Honda Debriyaj Balatasından 8.500 TL İstedi....
Reklamlar
-
28 Aralık 2018, 12:27
#101
SuleymanE adlı üyeden alıntı
Eğer debriyaj seti amerikada da 1000 $ olsaydı, eyvallah.
Açıkçası bunu da bilmiyoruz daha. Link koydum ama arkadaş bakmadı sanırım. Motosikletin yılını ve km sini verdi mi? Eğer vermediyse boş konuşuyoruz.
Mesela lafı geçtiği için AT'nin far fiyatına baktım, burada da pahalı. Tek parça satılıyor, bin küsür dolar indirimli fiyatı bile...
Benim bildiğim Honda yürüyen aksamda olabilecek problemleri garanti kapsamında halleder, adını kirletmez. Yurt dışı forumlarında kronik DCT arızası var mı? Ben rastlamadım açıkçası.
Kalkıp ta Honda'nın motosiklete koyduğu DCT şanzımanı VW'nin dizel arabasına koyduğu DCT şanzımanla karşılaştırıp "DCT kaka" demek çok saçma.
Reklamlar
-
28 Aralık 2018, 12:55
#102
levend84 adlı üyeden alıntı
@demirarch
Not:
Üstad,
Lazerde kestirirsin demişsin,o iş zor.
En yukaridaki baski saci yuzeyi formlu.
Ya sıvama olacak yada prograsif(sac) kalip olacak.
Cnc iside olmaz parca max 1-1,5mm et kalinliginda
https://i.hizliresim.com/QLYjAj.jpg
lazer işi lafın gelişiydi canım , mimar adamım , işin detayını görünce anladım tabiki
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:43 ----------
Madpower adlı üyeden alıntı
Selam
bende integra kullanicisiyim.bu motor kac km deymis.daha oncede sorulmus ama cevap goremedim.
malesef honda turkiye fiyatlari cok yuksek.3600tl istenilen on diski hollandadan 200 euroya almistim.(orjinal Honda)
hocam motor 35.700 km de ,
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:44 ----------
Wing750 adlı üyeden alıntı
çok teşekkür ederim , yan sanayi (EBC) satın aldım , hatta az önce kargo geldi , sıra geldi iyi ustaya ....
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:45 ----------
zapalka adlı üyeden alıntı
şurda bir kesinlik yok tabi (veya ben anlamadım)
mevcut arızanın debriyajdan kaynaklandığı kesin mi ?
bunun cevabını bence serviste bilmiyor ,
debrıyaj balatasının eskidiği gerçek , bir yerden başladım bakalım
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:47 ----------
maktama adlı üyeden alıntı
Şimdi ÖNEMLİ BİR KONU var burada:
Bu forum başlığı "Honda NC700/750 Türkiye" facebook grubunda konu olmuş. Oradaki mesajlarda özetle de deniliyor ki: piyasada dct için yan sanayi debriyaj balatası yok, dct ile düz şanzıman balataları aynı değil. Honda kataloğunda da dct ve düz şanzımanın balataları farklı imiş. Alınan/alınacak olunan EBC balataların dct şanzıman için olduğuna ve motorunuza uyacağına emin misiniz, yoksa deneme yanılma mı olacak?
Ayrıca sizi gruba davet ediyorlar ilk elden bilgi almak için ve motorun km'sini merak ediyorlar.
facebook kullanmıyorum ,
esengül honda ile görüştüm , evet listede farklı görünüyor dedi , detaya inip parça koduna bakınca aynı olduğunu söyledi ...
ama ilk evrede farklı olduğunu söylemişti
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:49 ----------
hasmet adlı üyeden alıntı
Açıkçası bunu da bilmiyoruz daha. Link koydum ama arkadaş bakmadı sanırım. Motosikletin yılını ve km sini verdi mi? Eğer vermediyse boş konuşuyoruz.
Mesela lafı geçtiği için AT'nin far fiyatına baktım, burada da pahalı. Tek parça satılıyor, bin küsür dolar indirimli fiyatı bile...
Benim bildiğim Honda yürüyen aksamda olabilecek problemleri garanti kapsamında halleder, adını kirletmez. Yurt dışı forumlarında kronik DCT arızası var mı? Ben rastlamadım açıkçası.
Kalkıp ta Honda'nın motosiklete koyduğu DCT şanzımanı VW'nin dizel arabasına koyduğu DCT şanzımanla karşılaştırıp "DCT kaka" demek çok saçma.
estağfurullah , cevaplarınızı okuyorum , iş yoğunluğundan vakit buldukça yazmaya çalışıyorum , teşekkürler cevaplarınız için ,
motor 2014 model , 35.700 kmde , garanti bitti , bakımların tamamı Anes Honda da yapıldı , ben 25.000 kmde satın aldım ....
