Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
10. sayfa BirinciBirinci ... 89101112 SonuncuSonuncu

Honda Debriyaj Balatasından 8.500 TL İstedi....

    REKLAM ALANI
  1. #181
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    İçeride birikmiş birşeyler, bir cesaret atmış kendini ortaya. Aslında amacı konu hakkında fikir paylaşımı olmaktan ziyade, yazanın pipisinin büyüklüğünü ispatlamak olan bir mesaja cevap vermek baştan hataydı. Konu ne olursa olsun, o pipinin büyüklüğü herkesin kabullenmesi gereken tartışılmaz bir gerçek çünkü.

    Trafikte bunların önünden çekiliyorum, öndeki sürücülerin üzerine salıyorum, onlara dadanıyorlar. Burada da aynısını yapmak lazım. Öyleyse:

    Benimki ortalama boyutta. Ne çok büyük, ne çok küçük. Vasat yani. Konuya dönecek olursak, ekleyebileceğim yeni bir bilgi yok. Yazılanlar ışığında isteyen istediğini düşünmekte serbest. Açıkçası çok da umrumda değil. Ne Honda'yla ilişkim var, ne de şanzıman üreticileriyle.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #182

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Daha da Davos'a gelmem.


    Çook uzun yazacaktım vazgeçtim. Aynaya bakmak bedava, herkes ara sıra bakmalı.

    UZUN NOT: Haa unutmadan yahu bi insan her zaman ve her konuda haklı ve hep en iyiyi bilen olamaz, olmaya kalktı mı birileri illa ki çıkıp aksini ispatlamak isteyecektir. Onunçün ayna dedim, hatta içeriyi göstereninden olsun kendisi için işler sarpa sarınca çirkinleştiğini göstersin mesala bakana.

  3. #183
    demirarch - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    NC 750 İntegra
    MERHABA ARKADAŞLAR ,

    Yaşadığım sorunu çözmek adına Teknisyen Oto Levent Ustaya gittim , satın aldığım EBC marka debriyaj plakaları ile birlikte...
    Yaşadığım problemi tüm detaylarıyla anlattım , servisin debriyajın değişmesi gerektiğini söylediğini , bunun içinde 8.500 istediğini falan filan....

    biraz düşündü , bence sorun debriyajda değil dedi , kullanılan yağda olabilir...

    nasıl abi olur mu , adam ürettiği motora yanlış yağ koyar mı falan .. yok öyle değil o durum dedi , sabah hava soğukken bu sorunu yaşamışsın , yağ olması gereken akışkanlığa ulaşamadan yani. Debriyaj plakaları bu yüzdenvites geçişinde ayrılması gerekirken yapışmış , beyin de vites atamayınca motoru kapatmış , bence senin yaşadığın olay %90 bundan ibaret dedi... ( muhteşem tespit) %10 ne olabilir dedim , yağı değiştirelim , kullan , tekrar ederse beyinde problem var demektir dedi..

    ben honda servisinde debriyaj plakaları söküldüğünde fotoğraflarını çekmiştim (iyiki çekmişim) ben bu parçalarda bir sorun göremiyorum dedi ,

    yağı 10w30 motul ile değiştirdik , soğuk havalarda iyice ısıınsın öyle başla kullanmaya dedi , ve ayrıldım ordan ,

    gerçekten yine çok soğuk havalarda kullanıyorum ve sorun tekrar etmedi ... gerçekten büyüksün levent usta...

    işin diğer boyutuna gelecek olursak ,

    1- levent ustanın 10 dk ve 1 esspresso içerken anladığı durumu koca honda servisi 1,5 günde anlayamadı. üstelik hiç yoktan yere benden 8.500 tl gibi saçma bir ücret talep etti , üstelik yanlış teşhis yapmak için.

    2- çok soru geleceği için cevaplıyorum ; manuel ile otomatik şanzıman debriyaj plakaları aynı değilmiş , yani yanlış yedek parça alıp gitmişim ... seni de unutmadım ESENGÜL HONDA(onlara sorup öyle almıştım) .... ürünü sorunsuz iade ettim .

    3- kışın 10w30 bizim için (DCT Kullananlar) daha iyi olur gibi görünüyor.

    Yardımcı olan arkadaşlara teşekkürler ,

    Yorum sizin artık , ben gerçekten şaşırdım en azından kime güveneceğimi öğrendim.
    Alper_tim, Kural [ Z ], maktama ve 7 diğerleri bunu beğendiler..

