - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2012
    Şehir
    istanbul-esenyurt
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı Son Ütücü adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Son 1-2 senedir özellikle bu sene çok dikkat ettiğim bir şey var, asfalta tek damla yağmur düşsün yol çamur havuzu gibi oluyor. Tamam bu durum yıllardır böyle ama şu son bir senede pendikten tut silivriye kadar istanbulun her yerinde yağmur yağdı mı yollar çamur deryasına dönüyor. Vallahi yıldım çamur banyosu yapmaktan haa
    2012 Aralık tan bu güne motor kullanıyorum yollar teknik anlamda berbat çünkü tasarım ve mühendislik aşamasında muhtemelen motosikletlerin de olduğunu kesinlikle düşünmüyorlar daha çok arazinin demografik yapısı ve maliyet düşünülüyor yani şuradan da giriş verelim efendim şuradan da çıkış yapalım da şu semt şuraya şu mahalle buraya aksın gibi...başka hiç bir şeye kafaları basmıyor adam ortalama 130-140 km akışı olan TEM'den veya Tem Bağlantı yollarından bir çıkış vermiş ki oradan çıkış yapmak için 30-40 km'ye hatta bazı yerlerde 20 km'ye kadar düşmen lazım o zaman da pik zamanlarda o trafik kmlerce kuyruğa sebep oluyor. ana yolardan tali yollara çıkışlar tali yollardan ana yollara girişler millet kaza yapsın da piyasa şenlensin diye düşünülmüş gibi mazgal-baca yükseltmesi yapılmış ama kenarları asfaltlanmadan günlerce bekleyen var veya deforme olmuş kafam kadar çukurlar var zamanında fark etmen mucize... girip kaza yapman halinde en iyi ihtimalle kol bacak kırılır... bunun dışında hakkını vermek lazım E-5'in zemin kalitesi son 5-6 yılda oldukça değişti daha önce Avcılar-köprü arası herhalde 40-50 noktada ölümcül çukur ve kabarma vardı bunlar azaldı ama yine de olması gerekenden çok uzakta şerit çizgileri her an bir sürprize gebe 1 cm yüksekliğinde çizgi olur mu?
    x1murat bunu beğendi.
    Aşkta kanun imiş aşıklara cevr eylemek aşık odur ki cefa-ı yare sabretmek gerek..

  3. #3

    Üyelik
    06 Kasım 2018
    Motosikleti
    Ktm duke 250
    Alıntı azizsele adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2012 Aralık tan bu güne motor kullanıyorum yollar teknik anlamda berbat çünkü tasarım ve mühendislik aşamasında muhtemelen motosikletlerin de olduğunu kesinlikle düşünmüyorlar daha çok arazinin demografik yapısı ve maliyet düşünülüyor yani şuradan da giriş verelim efendim şuradan da çıkış yapalım da şu semt şuraya şu mahalle buraya aksın gibi...başka hiç bir şeye kafaları basmıyor adam ortalama 130-140 km akışı olan TEM'den veya Tem Bağlantı yollarından bir çıkış vermiş ki oradan çıkış yapmak için 30-40 km'ye hatta bazı yerlerde 20 km'ye kadar düşmen lazım o zaman da pik zamanlarda o trafik kmlerce kuyruğa sebep oluyor. ana yolardan tali yollara çıkışlar tali yollardan ana yollara girişler millet kaza yapsın da piyasa şenlensin diye düşünülmüş gibi mazgal-baca yükseltmesi yapılmış ama kenarları asfaltlanmadan günlerce bekleyen var veya deforme olmuş kafam kadar çukurlar var zamanında fark etmen mucize... girip kaza yapman halinde en iyi ihtimalle kol bacak kırılır... bunun dışında hakkını vermek lazım E-5'in zemin kalitesi son 5-6 yılda oldukça değişti daha önce Avcılar-köprü arası herhalde 40-50 noktada ölümcül çukur ve kabarma vardı bunlar azaldı ama yine de olması gerekenden çok uzakta şerit çizgileri her an bir sürprize gebe 1 cm yüksekliğinde çizgi olur mu?
    şerit çizgisinin yüksekte olması benide ayar ediyor, bazen sağ taraftan giderken zaten ufacık yer bırakıyolar bize tam orda giderken o 1-2 cm lik fark motoru habire sağa sola yönlendirmeye çalışıyor. Üstünde gideyim diyorum 50 mt sonra yol seviyesine iniyo ilerde tekrar aniden kabarıyor fln saçma sapan şeyler. Bunları hakikaten kimse önemsemiyor mu ya ? 2017 29. hafta çıkışlı metzeler sportec m5 kullanıyorum, basınçları hep 29 psi kontrol eder tamamlarım ama o yükselti(!) lere gelince motoru bi hoş yapıyor
    azizsele bunu beğendi.

