Mt-10 Hakkında Neler Biliyorsunuz ?
Reklamlar
-
26 Aralık 2018, 12:32
#121
ahe adlı üyeden alıntı
Yav bende diyorum ki elin dik kafalı japonu neden yapmıyor arkadaşım bilmiyor mu adam yapmasını
queen
queen:
S1000RR üretilmeseydi japonlar ss de bu kadar hızlı gelişime gitmeyecekti.
Artık japonlarda düz, R, RR(race replica), sp gibi donanınımlı versiyonlar üretip avrupa rakipleri ile mücadele ediyorlar. Bu versiyonlar ile aynı modeli donanım paketlerine göre farklı fiyatlara alabiliyorsunuz.
Naked(standard) grubunda japonlar çok geri kaldılar ancak yamaha safkan olmasa da mt10 ile bir adım attı ve devamı diğer markalardan gelecektir. 2021 den sonra ducati dahil çoğu model de 4 silindire geçiyor, naked grubunda savaş kızışacak ve bu da biz kullanıcılara olumlu olarak geri dönecek.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:24 ----------
ahe adlı üyeden alıntı
1290 zor düşer ağa ben sana diyim sana bi mt10 alalım bak ben sana diyorum böyle 80 90 bine pırıl pırıl bi mt10 patlatırız
1290 ilanlarının hepsi 15k ve üstü, demek ki alanlar mutlu mesut binlerce km yapabilmişler. Büyük ihtimal düşük km beklemek hayal olarak kalacak.
2014 V4R var şuan 800km, safkan ve ilk hedef olmasada kanım kaynamıyor değil, bir maceraya girip son sahibi olma fikrim var RF tail body kitlerine kadar baktım, proje hazır
Son olarak bu başlığın başrol oyuncusu sensin, bizden önce sen ne alacaksın, karar verdin mi?
Reklamlar
-
26 Aralık 2018, 12:41
#122
chaqalqarlos adlı üyeden alıntı
İki kablo rahatsız etmedi de gerçekten mt10 diğerlerinin yanında abi gibi duruyor. Hayran olmamak mümkün değil bu motora.
chaqalqarlos adlı üyeden alıntı
Malzeme sağlam
Harbiden yahu bakin MT10'un Yamaha logosu altindaki RAM Air girisleri ne kadar kasli gorunmesini sagliyor degil mi?
Islevsel degil ama onlar... Sizin gibi insanlari etkilemesi icin uretilmis sahte plastik parcalari. Hava girisleri bile yok.
Bakin asagidaki de Ducati Diavel'in islevsel RAM air girisi:
Bu da KTM Superduke'un islevsel RAM air girisi:
Fotografa bakip yorum yapinca boyle yuzeysel oluyor iste. Gel gelelim bu motosikletleri almayi dusunen insanlar resimlere bakarak tercihte bulunmuyor, gidip deniyor. O zaman da sahte plastik parcasi bir ise yaramiyor. Temiz ve serin havayi direk motora gonderip beygir gucunu arttiran islevsel Ram air girisleri gaza asilinca kendini hissettiriyor ama...
-
26 Aralık 2018, 12:47
#123
-
26 Aralık 2018, 12:57
#124
ahe adlı üyeden alıntı
Peki şimdi ben de bir soru sorayım ? Sizce japonlar yapmak istemedikleri için yapmıyorlar yoksa ciddi anlamda başaramıyorlar mı veya neden yapmak istemesinler ? Sonuçta bu açığı sen ben görüyorsak japonlar hayli hayli görüyordur e bu duruma şöyle koltuğa uzanıp ağa biz bu adamlarla yarışamayız mı diyorlar yani vereceğim örnek naked bir motosiklet değil ama mesela drz400 hala üretimi devam eden yurtdışında satan bir motosiklet türkiyeye getirmiyolar. Acaba bizim ülkemizde satmaz veya olmaz yürümez tarzında mı yapıyolar diye düşünüyolar. Yoksa elin japonunun yapamıcağı şey değil yani. Yoksa tamamen fiyat politikası mı ? Böyle yapsınlar bir zirve naked öhlinsler brembo m50 ler vs
Bilindik her firma var olan hemen hemen her motosiklet modeline alternatif model uretebilir. Sorun, yapacagi yatirimin donusunu alabilecek mi?