EBC balatayı satın aldım , ilk fırsatta taktıracağım , benden sonra bu sorunu yaşabilen olur , onlara yardımcı olur ,
mutlaka burdan bilgi yazacağım ,
selamlar
-
28 Aralık 2018, 13:18
#103
@demirarch
Mimarlik fakultesinde metal teknolojisi dersi veriliyordu da benim haberim yok demekki.
İki tane mimar arkadaşim var,st 52 nedir diye sordum,
Birisi,statik projede gecen bir terim,
Digeri,3ds max programindaki bir komut dedi..
Hee bunlar 15 senelik mimar.
Kendinizi gelistirmenize sevindim.
-
28 Aralık 2018, 13:32
#104
neyse hayırlısı olsun şimdi iş iyi bir usta bulmana kaldı.
-
28 Aralık 2018, 18:35
#105
35 bin km de bu arızayı vermesi hiç normal değil.Bir arkadaş 175 binde integranın hala sorunsuz olduğunu yazmıştı face de.Benim ki 2015 şu anda 85 binde ve gayet iyi. D&B hondada ustalara da defalarca sordum balata bitmesi arızası yok.(Başka sorunlar var tabii ki)
Aklıma gelen
1- Ya motor 35 binde değil(Çok filim dönüyor 2. elde)
2- Çamurda falan zorlanmış..patinaj yaptırılmış yada
3- Devamlı aragazı verilerek kullanılmış
“Ey îmân edenler! Şarap, kumar, dikili taşlar (putlar) ve fâl okları ancak şeytanın işinden bir(er) pisliktir; öyleyse ondan kaçının ki kurtuluşa eresiniz.
-
28 Aralık 2018, 18:42
#106
Ahmet Turan Peker adlı üyeden alıntı
35 bin km de bu arızayı vermesi hiç normal değil.Bir arkadaş 175 binde integranın hala sorunsuz olduğunu yazmıştı face de.Benim ki 2015 şu anda 85 binde ve gayet iyi. D&B hondada ustalara da defalarca sordum balata bitmesi arızası yok.(Başka sorunlar var tabii ki)
Aklıma gelen
1- Ya motor 35 binde değil(Çok filim dönüyor 2. elde)
2- Çamurda falan zorlanmış..patinaj yaptırılmış yada
3- Devamlı aragazı verilerek kullanılmış
26binde değişti arkadaşımın iş arkadaşının da.
-
28 Aralık 2018, 18:43
#107
levend84 adlı üyeden alıntı
@demirarch
Mimarlik fakultesinde metal teknolojisi dersi veriliyordu da benim haberim yok demekki.
İki tane mimar arkadaşim var,st 52 nedir diye sordum,
Birisi,statik projede gecen bir terim,
Digeri,3ds max programindaki bir komut dedi..
Hee bunlar 15 senelik mimar.
Kendinizi gelistirmenize sevindim.
Ben alüminyum ve 316 paslanmazı ayırt edemeyen yüksek makine mühendisi tanıdım. St52 olarak değilde 4040 olarak sorsan belki bilirlerdi.
-
28 Aralık 2018, 19:18
#108
Millet ne güzel rakamlarla sayılarla anlaşıyo ya la. İmrendim valla
-
28 Aralık 2018, 19:33
#109
YasinC adlı üyeden alıntı
Ben alüminyum ve 316 paslanmazı ayırt edemeyen yüksek makine mühendisi tanıdım. St52 olarak değilde 4040 olarak sorsan belki bilirlerdi.
Var olmaz mi?
4040 desende anlamaz yasin,japon yapiştiricisi sanar..
Adam sheet metal tasarimda,8mm kalinligi olan L bukumlu parcanin iç radyusunden habersiz,hatta 4942 10mm kal. malzemeyi hatali bukum sonrasi duzeltmek icin abkantta ters bukum bile kurtarir diyor,ulan 4942 sert malzemedir.
Hee bunu diyende,ar-ge direktöru..kac defa bu tip adamlarla yan sanayii ted. fuarina gittim,yaw firmalarla sen dialog kur,projede bana şutlarsin..
Alternatif,
4936
4942
St52 S355J2 diyede geçer,hatta yassi saclarda kodla yazilir..
-
28 Aralık 2018, 19:40
#110
levend84 adlı üyeden alıntı
Var olmaz mi?
