Ilk ciktiginda 24 bin degilmiydi 0'ı
Ilk ciktiginda 24 bin degilmiydi 0'ı
Halen pahalı ve pahalanmaya devam edecek.1290r super duke aldı pilot bir arkadaşım.2+1 ev parası yeminle.aldığı parayla 1 adet SS 1 adet ENDURO 1 tane de scooter alınır.hemde 2-3 yaşlarında maksimum.
Ama bu duke ailesinde acayip piskopat.SS kullanmama rağmen superduke u tırsarak sürdüm.
Güven,Özveri,Tecrübe ister.(Babuşa selam olsun)
konu baslıgına bak.
İroni yapılıyor diyeceğim yazı ironik değil.
Bedavadan biraz pahalısı 55 bin diyor.
ahaber izleyip izleyip buraya gelmeyin arkadaş
ducatiyi bekliyorum ben 821 blogunu azcık kurcaklıcaklar streetbike-nakedbike (monsterdan daha böyle duke790 kıvamına gelmesinden bahsediyorum) haline getircekler üzerine kartuşlu öhlinsler, ttx36lar,m50 kaliperler koycaklar kırmızı rengide basıcaklar diceklerki 80bin₺ bak ortalık nasıl kızışcak sonra mısırını patlat çayını koy izle
Ayrıca mt09 yerine streettriple 765r rs falanda alınabilir alet çok fazla ağa ya kaskın içinde bağırdığımı biliyorum yani gaz tepkisi falan muazzam
95 bin₺ ye bi araba bi motor alırsın kalan paraylada bi çift lastik alırsın üzerinede piste girersin sonra sade sodanı alıp decatlon sandalyesinde oturarak etrafa bakarsın çiçhek
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...2502038/detay/
zahmet edip satmaya bile çalışmasınlar bence duke 790ı.bu arada bu klasda motor isteyenler egzotikde olsun derse gidip triumhp streettriple 800rs olanıda alabilirler full brembe fren öhlins ön arka set kalkış kontrol var allah var yine bu paralara
açıkçası karşılaştırmakta ki mantığı anlayamadım.her iki motosikleti de kullanıp,yapımda kullanılan malzemeyi,işçilik kalitesini incelediniz, hem sürüşünü değerlendirdiniz hem de donanımsal olarak değerlendirdiniz mi de bu motosikletlerin aynı fiyatta satılması gerektiğini düşünüyorsunuz.cc leri birbirine yakın diye yakın fiyatlarda mı olmak zorunda aletler.
Kardeşim (öz kardeşim) Duke 390 aldı 0 km , 2000 kmye gelmeden 7-8 kere servise gitmek zorunda kaldı ,sebebi dışardan Cok basit; silindirden yağ terlemesi , o kadar terliyorki yolda giderken atıyor , servise ne zaman gitse bir süre yattıktan sonra hallettik diip gelip alın dediler ,her seferinde sorun devam etti, satmaya karar verdi kardeşim arayan yok . Birine sattık, bir süre sonra"bana ayıplı mal sattın seni dava etcem " diye uğraştı çocuk . Garantisi olan motor için "kullanıcı hatasina bağlı arıza" diye rapor vermiş servis. Sonra servisle konuştuk "garanti işleri yüzunden ktmi bıraktık " dedi. Alan/ satan/ servis herkes uğraşıyor kısaca .
Yamaha , ktmden pahalı olsa ; o farka değer alınır derdim ama görünen o ki durum tam tersi .
Bu arada amerikin boy damlamis gene başlığa, "bizim buralarda böyle" diye atıp tutuyor
Aklı olan dinlemesin şunu ,bı yerden sonra sapitip "pipim küçük o yüzden çok konuşuyorum "fln diyor .
Kısa ve öz, KTM "bana ve yasadiklarima göre " b*k gibi motor . En kotu Avrupalı dan bile daha sorunlu , japonun gözünü seveyim
KTM millet laf atıyorda ktm nin 125-390 cc arası hindistan üretimidir geri kalanları böyle kaya gibi avusturya üretimidir. 390 cc sonrası hiç bir ktm motoru hindistanda yapılmaz. O yüzden 390 cc ve üstü motosikletlerinde sıkıntı çıkmaz genelde. Siz hiç duke 200 motor blogunu açtınız mı içinde kocaman BAJAJ yazıyo . 2007 model 450 exc 690smcr vs bunların hiç böyle sorunu olan duydunuz mu . Cevabı ben size söyleyim . HAYIR! he istisnalar olabilir mi olabilir. Japondada oluyo keza r25 cbr250 honda 1000rr yağ yakma vs bu tarz şeyler olabilir. Avrupa malı motoru paran yoksa almıcaksın alırsan başın yanar özellikle türkiye de durum böyle. Japon motosiklet mağazalarında alan alsın tavrı var ilgi 0 vs ben geçen hafta mt10 aldım sanki ybr 125 alıyorum zorla çay söyledik çok fazla takılmayın. Paran varsa ki zaten parası olan adamda gelip foruma ktm aldım başım yandı diye parmaklarına nasır tuttumuyor gidiyo servise basıyo parayı yap diyo onlarda yapıyo. Sizinde paranız varsa öyle yapın diğer türlü ben motoru aldım işte şu oldu bu oldu bir pege 300₺ para istediler falan demeyin sizin için 300₺ çok para olabilir ama bir başkası için olmayabilir adamların hitap ettiği kitlede genel olarak üst kesim olduğu için kendi çapımıza göre motor alıcaz. Ben bu konuya çok gıcık oluyorum adam gitmiş ikinci el ducati monster almış 22 bine satmış r25 cbr250 üstüne biraz para koyup almış sonra alıyo monsteri desmo bakımı çıkıyo e diyo desmo bakımı çıktı 6bin₺ olmaz böyle kötü korlas. kardeş korlas mı dedi sana ducati al diye görüyonsun hoşuna gidiyo alıyosun sonra başın dara düştümü kendine bok sürdürmemek için hemen firma karalamaca....
