Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Bajaj Pulsar RS 200 Hakkında

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    15 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    R25
    Açık açık söyleyeyim söylediklerimin aksini iddia eden olursa gelsin yanıma.

    Avantajı : görünüm ve abs

    Eksileri : Servis fiyatları aşırı pahalı adam yağ değişiyor 100 tl işçilik alıyor, Honda’da böyle birşey yok. Yan sanayi parça yok orj parça fiyatları uçmuş, en basidi çamurluk 360 tl arka stop 550 tl.

    Malzeme kalitesi çok dandik en basit örnek aynalar çat diye kırılıyor en ufak darbede, motoru olduğu yere elinle yatır ayaklıklar yamuluyor.

    Grenajlardan ses geliyor belli bir zaman sonra ama çözülebilir.

    Stop etme sorunu 2017 lerde de var ama sürekli yapmıyor nadir.

    Artçı tutacağını grenajı delerek yapmışlar çok aşağıda kaldığı için artçının sürücüyü tutmadan yol gitmesi imkansız gibi birşey.

    2. El piyasası berbat sıfır alınmaz, ilana koydum 2 ayda 2 kişi mesaj attı.

    Akü belli bir zaman sonra zayıfladıkça çalıştırdığınız zaman ekran resetliyor, yeni akü takılınca düzeliyor. Garantiden akü istediğiniz zaman bunu bir sorun olarak görmüyorlar diyerek reddediyorlar.

    Aldığıma pişmanmıyım f/p olarak değilim ama param olsa kesinlikle honda alırım. RS yerine dominara yönelin diyecem ama çok ağır motor
    Benden bu kadar gerisi sizde.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Sedotti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar NS200
    2017 Model NS sahibi biri olarak geldim.

    Öncelikle RS veya NS olarak mekanik veya yazılım olarak motorlar arasında bir fark yok. İkisi de aynı sadece dış tasarımları farklı, yani aynı sorunlar her ikisinde de mevcut. NS kullanıcı yorumlarına da bakabilirsiniz.

    -Ekran resetleme tamamen aküyle alakalı, soğuk havaların etkisi olabiliyor doğru. Marşa bastıktan 3 saniye (2015 ve 2016 modellerde çok soğuk havalarda 1-2 dk sürdüğünü söyleyenler vardı.) sonra açılıyor ekran ve sadece saat sıfırlanıyor. Ben saati saldım artık, kafam rahat o yüzden.

    -Stop etme sorunu 2017lerde de var. Hava sıcaklığıyla alakası yok, yaz-kış başıma geldi. Düşük süratlerde debriyajı sıktıktan sonra gaz-debriyaj yaparken olabiliyor. Tat kaçıran bir durum evet ama alıştım artık.

    Bajaj'ın hint markası olduğunu, Avrupa'da başka yerde bulunmadığını ve Türkiye'nin coğrafi düzeninin Hindistan'dan çok farklı olduğunu unutmayalım. Bajaj bizi aslında pilot ülke olarak kullanıyor, bildiğiniz deneme yanılma ile ilerliyorlar bu konularda. Hindistan'da sorun çıkarmayan sistemler burada çıkarabiliyor o yüzden.

    CBR,R25,MT25 gibi motorlar benim de aklımda vardı ancak hem bütçemi aşması hem ABS faktörü ile bu motoru almıştım. Fiyat-performans olarak oldukça memnunum. Ayrıca ABS'yi savunmaktan vazgeçmeyeceğim, ABS candır

    Ha bu arada Dominar için sorunsuz diyorlar, bütçeniz varsa tavsiye ederim.

  3. #23
    hasangazili - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    650 mt
    O kadar yazılmış çizilmiş. Kullanıcı olarak bizde bir şeyler söylemesek olmaz. Yazılanlar genellikle doğru. Hondaya göre malzeme kalitesi düşük ama yedek parça fiyatları hondadan bile pahalı olabilmektedir. Şekil olarak CBR 250 R'dan fersah fersah üstündür. Ekran sorununa gelecek olursak; dün hava -1 dereceydi 20 km yol yaptım bir ara açıldı sonra geri kapandı. Yani ekranla işin olmayacak ha uğraşsam aküyü garantiden değiştirebilirdim ama göstergeye bakarak motor sürülmez bu konuda bence faydalı olduğunu düşündüğümden aküyü değiştirmekle uğraşmadım. Stop etme sorunu bir yada iki kere başıma geldi oda tehlikeli bir durum oluşturmadı. Abs çok güzel çalışıyor. CBR'a göre en büyük avantajı ABS'dir. Sonuç olarak CBR 250 bu konuda mihenk taşı değildir. CBR'ın da kendine göre avantajları ve dez avantajları vardır, RS200'ünde kendine göre avantajları vardır. Aralarında sıfırını bilmem ama ikinci elinde ciddi bir fiyat farkı var.