Adam sheet metal tasarimda,8mm kalinligi olan L bukumlu parcanin iç radyusunden habersiz,hatta 4942 10mm kal. malzemeyi hatali bukum sonrasi duzeltmek icin abkantta ters bukum bile kurtarir diyor,ulan 4942 sert malzemedir.
Hee bunu diyende,ar-ge direktöru..kac defa bu tip adamlarla yan sanayii ted. fuarina gittim,yaw firmalarla sen dialog kur,projede bana şutlarsin..
Alternatif,
4936
4942
St52 S355J2 diyede geçer,hatta yassi saclarda kodla yazilir..
Bu ülke de mühendis yok deyince sinirleniyorlar ama alaylı birinin onda biri kadar bilgileri yok. O değil senden öğrenip 2 hafta sonra sana geri satar bilgiyi.
-
28 Aralık 2018, 20:22
#111
YasinC adlı üyeden alıntı
Bu ülke de mühendis yok deyince sinirleniyorlar ama alaylı birinin onda biri kadar bilgileri yok. O değil senden öğrenip 2 hafta sonra sana geri satar bilgiyi.
Çaliştigim önceki firmada,kendi aramizda yaptigimiz proje toplantisinda,oltaya yapay yem taktim,neyse bizim direktor üst yonetim toplantisina katildi,çikişta surati duşmuş,3-4 gun benimle konuşmadi,
Ne yapayim aga,adama detaylardan önemli süreç bilgisi veriyorum,yok..detay istemiyorum ana hatlari yeter dedi..verdim ayarı..kendi kaşındı..
-
28 Aralık 2018, 20:42
#112
montanaturne adlı üyeden alıntı
26binde değişti arkadaşımın iş arkadaşının da.
Dct mı düz vites mi
-
28 Aralık 2018, 22:35
#113
levend84 adlı üyeden alıntı
Çaliştigim önceki firmada,kendi aramizda yaptigimiz proje toplantisinda,oltaya yapay yem taktim,neyse bizim direktor üst yonetim toplantisina katildi,çikişta surati duşmuş,3-4 gun benimle konuşmadi,
Ne yapayim aga,adama detaylardan önemli süreç bilgisi veriyorum,yok..detay istemiyorum ana hatlari yeter dedi..verdim ayarı..kendi kaşındı..
Bende yukarıda bahsettiğim vatandaşa benzer bir güzellik yaptım. 50ton paslanmaz yanlış gitti. Üretim 3 gün malzemeyi geri bekledi. Ondan sonra pek konuşmadık. Zaten sonra bende ayrıldım.
-
28 Aralık 2018, 22:39
#114
YasinC adlı üyeden alıntı
Bende yukarıda bahsettiğim vatandaşa benzer bir güzellik yaptım. 50ton paslanmaz yanlış gitti. Üretim 3 gün malzemeyi geri bekledi. Ondan sonra pek konuşmadık. Zaten sonra bende ayrıldım.
Bende o olaydan 2 ay sonra ayrildim,aradan 15 gun gecmeden direktor yalamasida istifa etmis..kulagima geliyor havadisler..
Keskin,net,realist,hee birde tecrubeliysen..sevilmezsin,barinamazsin yasin,ayni durum şahsim icinde geçerli..
-
28 Aralık 2018, 22:40
#115
Ahmet Turan Peker adlı üyeden alıntı
35 bin km de bu arızayı vermesi hiç normal değil.Bir arkadaş 175 binde integranın hala sorunsuz olduğunu yazmıştı face de.Benim ki 2015 şu anda 85 binde ve gayet iyi. D&B hondada ustalara da defalarca sordum balata bitmesi arızası yok.(Başka sorunlar var tabii ki)
Aklıma gelen
1- Ya motor 35 binde değil(Çok filim dönüyor 2. elde)
2- Çamurda falan zorlanmış..patinaj yaptırılmış yada
3- Devamlı aragazı verilerek kullanılmış
adından belli balata illa ve illaki biticek .. bitmez diyen ustanında ustalığı sorgularım madde nin yapısına fizik kurallarına ters çünkü..
balata dediğin şey incelir ve bir noktadan sonra biter yerine yenisi takılır.. her tür balata için bu geçerlidir.. şanzımanda balata motor ve vites kutusu arasında bulunan gücü aktaran parçadır manuelde elle basarak yapıyorsun otomatiklerde robotik sistem yapıyor ama her halukarda aşınıyor inceliyor zamanla o parça.. manuel arabada genelde 4 yıl 60 bin km dir normal kullanımda ömür süresi .. motorsiklette değişken kullanıma bağlı değişir...
