Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
12. sayfa BirinciBirinci ... 2101112

Honda Debriyaj Balatasından 8.500 TL İstedi....

    REKLAM ALANI
  1. #221
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı dsdasdasd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadasim sen hangi servise gidiyorsun bilmiyorum fakat bende senin gibi biraz pimpirikliyim.

    Bu nedenle Esengul u tercih ediyorum.Cayimi icerken kendi goturdugum yagi gozumun onunde koyuyolar.Oyle garantiden cikar heee falan diye tehdit etme de yok..
    Evet esengul de yedek parcaya bakan kisi seni yanlis yonlendirmis bu hos olmamis fakat ilgi alaka kendi acimdan hep ust seviyede oldu.
    Sorun Esengül' de yaşandı.
    ...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #222

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sorun Esengül' de yaşandı.
    Benim anladığım başka bir yerdeydi, Esengül'e teyit için ayrıca parça fiyatı ve kodları sorulmuştu... (Fiyatı doğru kodları yanlış vermişlerdi, arkadaş boşuboşuna yanlış muadilleri almıştı.)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:45 ----------

    Çakallığı yapan başka servis yani... Ha parça fiyatı konusunda çakallık Honda'nın direkt. İlk servisin çakallığı değişmesi gerekmeyen bir parçanın değiştirilmeye çalışılması.

  3. #223
    demirarch - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    NC 750 İntegra
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim anladığım başka bir yerdeydi, Esengül'e teyit için ayrıca parça fiyatı ve kodları sorulmuştu... (Fiyatı doğru kodları yanlış vermişlerdi, arkadaş boşuboşuna yanlış muadilleri almıştı.)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:45 ----------

    Çakallığı yapan başka servis yani... Ha parça fiyatı konusunda çakallık Honda'nın direkt. İlk servisin çakallığı değişmesi gerekmeyen bir parçanın değiştirilmeye çalışılması.
    doğru ,
    olay anes'te yaşandı , parça fiyatını teyit etmek için esengül'e sordum , parça kodları içinde esengül'e danıştım.
    sorun levent ustada çözüldü...

  4. #224
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 / Xpulse 200 4v
    Konuyu hortlatma vakti gelmiş :D

    O kadar konuşuldu, olayın üzerinden aylar hatta yıllar geçti. Şuanda Honda NC750 - DCT modellerin debriyaj balata fiyatı ne oldu bilen var mı??

    İnternete bakınca hep düz vitesin balata fiyatıyla karşılaşıyorum. Düz vites için oem hariç birçok muadil markanın ürünü de var.
    Ancak DCT için balata satan bir site göremedim.

    Tahminleri alalım, ben 12bin olmuştur diyorum, yok mu artıran???

  5. #225
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    12 bin çok medeni bir rakam olmuş. Bence dolar ve euro kurunun artması yedek parçayı da oldukça etkilemiştir...

  6. #226
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    15 olmuştur diycemde balata kalsın cbr250 verin yerine

  7. #227
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Konu honda servisinden açılmışken.
    Yıl 2010 filan.
    Anes motor bir motosiklet formunda kampanya başlatmıştı. %30 mu 50 mi indirim neydi anımsamıyorum oranı.
    İstanbuldan gsr600 almıştım.
    Kaskım da bir önceki kazadan kırılmıştı.
    Aradım anes'i.
    Müdürleri gayet kibar.
    Akşam 6 da kapatıyorlarmış.
    Dedim ki; otobüsten inip oraya ulaşmam zor. 10 dakika bekler misiniz?
    Olur dediler.
    İndik esenlere
    Oradan sağolsun eski üyelerden hasan karşıladı beni.
    Bastık gittik anese.
    Saat 18:04
    Personeli dışarda sigara içiyor
    KAPATTIK! dediler.
    Dedim ki, mersinden geldim, müdürünüzle konuştum, sabah 03'de yola çıkacam. İstediğim kask şu, bedeni şu. İçeri girmeyim. Al parayı, ver kaskı gideyim.
    Yok dediler.
    Müdürlerini aradım. Saat 18;:10
    Bir şey yapamam dedi.
    Ve kasksız kaldım.
    Yarım yamalak, kırık bir kaskla istanbul-mersin yaptım.
    Üstüne, dönüş yolunda aneste çalışan ve KAPATTIK diyen vatandaşlardan biri, emniyet şeridinden yani sağımızdan silme geçerek bize havasını attı.
    Sonra ilgili forumda bu konuyu açtım ve bu tip hizmet veren kurumşarın reklamını almak doğru mu dedim.
    Forum yönetimi " bizi ilgilendirmez, parayı veren reklam verir " tarzıyla cevap verdi.
    Neyse, uzatmayayım.
    Daha sonraları feyizoğlu, hudson gibi firmalara da gittim farklı zamanlarda. Tam memnuniyetle ayrıldım.
    Ama motomax, anes, mototal ile telefonda ürün sorunca, hele ki indirimli ürün sorunca ses tonu, üslup gerçekten kötü.
    Mersinden arıyorum ya uygun beden için kaç önerirsiniz diyorum, gel dene al diyor bana..
    Ama mersin hrp honda'da bu yaklaşım yok.
    Antalya"da bir kaç firma var yine böyle ters konuşan.