  4. #24
    MD.Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir / Sakarya
    Motosikleti
    yok
    Alıntı scorpions_59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cbf den sonra Bajaj seni üzer, açık ve net diyorum.
    Model arıza olayına birşey diyemem (Bajaj için)
    50 bin km Cbf 150 kullandım belirteyim.

    Kendine sor beklentin ne diye, Cbf ile yol yaparken keyif alıyordum ben, geziye çıktığım arkadaş vardı ns 200 kullanıcısı, kullandım ve hoşlanmadım benim görüşüm ama oda benim Cbf kullandı abi Mercedes dedi 😝.

    Beklenti ile alakalı, şuan cbr 250 var 59 bin km olsun gene alırım, çünkü ne kadar bok atsalarda kalite bence.

    Bajaj ne, ne zaman çıktı?
    Neden o sorunu çözmediler?
    Ekrem baba yazdı hep, savundu falan filan.

    Bacac pişmanlıktır son sözüm.

    Nice senelere.
    Mercedes de el freni çekilmiş gibi. Pulsara da cbf e de sahip oldum. Cbf daha konforlu mu evet. Ama gücü az. Pulsarla en azından ana arterlerde arabalara kamyonlara ezilip tehlikede kalmaz. Reno sümbül kadar gidiyor en azından. Cbf de o yok.

  5. #25
    Norton772 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda Dio
    Stop etme olayı benzin ile alakalı da olabilir. 2 farklı bajaj motorumda opet'ten aldığım benzin ile stop etmişti. Onun dışında belki 1 defa daha olmuştur yada olmamıştır. Ekranın gidip gelmesi dışında genelde fena motor değil. Bu arada bu sorunların bir kısmını ilk kez motor sahibi olup bunu eşek gibi kullananlar yaşıyor. Istisnalar kaideyi bozmaz tabii

  6. #26
    scorpions_59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2009
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    racer 200_discovery150_cbf 150_cbr 250_
    Alıntı MD.Murat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mercedes de el freni çekilmiş gibi. Pulsara da cbf e de sahip oldum. Cbf daha konforlu mu evet. Ama gücü az. Pulsarla en azından ana arterlerde arabalara kamyonlara ezilip tehlikede kalmaz. Reno sümbül kadar gidiyor en azından. Cbf de o yok.
    Doğru diyorsunuz ama beklenti önemli.

    Rs değilde ns 200 kullandım azda olsa, bugün seçecek olsam yine Cbf alırım, tabi bu benim kararım.

  7. #27

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    bu stop etme olayı çözümü firma ile ilgili .. Sohbetlerde bajaj konusu açıldımı çok duyuyorum burda arkadaşlar tek tük demişde ben bajajcı arkadaşlarla konuşuyorum bazen nadir tek tük stop edebiliyor onun dışında iyi diyorlar .. demek ki bu olay yaygın..

    burda önemli olan böyle bir olayı firmanın çözüm üretmemesi.. bu mantıkla avrupaya açılsa bajaj ve avrupadaki binlerce belki onbinlerce bajaj kullanıcısının belki ufak bir kesminde bir kaç yüz tanesinde motorları yolda giderken stop etse avrupalı o firmaya en ağır cezaları keser insanının hayatını tehlike atıyor diye..

    Bence bajaj türkiye kullanıcılardan gelen bu feedbackleri bajaj hindistan merkeze bildirmeli gerekirse ordan bir mühendis yollanıp bu olay araştırılmalı bakılmalı neticede motor bir makinedir ve mühendislikdir her mühendisliğin bir sorunu varsa çözümü çareside vardır işki çözülmek bulunmak istensin.. olmadı burda çok sık stop eden 2-3 motor sahiplerinden satın alınıp hindistana yollanmalı ordaki mühendisler testler yapıp bakmalı.. illaki ve illaki bulurlar dediğim gibi bu bir mühendislikdir.. işki gerçekden bir çözüm üretilmek istensin. çünkü o soruna çözüm buldularmı bu onların başarısı bir adım daha yukarı çıkması demekdir..

    Allah göstermesin viraja süratli girdin contrayı verdin yatırdın aleti kompresyona veriyim dedin frene basmadan debriyajı sıkdın motor stop etti Allah korusun gerisini düşünemiyorum..

  8. #28

    Üyelik
    15 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    R25
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu stop etme olayı çözümü firma ile ilgili .. Sohbetlerde bajaj konusu açıldımı çok duyuyorum burda arkadaşlar tek tük demişde ben bajajcı arkadaşlarla konuşuyorum bazen nadir tek tük stop edebiliyor onun dışında iyi diyorlar .. demek ki bu olay yaygın..

    burda önemli olan böyle bir olayı firmanın çözüm üretmemesi.. bu mantıkla avrupaya açılsa bajaj ve avrupadaki binlerce belki onbinlerce bajaj kullanıcısının belki ufak bir kesminde bir kaç yüz tanesinde motorları yolda giderken stop etse avrupalı o firmaya en ağır cezaları keser insanının hayatını tehlike atıyor diye..