-
28 Aralık 2018, 22:58
#116
logaritma adlı üyeden alıntı
adından belli balata illa ve illaki biticek .. bitmez diyen ustanında ustalığı sorgularım madde nin yapısına fizik kurallarına ters çünkü..
balata dediğin şey incelir ve bir noktadan sonra biter yerine yenisi takılır.. her tür balata için bu geçerlidir.. şanzımanda balata motor ve vites kutusu arasında bulunan gücü aktaran parçadır manuelde elle basarak yapıyorsun otomatiklerde robotik sistem yapıyor ama her halukarda aşınıyor inceliyor zamanla o parça.. manuel arabada genelde 4 yıl 60 bin km dir normal kullanımda ömür süresi .. motorsiklette değişken kullanıma bağlı değişir...
Sonu olmayan bir şey var mı ...yok. ama 100 bin de biteni de var 300 binde bitmeyen o de var. Normal şartlarda bu km lerden bu balata bitmez. Bir anormallik var. Servise gelmemiş olması hiç bitmeyecektir anlamını çıkartmanın anlamı yok....
-
28 Aralık 2018, 22:59
#117
@YasinC
Dostum,
Hele hele aile şirketindeysen o daha zor.
Patronun duymak istedigi sözleri söylemen lazim,gerçekleri değil...
Termin tarihi vs.hikaye.
Kimileri çenesiyle iş yapar gibi takilir..
Kimileri tecrubesiyle,işe yaramaz gibi gözukur..
Nüans farki buradan geliyor..
-
28 Aralık 2018, 23:02
#118
Honda balata setine 8 bin tl istedikçe aklıma Goradaki halı sahnesi geliyor, beni bir gülme alıyor
Müşteri: NC750d integra balata seti kaç para acaba?
Honda : Bu balatamızda ise otantik tasarımlar yoğunlukta olup,
Çok kıymetli bir parçadır...
Eli belindedir tasarımın adı,
Samimiyetimle söylüyorum bunu imal eden çocuk kör oldu ya...
Fiyatı çocuğun ameliyatı da dahil 8bin tl !!!
Müşteri: Ha, o zaman tamam, alayım 1 set...
Hatırlamayan varsa halı sahnesi de şöyleydi :
-
28 Aralık 2018, 23:19
#119
levend84 adlı üyeden alıntı
@YasinC
Dostum,
Hele hele aile şirketindeysen o daha zor.
Patronun duymak istedigi sözleri söylemen lazim,gerçekleri değil...
Termin tarihi vs.hikaye.
Kimileri çenesiyle iş yapar gibi takilir..
Kimileri tecrubesiyle,işe yaramaz gibi gözukur..
Nüans farki buradan geliyor..
Yabancı şirketti ama yönetim de son 2 senede arkadaş kadrolaşması oldu. Şimdi patron şirketindeyim. Ama doğruyu söylemekte adet olmuş arada çomak sokmadan yapamıyorum.
Dünyayı bilemem ama bizim ülke de hemen hemen her yerde iş yapan değil diliyle çalışan tutuluyor.
-
28 Aralık 2018, 23:30
#120
YasinC adlı üyeden alıntı
Yabancı şirketti ama yönetim de son 2 senede arkadaş kadrolaşması oldu. Şimdi patron şirketindeyim. Ama doğruyu söylemekte adet olmuş arada çomak sokmadan yapamıyorum.
Dünyayı bilemem ama bizim ülke de hemen hemen her yerde iş yapan değil diliyle çalışan tutuluyor.
İzmirde yaşadigim bir dönem,
70kişilik bir işletmede işe başlamiştim,neyse projeler geldi önüme,baktim alayı eksik,benden önceki arkadaş yarim yamalak bitirdim demiş,hemen iş emri acmis.
Zaman kaybetmeden,uretime başlanan parcalari kontrole atolyeye indim,baktim patron eli dötünde geziyor,selam verdim mevzuya girdim,datalar eksik,bu şekilde uretim olmaz,prototip hic olmaz..dedim bana siraya göre proje başina 3 hafta termin lazim.devreye almam için..bakariz dedi uzaklaşti.
Uretim şefini buldum,dedim datalar eksik önceki arkadasa ulasmam lazim(dosyalari nereye kaydetmiş vs.),amann hocam senden onceki arkadaş patronun yeğeni,valla patron duyarsa ağır söver bize...
Vay babam vay...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)