  4. #4
    azizsele - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2012
    Şehir
    istanbul-esenyurt
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı okaplan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şerit çizgisinin yüksekte olması benide ayar ediyor, bazen sağ taraftan giderken zaten ufacık yer bırakıyolar bize tam orda giderken o 1-2 cm lik fark motoru habire sağa sola yönlendirmeye çalışıyor. Üstünde gideyim diyorum 50 mt sonra yol seviyesine iniyo ilerde tekrar aniden kabarıyor fln saçma sapan şeyler. Bunları hakikaten kimse önemsemiyor mu ya ? 2017 29. hafta çıkışlı metzeler sportec m5 kullanıyorum, basınçları hep 29 psi kontrol eder tamamlarım ama o yükselti(!) lere gelince motoru bi hoş yapıyor
    yok adamların hiçbir şeyi önemsediği yok sadece çukur var mı yok mu ona bakıyorlar onun dışında hiçbir şeyi önemsemiyorlar kafaları basmıyor
    Aşkta kanun imiş aşıklara cevr eylemek aşık odur ki cefa-ı yare sabretmek gerek..

  5. #5
    68charger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2013
    Şehir
    Istanbul city
    Motosikleti
    2006 Yamaha FZ6 Fazer ABS, Kawasaki Ninja 300 ABS
    Bende aynı şeylerden şikayetçiyim. Gerçekten beceriksiz umursamaz bir yönetim var. Bütün işler hesapsız kitapsız ve uydurma. Sürekli beyaz masaya ve cimere resimler ile birlikte şikayetler açıyorum. Keşke herkes duyarlı olsa sürekli şikayet etse. Birileri bunları sürekli TV de haber yapacak oda çok etkili olur. Falancı belediye ya da falancı kara yolları diye afişe edecek ama nerde. Yazık gerçekten yazık memlekete. Beton mikseri yola beton döker kimsenin umurunda olmaz, uydur kaydır asfalt atarlar 2 ay sonra şağı solu patlar, kazar giderler ne bir uyarıcı levha olur, biri gelir kumu şeride döker gider. vs vs. Neler gördüm neler.
    azizsele bunu beğendi.

  6. #6

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Romalılar 2.000 yıl önce yol yapmış halen sapasağlam duruyor, biz beceremiyoruz. (Gerçi o elemanlar suda donan betonu bile bulmuştu o da - bilgi kaybolduktan sonra - 19yy'da Fransa'da yeniden keşfedildi - belki iyi bir örnek değildir...)

  7. #7
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 / Xpulse 200 4v
    Müsaadenizle başlığı "berbat memleketimin yolları" olarak düzeltmek isterim. Yol kalitemiz gerçekten çok düşük. Belediyeler ve karayolları işlerini hakkıyla yapmıyorlar maalesef.

    Altyapı çalışması için kazı yapılıyor, parçalanan asfalt o kadar kötü yamalanıyor ki anlatamam. 6 ay geçmeden aynı yer bir daha kazılıyor, hopppp al sana ikinci yama. 3 ay sonra bir kazı daha 3. yama, 4. yama böyle böyle gidiyor. Zemin seviyesinden çok daha düşük seviyedeki mazgallar, doldurulmadan bırakılan çukurlar da cabası.

    Şehir içi bize bu harika enduro parkurlarını sunan belediyelerimize ve karayollarımıza teşekkürü borç bilirim.

    Sayelerinde ormana gitmeye gerek kalmıyor, macera ayağımıza kadar geliyor...
    azizsele bunu beğendi.

  8. #8
    Son Ütücü - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Şubat 2015
    Şehir
    Bakırköy/İST
    Motosikleti
    Yamaha mt-07
    Abi çok fazla şikayet edlirse de motora binmeyelim diye ellerinden geleni yaparlar diye korkmuyor değilim hani.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:54 ----------

    Alıntı azizsele adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yok adamların hiçbir şeyi önemsediği yok sadece çukur var mı yok mu ona bakıyorlar onun dışında hiçbir şeyi önemsemiyorlar kafaları basmıyor
    Silivri soğuktur şakası yapmak istemezdim ama basmıyor falan.. Aman abi soğuktur
    azizsele bunu beğendi.

  9. #9
    PAPAZ_39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2018
    Motosikleti
    GV650
    "Silivri de yaşamak güzeldir " diyor girişte kocaman harflerle. Ama şu şehir içi trafiği ve sürpriz çukurları o güzelliği yaşamamıza engel oluyor. Şu yolları bir kere yapın güzel yapın kardeşim heryeri yama doldurdunuz.

