Mt-10 Hakkında Neler Biliyorsunuz ?
Reklamlar
-
23 Aralık 2018, 16:02
#61
Reklamlar
-
23 Aralık 2018, 17:29
#62
wetehan adlı üyeden alıntı
@hasmet; yeni litrelik rc16 4 silindir bloğu, 2021 den sonra duke serisinde de görür müyüz, fikrin var mı?
Cevap aprilia bayilerinde
-
23 Aralık 2018, 17:54
#63
zekeriyaimam adlı üyeden alıntı
Cevap aprilia bayilerinde
Yarın aprilia bayi arayıp ktm sorayım bakalım ne diyecekler..
Ducati nakedler dahil çoğu model de 4 silindire geçecekler, 25 yeni model bekleniyor.
Ktm yeni 4 silindiri 2021-22 legal rc8 olarak çıkarmayı planlıyordu, sdr1000 gelirse güzel olabilir. 2020 de gelecek güncellenmiş sdr1290 spy fotoları mevcut zaten, son çift silindir duke olabilir.
-
23 Aralık 2018, 20:06
#64
wetehan adlı üyeden alıntı
Yarın aprilia bayi arayıp ktm sorayım bakalım ne diyecekler..
Ducati nakedler dahil çoğu model de 4 silindire geçecekler, 25 yeni model bekleniyor.
Ktm yeni 4 silindiri 2021-22 legal rc8 olarak çıkarmayı planlıyordu, sdr1000 gelirse güzel olabilir. 2020 de gelecek güncellenmiş sdr1290 spy fotoları mevcut zaten, son çift silindir duke olabilir.
2018 de yarışan 2 adet rc16 250.000 euroya alıcısını bekliyor ama sokak versiyonunun satılacağını sanmıyorum.
KTM CEO'su rc8 satıştan çekilirken 200 hp makinelerin sokakta yeri yok babında bişeyler demişti...
https://www.asphaltandrubber.com/pro...rc16-for-sale/
-
23 Aralık 2018, 20:18
#65
Amaç 4 silindir ve hacmi düşürmek ise gp bloğu hariç mutlaka 4 silindir versiyonları gelir.
200hp ss motorun cadde de yeri yok diyip 180/190hp naked uretip sokağa salması ilginç Bekleyip görelim bakalım.
Gp üzerinden ufak bir çalışma yapmışlar ancak rc8 özgünlüğünden eser yok.
-
23 Aralık 2018, 20:51
#66
wetehan adlı üyeden alıntı
Amaç 4 silindir ve hacmi düşürmek ise gp bloğu hariç mutlaka 4 silindir versiyonları gelir.
200hp ss motorun cadde de yeri yok diyip 180/190hp naked uretip sokağa salması ilginç
Bekleyip görelim bakalım.
Gp üzerinden ufak bir çalışma yapmışlar ancak rc8 özgünlüğünden eser yok.
https://i0.wp.com/www.kardesignkonce...M_RC16_mix.jpg
Piyasaya sürse, rekabeti de kırıp, yeterince kar edemeyeceğini düşündükleri için, ancak bunu açık açık söyleyemeyecekleri için, "200hp üzeri çok kötü" şeklinde bir zırva üretmiş olabilirler.
Şahsen SS motorlu bir naked çok da cazip gelmiyor bana. Tuono da fazla spor bir naked için.
-
23 Aralık 2018, 22:59
#67
hasmet adlı üyeden alıntı
Devirden ve gucten taviz verince bayagi torklu dort silindir motosiklet uretilebiliyor aslinda. Honda'nin CB serisi genelde oyle. Z800 eski ve asiri agir, S1000R ise fazla spor spekturumda. CB900F Hornet bayagi torklu bir makinaydi mesela. Ama 10500 devirden oteye gecmiyordu. 2 silindir Superduke ta o kadar ceviriyor anca.
Aynen eski motorlarda var fakat hiç kullanma şansım olmadı. Keza 1 kere falan 600F Hornet gördüm oda 99 modeldi. Çok nadir motorlar CB600 ve 900 Hornet ler. Alanlar da satmak istemiyor sanırım ki pek satış ilanları gözükmüyor.
-
23 Aralık 2018, 23:34
#68
elessartt adlı üyeden alıntı
Aynen eski motorlarda var fakat hiç kullanma şansım olmadı. Keza 1 kere falan 600F Hornet gördüm oda 99 modeldi. Çok nadir motorlar CB600 ve 900 Hornet ler. Alanlar da satmak istemiyor sanırım ki pek satış ilanları gözükmüyor.
CB600 Hornet te kullandım. Onun torku malesef çok yüksek değil.
-
23 Aralık 2018, 23:42
#69
zenginleirn konusunu okumakda ayrı bir keyif canımmm. 150-200 bin liralık motorlar havalarda uçuşuyor... şurdan desem bir yarım ekmek döner bir ayran ısmarlayın kimse ısmarlamaz.. para var huzur var tabii..
-
24 Aralık 2018, 00:15
#70
logaritma adlı üyeden alıntı
zenginleirn konusunu okumakda ayrı bir keyif canımmm. 150-200 bin liralık motorlar havalarda uçuşuyor... şurdan desem bir yarım ekmek döner bir ayran ısmarlayın kimse ısmarlamaz.. para var huzur var tabii..
Boşver abi, gel ben bol susamli iki simit alayim,sende çaylari söyle,Ybr 125 konusu okurken yiyelim..
Hee olurda 1,5 iskender yersek,açariz bu mt10 konusunu..tok karnina..