Sifirdan 1000cc+ naked uretmek riskli bir yatirim olmali ki sadece KTM yapti. Honda da Superduke'a rakip bir model uretir istese. Honda guvenilirliginden taviz vermeden, sifirdan senelerce ARGE sonucu uretecegi bu modelin fiyati n'olacak? Kac tane satabilecek? Mutlaka arastirmislardir. Makul gelmedi demek ki, ki yapmadilar. Bir de 2008 krizinde Honda (ve genel olarak Japonlar) acaip konservatif kaldi. Bakin Goldwing'i bile daha yeni guncellediler. O da muhtemelen K1600GT yuzunden... CB1000R daha yeni guncellendi. Bir sene onceye kadar Honda ABS'siz 1000cc naked satiyordu, daha dogrusu satamiyordu. KTM'in en ufak motorlarini bile ABS'siz bulmak mumkun degil senelerdir.
Velhasil evet, "ağa biz bu adamlarla yarışamayız" diyorlar. Yarisabildikleri, daha dogrusu rekabet edebildikleri ve hakim olduklari modelleri uretiyorlar, her motosiklet firmasi gibi.
DRZ400 ise apayri bir konu. Satabilseler getirirler. Ahmet Mehmet cok istiyor olabilir, ancak yeterince potansiyel musteri yok ki getirmiyorlar.
-
26 Aralık 2018, 13:04
#125
hasmet adlı üyeden alıntı
Harbiden yahu bakin MT10'un Yamaha logosu altindaki RAM Air girisleri ne kadar kasli gorunmesini sagliyor degil mi?
https://www.revzilla.com/blog_conten...fakery_top.jpg
Islevsel degil ama onlar... Sizin gibi insanlari etkilemesi icin uretilmis sahte plastik parcalari. Hava girisleri bile yok.
Bakin asagidaki de Ducati Diavel'in islevsel RAM air girisi:
https://pictures.topspeed.com/IMG/jp...l_1260s-24.jpg
Bu da KTM Superduke'un islevsel RAM air girisi:
http://cdnmedia.endeavorsuite.com/im...20R%20(10).JPG
Fotografa bakip yorum yapinca boyle yuzeysel oluyor iste. Gel gelelim bu motosikletleri almayi dusunen insanlar resimlere bakarak tercihte bulunmuyor, gidip deniyor. O zaman da sahte plastik parcasi bir ise yaramiyor. Temiz ve serin havayi direk motora gonderip beygir gucunu arttiran islevsel Ram air girisleri gaza asilinca kendini hissettiriyor ama...
Şahsen görünüşünün hastasıyım mt10'nun. KTM ise hiçbir şartta almayacağım motor. Sebebi yine görünüş. Ducati ise hayır denmeyecek motor.
-
26 Aralık 2018, 13:18
#126
chaqalqarlos adlı üyeden alıntı
Şahsen görünüşünün hastasıyım mt10'nun. KTM ise hiçbir şartta almayacağım motor. Sebebi yine görünüş. Ducati ise hayır denmeyecek motor.
Şahsen seyretmek veya gosteris icin degil, surmek icin motosiklet alirim. Onun icin suruş her zaman gorunusun onundedir benim icin...
Yamaha istese gercek RAM Air de koyardi MT10'e. Ama bunun bir fiyati olurdu. Yamaha'nin tercihi belli. Superduke'a yakin fiyatta bir MT10 uretip suruşuyle rakip olmak yerine, bir gomlek dusuk bir model uretip fiyatiyla rakip olmayi tercih etmis. Durum budur.
Gel gelelim bugun yeni motosiklet aliyor olsam, MT10 dusunurdum. Fiyatindan ve guvenilirliginden dolayi. Gorunusu icin degil ama SS'ten devsirmeyi bitirmeden surmus Yamaha aleti piyasaya, grenajin icinde olmasi gereken kablolar borular ortada...
-
26 Aralık 2018, 13:30
#127
-
26 Aralık 2018, 13:43
#128
aldınız mı hayırlı olsun.
