haşmet agam, z1000 i vereli epey zaman oldu. pişman mısın desen, hem evet hem hayır. verdikten bir hafta sonra daha önceden taktığım quickshifter'ın 2. 3. ve 4. vitesin dişlilerini erittiğini öğrendim. kawasakiden aldığımız bilgiye göre z1000 ve aynı bloğu kullanan diğer aletlere quickshifter takılmıyormuş. bilemedik tabi.
gayette güzel çalışıyordu oysaki. mt10 a göre gaz hassasiyeti çok daha lineerdi. uzun uzun tekerler yapardım. elektronik olarak bomboş bir alet olmasına rağmen pek hissettirmezdi. kadınların ilgisi çok fazlaydı, ışıklarda önüme atlayıp arkana binebilir miyim? ler falan yaşattı bana.
niye mt10 aldın desen, bi deneyeyim dedim. iyiki de denemişim. hayatımda en keyif aldığım motosiklettir kendileri. güç desen, bir naked a göre gerçekten inanılmaz.
3. vites 130km/h sadece gaz ile tekere gelen bir alet kendileri. yakıt konusuna gelecek olursak, z1000 bu kadar yakmıyordu. 8-9 litrelerde agresif kullanımda. fakat cruise control ile 120 ye sabitlediğinizde 5.7 litre yakıyor.
bana göre eksi yanları ise, arka yolcu pegleri o kadar yukardaki yolcunun dizleri nerdeyse ağzına girecek. quickshifter' ın killtime' ı çok yüksek. bu da tekerdeyken vites attığınızda kafayı aşağı indiriyor, dolayısıyla biraz debriyaj desteği istiyor. gidon turu bir naked için muazzam kısa. mt7 nin %30-40 daha kısıtlı hali. farlar z1000 kadar aydınlatmıyor. z1000 in muazzam farları var, adamın aklını alıyor sellektör ile. 2016 larda quickshifter yanında gelmiyor. almanız gerek.