Cyan adlı üyeden alıntı
Yağlama için servise gitmek mi? (Vallahi ilk duydum, böyle yapan mı var gerçekten? 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi mesela, hadi farz-ı misal aklıma böyle bir fikir gelmiş olsa dahi bunun için servise gitmeye hem utanır hem de üşenirdim vallahi...)
Arada bir lazım olacak aksesuar mı? (Bu mevsimde - ıslakta / yağışta - azami 300-400km'de bir - hadi çok zorladın 500km'de bir - yağlama ister, bu da az kullansanız bile asgari haftada bir yağlama demek. Benim günaşırı yağlama yapmak zorunda kalan arkadaşlarım var...)
Yağlama için ne yağ kullanıyorsunuz? (Malum yağlar falan bedava değil, bir paddock stand kaç kutu yağa mal olur, o kadar kutu yağ kaç zamanda biter?)
Motorun orta sehpası yoksa o standı alacaksınız yani; başka çözüm üretmeye çalışmak saçma oluyor... Motora alacağınız paddock stand'ın parasını dert ediyorsanız; (a) bütçenize uygun motor kullanmıyorsunuzdur (yahut benim bildiğimin aksine KTM bakım parça fiyatları çok uygun?) ya da (b) düşünce yapınız bana göre çok değişiktir / ona yapabilecek bir yorumum olmaz...
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:48 ----------
Ha bir not: Hasbelkader, standsız öyle akrobasi yaparken motoru düşürürseniz emin olun standa vereceğiniz paradan fazlasını kırılan grenajına / aynasına / manetine vs.sine verirsiniz. Ne oldu şimdi, tasarruf mu yaptınız?