    Neyse, konu neydi?
    Haa honda..
    Bir vakit web sayfasından bir soru sormuştum honda'ya..
    Satış departmanı müdürü bizzat arayıp bilgi verdi.
    Sonra onun sorumlusu arayıp memnun kaldınız mı diye sordu.
    Sonra anlet için arayıp, memnuniyetimin memnuniyetini memnuniyetim için anket yaptıklarını ve memnun olmafığum şey varsa belirtebileceğimi söylediler.
    Memnun oldum yani.
    Olmasam da, olduruyor elin japonu.
    Bizimkilerse öldürüyor!

  8. #228

    Üyelik
    24 Şubat 2021
    büyük kayıp bence hemen bir integra alın 250 300 binlerde hala kullanan var grubumuzda birazda kullanıma bağlı sorunlar kaliteli sarf malzeme ve zamanında doğru bakım yapılırsa hiç bişey olmaz tabiki birkaç kronik arızası var her araçta olduğu gibi ama kolay çözülebilen şeyler.

  9. #229
    recaip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2020
    aslinda senlik bir durum yok, baslikta da yazdigin gibi; parayi senden degil balatadan istemis

    isin sakasi bir yana, firmalarin bu sacma sapan tavirlari insanlari yan-sanayi urunleri kullanmaya yöneltir, bu da zamanla cok kar etmek isteyen honda gibi markalari uzun vadede toparlamasi zor zararlara sokar.
    8500tl fiyat bir balata icin ucuk kacik, 1250gsa olsa hadi derim tamam, adamlarin marka anlayisi bu, ama honda nc icin ucuk kacik bir tutar.

  10. #230
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Geçen yaz komple değiştirmiştim ( debiryaj, tas v.s. ) 1 150 TRY falandı .. ama Honda servislerinde benim de sevmediğim tonla şey var,

    Örnekler ;

    Subap boşluğu kontrolü için randevu alıyorsun, almadan önce " açıp ayarlanıyor vida sıkma işi, rutin kontrol " gibi bir şeyler söyleniyor .. gidiyorsun " yaaa bunu değiştirmeye gerek yok, bunlar şimli, değiştirirsek de komple değiştirmek lazım, o da çok pahalı " diyorlar .. ne şimi ? ne komplesi ? aç youtube'u izle WTF .. kaldı ki kitapçıkta bile 24 000 km'de bir kontrol edilmesi gereken bir şey .. ( anlatamıyorsun )

    Bir contanın işlevini göremediği tespit ediyorsun, soğutma sıvısının geçtiği bir nokta ve yine internette tonla çözümü var ( kronik bir şey ), parçayı çıkarıp sıvı conta sıkıp, tekrar soğutma sıvısı koyuyorsun, kapağı kapatıyorsun, olay bu .. servis elemanı diyor " yaaa bunu şimdi komple değiştirmek lazım " .. WTF .. adam conta için termostat değişimi öneriyor sana .. ( anlatamıyorsun )

    Uzun far kablon temassızlık yapıyor, basit bir lehim işi var .. " yaaa bu tesisatı komple değiştirmek lazım " falan diyorlar .. adam bir temassızlık için komple elektrik tesisatını değiştirmeyi öneriyor WTF .. ( anlatamıyorsun )

    Genelde Esengül'e gidiyorum bu arada ama yaşadıklarımdan sonra sadece parça temin edip, kendi güvendiğim yerlerde yaptırıyorum .. olay para da değil çünkü, seni aptal yerine koymaları, biz de bir şeyler biliyoruz, araştırıyoruz elbet .. neyse ..