Bu düşünce evet firmaların böyle olması cidden yanlış ama sistem böyle işliyor siz bu durumu bilerek hareket etmeniz gerekiyor. Şöyle bir örnek vereyim
2013 model sonrası BMW R1200 GS şaftlarında sıkıntı var motorlar ikiye bölünüyordu vs vs vs ama kim bunu duydu veya gündeme getirdi alan adam zengin olduğu için bastı parayı yaptırdı geçti. Ama burada forumda ne oluyor rc390 blok patlatmış hemen yaygara kardeşim cbr250 de var aynı sıkıntı neden sayfalarca yazılar yazılmıyor vs vs vs bizim insanımızda biraz garip açıkcası
Biraz araştırma lütfen... Foruma gelip r25 alcam nasıldır diyim millet cevaplasın oh tamam okudum bitti olmaz araştırmacı bir toplum olmadığımız için kaynaklanıyor zaten bunların hepsi. Git araştır yabancı forumlara gir çevrene sor vs vs vs işte...
KTM bok gibi motor demişşinizde hayatınızda küçük cc harici kaç kere ktm sürdünüz veya sürebildiniz
Başlığı açan arkadaşım
Yazdığınız yazı sizin için sıkıntı yaşatabilir. Çünkü direkt olarak bir distiribitör firmanın ismini belirterek yazmışsınız. En başta bunu söylemek isterim. Sonra canınız sıkılabilir. KTM için küfürde yazabilirsiniz çünkü ktm türkiye diye bir firma yok zaten ama diğer vatandaş türkiyedeki distribitörlerden biri. Şahsi fikrim. Daha önce benzer durumlar yaşandı çünkü.
Bahsettiğiniz model ve markalar distribitörler tarafından getirilen motosikletler. Geldikleri ülkelere ve masraflara göre fiyatları değişkenlik gösterebilir. Yamaha ve Honda dediğiniz firmalar türkiyede kendi bünyelerinde bulunup direkt olarak yurt dışına bağlı ve türkiye için özel fiyat çalışması yapan firmalar olduğunu belirtmeye gerek yok. Bmw türkiyede avrupa fiyatının 2 katı yüksek rakamlara satılıyor, bilmem biliyormusunuz. KTM dediğiniz marka avrupada kendi sınıfları içerisinde en pahalı motosikletlerdir. Yani burada 200 milyar verip aldığınız bmwden daha pahalı olmasına rağmen türkiyede bmw nin yarı fiyatına satılmaktadır..
Yinede yorum yazarken dikkatli olmanızda ve seviyenizi kaybetmemenizde fayda var.
Ktm den şikayetçiyim. İt gibi gidiyo ajflshfşsjfl arıza yapıyo special makina sonuçta ama parça tedariği çok kolay. Türkiye distrünütörü (nasıl yazılıyosa artık) gayet başarılı çalışıyor. En abaürt parçayı bile bulabiliyorum. Fiyatlar da makul. Şikayetim it gibi gitmesi yav siz naptımıx
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
R1 Türkiye'de Öhlins'le mi geliyor? Buradakilerde KYB var. Öhlins'i R1M'e koyuyorlar, ama o da $6000 daha pahali.
Zamanında CB1000R'ın süspansiyonu elden geçirip kullanayım diye bakınmıştım da, $3000 gibi bir fiyat çıkmıştı karşıma (elektronik değil). Tabii ki daha ucuza da olur, ama ne yaptığını bilen birinin kişiye özel yaptığı ve garanti verdiği süspansiyon aşağı yukarı böyleydi. Kendim uğraşayım desem parça fiyatı da az değil.
çok farklı klasman olmasına rağmen o paralara motor alacaksam yeni kasa 1000 RR alırdım ben sıfırını şuan 84 e falan bırakıyorlar.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)