İlk Çarpışmalı Kazam ve Teşekkür
Reklamlar
-
Öncelikle iyi dilekleriniz için teşekkür ederim ve iyi olduğumu bildirmek isterim.
4 Ocak 2019 tarihinde ilk çarpışmalı kazamı yapmış bulunmaktayım. İlk çarpışmlı kaza deme sebebim daha önce başkasına çarpmadan trafikte kendim ve sürdüğüm motosiklet düşecek şekilde kaza yapmış olmam. İlk teşekkür tabiki Allah'a ikincisi kullandığım ekipmanların firmalarına üçüncüsü kaza sonrasında benimle ilgilenenlere ve çarptığım arabanın sürücüsüne dördüncüsü forumda ve çeşitli yerlerde kaza tecrübelerini paylaşmış olan arkadaşlara. Kazadan sonra fotoğraf çekilmeai gerektiğini daha önceden okuduğum tecrübelerden hatırladım ve hemen oradaki bir arkadaştan çekmesini istedim. Diğer aracın sürücüsü su alıp getirdi bana, sağolsun. Kafa bir yahut daha fazla kez çarpmış olmama rağmen 2018 mayıs veya Haziran ayında 160 yahut 170 tl'ye aldığım Sway 802 kaskım boyadaki az miktar soyulma harici dış kabukta hasar gözlemlemedim. Lakin içteki köpüğü durumunu bilmiyorum. Bu tür polikarbon sert kabuklu kasklar çarpma sonucu enerjiyi emme işlemini fiber kasklar gibi gerçekleştirmiyorlar bunun tasarlanmamışlar bildiğim kadarıyla. Yani hasarı vücuda iletmiş olabilir lakin yine de kafamda ve boynumda ciddi bir şey yok.
Hisseden bir kıss çıkarılacaksa sanırım şudur: Bugün, genel olarak ani hızlanma yapmayan bir kişi olan benim ani hızlanma yaptığım bir gün olması ve sık sık yanıma aldığım kask kameramı almamış olmam ve kazanın bugüne denk gelmesi [B]insana alınan tedbirlerin bırakıldığı kısa bir zaman diliminde neler olabileceğini ve bu önlemlerin de bu zamanlar için olduğunu, bu yüzden çok kısa bir sürüş için bile(kısa bir sürüş nniyetindeydim) gerekli hazırlığı yapmadan çıkmamak gerektiğini hatırladıyor. Özellikle kurye arkadaş yakın siparişlere bile giderken lütfen önlem alsınlar.
Reklamlar
-
Geçmis olsun 🤕kaza.fotoraflarini paylaşsaydın bizler icinde caydırıcılık olurdu .
-
Kaza nasıl oldu, kafa yere mi çarptı? sway kask iş mi gördü yoksa keşke fiber kask olsaydı durumumu? Ani hızlanma? Tedbirli olma? Kuryeler?
Pek anlayamadık ama geçmiş olsun.
-
Karakola gidip ifade verdikten sonra biraz detaylandırayım olur mu? Şimdi hastaneden eve dönüyorum.
-
Ucuz atlatılmış bir kaza daha. Büyük geçmiş olsun.
En ufak tedbir dahi önemli. Siz bir de "şuradan şuraya gidicem kaska ne gerek var" diyen yurdum vatandaşının ailesine giden son telefonu düşünün.
Bir de nacizhane öneri, lastiklerinizi tekrar gözden geçirin. Fabrika çıkışı lastikler ile bu havalar gerçekten tehlikeli oluyor.
-
can't be worried about that shit. life goes on man.
-
geçmiş olsun... dikkatli olmak gerek çok çok iyi motor kullanan full ekipmanlı arkadaşlarımız bile rahmetli oldular ufacık şeylerden dolayı... tedbiri elden bırakmamak gerek kesinlikle... işe yaramayan ekipmanıda tercih etmemek lazım.. şimdi limitimiz bu kadar diyen olacak ama seni korumayan ekipmanla gezme daha iyi derim bende.. biraz yeme içmeden feragat edip koruyucu ekipmanlardan almak lazım...
-
Bak şimdi motor pantolonu ve botum yok diye içime dert oldu iyi mi... Geçmiş olsun
Yalnız ama Kafası Rahat Adam...
-
-
Hepinize tekrar teşekkürler. Fotıfraflar paylaşıcam kazaya ve ekipmanlara daie, inşallah. Ama şunu söyleyeyim bot kesinlikle çok önemli arkadaşlar. Şakası yok botun. Hiç birinin yok gerçi ama bot eldiven ve kask sanki ayrı önemli gibi. Tabi kazadan kazqya önenleri de değişiyor. Bazısında sürtünmeye dayanıklı ekipmanın ve pantolonun değeri çok büyük olurken. Bazısında daha çok darbe emici eklem koruyan ekipman daha önemli oluyor.