  4. #184
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı demirarch adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MERHABA ARKADAŞLAR ,

    Yaşadığım sorunu çözmek adına Teknisyen Oto Levent Ustaya gittim , satın aldığım EBC marka debriyaj plakaları ile birlikte...
    Yaşadığım problemi tüm detaylarıyla anlattım , servisin debriyajın değişmesi gerektiğini söylediğini , bunun içinde 8.500 istediğini falan filan....

    biraz düşündü , bence sorun debriyajda değil dedi , kullanılan yağda olabilir...

    nasıl abi olur mu , adam ürettiği motora yanlış yağ koyar mı falan .. yok öyle değil o durum dedi , sabah hava soğukken bu sorunu yaşamışsın , yağ olması gereken akışkanlığa ulaşamadan yani. Debriyaj plakaları bu yüzdenvites geçişinde ayrılması gerekirken yapışmış , beyin de vites atamayınca motoru kapatmış , bence senin yaşadığın olay %90 bundan ibaret dedi... ( muhteşem tespit) %10 ne olabilir dedim , yağı değiştirelim , kullan , tekrar ederse beyinde problem var demektir dedi..

    ben honda servisinde debriyaj plakaları söküldüğünde fotoğraflarını çekmiştim (iyiki çekmişim) ben bu parçalarda bir sorun göremiyorum dedi ,

    yağı 10w30 motul ile değiştirdik , soğuk havalarda iyice ısıınsın öyle başla kullanmaya dedi , ve ayrıldım ordan ,

    gerçekten yine çok soğuk havalarda kullanıyorum ve sorun tekrar etmedi ... gerçekten büyüksün levent usta...

    işin diğer boyutuna gelecek olursak ,

    1- levent ustanın 10 dk ve 1 esspresso içerken anladığı durumu koca honda servisi 1,5 günde anlayamadı. üstelik hiç yoktan yere benden 8.500 tl gibi saçma bir ücret talep etti , üstelik yanlış teşhis yapmak için.

    2- çok soru geleceği için cevaplıyorum ; manuel ile otomatik şanzıman debriyaj plakaları aynı değilmiş , yani yanlış yedek parça alıp gitmişim ... seni de unutmadım ESENGÜL HONDA(onlara sorup öyle almıştım) .... ürünü sorunsuz iade ettim .

    3- kışın 10w30 bizim için (DCT Kullananlar) daha iyi olur gibi görünüyor.

    Yardımcı olan arkadaşlara teşekkürler ,

    Yorum sizin artık , ben gerçekten şaşırdım en azından kime güveneceğimi öğrendim.
    Levent usta bir numaradır. Kendimin yapamadığı ağır bir bakım veya çözemediğim tüm sorunlarda uğradığım tek insan. Gider, sohbetini yapar, uzun sürecekse motosikleti bırakır gider, almaya geldiğimde ne kadar isterse pazarlıksız hakkını verir, üzerine biraz da ben ekler, teşekkür eder giderim.

    Düşük hacimli motosikletler ile ilgilenmez. Ama yetkili servisin çözemediği işi çözmekte üstüne yoktur. Doğru adrese gitmişsiniz

    Benim MT-07' deki ABS arızası için yetkili servis ABS modülü+ECU' su ve komple elektrik tesisatı değişimi ile işçiliklerini isterken (rakkamı hayal edin), Levent usta 30 dakika elektrik tesisatı kontrolü ve değer ölçümleri ile sorunu bulup gidermişti. Yedek parça maliyeti 0(sıfır) TL tutmuştu. 200TL ben çıkarıp vermiştim. Helal olsun tekrardan.
    maktama, Guven, espresso ve 2 diğerleri bunu beğendiler..
    ...

  5. #185
    demirarch - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    NC 750 İntegra
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Levent usta bir numaradır. Kendimin yapamadığı ağır bir bakım veya çözemediğim tüm sorunlarda uğradığım tek insan. Gider, sohbetini yapar, uzun sürecekse motosikleti bırakır gider, almaya geldiğimde ne kadar isterse pazarlıksız hakkını verir, üzerine biraz da ben ekler, teşekkür eder giderim.

