Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Bajaj Pulsar RS 200 Hakkında

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    01 Şubat 2017
    İyi akşamlar motosiklet.net ailesi
    2 senedir Honda CBF 150 kullanıyordum. Motorumu geçen hafta sattım. Yeni bir motosiklet arayışı içerisindeyim. Pulsar RS 200 araştırması yapıyorum. Bazı arkadaşlar kronik sorunlardan (stop etme, dijital ekranın açılmaması) gibi sorunlardan bahsediyor. Honda gibi sorunsuz bir markadan sonra bu tür sorunlarla karşılaşmak istemiyorum. Çok yakın bir arkadaşımda 2017 model Pulsar RS 200 var. Kendisi ile görüştüğümde bana bu sorunlar ile karşılaşmadığını söyledi. Kimilerine göre 2015 ve 2016 modellerde bu sorunlar mevcut. Kimilerine göre de hiç birinde mevcut değil. Bazıları da bütün RSlerde sorun olduğunu söylüyor. Gerçekten çok fazla yazı okudum ve işin içinden çıkamadım. Forumdaki ana konusu pek aktif olmadığı için buradaki arkadaşlardan yardım istiyorum. Yardımcı olacak herkese teşekkürler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    13 Mayıs 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial mash -Hero dash- Hero Thriller- Cbr 250
    Konu dışı ama eli ayağı düzgün bi rs 200 parasına tertemiz bi cbr 250 seni daha çok memnun edebilir tabi abs den vazgeçersen

  3. #3

    Üyelik
    01 Şubat 2017
    10.000 TL civarına 2016 model temiz 10 küsür kilometrede RS 200 almak mümkün. O fiyattaki CBR'ler çok yüksek kilometrelerde oluyor maalesef.

  4. #4

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    20000km NS200 kullanmış biri olarak ben açıklayayım. O meşhur stop etme sorunu sadece 1.viteste iken ve durma süratinde iken, debriyajı çekince oluyor. Ekran açılmaması gibi bir durum yok, ekran da saat sıfırlanması durumu var. Ne yazıkki sıkıntılı o iş, bir süre sonra takmamaya başlıyorsun. Ekranın açılmaması sorunu bende olmuştu, garantiden ekranı değiştirdiler. Taş gibi motordur, sevilir, sayılır, zevk verir. Karar senindir, Değil 2015, 2018'de bile o sorun vardır. Kimse kimseyi kandırmasın. Lakin saat sıfırlama olayı bana göre ekranların kalitesinden kaynaklanıyor. Dominar'ımda aynı şartlarda muhafaza ediliyordu, MT-25'imde ediliyor. Hiçbirinin ekranı sapıtmadı hiç.

  5. #5
    YAHYaONUR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS/ Yamaha tracer 700
    Bu motorlarda ekran resetleme, stop etme gibi sorunları olabiliyor. Alacaksan bunları bilerek al. Ben 2016 ns-200 kullanıyorum, stop etme yapıyordu, ekran resetleme vardı, 5000 bakımından sonra aylarca hiç stop etmedi, hiç ekran resetlemedi. Yapsada hiç takmam kafaya basarım marşa devam ederim, bu paraya böyle bir motor malesef yok.

  6. #6
    MD.Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir / Sakarya
    Motosikleti
    yok
    benim pulsarda vardı.
    ama sorun değildi pek. sokak arasında falan oluyordu. haftada bir falan.

    bir de debriyajı çekince oluyor yani. öyle yolda normal giderken değil. o yüzden pek problem olmadı.

    10,000 km kullandım. para lazım oldu sattım. cbf den sonra at gibi gelir sana.

  7. #7

    Üyelik
    01 Şubat 2017
    Sendeki Ns miydi Rs mi hocam?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:35 ----------

    @Angrypower
    @YAHYaONUR

    Sadece saatin sıfırlanması benim için problem değil. Zaten o saate bakacağımı da hiç sanmıyorum Benim bahsettiğim olay soğuk havada ekranın geç açılması. Yani dijital ekranın komplesi çalıştırdıktan bir müddet sonra geliyormuş.

