Nc 750 dct
Nc 750 dct
1200 Gs diycem ama altından kalkamam diye Nc750x dct diyorum
Honda Vfr800,İster tak çantanı uzun yola git,istersen de sokakta apaçilik yap.
Vfr 1200 honda
S1000XR veya Versys 1000. Tracer 900 de olabilir. Cbf 1000i de unutmayalım.
Kararsızlıkta boyut atladım.
HONDA
#BZ3082
ybr 125 .....
İstediğimizi alıyoruz zaten hayale gerek yok neyse kg
Hiç bi zaman tek taşıtım olmadı. En az 3 vasıtam olur bu yüzden birini s1000rr'a seve seve ayırabilirim
ömürlük makine dedinmi 20-30 sene sonra bile altında olucak çöp olmıycak çizgileri hatları duruşu hala o gün için bile çekici cazip olucak motor olmalı şahsi fikrim ben öyle motor alıcak olsam egzotik markalara yönelirdim motoguzzi triumph indian hd nin üst serileri.. bunlar 20-30 sene sonra bile güncelliğini çekiciliğini cazibesini yitirmez..
SDR
10 krktr
verin ordan bi rsv 4 rf w gp 250 hp kullanamasamda görüntüsü yeter :D
Zorunda kalmak değil ama sanırım benim garajımda daima hazır durmasını istediğim motosiklet Triumph Tiger 1200..
Böyle bir durumda Royal Enfield HIMALAYAN'ı tercih ederdim.
Kullanıp test etme imkanım oldu, hoş bir enduro.
Himalayan çok az daha beygirli bir 500 olacaktı tadından yenmezdi, otoyol için biraz sıkıntılı, geri kalan her yerde şahane...
royal einfield da tek anlamadığım niye bu kadar dehşet pahalı hiç anlayamadım.. hindistanda üretilmiyormu bu motor..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)