    Düşük hacimli motosikletler ile ilgilenmez. Ama yetkili servisin çözemediği işi çözmekte üstüne yoktur. Doğru adrese gitmişsiniz

    Benim MT-07' deki ABS arızası için yetkili servis ABS modülü+ECU' su ve komple elektrik tesisatı değişimi ile işçiliklerini isterken (rakkamı hayal edin), Levent usta 30 dakika elektrik tesisatı kontrolü ve değer ölçümleri ile sorunu bulup gidermişti. Yedek parça maliyeti 0(sıfır) TL tutmuştu. 200TL ben çıkarıp vermiştim. Helal olsun tekrardan.
    benden sadece 50 tl talep etti !!!
    onunla daha önce F800 kullanırken tanışmıştım , hep yüzüm gülerek ayrıldım ...
    bir daha asla servisle işim olmaz
    Kural [ Z ] bunu beğendi.

  6. #186
    wetehan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2014
    Motosikleti
    Z900
    Dürüst, işine saygısı olan, ufku geniş ve çözüm odaklı ustalara ihtiyacımız var, kendisini tanımam ama Bodrum'dan saygılarımı iletin lütfen.

  7. #187

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Levent Usta gibi uzmanlara o kadar ihtiyacımız var ki.

  8. #188
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Anlamadan dinlemeden sayfalardır "8500 TL yıpranan parça olur mu Hain Honda!" diye yaygara yapan arkadaşlara yazık oldu...

    Hatta @logaritma başka bir başlıkta "yeni teknoloji kötü, bak 8500TL aşınan parça" diye bir şeyler yazmıştı geçenlerde...

  9. #189
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anlamadan dinlemeden sayfalardır "8500 TL yıpranan parça olur mu Hain Honda!" diye yaygara yapan arkadaşlara yazık oldu...

    Hatta @logaritma başka bir başlıkta "yeni teknoloji kötü, bak 8500TL aşınan parça" diye bir şeyler yazmıştı geçenlerde...
    Arızanın kendisi ile çözümü başka konu, istenen yedek parça fiyatının gerçek oluşu başka konu. Bir de yetkili servisin dahi yanlış arıza ve parça tespiti var ki o da bambaşka bir konu

    Şimdi sizin yazdığınıza göre; Honda şanzımandaki sorunun giderilmesi için aslında 8500 TL istememiş, parça fiyatı ile işçilik bu kadar tutmuyormuş gibi bir izlenim oluşuyor.

    Oysa Honda' nın istediği fiyat bu. Bu noktada bir hata yok.

    Hatta Honda Yetkili Servisi ilgili kısımı söküp incelediği halde yanlış arıza tespiti yapmıştır.

    Hatta Honda Yetkili Servisi parçaları söktüğü ve incelediği halde yanlış parça tespiti yapıp, sipariş vermiş, siparişi müşteriye teslim etmiştir.

    Hatta ve hatta aslında arızanın parça ile ilgisi dahi yoktur.

    Hatta ve hatta ve hatta arızayı çözenin yetkili serviste çalışmayan, ama bu işin içindeki birçok insanın gerçek anlamda saygısını kazandığı bir şahıs tarafından, parça dahi sökmeden ve bedavadan az ucuza, çok hızlıca tespit ve çözüm bulunmuş olmasıdır.

    Konu esasen parça fiyatıdır ki arızanın çözümü ile konunun ilgisi yoktur, fiyat doğrudur. Bir debriyaj balata seti 8500 TL istenmiştir, hata yoktur. Bu konuda yazılanlar geçerliliğini korur
    maktama, demirarch, mustafa_325 ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  10. #190
    demirarch - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    NC 750 İntegra
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arızanın kendisi ile çözümü başka konu, istenen yedek parça fiyatının gerçek oluşu başka konu. Bir de yetkili servisin dahi yanlış arıza ve parça tespiti var ki o da bambaşka bir konu

    Şimdi sizin yazdığınıza göre; Honda şanzımandaki sorunun giderilmesi için aslında 8500 TL istememiş, parça fiyatı ile işçilik bu kadar tutmuyormuş gibi bir izlenim oluşuyor.

    Oysa Honda' nın istediği fiyat bu. Bu noktada bir hata yok.

    Hatta Honda Yetkili Servisi ilgili kısımı söküp incelediği halde yanlış arıza tespiti yapmıştır.

