Mt-10 Hakkında Neler Biliyorsunuz ?
Reklamlar
-
25 Aralık 2018, 17:54
#101
Gsx1000s fiyatına göre güzel motosiklet. Ama CB1000R ve Z1000'den bi gömlek aşağıda.
Bugün motosiklet alıyor olsam ilk planda MT10 düşünürdüm, Japon olduğu için.
Ama yukarıda arkadaşın dediği gibi benzin olayını hesaba katmak lazım. Bayağı çok yakıyormuş 1000cc'ye göre harbiden.
Reklamlar
-
25 Aralık 2018, 18:42
#102
hasmet adlı üyeden alıntı
Gsx1000s fiyatına göre güzel motosiklet. Ama CB1000R ve Z1000'den bi gömlek aşağıda.
Bugün motosiklet alıyor olsam ilk planda MT10 düşünürdüm, Japon olduğu için.
Ama yukarıda arkadaşın dediği gibi benzin olayını hesaba katmak lazım. Bayağı çok yakıyormuş 1000cc'ye göre harbiden.
Usa`ya göre yine azın azını yakar.
Orda galon`nun dibine vurulur,gırtlağa kadar fullenir...
Kalanada eşe dosta suşi ismarlanır..
-
25 Aralık 2018, 20:00
#103
Açıkçası yakıt sarfiyatı düşündüğüm en son şey. Vergi zaten hep aynı, %7. En önemli nokta sorunsuz uzun süre çalışacak mı? Çünkü kalifiye motosiklet işçiliği pahalı, saati en az $100.
O yüzden genelde Japon tercih ediyorum, arabada da, motosiklette de. Ama Superduke'u aldığımda Japon muadili yoktu hiç. Çok sevdiğim 900 Hornet'ten sonra yine çok hevesle aldığım CB1000R ise büyük hayal kırıklığı oldu.
Japonların doğru düzgün bir naked yapmasını beklemek yerine Superduke aldım. Gerçekten de çok iyi bir motosiklet olmasa Avrupa malı almazdım açıkçası. Ama KTM harbiden kafa patlatıp, zor kararlar verip, ciddi yatırım yapıp, gerçekten iyi bir motosiklet yapmış.
Ama tabii ki bir Japon malı değil. O yüzden o seviyede bir dayanıklılık beklemek mümkün değil.
-
25 Aralık 2018, 20:34
#104
ahe adlı üyeden alıntı
1290 zor düşer ağa ben sana diyim sana bi mt10 alalım bak ben sana diyorum böyle 80 90 bine pırıl pırıl bi mt10 patlatırız
Hahaha bu başlığın sonunda @ahe herkese MT10 aldıracak gibi. =)
Açıkçası forumda uzun zamandan beri göremediğim o forum muhabbetleri bu başlığa gelmiş ne güzel olmuş. MT25'ten MT10'a geçişe laf eden arkadaşlara baya kızan olmuş da kitle maalesef içerik itibariyle bazen ya troll yada çok hevesli arkadaşlar içerebiliyor. Onun için çok yadırgamamak lazım. Herkes, her zaman kendini kontrol edebilecek bilinçte olamayabiliyor. Bundan dolayı arkadaşın fix yaklaşımıdır diye tahmin ediyorum.
Ben şahsım adına direk K1200R ile başladım. Hiç motosiklet kullanmayı bilmezken eğitimlerde belirli aşamaya geldikten sonra motorumu aldım. Yaklaşık 1 yıl / 10000km'dir beraberiz. Çok şükür herhangi bir kaza veya tehlike geçirmedim. Yalnız bu işte en etkin rolü gerçekten yaş ve bilinç oynuyor.
Bende bir naked kullanıcısı olarak tavsiyede bulunayım. Bulabilirseniz K serisinin 1300lerine bakabilirsiniz yaşının yeni olması vasıtası ile yoksa temiz 1200R'larda gayet canavar. Biraz ağır bir makine ama teker dönene kadar. Virajı ve dengesi gayet başarılı. Belki diğerleri kadar gitmez ama genelinden iyi durur. Eğer ki BMW ile ilgilenen bir ustanız varsa da tadından yenmez.