    Her zaman dediğim gibi Türkiye'de Honda servislerinin tutulmasının tek sebebi, motosikletin Honda olmasıdır .. servisler sorunsuz bir markanın yüzü bile olamıyorlar ..

    Bir de çömez zamanlarımda Pcx sürüyordum, lastiğim patlamıştı, 5 km falan tın tın gitmiştim, " yaa bu lastiklerin telleri bitmiştir, varyatörün de zorlanmıştır " diyip .. lastik ve komple varyatör - kayış falan değiştirmişlerdi :D

    Ha bir de Forza 300 sürüyordum, her yağ değişimine gittiğimde " bu fren balataları bitmek üzere değiştirelim " diyorlardı .. :D
    Cyan, mattiadestro ve Stock Sever bunu beğendiler.
    Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]

    Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]

  11. #231

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçen yaz komple değiştirmiştim ( debiryaj, tas v.s. ) 1 150 TRY falandı .. ama Honda servislerinde benim de sevmediğim tonla şey var,

    Örnekler ;

    Subap boşluğu kontrolü için randevu alıyorsun, almadan önce " açıp ayarlanıyor vida sıkma işi, rutin kontrol " gibi bir şeyler söyleniyor .. gidiyorsun " yaaa bunu değiştirmeye gerek yok, bunlar şimli, değiştirirsek de komple değiştirmek lazım, o da çok pahalı " diyorlar .. ne şimi ? ne komplesi ? aç youtube'u izle WTF .. kaldı ki kitapçıkta bile 24 000 km'de bir kontrol edilmesi gereken bir şey .. ( anlatamıyorsun )

    Bir contanın işlevini göremediği tespit ediyorsun, soğutma sıvısının geçtiği bir nokta ve yine internette tonla çözümü var ( kronik bir şey ), parçayı çıkarıp sıvı conta sıkıp, tekrar soğutma sıvısı koyuyorsun, kapağı kapatıyorsun, olay bu .. servis elemanı diyor " yaaa bunu şimdi komple değiştirmek lazım " .. WTF .. adam conta için termostat değişimi öneriyor sana .. ( anlatamıyorsun )

    Uzun far kablon temassızlık yapıyor, basit bir lehim işi var .. " yaaa bu tesisatı komple değiştirmek lazım " falan diyorlar .. adam bir temassızlık için komple elektrik tesisatını değiştirmeyi öneriyor WTF .. ( anlatamıyorsun )

    Genelde Esengül'e gidiyorum bu arada ama yaşadıklarımdan sonra sadece parça temin edip, kendi güvendiğim yerlerde yaptırıyorum .. olay para da değil çünkü, seni aptal yerine koymaları, biz de bir şeyler biliyoruz, araştırıyoruz elbet .. neyse ..

    Her zaman dediğim gibi Türkiye'de Honda servislerinin tutulmasının tek sebebi, motosikletin Honda olmasıdır .. servisler sorunsuz bir markanın yüzü bile olamıyorlar ..

    Bir de çömez zamanlarımda Pcx sürüyordum, lastiğim patlamıştı, 5 km falan tın tın gitmiştim, " yaa bu lastiklerin telleri bitmiştir, varyatörün de zorlanmıştır " diyip .. lastik ve komple varyatör - kayış falan değiştirmişlerdi :D

    Ha bir de Forza 300 sürüyordum, her yağ değişimine gittiğimde " bu fren balataları bitmek üzere değiştirelim " diyorlardı .. :D
    Supapların vidalı olduğunu söyleyen arkadaş NC'yi düşünmüş herhalde, evet NC için çok kolay, radyatörü sök, kapakları sök, ölç, somunla ayarla ve kapat.

