NİNJA H2 R
TR satış fiyatı: 533.285 TL
Yurtdışı Satış Fiyatı :47.000 $
Asgari ücret ile;
Tr'de : 264 ay
Yurtdışında : 21 ay
Olarak alıyorsun.
Söyleyeceklerim bu kadar.
Çok büyük hayranıyım bayılıyorum da kawaya.. Böyle bir pazarda, böyle bir servis yelpazesinde, parça tedariğinde, usta kıtlığında bu motoru almak mantıklı değil. Keşke bir kahraman çıksa da ''distribütör benim'' dese keyifle binebilsem bu motora...
H2 R ÖTV den muaf mı? 451 bin TL lik motosiklet KDV ile 533 bin TL olmuş.
İkincisi Kawasaki'yi Türkiye'de Kawasaki yapan Z-250 ve Z-300 modelleri. Bunlar yok yerine 33 bin tl ye 125 lik!!!! 52 bine 400 lük satma düşünceleri var.
Bilmiyorum ya. Ben mi bazı markaların Türkiye satış müdürü olup satışları şahlandırmalıyım yoksa sektör ve markalar hakkında hiçbir bilgim ve tecrübem oluşmadı mı anlayamadım. Ama 2016 fuarında Yamaha'ya bu fiyata XMax 300 ve YS125 satılamaz (2016 XMax-300 ve YS-125 satış rakamlarına bakın) 2017 de Hero'ya pazardan siliniyorsunuz (pazardaki durumlarına bakın) dediğimde de hep haklı çıktım bence aslında.
Aynı şeyler Suzuki içinde geçerli. Honda ve Yamaha Türkiye' ye kendileri geldikleri için fiyat konusunda gerçekten rekabetçi oluyorlar. Ama KAWASAKI ve SUZUKI burada aracı firmaların sayesinde satıldığı için mantıklı fiyatlar ile satılmaları beklenmemeli. Zaten ikisinde işleten firmanın satış adetleri pek umurlarında değil. Büyük motosiklet üreticilerine göre zaten Türkiye önemli bir pazarda değil. Hem mevcut hükümetin, hem vatandaşın, hem de satışların durumu üreticilerin Türkiye' ye küçük ve önemsiz bir pazar olarak bakmasını sağlıyor. Yani kawa ve suzi nin durumunu değiştirmemiz mümkün değil.
Bu ülke ekonomi ve refah açısından bir yerlere gelirse, motosiklet satışları artarsa, halkın motosiklete bakış açısı değişirse. O zaman üreticiler bir aracı olmadan gelip kendi markalarını Türkiye' ye pazarında temsil ederler. O zaman ortada ne Korlas, ne Doğan Grup, ne de Nejat motor diye firmalar kalır.
İşin özü arkaşarlar böyle konular açmak ve bunları tartışmak anlamsız. Mevcut durum bu. Ülkenin, ekonomini, motosiklet kültürünü değişmesi için daha gerçek adımlar atmak lazım. Bireysel değil toplu olarak bu rahatsızlıkları dile getirmek gerek.
O 125 lik motor umarim 70000 tl olur .
Vay be 2 sene önce Forza 300 mü alsam / j 300 mü alsam diyordum ve bütçem ortalama 15.000 TRY civarı idi.
Şimdi J300 52.000 TRY diyor.
Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]
Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]
bugün sabah çok sevdiğim dostuma beverly 500 aldık.. uzun zamandır motoru bırakmışdı yeniden hanımdan izin çıkınca almaya karar verdi xmas bakıyordu 30 bin liralara caydırdım gittik ikinci elden kazasız belasız temiz 12 bin liraya beverly 500 aldık. şimdi servisde iki lastik sipariş verdik michellin komple bir kontrolden geçicek varyatör debriyaj filtresi yağı suyu .. sonra bassın gaza gitsin abs si olmasada kombine freni var.. safkan italyan aygırı.. nerden baksan 18 bin lirası cebinde kaldı.. Devir kafayı kullanan adamın ekonomi devri..
O kadar lafı edilince baktım ne ola ki bu Beverly 500 diye, skuter çıktı...
Skuter.net diye ayrı bi forum mu olsa ki? Bu da bi fikir
z 125 amerikada vergiler dahil indirimli satış fiyatı 2499 dolar(usa asgari ücret 1500 dolar). Başka birşey demeğe gerek yok. Devlet ve firmalar kur vergi derken bizi ayakta sevgi seli
Usa pazarında ki 3200$ olan z125 mini naked grubu eski kasa(msx rakibi). Yenilenen z satılmayacak diye biliyorum, satılırsa avrupa oranlarına göre 4000 altına etiketlenmesi zor.
Euro4 şartlarından dolayı 250/300 serileri artık yok, ötv oranlarının 250 den 400cc e çıkarılması gerekiyor ama hayal tabi ki..
Asgari ücretli, çiftçi vergi öderken, milyonlarca lira kazanan futbolcular, yüzmilyonlarca lira geliri olan kulüpler gelir vergisi ödemediler.
Ve şimdi çiftçinin bankası olması gereken Ziraat Bankası, halkın parasıyla bu kulüplerin borçlarını üstlenecek... böyle şeylere ses çıkarma sonra firma
şu kadar fiyat yapmış bu kadar ? Ee kardeşim enflasyon diye bir şey var ? 16-17 senede % kaç satın alma güçün düşmüş ? ki daha da düşüyor işin ilginç yani kimse iktidara bir şey demiyor aksine koruyor kötü günler bitti seçimden sonra daha kötü günler bizi bekliyor
eleştiriniz varsa bence en son markalara olmalı onlara eleştiride getirttikleri bazı saçma sapan modeller yüzünden olabilir türkiyede tabanı alıcı kesmi olmıyan modeller yüzünden olabilir.. halbuki tam aksine türkiyede satabilicekleri harika modelleri varken getirtmedikleri modelleri üstüne olabilir.
ama fiyat üstüne markayı eleştirmek akıntıya karşı kulaç atmakdır.. sadece kendinizi yorar ve yorulursunuz adamların bir suçu yok.. bu motorların dolar yada euro kuru üstünden kdv si osu busu türkiyeye giriş birim fiyatı belli 3 sene önce 6500 dolarlık motoru 19 bin liraya alabilicekken şimdi 35 bin liraya alıyorsanız bunda markanın bir suçu yok..
Heleki bazı insanlar tam komedi istiyorlarki nerdeyse marka onlara bedava motor versin hiybe etsin kara kaşına kara gözüne..
gülersiniz belki ama iyi fiyata satılan tek model z900.hani pahalının ucuzu.bu sene tahminimce 2019 kawasaki satış rakamı 10 falan olur
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)