    Hatta Honda Yetkili Servisi parçaları söktüğü ve incelediği halde yanlış parça tespiti yapıp, sipariş vermiş, siparişi müşteriye teslim etmiştir.

    Hatta ve hatta aslında arızanın parça ile ilgisi dahi yoktur.

    Hatta ve hatta ve hatta arızayı çözenin yetkili serviste çalışmayan, ama bu işin içindeki birçok insanın gerçek anlamda saygısını kazandığı bir şahıs tarafından, parça dahi sökmeden ve bedavadan az ucuza, çok hızlıca tespit ve çözüm bulunmuş olmasıdır.

    Konu esasen parça fiyatıdır ki arızanın çözümü ile konunun ilgisi yoktur, fiyat doğrudur. Bir debriyaj balata seti 8500 TL istenmiştir, hata yoktur. Bu konuda yazılanlar geçerliliğini korur
    kesinlikle katılıyorum....
    ufak bir düzeltme , ben yedek parçayı servisten değil yan sanayi'den almak durumunda kaldım.Alırken Honda Esengül'e telefonla sordum , "dct ile manuel aynı debrıyaj plakası mı kullanıyor diye " evet aynı cevabı geldiği için aldım . Levent usta kendisi bilgisayardan kontrol etti , kesinlikle aynı değil dedi .

  11. #191

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Ben halen emin değilim gerçekten de sadece çiftli debriyaj balata setine mi istendi o para yoksa set + ECU falan mı? O zaman daha mantıklı olabilir. (Hoş ECU maliyeti ne ki? Ama arkasında inanılmaz bir AR-GE var illâ ki o maliyet çıkacak...)

  12. #192

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anlamadan dinlemeden sayfalardır "8500 TL yıpranan parça olur mu Hain Honda!" diye yaygara yapan arkadaşlara yazık oldu...

    Hatta @logaritma başka bir başlıkta "yeni teknoloji kötü, bak 8500TL aşınan parça" diye bir şeyler yazmıştı geçenlerde...
    yazık olan en ufak bir şey yok.. ben hala lafımın arkasındayım. servis 8500 tl demiş yalanmı değil ... arkadaş diyor bak yukarda ne yazmış servis bana 8500 tl dedi diyor.. sen inatla sanki böyle bir para yokmuş gibi bir algı yaratmaya çalışıyorsun..

    yaygara varmı burda yok bu fiyat varmı var.. nokta ... böyle bir rakam fiyat varmı neticede var.. o zaman tartışılıcak bir mevzuda yok..

    ben hala lafımın arkasındayım ve ben bunu onlarca defa yazdım tekrar yazarım bu mevzuyu aylar önce gene bu forumda bir konuda yazmışdım.. henüz bu motorlar çok yeni daha çok taze ileri vakitlerde ne tür sorunlar arızlar çıkarır bilinmez bekleyip görmek lazım tarzı bir şeyler yazmışdım.. ve hala bu lafımın arkasındayım..

    hatta bu konu açıldığında benim düşüncemden bile erken oldu ben 80-90 bin km lerde bekliyordum bu baya erken oldu dedim..

    eğerki dünyada tükenmeyen bir balata yapıldıysa. arıza vermeyen o nedenden bu nedenden otomatik çift kavramalı bir şanzıman yaptılarsa haberimiz olsun.. ben duymadım görmedim.. bu motorlar 80 bin lere 90 bin lere geldiğinde tekrar bu konuları konuşalım..
    maktama bunu beğendi.

  13. #193
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    DCT şanzımanla normal şanzıman balatalarının aynı olması hiç mantıklı gelmiyor. Mantıken dct çift kavrama olduğu için bir değil iki balata seti alınması lazımdı. Ayrıca şu çizime bakınca ben debriyaj balatalarının tasıyla beraber montelendiğini ve ayrı olmadığını görüyorum.

    2 numaralı parçalar balataların olduğu yerler.


    Bu da normal nc700 debriyajı.

  14. #194
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Parça fiyatı 8500 TL mi? Evet.
    Peki bu parça aşınan parça mı? Evet.

    Gel gelelim motorun tüm silindir, ve piston, krank ve rulmanlari da öyle. Ucuz da değil bu parçalar. Soru şu: 500cc+ tipik bir Honda motosiklette, bu parçaları, belirli aralıklarla değiştirmeniz icap ediyor mu? Yoksa istisnai bir sorun olmadığı müddetçe tipik bir kullanıcı bu parçaları değiştirmek zorunda kalmıyor mu?