-
24 Aralık 2018, 01:38
#71
ahe adlı üyeden alıntı
Abi ben hafif motor hastası bir insanım hafif olucak fırt fırt hart hurt kullanıcam yani o yüzden aklım çok fazla ducatiye kayıyor. sdr çok güzel alette işte izmirde ktm çok büyük sıkıntı
Bi dakka ya ne sıkıntısı varmış izmirde ktm nin? İzmirle ne alakası var? Ktm?? Sıkıntı??
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
-
24 Aralık 2018, 02:02
#72
logaritma adlı üyeden alıntı
zenginleirn konusunu okumakda ayrı bir keyif canımmm. 150-200 bin liralık motorlar havalarda uçuşuyor... şurdan desem bir yarım ekmek döner bir ayran ısmarlayın kimse ısmarlamaz.. para var huzur var tabii..
Çok ayıp ettin logaritma. Döner-ayranın lafımı olur Allah aşkına? Scooter yerine motosiklet kullanıyor olsan ısmarlardık tabii ki
-
24 Aralık 2018, 02:30
#73
logaritma adlı üyeden alıntı
zenginleirn konusunu okumakda ayrı bir keyif canımmm. 150-200 bin liralık motorlar havalarda uçuşuyor... şurdan desem bir yarım ekmek döner bir ayran ısmarlayın kimse ısmarlamaz.. para var huzur var tabii..
logarıtma doner senın kopegın olsun . mesaj at yemege de gıderız ıcmeye de . her turlu uyar
-
24 Aralık 2018, 08:37
#74
Mt-10 yukarıda adı geçen bütün modeller arasında en problemsiz ve ikinci elde en ucuz bulunabilen bir seçenek.
Gazlamalarda 7-9 litre arası yaktığı doğru ama o hızlarda giden çoğu motor benzer tüketime sahip. Motorun problemi küçük deposu ve buna bağlı kısa menzili, bir de yavaş gidilse dahi tüketimin 6,5’tan aşağı düşmemesi.
Ateşlemesi crossplane krank sayesinde biraz V2 tadı verdiği için klasik 4 silindir bayılması bunda yok. Cb1000r buna göre oldukça uysal. İkinci elde temizini 50-60 arasında bulabiliyor ve sıfır problem ile kullanabiliyorken bence Aprilia, Ktm veya Bmw’ye bakmaya Türkiye şartlarında gerek yok.
-
24 Aralık 2018, 11:43
#75
MT10 inanılmaz kıvrak ve performans motoru.Adeta viraj için üretilmiş.Son derece dengeli ve atak.Gücü elinizin altında hazır bekletiyorsunuz.160 beygir 210 kğ 17lt benzin kapasitesi R1 blok.Touring naked bir tarz.Ön cam, yan çantalar, quick shifter,hız sabitleme.gidon amatisörü,yol bilgisayarı,sürüş modları,tcs,v.s,şehir içi ve şehir dışı kullanıma uygun son derece keyfli bir sürüş motoru.
-
24 Aralık 2018, 11:45
#76
birde otomatik pilot olayı hız sabitleme gibi özellikleri vardı.
-
24 Aralık 2018, 15:04
#77
logaritma adlı üyeden alıntı
şurdan desem bir yarım ekmek döner bir ayran ısmarlayın kimse ısmarlamaz.. para var huzur var tabii..
Döneri herkes ısmarlar, istediğin kadar arkadaşınla davetlimsin, mangalı yakayım.
Para var huzur var değil, dostlar varsa huzur var.
-
24 Aralık 2018, 16:29
#78
telike adlı üyeden alıntı
Bi dakka ya ne sıkıntısı varmış izmirde ktm nin? İzmirle ne alakası var? Ktm?? Sıkıntı??
sdr1290 şeyini kim tutucak xd
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:23 ----------
Yurtdışında baya popüler olma sebebi sanırım türkiyedeki kullanıcılarla aynı şekilde düşünmeme nedeni ile alakalı gerçi ülkemizde herşey pahalıda ama benzin konusuna özellikle litrelik bir alette çok takılmamak gerekiyor yani zevk için kullanılan herşeyde olduğu gibi çok fazla kafaya takmaya gerek yok. Ancak benim mt10 tercih nedenim hem abi yamaha hani diğer avrupalılara göre daha fakir kalıyor bir sdr bir aprilla bir bmw değil yani.
-
24 Aralık 2018, 17:07
#79
okaymm adlı üyeden alıntı
Ön cam, yan çantalar, quick shifter,hız sabitleme.gidon amatisörü,yol bilgisayarı,sürüş modları,tcs,v.s,şehir içi ve şehir dışı kullanıma uygun son derece keyfli bir sürüş motoru.
Yan çanta vs. neyse de ön cam naked için çok iyi bir fikir değil. Çünkü sürat arttıkça motosikletin dönüşüne tesiri artıyor. Camın sabit bir yere takılı olması lazım, SDR GT gibi. Bazı cruiser'larda gidona takilabiliyor, çünkü rake açısı çok yüksek. Ancak naked ta adamakıllı koruyabilecek büyüklükte bir ön cam sürüşü çok etkiliyor.
-
24 Aralık 2018, 17:14
#80
hasmet adlı üyeden alıntı
Yan çanta vs. neyse de ön cam naked için çok iyi bir fikir değil. Çünkü sürat arttıkça motosikletin dönüşüne tesiri artıyor. Camın sabit bir yere takılı olması lazım, SDR GT gibi. Bazı cruiser'larda gidona takilabiliyor, çünkü rake açısı çok yüksek. Ancak naked ta adamakıllı koruyabilecek büyüklükte bir ön cam sürüşü çok etkiliyor.
Naked kullanıyosan rüzgara alışıcan ağa Diğer türlü cam falan olmaz yani
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)