Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Motosikletim güçlü mü, değil mi? Büyük sıkıntılarımızdan birisi...

    REKLAM ALANI
  1. #61

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam 1.3 95 ps multijetler bile 200 görüyor , 1.6 multijet 200 e bir dakikada çıkar , BMW nin 1.6 turbo motorlu arabasıyla kalkarsanız 250 cc ler nal toplar motosikletlerin seri olmasının sebebi birazda sıralı şanzımana sahip olmasından kaynaklı , 0-100 de modele göre %25 avantaj sağlayabilir..
    Yukarida yorumda premiumlari parantez icinde yazdim.

    2012 1.6 multijet linea ile 200e çikana kadar karnima ağrilar giriyordu.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62

    Üyelik
    13 Haziran 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    falcon flash 100
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kuru havada Uçmakdere virajlarında o motorla bir Doblo yu bile geçemezsin ;)
    Dobloyu ben kullanıyorsan bisikletle bile geçersin orada araç değil sürücü önemli. Ben ikinci vitese bile takamadım arabamı. Elin oğlu değil dizini motosiklette poposunu asfalta değdiriyor.

  3. #63
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı yaşlıveacemi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dobloyu ben kullanıyorsan bisikletle bile geçersin orada araç değil sürücü önemli. Ben ikinci vitese bile takamadım arabamı. Elin oğlu değil dizini motosiklette poposunu asfalta değdiriyor.
    üstad seni beni boşver yutubda onlarca motogp vs formula1 videoları var , farklı sınıftada profesyonel sürücüler tarafından sürülmüş 2 teker 4 tekere karşı videolar var , hemen hepsinde düzlükte motosiklet fark atarken virajda yavaş kalıyor , heleki keskin virajlarda motosikletin hiç şansı yok (maalesef) ..
    hasmet bunu beğendi.

  4. #64
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Virajda 4 teker avantaji buyuk. Frende de.
    espresso bunu beğendi.

  5. #65

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Aga siz onu bırakın. Bende 2012 Megane 1,5dci edc var. Şimdi atacağım linkte önümdeki Passat 2,0tdi bluemotion'a ızdırap oldum. Pilotaj apayrı birşey. Daha halen motoru, araba geçmek için kullanmadığımdan farkını bilmiyorum bu işlerin.

    https://www.google.com/maps/dir/Gerg...898833!3e0!5i1


    Not : Bu yolda motor sürülmez. Asfaltın rezaletliğinden ölür gidersiniz.
    Not2: Passat düzlükte yanımdan bir geçti akıllara zarar idi
    Not3: Diğer yoldan da gitmiştim. O tam adam öldüren. 20 ile dönmek zorunda olduğunuz yerler var.

  6. #66
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi atacağım linkte önümdeki Passat 2,0tdi bluemotion'a ızdırap oldum.
    ...
    Not2: Passat düzlükte yanımdan bir geçti akıllara zarar idi
    600cc bir naked ya da SS, 200 beygir bile gucu olmayan agir ve hantal bir dizel aracin etrafinda dort doner yahu. Benzinli 300 beygir olsa bile yetisemez. 400+ beygirse ve yeterince hafifse anca...
    Wing750 bunu beğendi.

  7. #67
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı myagdi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    YasinC bilgilendirme için teşekkürler.

    Benim yorumum bizim yollarımızda gördüğümüz, kullandığımız sıradan araçlar içindir.
    Moto GP fren esnasında 1 - 1,2g ivme görüyorsa, rekor eğimli virajda 1.96 g ise bizim sıradan araç ve normal yolda yarım g görmemiz bile mucize.
    68 derece sanırım 2.5G civarında oluyor.

    İstanbul parkta s1000rr ile turlayan bu hanım ise 1G'nin üzerine çıkıyor. Ama frenleme de 1G'nin üzerine çıktığını görmedim. Sizin dediğiniz gibi normal hayat şartların da 1G'ye yaklaşmak dahi mümkün değil bizim ülkemizde ve çok sağlam eğitim almak gerektiğini düşünüyorum normalde de çünkü bu frenlemeyi kaç kişi yapabilir ki yol şartlarında? Ayrıca ABS devreye girdiğinde 1G frenleme yaptırmaya bilir motosiklette.

    Wing750 bunu beğendi.

  8. #68
    Wing750 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CRF1000L Africa Twin
    Gençler, hız ve güç konusunu birbirine karıştırmayalım. Farklı şeyler. Şimdi buna da bir sürü kulp takılacak ama yine de paylaşayım. Buyurun, bir insan gücündeki yol bisikletinin çıktığı hız, diğer dünya rekorlarını paylaşmıyorum:


  9. #69
    jacob34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT 03 (660)
    Madem fazla detaya inmiyoruz,, konuya 0-100km/sn baksak yeter. 0-100 olayı hız konusunda bütün teknik detayların özetidir. Buna göre;

    CBR 1000RR Fireablade

    0-100km/h --- 2,3 sn

    Porsche 911 GT3

    0-100km/h --- 3,2 sn


    Honda NC750X

    0-100km/h --- 4,3 sn

    Porsche Cayman 718 PDK

    0-100km/h --- 4,7 sn

    Bu olayda beygir gücünün yüksek olması çok önemli. Yani hacim ve beygir gücü yüksek olan araç ile düşük olan araç arasındaki matematik hesabı farklıdır. Bu durumda devreye diğer etkenler (sürtünme vites debriyaj vs) girer. Tıpkı yukarıda Pdk diye belirttiğim Porsche gibi. Manuel şanzumanı Pdk şanzumanın aksine 0,4 saniye daha geç hızlanıyor. Yukarıdaki karşılaştırmalarda motosiklet hep bir adım önde ancak hacim farkına örnek verirsek;

    Honda CB125R

    0-100km/h --- 14,2 sn

    Fiat Linea 90hp Multijet

    0-100km/h --- 11,9 sn
    Wing750 bunu beğendi.