-
25 Aralık 2018, 20:38
#105
Haşmet ağa nasıl bir japon fetişizmi var sizde böyle Amerika'da iyi bir gelir ile yaşıyor olsam Ducati falan kullanırım işim olmaz japon ile
-
26 Aralık 2018, 00:07
#106
-
26 Aralık 2018, 04:13
#107
ahe adlı üyeden alıntı
Jemand adlı kişiyi konuya bekliyoruz
çoğu detay zaten verilmiş. spesifik soruların varsa mt-10 a dair, cevaplamaya çalışayım.
-
26 Aralık 2018, 05:56
#108
Jemand adlı üyeden alıntı
çoğu detay zaten verilmiş. spesifik soruların varsa mt-10 a dair, cevaplamaya çalışayım.
Z1000 gitmis MT10 gelmis. Bu durumda MT10'i gommek durumundayim Hayirli olsun. Cok guzel motosiklet. Kazasiz belasiz zevk alarak kullanmani dilerim.
Z1000'e gore kullanimi nasil? Incelemelerde cok yer bulmayan, bir sure kullandiktan sonra anlasilabilecek ayrintilar var mi paylasabilecegin?
-
26 Aralık 2018, 08:46
#109
hasmet adlı üyeden alıntı
Hayatta güzel şey çok. Gelir sınırsız değil. Avrupa malına tam sahip olmuyorsunuz. Bir nevi kiralıyorsunuz. Daha doğrusu aldığınız firma sizi kiralıyor
Superduke'u aldıktan bi sene sonra iki silindir bir piston değişti, 4 ay serviste yattı araba fiyatındaki alet. Ben Japon fetişi olmayayım da kim olsun?
İşin garibi böyle olacağını ön görerek aldım. Hatta ekstra üç sene garanti de aldım sıfır motosikleti alırken, ola ki bi yamuk yapar diye... Yani elimden geldiğince sahip olmaya çalıştım motosiklete
Yatıp kalkıp dua edin Japonlara. Hatta denk gelirse direk evlenin bi tanesiyle
Aslında 10 seneye yakın senedir üretim kalitesinde avrupa Japonyayı geçti. Ancak ne var ki mühendisliği şova çevirme konusundaki tutkuları arıza çıkarıyor. Bu dediğim sadece motosiklet için değil. Tüm alanlarda hemen hemen böyle.
-
26 Aralık 2018, 09:17
#110
O değilde hasmet bildiğin deli japon fanı çıktı adam hahaha hacım bak sen gel beni dinle sat sdr1290 nı sana bir tane böyle ballı börekli bir tane mt10 alalım hatta mt10sp alalım böyle beraber yatarsınız.
Bende japondan şaşmamak taraftarıyım o yüzde mt10 dedim zaten. Yoksa 70-90bin TL bandında alınabilecek deli gibi avrupa malcıkları var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:16 ----------
hasmet adlı üyeden alıntı
Z1000 gitmis MT10 gelmis. Bu durumda MT10'i gommek durumundayim
Hayirli olsun. Cok guzel motosiklet. Kazasiz belasiz zevk alarak kullanmani dilerim.
Z1000'e gore kullanimi nasil? Incelemelerde cok yer bulmayan, bir sure kullandiktan sonra anlasilabilecek ayrintilar var mi paylasabilecegin?
z1000 vs mt10 he ? z1000nin şanşı yok bence
-
26 Aralık 2018, 10:50
#111
YasinC adlı üyeden alıntı
Aslında 10 seneye yakın senedir üretim kalitesinde avrupa Japonyayı geçti. Ancak ne var ki mühendisliği şova çevirme konusundaki tutkuları arıza çıkarıyor. Bu dediğim sadece motosiklet için değil. Tüm alanlarda hemen hemen böyle.
Benim alet 2015 model SDR'i almadan once ilgilendigim modellerin (Ducati, KTM, Zero) forumlarini cok iyi inceledigim. Malesef Japonlardan cok daha sorunlulardi. Mesela bir onceki CB1000R'in forumuna bakin. Motosiklet daha yeni uretilmeye basladiginda ilk partinin alternator sorunu olmus, Honda farkeder farketmez uretimi duzeltmis, o ilk partinin garantisini 8 seneye cikarip, getirenlerin tum alternatorlerini ucretsiz degistirmis. Sonrasinda tek sorun yok... Bir de Superduke ve Multistrada'ya bakin... Sorunlar turlu ve surekli. Yag filtresi patlayandan antifriz kusana kadar kabus dolu forum sayfalari...
ahe adlı üyeden alıntı
O değilde hasmet bildiğin deli japon fanı çıktı
Yanlis anladiniz. Hemen gomeyim:
Olay sadece dayanikli motosiklet uretmek degil. Mesela benim buzdolabim da dayanikli. Eger Japonlar 3 sene onceye kadar buzdolabindan daha zevkli bir 1000cc+ naked yapabilseydi, iki yasindaki yepyeni CB1000R'i zararina elden cikarip, ustune bi ton para verip, daha dayaniksiz oldugunu bildigim SDR'i almazdim... Millet bosuna Ducati, KTM ve BMW almiyor. O kadar parayi motosiklete gomen herkes zaten bunlarin daha sorunlu oldugunu biliyor. Ama aletler guzel. Cogunun da Japon alternatifi yok, olanlar da o seviyede degil. Eger varsa da zaten Japonlar piyasayi supuruyor, Goldwing orneginde oldugu gibi...
Yigidi oldur, hakkini yeme.
-
26 Aralık 2018, 11:01
#112
Peki şimdi ben de bir soru sorayım ? Sizce japonlar yapmak istemedikleri için yapmıyorlar yoksa ciddi anlamda başaramıyorlar mı veya neden yapmak istemesinler ? Sonuçta bu açığı sen ben görüyorsak japonlar hayli hayli görüyordur e bu duruma şöyle koltuğa uzanıp ağa biz bu adamlarla yarışamayız mı diyorlar yani vereceğim örnek naked bir motosiklet değil ama mesela drz400 hala üretimi devam eden yurtdışında satan bir motosiklet türkiyeye getirmiyolar. Acaba bizim ülkemizde satmaz veya olmaz yürümez tarzında mı yapıyolar diye düşünüyolar. Yoksa elin japonunun yapamıcağı şey değil yani. Yoksa tamamen fiyat politikası mı ? Böyle yapsınlar bir zirve naked öhlinsler brembo m50 ler vs
-
26 Aralık 2018, 11:19
#113
-
26 Aralık 2018, 11:33
#114
Yav bende diyorum ki elin dik kafalı japonu neden yapmıyor arkadaşım bilmiyor mu adam yapmasını queenqueen:
-
26 Aralık 2018, 11:34
#115
İki kablo rahatsız etmedi de gerçekten mt10 diğerlerinin yanında abi gibi duruyor. Hayran olmamak mümkün değil bu motora.
-
26 Aralık 2018, 11:39
#116
chaqalqarlos adlı üyeden alıntı
İki kablo rahatsız etmedi de gerçekten mt10 diğerlerinin yanında abi gibi duruyor. Hayran olmamak mümkün değil bu motora.
onun çözünürlüğü yüksek ondan
-
26 Aralık 2018, 11:50
#117
ahe adlı üyeden alıntı
onun çözünürlüğü yüksek ondan
Malzeme sağlam
-
26 Aralık 2018, 12:05
#118
ahe adlı üyeden alıntı
Yav bende diyorum ki elin dik kafalı japonu neden yapmıyor arkadaşım bilmiyor mu adam yapmasını
queen
queen:
Bilip yada bilmemek değil düşünce, yaklaşım, kültür farkı. Minimum yatırım ile seri üretim konusunu daha çok göz önüne alıyorlar. Avrupa özellikle orta-üst ve üst segment ürünlerde mühendisliği şova dönüştürmeyi sever. Yani bilip bilmeme değil olay. Japonya'da motosiklet daha çok ulaşım aracıdır. avrupa'da ise hobi.
-
26 Aralık 2018, 12:09
#119
-
26 Aralık 2018, 12:13
#120
Maaşa bağlı geliri olan özellikle bizim ülke de ducati ağır gelir. Servis ücretleri ile porno film sahnelerini yaşatıyorlar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)