    "8500 TL yıpranan parça olur mu Hain Honda!" şeklinde yaygara yapanların yanıldığı nokta da bu.

    Eğer Honda, DCT şanzımanın kavrama balatalarını, tipik kullanımda 300,000km dayanacak şekilde dizayn ettiyse, böyle bir sorun yoktur.

    İlla ki hatalı üretim ve kullanım sonucu (yokuşta ışıkta dururken fren yerine gaz kullanma) ender de olsa değişim olur. Ancak tipik bir kullanıcının başına gelmez.

    Kısaca, @logaritma'nin yaptığı gibi, "düzenli aralıklarla değişmesi gerekecek aşınan bir parçanın fahiş fiyat olduğu" iddiası yanıltıcı ve desteksiz. Bilakis, Honda o parçanın motosikletin ömrü boyunca dayanacak şekilde dizayn edip ürettiği için fiyatı yüksektir. Eğer düzenli aralıklarla değişmesi planlanan bir parçaysa da fiyatı o kadar yüksek olmaz.

    Bakın yukarıda Honda'nın orijinal kitapçığındaki servis çizelgesinde değişecek bir parça olmadığını kontrol edip yazdım. @logaritma hala "dikkatli bak vardır" gibi bir cevap yazdı geçti. Buna rağmen hâlâ ısrarcı olmasını, anlamsız bir Honda garazına, ya da teknoloji garazına bağlamak durumundayım.

    @Kural [ Z ], servisin beceriksizliğine itirazım yok tabii ki.
    schumacher__ bunu beğendi.

  15. #195
    anılbel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2010
    Şehir
    İzmir - Kuşadası
    Motosikleti
    Wolf 125/ VSTAR
    o zaman Hondaya tanrı muamelesi yapmaya devam , bozulmayan sanziman yapmislar hehe...

  16. #196
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Ne acaip milletiz. Olabildiğince net bir şey söylüyorum. Israrla saçmasapan yerlere çekiştirip duruyorsunuz.

  17. #197

    Üyelik
    14 Şubat 2016
    Motosikleti
    Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
    Yetkili servisler genelde bir sorun varsa, en sağlıklısı komple değişim yapmayı tercih ediyorlar.
    Önce fiyatını söyleyip korkutuyorlar, sonra "biz bir genel müdürlüğe soralım, belki garantiden değişir" ayağı yapıyorlar. Sonra o parça ya komple garantiden değişiyor ya da bir şekilde garantiden tamir ediliyor. Kullanıcı da X fiyatlı arızasının ücretsiz giderildiği için çok mutlu oluyor.

    Bence bu durumda da olan buydu. Arkadaş fiyatı duyunca haklı olarak sinirlenip gitti, garanti sonucunu beklemedi diye düşünüyorum.

    Bende Benelli'de de, Honda'da da anlattığım gibi durumlar olmuştu.
    Benelli'nin debriyajı bir garipti, "500TL abicim ama gene de bi bakalım" diye korkutup ücretsiz değiştirmişlerdi.
    Honda'da da kontağım bozulmuştu. "1500TL ama biz gene de bi Honda Türkiye'ye soralım" diye korkutup ücretsiz tamir etmişlerdi.

  18. #198
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Ağustos 2018
    basligi acan arkadasa gecmis olsun.
    zaten bu iste bir gariplik oldugunu hemen anlamistim.
    Honda bu,alemin krali..Bizde hata olmaz arkadaslar ;)

  19. #199

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    nerden biliyorsun 300 bin görüceğini tamam varsayım yapıyorsun diyorsinki pahalıysa ömürlük parçadır kolay kolay bozulmaz bitmez ondan dolayı bu fiyatı vardır.. bende diyorum ki nerden biliyorsun tekrar tekrar diyorum bu motor daha çok yeni ve taze hele bir 80-90 bin lere şöyle piyasadaki yüzlercesi binlercesi bir dayansın bakalım ne tür kronikleri yada genel anlamda arızaları olucak belkide hiç olmıycak ..

    servis olayına gelince dediğim belli orda transmiyon bakımı yada revize aralığı vardır dedim sen yok dedin bende iyi bak dedim neden dedim normal manuel en sorunsuz şanzımanlı motorda bile belli periyodlarda şanzıman genel bir bakımı kontrolü yapılır dct gibi daha kompleks elektroniği çok olan bir şanzımanda kesin vardır dedim.. onun bir schudule ı vardır ama ne zaman onu ben bilemem servisler bilir.. illa kitapçığında yazmasınada gerek yok..

