Allah kaza bela vermesin,şimdiden hayırlı olsun.Güzel bir analiz yazınızı bekliyorum.
Teşekkürler dostum bakalım haftaya gelicek inşallah. Gelsin herkese benden white mocha ( İzmir dışından gelmeyin )
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:10 ----------
Aldık ağa artık çok geç İzmideysen denk gelelim bir ara
Konuyu hortlattım ama konu güzel okunası. Alıntıyı yaptığım bilgiyi de bir sürü yerde bulamadım. Bu vesileyle tekrar teşekkür ederim. Bugün mt10 teslim aldım. Biraz sıkışık trafikte 110ları gördüm panikledim, dedim terslik var. Ama normalmiş anlaşılan.
Abi ofisteyim ama çok kısa özet geçeyim yine detaylı konuşuruz, çok fazla ısınıyor gerçekten, olağanüstü fazla yakıyor , SP versiyonunu da kullanmak lazım ama bence stok frenleri çok çok iyi sayılmaz aynı şeyi arka amortisör içinde söyleyebilirim. Çok garip şeyler yaşadığım oldu Böyle çıldırıp uzun yola çıkanlar falan var tamamen tercih meselesi ama bence özellikle TR şartlarında çok zor hissiyat çok güzel ben bir de ebat olarak 173 63 kilo civarında bir yapım var kocaman depo falan aşırı iyi hissettirdi ama biraz büyük geldi diyebilirim artçı konforu 0 debriyaj trafikte ağır kalabiliyor bir de ısınmasını bu olaya koyarsak nerde hata yaptım diyorsun. Sonra dedim bunun yanına ben bir scooter alayım nmax aldım hayatımın en güzel kararını verdim şehir içi daha önce ufak vitesli motor yerine neden scooter tercih etmediğimi kendime sordum gerçekten yani.
çok ilginç, ben ısındığını hiç düşünmüyorum. kişiden kişiye de değişebilir tabi. artçı konforunun öyle olmasının sebebi arka peglerin çok yüksekte olması. artçının dizleri ağzına kadar geliyor o işin çözümü 09tracer pegleri takmak. debriyaj ile de ilgili hiç problem yaşamadım 2 mt10' umda da, yağ gibi yumuşacık, hiç el ağrıtmaz. debriyajın değişmiş olabilir mi ? orjinal balata dışında balata takıldığında saçma bi hal alıyor çünkü.
şuan sp kullanıyorum, frenlerde anlaşılabilir fark var tabiki. elektronik süspansiyonun farkını gaz açtığında da çok bariz anlıyosun. kemik gibi oluyor alet bi anda.
mt10 hakkında pek birşey bilemiyoruz. mt7'lerin vahameti ortada. bu kadar tork koyup, bu kadar hafif yapınca birşeyler yolunda gitmeyebiliyor.
kişisel tavsiyem bende seni tanımak istiyorum yiğidim. mt25'ten mt10'a binecem diyen sürücü adayları için rahmetlinin videoda söylediği o orjinal söylemi geldi aklıma.
bugün de efsaneyi an'dık çok şükür.
SP Versiyonda R1'in kaliperleri var. Mutlaka frenlemede fark vardır ama forumlarda ona rağmen kıytırık master silindir sebebiyle ilk ısırma hissi olmadığı, çelik fren hortumu ve radyal master silindir upgrade'i ile frenlerin çok çok daha iyi hale geldiği söyleniyordu. Ön arka Öhlins süspansiyonlar için bile alınır. MT-09 veya MT-10 almaya niyetli birisi mutlaka SP versiyonu almalı. İkisinin de düz versiyonundaki süspansiyonlar leş ötesi. İyi süspansiyonlu motosiklete binmiş birisi bu kötü süspansiyonlara katlanamaz. MT-10 SP Aklımın bir köşesinde ama yakıt olayı aklımı kurcalıyor. Biraz gazlayınca rahat 10 litre yakıyor sanırım. Bu kadar tüketime alışık olmayan ben için anormal bir rakam 10L
1 depo ŞU gazlama ile beni beşiktaştan şileye götürüp getiriyor. zaten şehir içinde gerek egzoz, gerek trafik sebebiyle tercih edilebilecek bir alet değil. 100-120 lira arasına depoyu doldurabiliyosunuz, bi hafta sonu eğlencesi için mt10 a binen bi adama çok da büyük bir rakam değil ben sakin gidicem derseniz de yarı yarıya farkeder bu arada. çok takılmayın yakıta.
9 un süspansiyonu konusunda haklısınız da, düz mt10 un süspansiyonu da gayet iş görüyor. katılmıyorum bu konuda.
9sp de öhlins sadece arkada var, o da manuel ayarlı. önler düzüyle aynı diye biliyorum.
fren konusunda master silindir tabiki farkettiriyor. fakat düzenli pist kullanıcısına yönelik upgrade bunlar. standart kullanıcı için çok da elzem değil.
Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)