Arızanın kendisi ile çözümü başka konu, istenen yedek parça fiyatının gerçek oluşu başka konu. Bir de yetkili servisin dahi yanlış arıza ve parça tespiti var ki o da bambaşka bir konu
Şimdi sizin yazdığınıza göre; Honda şanzımandaki sorunun giderilmesi için aslında 8500 TL istememiş, parça fiyatı ile işçilik bu kadar tutmuyormuş gibi bir izlenim oluşuyor.
Oysa Honda' nın istediği fiyat bu. Bu noktada bir hata yok.
Hatta Honda Yetkili Servisi ilgili kısımı söküp incelediği halde yanlış arıza tespiti yapmıştır.
Hatta Honda Yetkili Servisi parçaları söktüğü ve incelediği halde yanlış parça tespiti yapıp, sipariş vermiş, siparişi müşteriye teslim etmiştir.
Hatta ve hatta aslında arızanın parça ile ilgisi dahi yoktur.
Hatta ve hatta ve hatta arızayı çözenin yetkili serviste çalışmayan, ama bu işin içindeki birçok insanın gerçek anlamda saygısını kazandığı bir şahıs tarafından, parça dahi sökmeden ve bedavadan az ucuza, çok hızlıca tespit ve çözüm bulunmuş olmasıdır.
Konu esasen parça fiyatıdır ki arızanın çözümü ile konunun ilgisi yoktur, fiyat doğrudur. Bir debriyaj balata seti 8500 TL istenmiştir, hata yoktur. Bu konuda yazılanlar geçerliliğini korur