    Maalesef CB(R)500(R)(F)(X) serisi için supap ayarı şimli, bu konu benim de kâbusum. 24.000'deki kontrolü atladım, şu anda 32.000'deyim, ses falan yok, motorun tüketiminde veya performansında da bir farklılık falan yok. O zamana kadar bir sorun hissetmezsem 48.000'de illâ ki baktıracağım. Ama Honda servise gitmeyeceğim, Levent Usta'ya gideceğim. Sizin supap ayarı değişimi nasıl gitti ne zaman kaça mal oldu?

    Düz yağ / yağ filtresi / hava filtresi / soğutma suyu bakımları için Esengül'e gidiyorum, gitmişken başka ufak tefek bir şey varsa baktırıyorum. Dişli / zincir değişimi, amortisör yağı ve keçe değişimi, fren balatası / sıvısı değişimi vb. nitelikli / özel işler için ustaya gidiyorum. Honda servisteki adamlar bu tip zaman alan / detaylı işleri çok sevmiyorlar, ayrıca daha iyi yapan / uzmanı varken, serviste maaşlı çalışan ve öf pöf diyen adama dokundurtmam; hem daha fazla para ver (özellikle malzeme parası çok pahalı yetkili serviste) hem de düzgün yapılmasın, yok öyle yağma!

  12. #232
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Supapların vidalı olduğunu söyleyen arkadaş NC'yi düşünmüş herhalde, evet NC için çok kolay, radyatörü sök, kapakları sök, ölç, somunla ayarla ve kapat.

    Maalesef CB(R)500(R)(F)(X) serisi için supap ayarı şimli, bu konu benim de kâbusum. 24.000'deki kontrolü atladım, şu anda 32.000'deyim, ses falan yok, motorun tüketiminde veya performansında da bir farklılık falan yok. O zamana kadar bir sorun hissetmezsem 48.000'de illâ ki baktıracağım. Ama Honda servise gitmeyeceğim, Levent Usta'ya gideceğim. Sizin supap ayarı değişimi nasıl gitti ne zaman kaça mal oldu?

    Düz yağ / yağ filtresi / hava filtresi / soğutma suyu bakımları için Esengül'e gidiyorum, gitmişken başka ufak tefek bir şey varsa baktırıyorum. Dişli / zincir değişimi, amortisör yağı ve keçe değişimi, fren balatası / sıvısı değişimi vb. nitelikli / özel işler için ustaya gidiyorum. Honda servisteki adamlar bu tip zaman alan / detaylı işleri çok sevmiyorlar, ayrıca daha iyi yapan / uzmanı varken, serviste maaşlı çalışan ve öf pöf diyen adama dokundurtmam; hem daha fazla para ver (özellikle malzeme parası çok pahalı yetkili serviste) hem de düzgün yapılmasın, yok öyle yağma!
    Ben şu an 82.000 km'deyim gittiğimde 77.000 falandı, bakmadılar " ses normal/ ideal " diyip yolladılar, hâlbuki ben zaten psikolojik olarak gitmiştim, zaman ilerledikçe sorun olup olmadığına bakmadan yenileme yapmayı severim .. ama bunu yapamadık o yüzden fiyat hakkında bilgim yok ..

  13. #233

    Üyelik
    24 Şubat 2021
    Bu konu hakkinda birkaç soru sormak istiyorum size 05392098892 sizde numaranızı verirseniz arayayım teşekkürler.

    Alıntı demirarch adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar ,

    Geçen gün sabah işe giderken bir arıza yaşadım. NC 750 İntegra kullanıyorum , sürüş halinde yaklaşık 40-50 km hızda giderken motor bir anda gücü kesti , kontak açık vaziyette , vites 3 'de takılı kaldı, Yağ ışığı ve motor arıza ışığı birlikte yandı .... Şanslıydım arkamdan gelen araçla biraz mesafe vardı , bana çarpmadı.
    Kenara çektikten sonra baktım sağına soluna akan-dökülen bişey yok , yağ pompasından şüphelendim önce... çekici ayarlayıp Honda Anes servise gittik ..
    İş emri açıldı , usta kontrol etti , nasıl yaptıysa çalıştırmayı başardı . Ben biraz kullanıp duruma bakayım dedi , test sürüşünden sonra geldi ve debriyaj biraz gitmiş gibi , söküp bakalım dedi.
    Söktü , "abi rengi biraz kararmış gibi değiştirmende fayda var , o yüzden vites takılı kalmış" dedi
    peki dedim , ne kadar ?
    Önce 3.500 tl civarında dediler , şimdi almayın balatada ölçüm yapıp kontrol edelim size bilgi veririz dediler ;