  10. #70

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    NC 0-100km/s 4,3sn mi? Zor biraz o; 5,5-6sn civarları doğrusu...

  11. #71
    jacob34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT 03 (660)
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    NC 0-100km/s 4,3sn mi? Zor biraz o; 5,5-6sn civarları doğrusu...
    valla kendim ölçmedim. google beyin yalancısıyım

  12. #72

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Bir zahmet edip baksaydınız ya ben hiç öyle rakamlar görmedim Google'da veya gerçek hayatta...

  13. #73
    jacob34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT 03 (660)
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir zahmet edip baksaydınız ya ben hiç öyle rakamlar görmedim Google'da veya gerçek hayatta...
    kardeş googledan baktım diyorum zaten anlamıyormusun. bunları kafamdan sallamışım gibi lanse ediyorsun ne gerek var. şimdi tekrar baktım. 6,2 yazan da var 5,2 yazan da. 4,8 yazan da var. ben dct olanından bahsediyorum.
    http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-videolari/134599-nc750x-0-100-a.html
    bu yazıyı dikkate alarak yazdım. çok sağlıklı bir site bulamadım. benim yukarıdaki cevabımı düzaenleyip yazmam 10 dakikamı aldı. bence sen biraz zahmet göster ve bizi aydınlat. 2 saniyelik yazıyla çamur atmak olmuyor yani.

  14. #74

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Youtube'dan NC750X 0-100 yazıp gelen videoları izleyebilirsiniz.

    Benim bir yere bakmama gerek yok çünkü bu aleti kullandım, oradan biliyorum ;)

  15. #75

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    bu konunun amacı ne ben çözemedim motorla arabanın sidik yarışımı kim daha uzağa işiycek olayımı..

    BIrakın yahu araba arabadır motor motor .. ikisininde amacı keyfi tadı tuzu başka..

  16. #76
    jacob34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT 03 (660)
    Yok ben sadece faydalı olur diye bir paylaşımda bulundum hemen bir çamur atmalar laf sokmalar yalancı yerine koymalar filan. Youtubedaki videodan banane bana sağlıklı bir kaç teknik veri yazan site göster. Hani diyordun ya googlea iki dakika baksan bulursun diye. Sen de baktın karşına milletin youtubea koyduğu acceleration videoları geldi di mi,. Kullanmakla 0-100e ne kadar sürede çıktığını da bilemezsin.

  17. #77

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    İyi arkadaşım, sen NC'nin 4,3'te 0-100 yaptığına inanmaya devam et ne diyeyim? İşin içine inanç girince tartışma biter...

    Sıkıntı şurada, bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak iyi bir şey değil, bunu belirteyim diye uzattım...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:18 ----------

    Paylaşımın da yanlış bilgi içerdiği için faydalı değil, biri okur NC acayip hızlanabiliyor falan sanır olmaz...

  18. #78
    jacob34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT 03 (660)
    nc750xin 0-100 hızlanması 4,3 saniye değilmiş. yanlış paylaşım yapmışım burdan düzeltiyorum. kaç saniye olduğunu sormayın yanlış olduğunu belirten arkadaş dahi bilmiyor.

  19. #79

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    ben veriyi bilmiyorum defalarca nc de sürmüşümdür daha hiç 0-100 kaç saniye bakmadım nc tork eğrisi çok geniş bir bantta olan makine 750cc olmasından ötürü ama performans eğriside o kadar dar bir bantta .. zaten o motorun ekonomi esprisidide orda.. kısaca 250 cc bir motor düşün ama 750cc lik bir tork eğrisi olduğunu düşün.. yada tam tersi 750cc lik bir motor düşün ama 250cc lik gibi bir performası olduğunu düşün.. neyse uzatmıyım 0-100 nc nin 4 saniye olduğunu teknik veriler doğrudur onlar kapalı fabrika alanlarında insansız makinelerde falan test ediyorlar ama cadde kullanımında 4 saniye çok çok zor..

  20. #80

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Okuma özürü de var ilk mesajda yazmıştım süreyi, kullanıcıya göre 5,5-6sn arası.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:23 ----------

    Bu arada herhangi bir seri üretim motosikletin 0-100 hızlanma verisi hiçbir fabrika tarafından verilmez, kullanıcıya çok bağlı bir şey. (Sürücü ağırlığı bile çok etkili nasıl versinler? 70kg sürücü ile 100kg sürücü arasında toplam ağırlıkta en az %10 fark var, arabalardakinden çok daha ekstrem...) Ha veren olmuşsa affola, ama ben hiç görmedim, veriliyor olsa zaten millet video çekmeye falan tenezzül etmezdi.


4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler