mt cilerin forumları falan varsa yada facebook groupları ordada süren birileriolabilir.. mt03 ve mt10 kullanıcı kesmi nadir olan motorlar mt grubu içinde..
mt10 hakkında naked motor segmentinde lider olduğunu biliyorum.hem konfor hem rüzgardan korunma hem güç hem sürüş ne istersen olan bir cihaz.tipini sevenler olur sevmeyenler olur ben gayet seviyorum bayılıyorum heleki sp versiyonu tadından yenmez ekmek banarsın.160 hp dolu dolu cp4 yamaha r1 bloğunun tıpkısının aynısı tek nefeste 265 km.ama komple tune edilmiş hali devir sayısı kısıtlı tork daha fazla güç daha düşük naked motora gerekli olan güç ayarlanmış.neresini övsem bilemiyorum alan bidaha satmak istemediği için 2.elini bulamamışsındır . gücü gereksiz derecede fazla,naked ama uzun yolları otobanları daha seven bir naked.hiç bu güçte bir makina sürmemişsen boyun fıtığı olman garanti.o kadar paran varsa mt09 al hem 0km alırsın hemde gayet mutlu edicek bir gücü var.
Mt25 diye ezmişler. Olum siz denyo musunuz? Yolda beni küçük scooterla gören cbr250 li çocuklar gibisiniz. Sjşdhsldhs bigün bi tanesi gördü sadece üstümdeki ekipman cbr250 parası o zaman. Altımda 125lik scooter. Yeşil yanınca draga kalktı benle ahlfbslf işte ego böyle bişey. Mt25i var diye sizin gibi ilk defa motora biniyo sanıyonuz insanları.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:52 ----------
Biri demiş 60 beygir üzeri motor trafikte sürülmez. La nerde sürcen? Africatwin ile r1200gs ile motocross pistine mi gircen. Trafiğe açık yollarda sürcen. Senin paran yok bence o yüzden öyle düşünüyosun.
Bi başka arkadaş da bariyere patlamalıl demiş. Patlamış mısır gibi motor sürüyosan patlarsın.
160ps 11500rpm
111nm 9000rpm
nakedlaştırılmaya çalışılsa da tam bir naked olamamış. Bence naked dediğin en başta çift silindir olur. Daha uygun fiyata daha yüksek tork ve beygire sahip çift silindirli daha donanımlı daha eğlenceli avrupalı rakipleri mevcut. Ama o bir japon ve hondanın kız kardeşi olma özelliği sayesinde 2.eli daha değerli ve hareketli.
Ben olsam sd1290r alırdım. Satmak istediğim zaman da gelir burda ağlardım o ayrı konu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:38 ----------
Ağırlık olayıda ayrı bir eksisi
Benim galiba o?
Malesef sürmedim. Bir sene önce denemek istemiştim ama o ara bulmak mümkün değildi. Millet motosiklet gelmeden parasını yatırmış, gelir gelmez gidiyordu... Ellerinde yoktu adamlarin.
Türkiye'de çok popüler görünmeyebilir ama kendi piyasasında çok iyi sattığı kesin. Çünkü dayanıklı ve uzun ömürlü motosiklet üretmesiyle bilinen Japonlar arasında, kategorisinde en iyi olan Avrupalılarla (1290R, Tuono, 1200S, S1000R) boy ölçüşebilecek tek motosiklet.
Bizzat denemediğim için net bir şey söylemeye çekiniyorum. Ancak tecrübesi eksik arkadaşların mantık yürüterek çok da doğru olmayan çıkarımlarda bulunduğunu görüyorum.
Kendi motosikletimden yola çıkarak söyleyebileceğim bir kaç nokta:
1. Şahsen 15 dakika işe, hatta ekmek almaya gidiyorken bile kullanıyorum. Hiç zor değil. Aşırı ısınmıyor. Rahat. Hafif ve çok zevkli. Eski güçlü motosikletler gibi hırçın değil yeni nesil motorlar. RBW teknolojisinin, güçlü motorların düşük devirlerde iyi çalışmasına etkisi çok oldu.
2. Teknoloji'nin kullanılabilirliğe etkisi yüksek. Bugün teknolojik desteği olmayan 600cc SS'e binmeye çekinirim. Ancak elektronik destek varsa, iki kat hacminde ve çok daha güçlü bir motosikleti binmeye çekinmem. Çünkü sağ elimle kendimi bir belaya sokma ihtimalim çok daha düşük.
3. Rüzgar ve naked olayı kişi ve motosiklete göre değişiyor. Net bir şey söylemek zor. Problem, kask civarında oluşabilecek türbülans. Boy, far yapısı vs. tesiri büyük. Ancak şimdiki motosikletimde haftasonlari sabah 8'de çıkıyorum, akşam 6-7'ye kadar üzerindeyim. O kadar araba kullansam daha kötü olurum yahu Açıkçası bununla ilgili bir başlık açmayı düşünüyordum. Şimdiki motosiklette far ile gösterge paneli kapağı arasına ilginç bir dizayn yapmışlar. Seyir esnasinda farin yukarı ittiği havayı kesip yanlara yönlendiriyor. Ve kask etrafında gereksiz hava akımı ve türbülans oluşmuyor. Eski CB1000R'ım öyle değildi.
Evet hasmet bey o sizdiniz valla değerli yorumlarınız için teşekkür ederim gerçekten türkiye de dediğiniz gibi popüler değil ama yurtdışında adamlar peynir ekmek gibi satıyolar. s1000r düşündüm ama borusanla uğraşmak çok istemedim açıkcası gereksiz ego çekicek durumum pek yok. Bakalım mt10 cidden güzel alet ben tamamen nakedciyim yani işe git gel kullanıyorum gezmeye herşeye kullanıyorum. Şehir içi dert olucak bişey yok zaten oyle olsa telike beyin de dediği gibi milllet nasıl gs1200 ler advleri vs kullanıyor yani. Yorumunuz için teşekkür ederim
şehir içinde gs1200 sürülür goldwing de sürülür sorun yok ama pcx gibi nmax gibi süremessin aralardan kaçamassın sıvışamassın .. araba gibi sürersin sürenlerde öyle sürüyor zaten.. motor gibi süremessin.
Yazmayı unutmuşum. Motorda sıcaklık meselesi önemli. Blok çok ısınırsa, yaşadığınız yer de sıcaksa, şehir içi trafikte rahatsız olabilirsiniz. Tabi fanın nereye üflediğine de bağlı.
Açıkçası spor motordan devşirilmiş devirli dört silindirler genelde ciddi ısı üretiyor. Blok geniş olduğu için de diz ve aşağısı etkileniyor.
Superduke'ta en çok hoşuma giden şeylerden biri de o oldu. Motor bloğu incecik, ve yazın ortasında trafikte bile rahatsız edici olmuyor hiç motor ısısı.
Aklınızda olsun.
Safkan naked olacaksa hedefte sdr1290 olabilir, tercih edilmez ise ona en yakın rakibi tuono.
MT10 a bir türlü ısınamadım görsel olarak ancak naked grubunda japonlarda lider olduğu tartışılmaz.
Duke ve bu grupta ki rakiplerinin TR de ikinci elleri ölü, geçen haftaya kadar 49 a 1290 vardı, 50-60 arasına çok rahat tuono, sdr, MT10 bulunabilecek aylardayız.
Şuan ilandaki tuono 999.6cc/167ps olan bir önceki versiyonu ancak bence hala ilk iki de.
Bu yıl kawadan rakip olacak super naked haberi bekliyoruz, gelmez ise ben de avrupalı rakiplerine geçiş yapacağım gibi.
sdr1290 bende çok istiyorum hasmette beni iyice etkiledi konunuda çitası iyice yükseldi şimdi cbr250 kullanan biri gelcek dicek siz kimsiniz sdr1290 kullanıyonuz
gs1200 ile tecrübem yok ama şehir içinde 30 yıla yakın tecrübem var.. vulcan900 üm vardı 280 kilodur zaten satma nedenim buydu.. tdm850 ile var, bmw f650 ile var en500 ile var silverwing600 ile var bunlar şahsi motorlarım idi daha çok varda aklıma gelen cüsseli olan bunlar gs1200 gibi..
gs1200 de az buz değil 240 kiloluk alettir .. 240 kiloluk aleti dur kalk trafikde yoğun trafikde sürmek zordur sürülmezmi sürülür tabiki ben 280 kiloluk aleti sürmüşsem 240 kiloluk alette sürülür.. ama genelde bu tip motor sahipleri şehir içinde sürmelik ikinci motoru vardır.. bizim grubumuzda var bir arkadaşımızın r1200gs bir başka arkadaşımızın multistradası var ikisininde şehiriçi kullandıkları ayrı motorları var birinde joymax var bir diğerinde derbi var.. mevzu sadece sürmek değil altındaki alet özellikle yazın sıcakda cayır cayır yanıyor bütün yüksek hacimlerin yoğun istanbul trafiğinde sorunu problemidir.. kışın bile problem olur..
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)