Kaza kısaca kontrollü kavşağa hız azaltmadan gelen motosiklet ile sağda duran sola(kavşak tarafı) sinyal vermiş olan aracın çok hızlı çıkmaya çalışması sonucu oldu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:41 ----------
wing41 adlı üyeden alıntı
Kaza nasıl oldu, kafa yere mi çarptı? sway kask iş mi gördü yoksa keşke fiber kask olsaydı durumumu? Ani hızlanma? Tedbirli olma? Kuryeler?
Pek anlayamadık ama geçmiş olsun.
Daha iyi ekipman tabiki daha güzel lakin kaza düşük hızda gerçekleşti ve bu kask yeterli geldi. Diğer ekipmanlar da ha keza öyle.
Ani hızlanmadan kastım hızlı kalkma deviri hızlı yükseltme faln. Pek sık yapyığım şeyler değil
-
Geçmiş olsun.Allah daha beterinden korusun.
-
-
emenyasin adlı üyeden alıntı
Öncelikle iyi dilekleriniz için teşekkür ederim ve iyi olduğumu bildirmek isterim.
4 Ocak 2019 tarihinde ilk çarpışmalı kazamı yapmış bulunmaktayım. İlk çarpışmlı kaza deme sebebim daha önce başkasına çarpmadan trafikte kendim ve sürdüğüm motosiklet düşecek şekilde kaza yapmış olmam. İlk teşekkür tabiki Allah'a ikincisi kullandığım ekipmanların firmalarına üçüncüsü kaza sonrasında benimle ilgilenenlere ve çarptığım arabanın sürücüsüne dördüncüsü forumda ve çeşitli yerlerde kaza tecrübelerini paylaşmış olan arkadaşlara. Kazadan sonra fotoğraf çekilmeai gerektiğini daha önceden okuduğum tecrübelerden hatırladım ve hemen oradaki bir arkadaştan çekmesini istedim. Diğer aracın sürücüsü su alıp getirdi bana, sağolsun. Kafa bir yahut daha fazla kez çarpmış olmama rağmen 2018 mayıs veya Haziran ayında 160 yahut 170 tl'ye aldığım Sway 802 kaskım boyadaki az miktar soyulma harici dış kabukta hasar gözlemlemedim. Lakin içteki köpüğü durumunu bilmiyorum. Bu tür polikarbon sert kabuklu kasklar çarpma sonucu enerjiyi emme işlemini fiber kasklar gibi gerçekleştirmiyorlar bunun tasarlanmamışlar bildiğim kadarıyla. Yani hasarı vücuda iletmiş olabilir lakin yine de kafamda ve boynumda ciddi bir şey yok.
Hisseden bir kıss çıkarılacaksa sanırım şudur: Bugün, genel olarak ani hızlanma yapmayan bir kişi olan benim ani hızlanma yaptığım bir gün olması ve sık sık yanıma aldığım kask kameramı almamış olmam ve kazanın bugüne denk gelmesi [B]insana alınan tedbirlerin bırakıldığı kısa bir zaman diliminde neler olabileceğini ve bu önlemlerin de bu zamanlar için olduğunu, bu yüzden çok kısa bir sürüş için bile(kısa bir sürüş nniyetindeydim) gerekli hazırlığı yapmadan çıkmamak gerektiğini hatırladıyor. Özellikle kurye arkadaş yakın siparişlere bile giderken lütfen önlem alsınlar.
Geçmiş olsun kardeşim.
Her zaman dikkatli ol
-
Kardeşim geçmiş olsun, en kısa sürede kaskı, muhtemelen de lastikleri yenilemen gerekebilir. Yine de ucuz atlatmışsın.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Kardeşim geçmiş olsun, en kısa sürede kaskı, muhtemelen de lastikleri yenilemen gerekebilir. Yine de ucuz atlatmışsın.
Konuyu açan arkadaşa çok geçmiş olsun.
************************************
Abi guzel bir noktaya değindin,
Kp150 nin stok lastikleri resmen tahta,zamaninda yakindan incelemiştim.
Kuru asfaltta bile kizaklama yapiyor diyorlar.
-
-
-
-
-
emenyasin adlı üyeden alıntı
Şimdi ben bu kaza işlerinde yeniyim. Bana bir açıklayın hele nasıl oluyor.
Şimdi ben rütbe atladım mı? Karıştığım kaza sayısını nasıl belli ediyorum? Kaska çentik mi atayım? Yoksa gidona bir şeyler mi asıyorum? Diğer aracı aynasını kırmadım. Kırsam daha çabuk mu rütbe atlardım?
Rütbeni belli etmen için kaza hikayesini anlatman lazım. Ne kadar hikaye anlatırsan ve anlatımın ne kadar etkileyici olursa o kadar rütbeli olursun. Bacakta kolda platin olması ve hafif aksayarak yürümek etkiyi arttıracaktır.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)