    Bilhassa amerikadaki bir servise sor demişdim , niye dedim türkiyede varsa bile schuleda sıralaması bizde kolay kolay yapılmaz bunun servis ile ilgisi yok kullanıcı kesmi ile ilgisi var bizde parça arıza yapmadıkça dokunulmaz "abi sağlam parçayı şimdi açıpda bana ekstra masraf çıkartma çalışıyor işte sorunsuz" mantığı vardır.. ama oralarda schudule sıralaması neyse ordaki insanlar uyarlar .. ondan dedim ordaki bir servise sorarsan daha net bilgi alırsın diye..

    bundan sonrası haşmete değil lafım genel bu fanboy kardeşlerime .. bende hondaya garezde yok tam aksine hondayı severim ama sizin sevdiğiniz gibi değil.. teknolojiyede garezim hiç yok altımdaki alet teknolojinin son noktası herşeyi otomatik digital elektronik.. hatta amerikan 500cc lik versiyonlarında android multimedia digital kadranlı ekranına kadar var..

    honda dedinmi cbf500 severim harika makinadır al çocuğuna torununa kalsın tam türkiye ayarında standartında makinedir yağını suyunu koy bitti asla seni yolda bırakmaz , cb900 hornetleri severim , at leri severim ama hakiki at xrv 750 yeniside çok güzel onada lafım yok, ama hakiki at defalarca hakiki dakarı birincilikle bitirmiş benim için orjinal olan 750cc likdir, silverwingi severim ki bir tane bende vardı keza cbx750 severim ki ondanda vardı zamanında şahane makinaydı .. msx 125 leri çok severim nt 700 zaten bence bir honda başyapıtı Deauville , keza abisi st1100 pan european laf edilmez hondayı görmek isteyen bu makinalara baksın en azından fanboylukda yapılıcaksa biraz burdan yapında bizde saygı duyalım diyelimki adam fanboy manboy ama hondadan anlıyor zevki var diyelim..

    arkadaşımda 98 model magna var hondamı görmek istiyorsunuz dönün ona bakın 22-23 yaşında motorun demir çelik dökme işçiliğine bakın hondayı orda görürsünüz.. 22-23 yaşında motorda hiç mi çelikde pas kromda solma vidada gevşeme kaynakda kırma çatlama olmaz yok ilk günkü gibi..

    fan boyların düşük hacimde bile vtr250 den bahsettiklerini duymadım ki bana göre düşük hacimde hondanın ürettiği en güzel baş yapıtlardan biridir hata ilk 2 ye girer düşük hacimde.. v twin üstünde harika bir makina var.. fanboyluğu cbr250 ve nc üstünden yapanlara hondayı sadece bunlardan ibaret sananlara lafım bari yapıyorsunuz bir şey hakkını vererek yapın..

  20. #200
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Bizim önemli bir problemimiz, edindiğimiz 3 kuruşluk deneyimi 100 liraya pazarlamaya kalkışmamız.

    VW arabanın DSG'si sorunlu mu? Tamam o zaman Honda motosikletin DCT'si de sorunludur, kesin, bitti gitti.

    Artık hangi motosiklette tecrübe ettiysen, hâlâ ısrarla, güncel hiç bir modern 500cc üstü Honda motosiklette bulunmayan "belli periyodlarda yapılması gereken manuel şanzıman genel bakımı"ndan bahsetmektesin.

    Genelleme ve ön yargıyla hüküm verip kestirip atmak yerine önce bir araştırmayı denesen? "Şuraya bak, buraya sor", "kesin şöyledir, yok böyle olması lazım" diye işkembeden sallamak yerine, internette iki dakikada PDF'ini bulabileceğın, bizzat Honda'nın bastığı servis çizelgesini incelesen? Uluslararası NC750 forumunu ziyaret edip DCT sorunu ne kadar yaşanmış baksan?

    Öteki türlü ön yargı ve genelleme kokan bilgi kirliliği oluşuyor sadece...


10. sayfa BirinciBirinci ... 89101112 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)