    Stop etme olayı 2017 model Rs 200'lerde kesin yokmuş. Benim merak ettiğim şey 2016 modellerde olup olmadığı.

  8. #8

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Benim ekran bozuldu ve garantiden değişti. Çok fazla kişiye olduğunu sanmıyorum açıkçası. Yok Bajaj avcıları gelip direk gömerlerdi.

  9. #9
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    bajaj şans işidir ama mağdem arkadaşından alıcaksın neyin ne olduğu belli ise bence sıkıntı yok.olsaydı arkadaşında bu sorunlar olurdu söylerdi sana heralde.bende 7500km ns200 kullandım stop etme hiç görmedim yada başka bir sorun.bir tek ekran sıfırlama sorunu satmaya yakın başlamıştı.soğuk havalarda ne oluyorsa oluyor ekran 10 15 saniye sonra açılıyor ve saat 0 lanıyordu.başka hiç bir derdi olmadı şu an o motorda arkadaşımda 28.000 küsür km oldu üzerindeki akü de zincir de orjinal enteresan şekilde.bence al derim abs de var tüketimde oldukça düşük görüntüde güzel.

  10. #10
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    Bende sıfır km aldığım ve 40000 kilometre kullandığım 2016 RS200 var, sorularını cevaplayayım.

    Ekran sorunu şöyle oluyor. Kışın hava çok soğukken sabah 3 derecenin altında olduğu zaman akü zayıflıyor ve bu ekranı etkiliyor. Kontağı açıyorsun ışıklar yanıyor enjeksiyon sesi geliyor her şey sorunsuz fakat dijital ekran gelmiyor. Marşa basıyorsun motor çalışıyor ondan sonra ekran geliyor ve bir bakıyorsun saat sabah 7:30 göstereceği yere 1:00 gösteriyor. Yani ayar bozuluyor ve baştan saati ayarlaman gerekiyor. Bunun dışında motorun çalışmasında bir sıkıntı olmuyor. Saatin ayarının kaçması ve ayarlamakla uğraşmak can sıkıyor.

    Bu ekran saat resetleme sorununu sadece hava çok soğukken ilk çalıştırma anında oluyor ve sebebi akü. Benim orijinal aküde soğukta bu sorunu yapıyordu eylül ayında aküyü değiştirdim artık bu sorun oluşmuyor. Belki akü eskiyince tekrar yapmaya başlar.

    Stop etme sorununun kaynağı ise belli değil. Benim motosiklette 2016 yılında satın aldığımda bu sorun yoktu fakat 2 yıllık kullanımın ve 40000 kilometrenin ardından bu sorun çıkmaya başladı. Son günlerde yokuş aşağı giderken bazen debriyajı çektiğimde motor stop ediyor. Marşa basınca veya debriyajı salarak vurdurunca normal bir şekilde çalışmaya devam ediyor. Beni tehlikeye sokmuyor ama can sıkıcı bir sorun.

    Bunlarla beraber başka bir kronik sıkıntı da debriyaj maneti ve ön panel plastiğinin titreyerek ses yapması. Plastik parçalar arasına bant yapıştırılarak hallediliyor ama manetten gelen sesin çaresi yok. Yine bunlar da sürüşü etkilemeyen ama can sıkan problemler.

    Eğer pimpirikli biriysen ve bu durumların olmasını istemiyorsan paraya kıyıp cbr 250 alırsın. Yok benden o kadar para çıkmaz ucuzundan olsun dersen RS200 alırsın. Ne kadar ekmek o kadar köfte.