    Bence bajaj türkiye kullanıcılardan gelen bu feedbackleri bajaj hindistan merkeze bildirmeli gerekirse ordan bir mühendis yollanıp bu olay araştırılmalı bakılmalı neticede motor bir makinedir ve mühendislikdir her mühendisliğin bir sorunu varsa çözümü çareside vardır işki çözülmek bulunmak istensin.. olmadı burda çok sık stop eden 2-3 motor sahiplerinden satın alınıp hindistana yollanmalı ordaki mühendisler testler yapıp bakmalı.. illaki ve illaki bulurlar dediğim gibi bu bir mühendislikdir.. işki gerçekden bir çözüm üretilmek istensin. çünkü o soruna çözüm buldularmı bu onların başarısı bir adım daha yukarı çıkması demekdir..

    Allah göstermesin viraja süratli girdin contrayı verdin yatırdın aleti kompresyona veriyim dedin frene basmadan debriyajı sıkdın motor stop etti Allah korusun gerisini düşünemiyorum..
    Bir zamanlar yazmıştım sorunları söylediğiniz gibi bajaj sevici arkadaşlar tepki göstermişti her motorda değil çok nadir vs , şimdi o arkadaş burada benim motorum ekran resetliyor demiş 🙃

  9. #29

    Üyelik
    29 Nisan 2018
    Alıntı Obsessive adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi akşamlar motosiklet.net ailesi
    2 senedir Honda CBF 150 kullanıyordum. Motorumu geçen hafta sattım. Yeni bir motosiklet arayışı içerisindeyim. Pulsar RS 200 araştırması yapıyorum. Bazı arkadaşlar kronik sorunlardan (stop etme, dijital ekranın açılmaması) gibi sorunlardan bahsediyor. Honda gibi sorunsuz bir markadan sonra bu tür sorunlarla karşılaşmak istemiyorum. Çok yakın bir arkadaşımda 2017 model Pulsar RS 200 var. Kendisi ile görüştüğümde bana bu sorunlar ile karşılaşmadığını söyledi. Kimilerine göre 2015 ve 2016 modellerde bu sorunlar mevcut. Kimilerine göre de hiç birinde mevcut değil. Bazıları da bütün RSlerde sorun olduğunu söylüyor. Gerçekten çok fazla yazı okudum ve işin içinden çıkamadım. Forumdaki ana konusu pek aktif olmadığı için buradaki arkadaşlardan yardım istiyorum. Yardımcı olacak herkese teşekkürler.
    Ben aydınlatayım seni kardeşim. 2 arkadaşımda da RS200 oldu ve biri satıp R25 aldı şimdi diğeri hâlâ RS200'e devam ediyor.Ayrıca NS200'de kullandı bu arkadaşlarım ve 2016 ve altı modellerde, motor ısınana kadar ekran gelmiyor bu doğru.
    2.Si neden kalitelisi varken hintliye yönelesin ki ? Ucuz diye mi ? Unutma ki ucuz etin yahnisi yavan olur.
    Şöyle 1-2 yaşında hintli alacağına 3-4 yaşında Japon alsan sende rahat etsen fena olmaz mı?
    Yinede seçim senin,tercih senin,bütçe senin bizi ilgilendirmez ama yinede bir yazayım dedim. İyi sürüşler dilerim.
    Saygılarımla...

  10. #30

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Bulunduğunu yerde iyi ve ilgili servis varsa (bakımlarda sağlam kontrol cıvata somun sıkma yapıyor iyi servisler) çok güzel kullanırsınız, arkadaşımın 2 senelik motoru (NS200) sorunsuz 120.000 devirdi geçenlerde. Servislerini aksatmamanız ve servisin de kaliteli bir servis olması gerek sadece. İstanbul'da Oktay Motor'u tek geçerim, fuarda bile tanıtımlarına Oktay Usta geliyor...

  11. #31

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Ben mt-25’i de Oktay motora götürüyorum. Garantisi düştüğü an ana bakımlarda oraya gider

  12. #32

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    konusu geçen yalnız rs ns değil .. rs in ben oturuş pozisyonunuda pek beğenmiyorum.. genel rscilerde gördüğüm dik naked yada touring bir makine sürüyormuş gibi sürüyorlar.. ss motor sürüyor hissi yok pek motorda.. eğer alan ss niyetine almıyorsa sorun yok ama görüntüye aldanır ss niyetine alırsa üzülür bence..


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)