-
26 Aralık 2018, 13:43
#129
Görünüşü için motosiklet alıyorum diye söylemedim. MT10'nu sadece tipini beğendiğim için değil az çok özelliklerini de bildiğim için tercih ederim. KTM ise ayrı. Turuncu renkli ve ortada ki demirlerinden sebep hiçbir şartta almam dedim. Yani tipini beğendiğim için alırım değil tipi beğenmediğim için almam dedim yukarıda ki cümlede
-
26 Aralık 2018, 13:54
#130
Tip tercih zamanı önemli rol oynayabilir, benim için tip önemli. Recep İvedik abimizin dediği gibi dış güzellikte önemli, ruhlar aleminde yaşamıyoruz Eline anahtar alıp motoruna yürürken haz duymak gerekiyor bence..
Zaten yukarıdaki 6 avrupalı model aşağı yukarı birbirine yakın, hangi tip hangi marka sana yakın ise moda olana değil gönlünde olana binmek gerek.
Mesela Z900 un tipini çok begeniyorum, siyahın yakıştığı nadir nakedlerden, çok çok üstün olsa da monstere dönüp bakmıyorum. TR de avrupalı modellere sahip olmak japonlara kıyasla daha kolay, şuan full+full monster 1200R modelinin ikinci el fiyatı japon nakedlerden düşük.
-
26 Aralık 2018, 14:08
#131
Ne yalan söyleyeyim Superduke'un tipini çok sevmiyorum. Çirkin güzeli tarzı kendine has işlevsel bir yönü var, ama eski CB1000R'ım çok daha güzeldi.
Şahsen tipinden çok zevk almasam da, elime anahtarı alıp motosiklete giderken ister istemez az sonra yaşayacaklarımı düşünüyor, ve acaip haz alıyorum. CB1000R daha güzeldi ama anahtarı alıp motosiklete giderken hiç bu kadar heyecanlandırmıyordu.
-
26 Aralık 2018, 14:10
#132
Senin ki haz2 benim ki haz1+haz2 Şaka bir yana eski kasa cb1000 TR de olsa eminim Z serileri bizim piyasa da bu kadar yaygınlaşmazdı.
-
26 Aralık 2018, 14:28
#133
hasmet adlı üyeden alıntı
Bilindik her firma var olan hemen hemen her motosiklet modeline alternatif model uretebilir. Sorun, yapacagi yatirimin donusunu alabilecek mi?
Sifirdan 1000cc+ naked uretmek riskli bir yatirim olmali ki sadece KTM yapti. Honda da Superduke'a rakip bir model uretir istese. Honda guvenilirliginden taviz vermeden, sifirdan senelerce ARGE sonucu uretecegi bu modelin fiyati n'olacak? Kac tane satabilecek? Mutlaka arastirmislardir. Makul gelmedi demek ki, ki yapmadilar. Bir de 2008 krizinde Honda (ve genel olarak Japonlar) acaip konservatif kaldi. Bakin Goldwing'i bile daha yeni guncellediler. O da muhtemelen K1600GT yuzunden... CB1000R daha yeni guncellendi. Bir sene onceye kadar Honda ABS'siz 1000cc naked satiyordu, daha dogrusu satamiyordu. KTM'in en ufak motorlarini bile ABS'siz bulmak mumkun degil senelerdir.
Velhasil evet, "ağa biz bu adamlarla yarışamayız" diyorlar. Yarisabildikleri, daha dogrusu rekabet edebildikleri ve hakim olduklari modelleri uretiyorlar, her motosiklet firmasi gibi.
DRZ400 ise apayri bir konu. Satabilseler getirirler. Ahmet Mehmet cok istiyor olabilir, ancak yeterince potansiyel musteri yok ki getirmiyorlar.
Bence onunla bir alakası yok neden honda cbr250rr getirmedi getirseydi 250cc piyasasında şampiyon olucaktı bence işin işinde başka şeyler var hoş olmayan bir yılanlıklar bir tıslamalar.. Bu arada cb1000r'ın ön kafa tasarımı nedense pek hoş değil şey gibi
-
26 Aralık 2018, 14:37
#134
tekrardan hepnize hayırlı olsun.
-
26 Aralık 2018, 14:40
#135
Bu başlık güzel, fanatik yok, herkes tüketici olduğunun farkında.
Kör ve fanatik tüketiciler, gelişmemek için bahane arayan üreticiler için büyük nimet. Nasıl olsa tüketici memnun algısı ile 2010 lara kadar teknoloji fakiri 280+ hızlara ulaşan demirlere bindik. Bu sırada avrupalı kendini geliştirdi, gelecekte de sağlamlık/ömürlülük ile bir adım öne geçeceği kesin gibi.
Tayland motorcularına bakın, ufak cc japon motorlarını dahil avrupalı modeller ile aynı özelliklere sahip hale getirmek için uğraşıyorlar. Yürüyen aksamları, şoklamaları hatta aydınlatmaları dahil ilk günlerde güncelliyorlar. Hatta kimsenin bilmediği markalarda ecu/ara ünitleri dahil var. Mesela ben msx 125 için wifi ecu ve quick shifter almıştım, uzun sürede sorunsuz kullandım, basit ölçekte afr ayarı dahil kurcalayabildim.
Tamam sağlamlık konusunda japonlar hala zirve de ancak, donanım ve görsel olarakta ilerlemeleri şart. Sevdiğim bir markanın yeni modeli çıktığında sevmek için uğraşmamalıyım, aynı avrupalı rakipler gibi teknik konularda yakınlık şart ki geri kalan tercih benim zevkime kalsın.
-
26 Aralık 2018, 14:58
#136
Bir tane hornet alıp üzerine abs donanımı ekleyin konu kapansın. Hepsinden çok mutlu eder
-
26 Aralık 2018, 17:06
#137
hornet900 pöf almayın aldırmayın
-
26 Aralık 2018, 17:28
#138
Şimdiye kadar kullandığım en pürüzsüz devir saatinin her yeri dolu dolu olan bir motor. Şimdiki motorlar gibi alt devirleri ölü olup üst devirleri canlı yada tam tersi değil.
Yeni motorlara göre tek kusuru tcs ve abs yok. Çoğunu özellikle sürüş zevki, yol tutuşu konusunda gömer. Siz bence hiç hornet kullanmamışsınız.
-
26 Aralık 2018, 17:33
#139
YasinC adlı üyeden alıntı
Şimdiye kadar kullandığım en pürüzsüz devir saatinin her yeri dolu dolu olan bir motor. Şimdiki motorlar gibi alt devirleri ölü olup üst devirleri canlı yada tam tersi değil.
Yeni motorlara göre tek kusuru tcs ve abs yok. Çoğunu özellikle sürüş zevki, yol tutuşu konusunda gömer. Siz bence hiç hornet kullanmamışsınız.
Aynen hiç kullanmadım da 900cc motor abs tcs yok daha doğrusu hiç bir şey yok çok güzel alet ama tehlikeli alet. Piyasadaki çoğu motosikletten daha iyi olduğunu biliyorum titreşim yok kalite akıyo vs vs vs
-
26 Aralık 2018, 19:38
#140
cb900 tuned edilmemiş 900rr motoruna sahip efsane bir makinadır.. 900rr ın uysal daha evcilversiyonunu yapmaya çalışmışlar ama oda olmamış hayvan gene hayvan çok agresif .. herkes süremez o motoru bana 1000cc lik at söyleyin yeni başlayana bile iyi bir eğitimle önerebilirim ama hornet her motorcuyum diyen adamın sürebiliceği bir motor değil..
sürdüm mü zamanında 2005 i arkadaşımda vardı çok sürdüm ama hep kısa mesafe .. sıkıntılı makina.. süren harbi motorcu keyif alırmı sevişmekle uğraşmasın hiç direk horneti sürsün öyle keyif verir.. 2005 leri makyajlıdır bir kaç ek özellik getirmişlerdi düşünen 2005 den öncesine bakmasın.
Bizim gibi garibanların bütçesinin el vericeği sürdüğümüz motorlardan konu açılırsa dahil oluruz..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)