  11. #11

    Üyelik
    13 Mayıs 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial mash -Hero dash- Hero Thriller- Cbr 250
    Alıntı Obsessive adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    10.000 TL civarına 2016 model temiz 10 küsür kilometrede RS 200 almak mümkün. O fiyattaki CBR'ler çok yüksek kilometrelerde oluyor maalesef.
    O fiyata bende çok aradım buldum fakat motora bakmaya gittiğinde manzara aynı olmuyor anlarsın

  12. #12

    Üyelik
    01 Şubat 2017
    Alıntı mustafa_325 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende sıfır km aldığım ve 40000 kilometre kullandığım 2016 RS200 var, sorularını cevaplayayım.

    Ekran sorunu şöyle oluyor. Kışın hava çok soğukken sabah 3 derecenin altında olduğu zaman akü zayıflıyor ve bu ekranı etkiliyor. Kontağı açıyorsun ışıklar yanıyor enjeksiyon sesi geliyor her şey sorunsuz fakat dijital ekran gelmiyor. Marşa basıyorsun motor çalışıyor ondan sonra ekran geliyor ve bir bakıyorsun saat sabah 7:30 göstereceği yere 1:00 gösteriyor. Yani ayar bozuluyor ve baştan saati ayarlaman gerekiyor. Bunun dışında motorun çalışmasında bir sıkıntı olmuyor. Saatin ayarının kaçması ve ayarlamakla uğraşmak can sıkıyor.

    Bu ekran saat resetleme sorununu sadece hava çok soğukken ilk çalıştırma anında oluyor ve sebebi akü. Benim orijinal aküde soğukta bu sorunu yapıyordu eylül ayında aküyü değiştirdim artık bu sorun oluşmuyor. Belki akü eskiyince tekrar yapmaya başlar.

    Stop etme sorununun kaynağı ise belli değil. Benim motosiklette 2016 yılında satın aldığımda bu sorun yoktu fakat 2 yıllık kullanımın ve 40000 kilometrenin ardından bu sorun çıkmaya başladı. Son günlerde yokuş aşağı giderken bazen debriyajı çektiğimde motor stop ediyor. Marşa basınca veya debriyajı salarak vurdurunca normal bir şekilde çalışmaya devam ediyor. Beni tehlikeye sokmuyor ama can sıkıcı bir sorun.

    Bunlarla beraber başka bir kronik sıkıntı da debriyaj maneti ve ön panel plastiğinin titreyerek ses yapması. Plastik parçalar arasına bant yapıştırılarak hallediliyor ama manetten gelen sesin çaresi yok. Yine bunlar da sürüşü etkilemeyen ama can sıkan problemler.

    Eğer pimpirikli biriysen ve bu durumların olmasını istemiyorsan paraya kıyıp cbr 250 alırsın. Yok benden o kadar para çıkmaz ucuzundan olsun dersen RS200 alırsın. Ne kadar ekmek o kadar köfte.
    Çok açıklayıcı bir mesaj olmuş. Çok teşekkür ederim. Pimpirikli bir insan değilim. Ufak tefek seslere ve saat işine takılmam. Ancak stop etme işi sinir bozucu olabilir. CBF kullanırken de bazen oluyordu. Bu arada şunu anladım ki 2016 ve öncesi modellerde bu sorunlar varmış. Arkadaşımın 2017 model motosikletinde bu sorunlar yokmuş. Kendisi de bana bu şekilde anlatmıştı. 2017 yılından itibaren bu sorunları gidermişler.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:56 ----------

    Alıntı burak burk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bajaj şans işidir ama mağdem arkadaşından alıcaksın neyin ne olduğu belli ise bence sıkıntı yok.olsaydı arkadaşında bu sorunlar olurdu söylerdi sana heralde.bende 7500km ns200 kullandım stop etme hiç görmedim yada başka bir sorun.bir tek ekran sıfırlama sorunu satmaya yakın başlamıştı.soğuk havalarda ne oluyorsa oluyor ekran 10 15 saniye sonra açılıyor ve saat 0 lanıyordu.başka hiç bir derdi olmadı şu an o motorda arkadaşımda 28.000 küsür km oldu üzerindeki akü de zincir de orjinal enteresan şekilde.bence al derim abs de var tüketimde oldukça düşük görüntüde güzel.
    Arkadaşımın motorunu almayacağım hocam. Biri ile anlaşmış. Anlaşmadan caymak olmaz şimdi. Kendisinin dediğine göre bu sorunlar 2017 modelde yokmuş. O yüzden 2017 model bakmamı tavsiye etti. Ama benim bulduğum motosiklet 2016 model. Saatin sıfırlanması problem edilecek bir şey değil.