  10. #10

    Üyelik
    13 Aralık 2018
    Motosikleti
    HONDA NC750S DCT
    Izmir de geri kalmaz asfalt konusunda saydiklarinizdan.

  11. #11
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Eeee, yol yaptık biz. Siz de hiçbişeyi beyenmiyonuz canım
    azizsele ve Son Ütücü bunu beğendiler.

  12. #12

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Ben en çok çukura ve ters açılı virajlara ayar oluyorum, ikincisi hele bilmediğin zaman çılgın tehlikeli

  13. #13
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı okaplan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şerit çizgisinin yüksekte olması benide ayar ediyor, bazen sağ taraftan giderken zaten ufacık yer bırakıyolar bize tam orda giderken o 1-2 cm lik fark motoru habire sağa sola yönlendirmeye çalışıyor. Üstünde gideyim diyorum 50 mt sonra yol seviyesine iniyo ilerde tekrar aniden kabarıyor fln saçma sapan şeyler. Bunları hakikaten kimse önemsemiyor mu ya ? 2017 29. hafta çıkışlı metzeler sportec m5 kullanıyorum, basınçları hep 29 psi kontrol eder tamamlarım ama o yükselti(!) lere gelince motoru bi hoş yapıyor
    Aman haa, dikkat.O şerit çizgileri çok kaygan. Üzerinden gitmeyi tavsiye etmem. çizgi olan daracık yerlere dalmayın. Lastiklen en süper en iyisi bile olsa tutmuyor çizgilerde. Bile bile kaza tehlikesini arttırmayın. Değmez o riske girmeye.
    azizsele bunu beğendi.

  14. #14
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Bunlarda hep adaletle duzelecek seyler...

    Amerika'da yol calismasini kim yaptiysa, belediye veya bakanlik, dava edebiliyorsunuz. Sikiysa calisma yapiyorken onlem almasinlar, isaret koymasinlar, cukur acip gitsinler. Bir kac milyon dolarlik davadan sonra akillari baslarina gelir...

    Ama hesap veren devlet, isleyen adalet lazim... Herseyden once vatandasin devlete bakisinin degismesi lazim.
    espresso, Shrieker, schumacher__ ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  15. #15

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Devlet vatandaş için var, vatandaş devlet için değil, 1000 yıldır hep kul olmaya (dini anlamda söylemiyorum) alışmış olmaktan mütevellit bizde doğru devlet kavramı daha uzun süre oturmaz...
    espresso, azizsele, Shrieker ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  16. #16

    Üyelik
    26 Ekim 2017
    Hele birde asfalt kalitesine bakmak lazım. Sabah soğuk olan asfalt üstüne birde ayna gibi parlıyor. 200clik bir motor gaz açınca kolay kolay yanlamaz, ciddi anlamda uğraşman gerek fakat beylikdüzünde böyle değil. Özellikle bazı noktalarda ayna gibi mübarek.
    azizsele ve Son Ütücü bunu beğendiler.

  17. #17
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Anlaşılan bazı şeyleri yanlış anlamış bazı arkadaşlar var. Benim görüşüm son yıllarda özel şirket gibi yönetilen bir ülkede yaşıyoruz. Son yıllardaki durumu kısaca şöyle özetlemek isterim. Türkiye Cumhuriyeti Anonim Şirketi.

    Malesef durum bu. Ne zaman ki sondaki A.Ş. tekrar ortadan kalkar, o zaman iyidir...

  18. #18

    Üyelik
    26 Ekim 2017
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anlaşılan bazı şeyleri yanlış anlamış bazı arkadaşlar var. Benim görüşüm son yıllarda özel şirket gibi yönetilen bir ülkede yaşıyoruz. Son yıllardaki durumu kısaca şöyle özetlemek isterim. Türkiye Cumhuriyeti Anonim Şirketi.

    Malesef durum bu. Ne zaman ki sondaki A.Ş. tekrar ortadan kalkar, o zaman iyidir...
    Ben şirkete de razıyım ama şirketide iyi yönetemiyorlar. Yani heryerden patlak veriyor.

  19. #19
    Rhombeuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2018
    Şehir
    Ankara
    Bunun geneli böyle sadece istanbul değil
    azizsele bunu beğendi.

  20. #20

    Üyelik
    06 Temmuz 2014
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125 >> Bajaj Pulsar 200NS
    Seni öldürmeyen güçlendirir ,bunların hepsi planlı büyük bir buhran geliyor ve ülkenin zorluk derecesi sürekli yükseltilerek bu buhrana en hazır olan halkın biz olmamız amaçlanıyor.
    Bugün İbb park ve bahçeler ve karayolları olmasa daha kötü bir sürücü olurdum.



    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)