    ertesi gün aradılar ,değişmesi gerekiyor 8.500 TL tutuyor dediler , geliyorum orda konuşuruz dedim

    emin misiniz bir yanlışlık olmasın dedim , yok abi bizde şaşırdık ama fiyat bu dedi servis görevlisi ...

    Tabiki almadım , yan sanayisini (EBC) 790 tl ye buldum , alıp ustayla değiştireceğim , Honda Türkiye'yi arayıp şikayet ettim , yan sanayi ürün kullanmak zorunda bırakıyorsunuz diye çıkıştım .

    Bu tarz konularda lütfen hiç üşenmeyelim Honda'yı bu numaradan 0850 733 22 20 arayıp mutlaka rahatsız edelim , ses çıkarmadıkça iş başka boyuta geçti....

    NC 750 dct Kullanıp aynı sorunu yaşayan varsa bana yazarsa iyi olur ...

    Kalın sağlıcakla


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:13 ----------

    Alıntı Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben şu an 82.000 km'deyim gittiğimde 77.000 falandı, bakmadılar " ses normal/ ideal " diyip yolladılar, hâlbuki ben zaten psikolojik olarak gitmiştim, zaman ilerledikçe sorun olup olmadığına bakmadan yenileme yapmayı severim .. ama bunu yapamadık o yüzden fiyat hakkında bilgim yok ..
    Bende 95.000 deyim ama 100.000 den önce Nc lerde supap ayarı yapmak çok gerekli değil çok arkadaş açıp baktı onların tecrübeleri ile 100 den önce hiç gerek olmadığını ortaya çıkardı.

  14. #234

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Alıntı SuleymanE adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konuyu hortlatma vakti gelmiş :D

    O kadar konuşuldu, olayın üzerinden aylar hatta yıllar geçti. Şuanda Honda NC750 - DCT modellerin debriyaj balata fiyatı ne oldu bilen var mı??

    İnternete bakınca hep düz vitesin balata fiyatıyla karşılaşıyorum. Düz vites için oem hariç birçok muadil markanın ürünü de var.
    Ancak DCT için balata satan bir site göremedim.

    Tahminleri alalım, ben 12bin olmuştur diyorum, yok mu artıran???
    Şimdide ben hortlatayım.
    Balata sorunu yaşayan oldumu dct'lerde fiyatı ne oldu?
    Hala yan sanayi yok.Km olarak ömrü varmı?
    İyi bir yol arkadaşınız varsa hiçbir yol uzak değildir.

  15. #235
    Ahmet Turan Peker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda nc 750 x dct vstrom dl 650 xmax 250
    Alıntı blueway2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdide ben hortlatayım.
    Balata sorunu yaşayan oldumu dct'lerde fiyatı ne oldu?
    Hala yan sanayi yok.Km olarak ömrü varmı?
    Geçen sene komple set 18 bin TL idi si.di 30 bin üzerindedir diye tahmin ediyorum. Ama dct balata bitmesi 200 binleri bulur diye düşünüyorum. Eğer motorun km sinden eminseniz balataya değil dc motor temizliğine ve sensörleri sağlam olduğuna emin olmadan balataları yerinde çıkarmayın. Çıkınca zaten daha dikiş tutmaz. .
    Ben 123 bin deyim henüz belirti yok...

    Ayrıca geçmişte yazılmış sibop ayarı falan..Ben hiçbir şey yaptirmadim. Eğer bir nc 30-40 binlerce sibop ayarı istiyorsa ya km doğru değil yada anormal bir kullanım vardır
    blueway2, freasy, Cyan ve 1 diğerleri bunu beğendiler..


12. sayfa BirinciBirinci ... 2101112

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)