  13. #13

    Üyelik
    09 Kasım 2018
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    HONDA CBR 250R / MONDİAL DRiFT 125
    Alıntı Obsessive adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    10.000 TL civarına 2016 model temiz 10 küsür kilometrede RS 200 almak mümkün. O fiyattaki CBR'ler çok yüksek kilometrelerde oluyor maalesef.
    vala ben 10 bine aldım cbr ı 29 bin km deydi. biraz bakım yaptım saat gibi oldu.

  14. #14

    Üyelik
    01 Şubat 2017
    Alıntı Youjoee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O fiyata bende çok aradım buldum fakat motora bakmaya gittiğinde manzara aynı olmuyor anlarsın
    Bulunduğum şehirde bu modelden satan yok zaten motosiklet fotoğraflarda çok temiz görünüyor. Detaylı fotoğraf ve video olmadan gitmek mantıklı değil zaten.

  15. #15
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    Alıntı Obsessive adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok açıklayıcı bir mesaj olmuş. Çok teşekkür ederim. Pimpirikli bir insan değilim. Ufak tefek seslere ve saat işine takılmam. Ancak stop etme işi sinir bozucu olabilir. CBF kullanırken de bazen oluyordu. Bu arada şunu anladım ki 2016 ve öncesi modellerde bu sorunlar varmış. Arkadaşımın 2017 model motosikletinde bu sorunlar yokmuş. Kendisi de bana bu şekilde anlatmıştı. 2017 yılından itibaren bu sorunları gidermişler.
    Bu bilgi yanlış. 2016 ve 2017 RS'lerin motorları tamamen aynı. Aralarında sadece ayna ucunun şekli gibi birkaç ufak kozmetik fark var. Birinde olan bir sorun diğerinde de vardır.

    Zaten RS'lerin çok küçük bir kısımında bu sorun ortaya çıkıyor. Bende de 2 yıl boyunca olmadı son zamanlarda çıkmaya başladı. Belki yazılımı güncellesem düzelir.

    2017 yılında sorunun giderilmesi ise hiç mantıklı gelmiyor çünkü bajaj yetkilileri bu sorunun neden kaynaklandığını ve nasıl çözüleceğini bilmiyor ve bu yüzden sorunun varlığını reddediyorlar. Çaresi olsaydı yıllarca beklemez çözerlerdi zaten. Garip bir şekilde stop etme sorunu en çok 2015 NS200'lerde var ve her sene git gide görülme sıklığı azalıyor. RS'lere ise baştan beri çok az görülüyor. Herhalde bajaj mühendisleri sorunun çözümünü zamana bırakmışlar yazılım değiştikçe sorun azalıyor gibi.

  16. #16

    Üyelik
    01 Şubat 2017
    Alıntı mustafa_325 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu bilgi yanlış. 2016 ve 2017 RS'lerin motorları tamamen aynı. Aralarında sadece ayna ucunun şekli gibi birkaç ufak kozmetik fark var. Birinde olan bir sorun diğerinde de vardır.

    Zaten RS'lerin çok küçük bir kısımında bu sorun ortaya çıkıyor. Bende de 2 yıl boyunca olmadı son zamanlarda çıkmaya başladı. Belki yazılımı güncellesem düzelir.

    2017 yılında sorunun giderilmesi ise hiç mantıklı gelmiyor çünkü bajaj yetkilileri bu sorunun neden kaynaklandığını ve nasıl çözüleceğini bilmiyor ve bu yüzden sorunun varlığını reddediyorlar. Çaresi olsaydı yıllarca beklemez çözerlerdi zaten. Garip bir şekilde stop etme sorunu en çok 2015 NS200'lerde var ve her sene git gide görülme sıklığı azalıyor. RS'lere ise baştan beri çok az görülüyor. Herhalde bajaj mühendisleri sorunun çözümünü zamana bırakmışlar yazılım değiştikçe sorun azalıyor gibi.
    Peki tam olarak ne yapınca bu sorun ortaya çıkıyor? Diyelim ki motoru görmeye gittim. Motorda stop etme sorunu olup olmadığını nasıl anlayabilirim?Bulunduğum yerde Bajaj servisi yok çünkü. Yazılımı kendim güncelleyebilir miyim?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:11 ----------

    Alıntı emirs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vala ben 10 bine aldım cbr ı 29 bin km deydi. biraz bakım yaptım saat gibi oldu.
    Hocam Hondayı ben de çok seviyorum ama görünüş,abs ve mercek farlar RS200'ü tercih sebebi yapıyor. 10.000 TL bandındaki CBR 250ler düşük modelde ve yüksek kilometrede.

  17. #17
    127 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Dostum 10 bine hangi RS200 ler onlar ya? Geçen bende bi bakim dedim 11 12 ye aldıkları bajaj marka motoru millet 15 e ilana koymuş. 10 a aldığın motor öleli seneler olmuştur.

  18. #18
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    Alıntı Obsessive adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki tam olarak ne yapınca bu sorun ortaya çıkıyor? Diyelim ki motoru görmeye gittim. Motorda stop etme sorunu olup olmadığını nasıl anlayabilirim?Bulunduğum yerde Bajaj servisi yok çünkü. Yazılımı kendim güncelleyebilir miyim?
    Esas sıkıntı da bu. Kimse bu stop etme sorunun nasıl ve neden olduğunu bilmiyor. Bilinen tek şey bazı motosikletlerde nadiren debriyajı çekince stop etmesi. Öyle nadir ve rastgele olan bir şey ki haftalarca olmayıp bir gün peş peşe stop edebiliyor. Tam bir piyango yani. Bu yüzden tespit edilip çözülemiyor zaten.

    Bence çok da kafaya takılacak bir sorun değil bu. Şimdiye kadar kimsenin stop eden motor yüzünden bir tehlike yaşadığını duymadım. yüzlerce kişinin olduğu RS ailesi grubunda da kimse "stop etme sorunundan dolayı bu motordan memnun değilim" demiyor.

  19. #19
    scorpions_59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2009
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    racer 200_discovery150_cbf 150_cbr 250_
    Cbf den sonra Bajaj seni üzer, açık ve net diyorum.
    Model arıza olayına birşey diyemem (Bajaj için)
    50 bin km Cbf 150 kullandım belirteyim.

    Kendine sor beklentin ne diye, Cbf ile yol yaparken keyif alıyordum ben, geziye çıktığım arkadaş vardı ns 200 kullanıcısı, kullandım ve hoşlanmadım benim görüşüm ama oda benim Cbf kullandı abi Mercedes dedi 😝.

    Beklenti ile alakalı, şuan cbr 250 var 59 bin km olsun gene alırım, çünkü ne kadar bok atsalarda kalite bence.

    Bajaj ne, ne zaman çıktı?
    Neden o sorunu çözmediler?
    Ekrem baba yazdı hep, savundu falan filan.

    Bacac pişmanlıktır son sözüm.

    Nice senelere.

  20. #20
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    Cbf'den RS'e geçmek eşekten inip ata binmektir. 2 motosiklet arasında bariz bir segment ve teknoloji farkı var.

    Cbf 12 beygir, karbüratörlü, hava soğutmalı, kampana frenli karadüzen bir alet. RS ise 24 beygir, enjeksiyonlu, su soğutmalı, ABS frenli, led mercek farlı, karenajlı yakışıklı bir motosiklet. Göz var izan var bu iki motosikleti karşılaştırıp Cbf'yi seçmek neyin kafasıdır?


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)